Tu joprojām vēlies draudzēties ar Krieviju?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tu joprojām vēlies draudzēties ar Krieviju?
Kur tu jūties apbižots? Es nejūtos, es redzu tikai ieguvumus gan ekonomikā, politiskā u.c. jautājumos.
Ja nebūtu ES ar saviem uzstādījumiem sakārtototies, mēs būtu vēl dziļāka dimbā.
Tici man, tam rajona huligānam ir pie vienas vietas sīkā viedoklis.
Viņš joprojām ir aizskarts, ka sīkais (sīkie) ir viņu apjājuši pirms kāda laiciņa, aizejot pie rajona gudrākajiem un turīgākajiem, kuri šos ir labprāt pieņēmuši. Un līdz ar to huliganam ir palicis vientuļi un jūtas apbižots.
Vari oponēt, bet es redzu to šādi:
Tu ar sauli saražoto un nodoto tīklā enerģiju nerezervē sev, tu neliec kādam uzkrāt, tu saražo un kāds cits tevis saražoto patērē.
Ņemot vērā, ka Latvijā biežāk eksportē kā importē enerģiju, tad neredzu te ne neekoloģiskumu, ne arī TECi griežas tukši.
Problēmas būtu, ja būtu enerģijas pārprodukcija, bet tādas arī nav.
Tu labāk konkretizē savu viedokli par maukošanos?
Varētu būt kā Šveice, bet diemžēm mēs neatrodamies Eiropas centrā un robežojamies ar 2 valstīm, kur cirvju pie stūres.
Nu jā redzams, ka tu tālāk par Liepāju neesi aizbraucis.
Attīstākā vieta LPSR? Uz papīra vabūt arī bija, bet pārtikas un apģērba no tā vairāk veikalā nebija un, ja salīdzina ar to pašu A-Vāciju, tad Latvijas LPSR bija dziļā pakaļā, nemaz nerunājot par citām R-valstīm.
Ja sāksi gaudot, ka viss ir izputināts, tad sorry, tos mēslus, ko ražoja priekš Kirgistānas, Nīderlandē nevienm nevajadzēja. Tagad ir jauni uzņēmēji un jaunas progresīvas ražotnes. Tās nav mega lielas, bet to ir daudz.
Un mēs neesam Eiropas nomale, ja nu vienīgi tavā apziņā.
Mums patīk sevi noniecināt un neizcelt, lai gan kaimiņi ļoti labi ir izkopuši šo pozitīvisma marketinga stratēģiju, lai gan viņi ir tieši tur pat kur mēs.
Kas tas vispār par jautājumu? Ar RUS vispār robežas būtu jāslēdz, tas nav tas ceļs, pa kuru mums iet kopā.
Es esmu gatavs 2x vairāk maksāt par jebko, ko vairs neievestu no RUS, nevis redzēt Vovāna degradējušos ekonomiku, politiku un sabiedrību Latvijā.
Tā jau padomju atliekas pilni stūri vēl Latvijā un netiekam prom no "mantojuma".
Bez antivax ideoloģijas ir vēl daudz lietas. Neesmu dzirdējis ne no viena antivax konstruktīvus priekšlikumus ekonomikas, nodokļu, ekoloģijas u.c. jautājumos
Covid ir pagātne. Antivax vairs nav aktuāli. Diemžēl, bet antivax nekā cita ko piedāvāt nav.
Tas ir fakts, jāizdabā ir, ja tev ir tikai 8 vietas Saeimā.
Bet nu kopumā šis ir labākais variants pašreiz.
Ja nebūtu tik sadrumstalota valdība, tad, manuprāt, būtu arī konstruktīvāki lēmumi, neatkarīgi no kuras partijas būtu premjers.
Neesmu izlaidis nevienas vēlēšanas vai nobalsošanas, nedomāju izlaist arī šoreiz.
Izvēle jau gadiem nemainīga - JV. Esmu tās biedrs un nekad neesmu nožēlojis to.
Esmu izbraucis ar jauno Outback. Nu nezinu gan mani galīgi neuzrunāja. AWD protams ir lielākais trumpis, bet viss pārējais ir outdated. Infositema, skaņas izolācija, salona iekārtojums. Par 40-42k jau var sameklēt labāku un ariantu - Formentors, Kodiaq, Sportage.
Lai 190cm garie nāk un testē paši, es runāju par saviem novērojumiem.
Ar Latvijas asfaltu viss ir kārtībā, 19" pilnīgi normāls izmērs.
Kārba slēdzās nemanāmi. Man pat nav ko piebilst. Vispār nav palicis atmiņā neviens neveikls gadījums. Mūsdienīga, līgana pārslēgšanās.
Iemetuši arī savu jauno auto nedienas.
1. FIAT Grand Punto 2006-2014
Daļa paneļa pie vējstikla atlocijās, tā arī pa īstam nesataisīja, jo stiprinājumi nespēja noturēt deformaciju.
Garantijas laikā starteris vai ģenerators ( īsti vairs neatceros) nobruka. Pēc garantijas regulāri 1x 2 gados. Jo atrodas ļoti zemu un viss ūdens, sniegs, dubļi tiek nests virsū.
2. RENAULT Kadjar. 2016-2018
Bez problēmām.
3. RENAULT Grand Scenic 2018- līdz šodienai
2018:
Kaut kāds relejs. Slāpa tukšgaitā nost. Nomainīts. Problēmas vairs atkārtojusies
Katalizators. Pēc dīlera vārdiem tam vispār nav jālūzt. Nācās sūtīt no rūpnīcas, jo pat Polijas lielajā noliktavā nebija. Problēma nav atkārtojusies.
1x priekšējās atsaites mainītas. Grabēja. Problēma nav atkārtojusies.
2021:
Un tagad mēģina noskaidrot, kāpēc dažos robos svārstās apgriezieni un ir sīcoša skaņa. Braukšanas kvalitāti neietekmē, bet atzinuši ka tā tam nav jābūt. Esmu bijis jau kādas 5 reizes uz diagnostiku un nāksies vēl iebraukt, jo pagaidām risinājuma nav. Rūpnīca tik sūta jaunas instrukcijas, kuras neko nedod.
Kamēr garantija (vēl 2gadi). Tikmēr man maz uztrauc, bet tuvojoties termiņam sākšu šo jautājumu aktualizēt, ja nebūs atrisinājuši.
SCENIC tāds defektīvs iznācis. Bet braukšanas komforts vislabākais. Plašs, kluss. Ietilpīgs. Tūlīt būs jābrauc uz 60k apkopi.
"Nopietni velobraucēji gan pilnībā ignorē šo pa lielam fufeli (brauc pa autoceļu) - kas vairak domāts laikam alusvederiem, lai ar ko vairāk kā 0,5 promilēm pēc bāra var stumties uz viesnīcu/māju ..."
Un tas ir pilnīgi pareizi un drošāk, jo pa veloceliņu brauc meitenes ar groziņiem un ģimenes ar bērniem, nevis braucēji kuri trenējas pēc plāna. Es ari ignorēju veloceliņus, jo braucu 30+km/h, kas ir bīstami pārējiem velosipēdistiem. Pie mums tik autobraucēji to īsti nesaprot, atšķirībā no R-eiropas.
"Starts no nulles gan labs, paātrinājums korekts, atkarīgs no pedāļa, robi krīt raiti un loģiski. Jaudas pietiek līdz kādiem 140 km/h (vai var būt, ka dzinējs un kārba elektroniski vēl aizsargāti un tāpēc arī aizkave? Nobraukums vien 964 km testa sākumā). Varbūt mūsu portāla GrandScenic lietotājs var te ko precizēt? Jo viņa auto tāds pat dzinējs esot gana labs sporta režīmā!"
Piekrītu, ka Scenic līdz 140km/h ir pat ļoti labs. Ātrāk arī neesmu tā īsti braucis. Sport režīmu, esmu izmantojis tikai dažreiz, un man godīgi sakot nepatika, nav mans. Es labāk Comfort režīmā dudinu, līdz ar to nevarēšu objektīvi komentēt.
IKEA. Labā kvalitātē un cenā.
Šis starp citu francūžu un itāļu auto vienu brīdi bija populāri un izskaidrojums bija, lai zagļi sastrēgumā nevar atvērt bagāžnieku un no tā visu izvilkt.
Pārtraukšu spamu.
Atjaunošu info par savu Renault Grand Scenic.
Bargākā ziema Renault mūžā aizvadīta.
Tautas viedoklis, ka ziemā fancūžu auto panelis sasalst, grab un čīkst nav īsti patiesība.
Čīkst tikai durvju gumijas līdz salons iesilst, bet tas mana slinkuma dēļ, ka nekad un nevienai mašīnai tās nesmērēju ar silikonu. Ja nobrauktu ar silikona zīmuli problēma tiktu atrisināta.
Salona elektronika strādāja nevainojami par pie -25 grādiem. Skārienjūtīgais displejs ar normāla biezuma cimdiem strādā nevainojami.
Pie -25 2 reizes uzsākot neslēdzās kārba augstāk par 1 ātrumu, kas tika atrisināts izslēdzot dzinēju un uzsākot atkārtoti. Nav vairs atkārtojies.
Ziemas sākumā parādījās ziņojums, ka pārbaudīt izplūdes sistēmu, to Norde atrisināja atjaunojot programmatūru.
Biezie logu šķidrumi (-15, -21) slikti skalojas uz logu, laikam motoriņš par vāju to krējumu pumpēt.
Uz īsu brīdi kļūvis par vienīgo auto ģimenē, līdz ar to nobraukums uzskrējis nedaudz gaidā un šobrīd pēc 27 mēnešiem ir 38t km. Nedaudz vairāk kā OP plānots.
Nu te var 100% piekrist.
DiamondBack pilnīgākajā komplektācijā līdz pat 12tUSD, Quintana Roo līdz 8kEUR.
Es savu pirku mazlietotu pa 3,5kEUR, pagājušajā gadās speciāli braucu uz Poliju pakaļ.
Tas vispār ir smieklīgi, tāda laža. Un ir vēl kāds, kas domā par šo idiotu balsot un Šlesers vakar raustīdams balsi arī bija ievietojis video ar vārdu savārstījumu, ko nekā savādāk nosaukt nevar.