iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
ValdisM 04.01.2011 13:01

Veiga rakstīja:

sarashkins rakstīja:

+1 par šito, izskatās, ka daudzi gudri spriež, bet par to neaizdomājas. Citam cilvēkam var būt garlaicīgi vilkties visu ceļu aiz kāda uz 80, gribas izbaudīt dinamiku (ja ir atbilstošs auto), no otras puses - kādam var būt ļoti ērti savā brīvdienā bez stresa un ar kruīzkontroli pavizināties uz tiem pašiem 80, pavērot apkārtni, citus braucējus - kas to var liegt?!

Sīkums par to, ka garlaicīgi metas kādam sēdēt pakaļā. Es, piemēram, šādā situācijā pēc 10 min sāku naturāli migt ciet

man to traucē izdarīt mašīnā skanošais Skyforger, un dažāds cits hardcore metāls

ValdisM 04.01.2011 0:50

krishus rakstīja: psc te panesās

Tak sen skaidrs, ka daudz bīstamāki ir tie "ļurkāni", kas iekrampējušies stūrē, mocās uz 65....75km/h un sip prātu pārējiem. Pie kam pokuj- slīd, vai nē....

...zinu, zinu- esu idiņš, jo man šie ļautiņi nepatīk

Un vispār arī vasarā agresiju uz ceļa izraisa tieši čaiņiki Pavērojiet cik agresīvi Rīgā lielākā daļa apsteidz/ apdzen/ apbrauc mācībniekus...

100x bīstamāki par tiem 65-75km/h "ļurkāniem" ir tie vadītāji ,kuri nemāk šos ļurķānus apdzīt un tāpēc veido aiz viņiem 15 auto kolonnas

Un man kā reiz ir dusmas uz šiem skrējējiem, ka man lai tiktu garām tam ļurkānama , sākumā jāapdzen vēl kaut kādi 15 cilvēki, kas ir iemācījušies uz taisna posma spiest gāzi, bet apdzīt gan nejēdz ni un ni

ValdisM 03.01.2011 21:27

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Un vēl - ātri skriet pa latvijas ceļiem ir:

a) bezjēdzīgi laika ekonomijas ziņā

b) pavisam neekonomiski ne laika, ne naudas ziņā...

Jautājums, protams, kas ir ātri Bet par laiku un neekonomiskumu... Tikko sanāca viens pārbrauciens 200+ km. Izbraucām reizē, bet otra mašīna Rīgā ieradās 45 min. vēlāk. Laiks tīri tā neko ietaupīts - daudz var paspēt izdarīt. Un pārrēķinot naudā ~5Ls vērts darba laiks, jeb ~puse no kopējām ceļa degvielas izmaksām.

ātrai braukšanai ar lielu vidējo braukšanas ātrumu ir attāls sakars.

Lielu vidējo bruakšanas ātrumu var sasniegt arī braucot salīdzinoši lēni.

Piem. fūrēm vidējais braukšanas ātrums ir tikai nedaudz zemāks kā daudz ātrāk braucošajiem vieglajiem auto.

Pirmais aprēķina variants

200 km /80 km/h (vidējais braukšanas ātrums LV ja brauc pēc CSN) = 2.5 stundas.

200 km / 3.25 stundas (2.5h +45 min) = 61.5km.h

Sanāk ka ja Tu brauci ziemai un CSn atbilstoši, tad Tavs čoms vilkās visu laiku apdzīvotas vietas rēžīmā.. Diez vai.

---------

otrs aprēķina variants

200km / 80kmh =2.5 stundas

200km / 1.75 h (2.5h -45 min)= 114 km/h (pat priekš vasaras ārprātīgi liels vidējais braukšanas ātrums)

Arī šāds variants diez vai var būt.

Rezumējums -tā 45min pauze radāš droši vien tāpēc ka tas otrs bija reizes 3 apstājiem (pačūrāt, ieliet degvielu, ieēst hotdogu).

Šāda veida braucēji parasti ir tie, kuri Tevi pamanās vienā un tajā braucienā Tevi apdzīt 3 reizes ;D

ValdisM 03.01.2011 21:13

WALA rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Iespējams, ka drošs ātrums man ir arī ātrāks. Iespējams, bet tam nav nekāda sakara ar pārvietošanos pa KOPLIETOŠANAS CEĻIEM.

Un vēl - ātri skriet pa latvijas ceļiem ir:

a) bezjēdzīgi laika ekonomijas ziņā

b) pavisam neekonomiski ne laika, ne naudas ziņā...

Hmm, tad kādēļ tā pārdzīvojam par ziemas lēnbraucējiem, es pat vasarā pa LV ceļiem ~ 200 km garā ceļa posmā vidējo ātrumu knapi uzdzenu līdz 75 km/h, tātad tehniski ja ziemā es pat varētu tuvoties tam ātrumam tas nozīmē ka 80 km/h braucēji mani "nekādi" neitekmētu, lai arī protams pie tāda arī priekš manis "vilkšanās ātruma" es ātri vien sāktu "snauduļot".

P.S. Cita starpā vakardien kā reizi vicu šo maršrutu 3,5 h 2,5 h vietā, jo priekšā brauca kolonna ar 10 -20 gab. uz 70-90 km/h lēnbraucējiem (kā kurā ceļa posmā), un īsti neķēru kaifu starp tiem uz "āķa" sēdētājiem līst. Tad nu arī mierīgi ar 100 -200 metru atstatumu sekoju viņiem, tas nekas ka pa daudz sniegotākiem,bet brīviem cēļime braucu apmēram 100 -110 km/h.. Stāsts protams garš, bet tehniski vai man arī vajadzētu tagad līst šeit un raudāt par "bremzēm" uz ceļa ???

...

Tā vietā es mazliet iesmēju par tiem ātrbraucējiem, man aizlien smuki garām, bet tālāk minūtes vismaz 10 ļurinās aiz nākamā "lēnbraucēja", kaut arī jamais arī atstāja normālu distanci, un tad ar nakamajiem stapr kuriem nav normālu atstarpju tur ne pa jokam ieskrienas, met pa bremžiem un atkla visu no sākuma ...

man arī nekādi nenervo lēnbraukšana intensīvas satiksmes apstākļos

es parasti to daru tā - iekārtojos ar kādu 70-100 distanci aiz uz 80km braucošanas fūres un braucu. un po uz visu.

Šādi piem. no Rīgas centra līdz Jēkabpilij var aizbraukt 2 stundās (140km)

Ja šo pašu posmu brauc kopā ar pārējo vieglo auto plūsmu (starp 90-100km/h) -tad apmēram 1:50

10 minūšu dēļ viennozīmīgi nav vērts iespringt.

mans rekords šajā posmā ir 1h 35 min -bet tā bija vienkārši vājprātīgākā lidošana - ārpus apdzīvotāj vietām jātur visu laiku 115-120km/h un tā brauciena laikā es apdzinu šķiet kaut kādus 30 tr.līdzekļus.(apdzen vienu un aiz līkuma jau nākamais ko jāapdzen )

ValdisM 03.01.2011 13:48

Seene rakstīja:

Gauss rakstīja:

A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?

Nu ja - latvieša cienīga loģika. Pa bedrēm ir jābrauc citiem, tas ne ka, es pārkāpju CSN...

un vispār ,cilvēkiem, kuri mašīnā lej kreiso degvielu un nemaksā ceļu labošanai nepieciešamo akcīzes nodokli, nav nekādu morālu tiesību prasīt, lai citi , kuri degvielu pērk godīgi, lauztu savu mašīnu pa nesaremontētām joslām, kuru labošanai biķin pietrūkst akcīzes nodokļa ieņēmumu

ValdisM 03.01.2011 13:45

Seene rakstīja:

Gauss rakstīja:

A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?

Nu ja - latvieša cienīga loģika. Pa bedrēm ir jābrauc citiem, tas ne ka, es pārkāpju CSN...

Pamodelēsim situāciju:

piem. es braucu ar 95km/h pa otro joslu (jo pirmā ir bedraina,) tad priekš kam man pārkārtoties uz pirmo bedraino, tikai tādēļ ka kāds ātrāks brauc aiz manis?? Sanāk ka man jālauž savs auto tādēļ ka arī kāds cits vēl vēlas pārkpat CSN.

Būtībā mēs abi pārkāpjam CSN -es braucu neievērojot izkārtojumu uz joslām, kāds cits pārsniedz ātrumu.

Kuram no mums ir taisnība?

Kura pārkāpumam ir prioritāte?

ValdisM 03.01.2011 0:06

Seene rakstīja:

ValdisM rakstīja:

BB rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Un galu galā, nav jau grūti apbraukt kādu lēnaku pa pirmo joslu

SUPER apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotas vietas, lieliska izpratne par drošu braukšanu.

Bet vai tad drošāk ir pielipt tam lēnbraucējam pie pakaļas, midžināt likturus, pīpināt un gaidīt kad viņš pārkārtosies?

Diez vai....

"Diez vai..." vispār esi lasījis CSN. Apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotām vietām ir AIZLIEGTS!

Zinu ka aizliegts.

bet ko darīt labāpasakiet ;D

Ir trīs varianti ja kāds lēnāks brauc pa kreiso joslu:

1.Braukt aiz viņa ar drošu 50m distanci, bet tādā gadījumā tas priekšā braucējs nepārkārtosies nekad.

2.Pielipt viņa pie pakaļas, "spiest" viņam uz nerviem, betšādi braucot es apdraudu sevi un citus un riskēju palikt par vainīgu CSN ja nu tāds notiek.

3. Pabraukt lēnāk braucēju pa labo joslu. protams tas ir pret likumu, taču ja arī kreisā joslā braucējs rauj pa labi, avārijā tāpat būs vainīgs viņš (joslas maiņa), ne es.

No šiem 3 variantiem, man pieņemamākais ir trešais.

ja ir vēl kādas idejas, lūdzu padalieties, jo neko citu mans prāts nevar izdomāt

ValdisM 02.01.2011 0:21

BB rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un vēl - Klau, bet mācīies braukt var un vajag ne tikai braucot ikdienas satiksmē. Drīkst arī aizbraukt uz nomaļāku vietu un papildus ĀRPUS SATIKSMES pamācīties un saprast savu auto.

Es neesmu pieskaitāms ne Tuvu pie lidotājiem!

Ja pa priekšu vārda vistiešākajā nozīmē velkās auto uz 70 un uz katru pretīmbraucēju BŪTISKI piebremzē, tad tas nav normāli, jo uz slidena ceļa šis cilvēks sarausta plūsmas ātrumu un kā reizi šāda - tik strauja piebremzēšana var samest šī vēl nedrošā iesācēja vadīo transporta līdzekli.

Es neesmu pieskaitāms ne Tuvu pie lidotājiem!

Es nesaku, ka visi ir asi un man vēl oi cik daudz jāmācās braukt, bet cienīsim tad citus, ja aiz Tevis rodas gara rinda ar mašīnām, tikai tāpēc, ka tev Vasaras riepas, mašīna par platu, tad esi tik laipns un pa laikam iebrauc ceļmalas tankštellē un palaid garām tos, kuri var, grib spēj mazliet ātrāk kustēties. Es saprotu, ja cilvēks brauc +/- ar plūsmas ātrumu, bet kad meistarība ir par mazu un tas ir -20 līdz -30 zem plūsmas ātruma, tad tā nav īštā vieta un laiks kur mācīies braukt.

Un tomēr ir vērts ņēmt vērā šādas rekomendācijas -> www.tvnet.lv/...

Pie kam Kur no Siguldas šodeja pārvēršas par 4 joslu šoseju ar sadalošo joslu īdz apmēram Sēnītei pilnīgi visi brauc pa otro joslu. Kāpēc??? Tiem, kuri brauc mazliet ātrāk jātiek garām pa pirmo joslu. Un vienalga - tur pa to 2. joslu brauc arī tādi, kuri reāli brauc uz 50...

otrajai joslai līdz sēnītei tur ir labāks segums, pēc sēnītes atkal pirmajai joslai ir labāks segums.

Es nevienam nevaru pārmest braukšanu pa otro joslu ja tai ir labāks segums ( ne jau es viņu mašīnas uzturu un remontēju, tāpēc arī nevaru prasīt pārējiem vadītājiem braukt pa bedrēm)

Un galu galā, nav jau grūti apbraukt kādu lēnaku pa pirmo joslu

SUPER apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotas vietas, lieliska izpratne par drošu braukšanu.

Bet vai tad drošāk ir pielipt tam lēnbraucējam pie pakaļas, midžināt likturus, pīpināt un gaidīt kad viņš pārkārtosies?

Diez vai....

ValdisM 29.12.2010 18:47

modena rakstīja:

arba rakstīja: palaidnieks nedaudz auzās iebrauca

uz slidena ceļa pie 60 km/h slīdēšanai būs ievērojami mazākas sekas nekā pie 90

jautrākais ka sekas var pie 90 arī nebūt.... jo pie lielāka ātruma parasti ir pavisam cits piespiešanas spēks...

kaut kur, laikam iekš TG bija tests, kur vajadzēja braukt ar ātrumu ne zemāk par 70 km/h, jo savādāk formulai nebija pietiekošas saķeres uz parasta asfalta.

pamācies fiziku

un nejauc ielu satiksmi ar F1 :

ValdisM 29.12.2010 18:42

kolumbs rakstīja:

Ja esi tik kruts, ka pa ledu vari braukt ar 110 km/h, tad krutuma vajadzētu pietikt arī apdzīt, lai nav jābrauc ar sēnēm kopā ar 80 km/h.

Visi tie krutie braucēji parasti sastājas 15 auto garā kolonnā aiz kāda uz 65km.h braucosā golfa vai passāta un tādā veidā arī brauc kādus 20-30km

ValdisM 29.12.2010 11:05

rudens68 rakstīja:

VWfans rakstīja:

arba rakstīja: nezinot iemeslu, riepu stāvokli , prāta spējas, braukšanas iemaņas izdarīt secinājumus, no viena avarējuša suzuki, nevajadzētu

braucienā uz Tallnu, redzēju vienu avarējušu auto un tas bija Latvijā, baļķu vedējs bija grāvī

Nu redz, acīmredzot baļķu vedēja sasniegtie 80 km/h bija par ātru! Bet Tu te kā paraugu stādi karsto igauņu iecienītos 90-100 km/h!

Varbūt baļķuvedējam izravēts ātruma ierobežotājs , parasti fūram lai pa eiropu braukt varētu ir ierobežotājs 82-85 km/h vispār precīzi griestus nezinu

82km.h ir max

bet daudzi uz ierobežotāja kalibrēšanu uzliek mazākas riepas, bet kad sāk strādāt-gluži otrādu uzliek lielākas... un fūre mierīgi iet uz saviem 90km/h, kaut gan aparāts raksta ka uz 80km/h

ValdisM 28.12.2010 20:42

kasinsh79 rakstīja: Nu nezinu, nezinu, piekrītu vairāk Palaidniex.

Kopējais autovadītāju braukšanas prasmes līmenis ir dramatiski zems. Interesantākais ir tas, ka to uzlabot nav īpašas vēlmes vairākumam tādu braucēju. Nupat ielika jaunu rakstu, ikviens var aizbraukt uz Zaķusalu patrenēties paslidināties pa trasi utt. Tā vietā uzbraucieni un kārtējā neapmierinātība. Laikam jau pašiem ar sevi.

Nu ko, piederu pie tiem, kam ir tas prieks (reizēm - antiprieks) braukt ar aizmugures piedziņas gandrīz jaunu vācu autiņu. Teikšu kā ir, problēmas rodas tikai visai dziļā sniegā un arī tikai tad, ja jāizkustas no vietas. Tad gan var padot atpakaļ un atkal aiziet

Runājot par braukšanu pa šoseju - neizjūtu pilnīgi nekādu diskomfortu. Nekādu! Uz 60-70 nevelkos un apdzīt (ja tas ir droši, t.i. pretī neviens nebrauc) nekad neesmu baidījies. Varbūt iemaņas, varbūt gēni no sava vecā, kurš ir visu mūžu par tālbraucēju strādājis

Bet - nu tiešām smiekli nāk, kad pa foršu platu Jūrmalas šoseju 80% brauc pa kreiso malējo joslu, brauc lēni, bet es mierīgi pa mazliet sniegotāku vidējo joslu tos apsteidzu, jo uzskatu, ka tas ir stulbi - baidīties no sniega, ziemas laika apstākļiem utt.

Otrs piemērs. Braucu 24.dec.uz Jūrmalu pie senčiem pa apvedceļu no Salaspils puses. Ak tu jēee, pa apvedceļu brauc bezmaz vai kolonna aiz viena pilnīga mudaka ar vecu BMW , kurš velkas teju vai 50km/h. Nogaidīju brīdi, kad pretī nevienu pat tālumā neredzēju un pilnīgi bez stresa to kolonnu apdzinu. Ne man tas sniedziņš starp joslām traucēja, ne kāds cits. Un atkārtošos, ar RWD, nevis Quattro vai FWD

IEMĀCIETIES TAČU BRAUKT!

Lai visiem veicas un nav bail ziemā braukt!

līdzīgi apmēram par savu braukprasmi un citu neprasmi runā Deksters.

Viņš ir savā mūžā ir sadaudzījis 8 vai 9 mašīnas (pats šeit tā teica)

ValdisM 28.12.2010 20:37

VWfans rakstīja:

kalfonso rakstīja: vakar sanāca līdz Tartu aizšaut. gribētu teikt, ka ceļi mums ir tīrāki.

vienīgā atšķirība, ne turp, ne atpakaļ ceļā nebija neviena bremzes uz šosejas, kurš brauktu lēnāk par kādiem 85kmh. pofig, ka ceļš visai sniegots un bik apledojis. pofig, ka nakts.

satiksme, it sevišķi atpakaļceļā vakarā, diezgan intensīva abos virzienos.

plūsma turās ap 90-100 robežās.

un, kāds brīnums, neviena grāvī sēdētāja ar nemanīju.

Nedomāju, ka igauņi darīja pareizi, tik ātri braucot. Spriežot pēc aprakstītajiem ceļa apstākļiem, turēt 65-70 km/h būtu OK. Un ko lai dara, ja pēkšņi uz ledus pazaudē vadāmību? Domāju, ka vairums igauņu neko nespētu līdzēt, lai auto gaitu iztaisnotu. Nesen uz Krasta ielas 50-100 metrus man priekšā Suzuki vadītāju sameta kā vilciņu, lai gan ātrums bija ap kādiem 70 km/h tikai.

tāpēc ka tam suzuki droši vien bija 4x4.

Ja būtu fwd, tad nekādu problēmu nebūtu bijis

ValdisM 26.12.2010 13:09

Palaidniex rakstīja: Un vēl - Klau, bet mācīies braukt var un vajag ne tikai braucot ikdienas satiksmē. Drīkst arī aizbraukt uz nomaļāku vietu un papildus ĀRPUS SATIKSMES pamācīties un saprast savu auto.

Es neesmu pieskaitāms ne Tuvu pie lidotājiem!

Ja pa priekšu vārda vistiešākajā nozīmē velkās auto uz 70 un uz katru pretīmbraucēju BŪTISKI piebremzē, tad tas nav normāli, jo uz slidena ceļa šis cilvēks sarausta plūsmas ātrumu un kā reizi šāda - tik strauja piebremzēšana var samest šī vēl nedrošā iesācēja vadīo transporta līdzekli.

Es neesmu pieskaitāms ne Tuvu pie lidotājiem!

Es nesaku, ka visi ir asi un man vēl oi cik daudz jāmācās braukt, bet cienīsim tad citus, ja aiz Tevis rodas gara rinda ar mašīnām, tikai tāpēc, ka tev Vasaras riepas, mašīna par platu, tad esi tik laipns un pa laikam iebrauc ceļmalas tankštellē un palaid garām tos, kuri var, grib spēj mazliet ātrāk kustēties. Es saprotu, ja cilvēks brauc +/- ar plūsmas ātrumu, bet kad meistarība ir par mazu un tas ir -20 līdz -30 zem plūsmas ātruma, tad tā nav īštā vieta un laiks kur mācīies braukt.

Un tomēr ir vērts ņēmt vērā šādas rekomendācijas -> www.tvnet.lv/...

Pie kam Kur no Siguldas šodeja pārvēršas par 4 joslu šoseju ar sadalošo joslu īdz apmēram Sēnītei pilnīgi visi brauc pa otro joslu. Kāpēc??? Tiem, kuri brauc mazliet ātrāk jātiek garām pa pirmo joslu. Un vienalga - tur pa to 2. joslu brauc arī tādi, kuri reāli brauc uz 50...

otrajai joslai līdz sēnītei tur ir labāks segums, pēc sēnītes atkal pirmajai joslai ir labāks segums.

Es nevienam nevaru pārmest braukšanu pa otro joslu ja tai ir labāks segums ( ne jau es viņu mašīnas uzturu un remontēju, tāpēc arī nevaru prasīt pārējiem vadītājiem braukt pa bedrēm)

Un galu galā, nav jau grūti apbraukt kādu lēnaku pa pirmo joslu

ValdisM 18.12.2010 17:34

Dark_Side rakstīja:

smaidiigais rakstīja: incantā laikā esi attapies - tālāk par Rimi neesi bijis visus treknos gadus - tač paskaties kaut tai pašā ss.lv un pazvanies riņķī - pievedīs tev pie namdurvīm kāds zemnieks un varēsi cept un vārīt

PN - no neatminamiem laikiem pats 3 vadziņas kartupeļu izaudzēju, lai neaizmirstas kā tie aug... Dzīvoju pilsētā, ja kas

ss neder. tur 90% starpnieki. un ar 50 kg neviens pie namdurvīm neskries... ja 5 000 kg tad jā...

parasti mēs kartupeļus audzējam laukos paši (gardi

Bet gadās ka Rīgā esot izbeidzas un tad ir jāpārk kāds kilo vai divi.

mana pieredze: Rimi nopērkamie (īpaši lielie smukie fasētie) der tikai lopiem, tirgū 80% gadījumu ir bijuši kaut kādi ar forsēšanu audzēti ar ūdeni piedzīti mēsli no Polijas vai velns aviņu zin ko kurienes.

Nekad nav bijis problēmu ir Supernetto pārdodamie 2. šķiras LV audzētie kartupeļi- mazi, daudz bojātu, mizojot daudz melnumi,u.t.t -toties kartupeļi kā tādi gardi, un ne ar ko neatšķiras no pašu audzētiem.

Cena aºī viņiem ir bijusi vienmēr zemākā kā tirgos nopērkamiem. piem. tirgos 20-25-30 sant., Supernetoo 18 vai 19.sant. un pie tam ir izlases iespēja, un nav jābaro centrāltirgus mafija

ValdisM 15.12.2010 21:04

vēl viena raksturīga šī modeļa kaite - daudziem auto ir gaudo reduktors. Sedaniem varbūt to tik nedzird, taču universālim tas ir izteikti dzirdams

ValdisM 15.12.2010 21:01

Pāris mēnešus lietoju 1997.gada universālu C200 ar benzīndzinēju un kompresoru.

Lūk dažas atziņas.

Kaut gan auto pašmasa 1r 1500km (kā to gadu lielajai klasei), auto pēc salona izmeriem ir zem vidējās klases, tajā būs šaurāks kā V70, Mazda 626, Toyota Avensis,ford mondeo, passat,u.t.t)

Kā jau pie lielas pašmasas -arī degvielas patēriņš būs kā lielās klases auto.

Skaņas izolācija no dziēja puses ļoti laba, uz auto aizmuguri skaņasizolācija paliek pašvaka -uz gruntenes dzird akmentiņus arkās, uz šosejas pie 120km/h auto ie diezgan paskaļš

Salonā šur tur kaut kas grabēja('šķiet ka bagāžnieka apšuvumi).

Piekare sportiski pacieta (ar lietajiem R16 diskiem), ar R15 varētu būt daudzmaz ok.

Salona ergonomika -benķis ir ļoti pat ērts, taču tā kā nav stūres regulēsanas iespēju, pat pie viszemāk nolaista sēdekļa man ar manu 1.92m augumu ceļgali spaidot pedāļus atdūrās pret stūri, tāpat spēdzot pagriezienu pa kreisi -slēdzis atdūrās rpet ceļgalu.

Salona apdares materiālu kvalitāte bāzes komplektācijā - gandrīz identiska kā visiem citiem vidējās klases auto (puscieta un cieta plastmasa, drēbe) nu un ir "ekstra" : priekšas stoikas apšutas ar pūkainu drēbi.

Nepatika -grīda pie priekšas benķa sabiezinās uz augšu -tas ir - nav ērti turēt kājas kas pievilktas sev tuvāk - īpaši gara auguma cilvēkiem

Kas vēl patika - lai gan auto nav liels, sēžot pie stūres rodas sajūta ka tiek braukt ar lielu auto - priekšasmotora pārseges no salona lielas masīvs un mīlžigs un plus vēl emplēka priekšā

protams katram ražotājam gribas ar kaut ko atšķirties no pārējiem,taču ielikt el.logu un spoguļu pogas viduskonsolē -nav tas ērtākais un parocīgākais risinājums (īpaši ja ņem vārā ka pie vadītāja labās rokas ir masīvs liels ērts elkoņbalts.

Ir rūsas problēmas -katrā ziņā ja tā rūpīgi pievērš uzmanību šiem modeļiem- ļoti bieži šur tur ir redzama rūsa daudziems auto.

neticami, taču pasīvajā drošības jomā šim auto ir viens no sliktākajem rādītājiem savā klasē, pat 97.gada ford mondeo un vectra ncap testos savākusi vairāk punktus.

97.gad auto maksā 3000-3500 eiro, pāris gadu jaunāki modeļi manuprāt aizvelkt līdz 5000 eiro.

Vai 5000 eir ir adekvāts cipars par 93.gada modeļa auto ar ļoti vāju pasīvo drošību, augstu nozagšanas risku .u.t.t

Vārdusakot Performace šim auto ir ļoti pat ok, taču preice/performace attiecība manuprāt ir stirpi zemāka.'

Es ņemtu bmw 3 universālu vai volvo v70

ValdisM 14.12.2010 23:28

edza626 rakstīja:

edza626 rakstīja:

nazurbajev rakstīja:

krishus rakstīja: Pasen atpakaļ viens kolēģis stāstīja par 929 mazdu aº tādiem pašiem simptomiem un tur esot bijusi problēma kārbā. Tipa nebija pirmā un otrā roba. Reāli uzsāka ar 3. robu un kad dabūja augšā apgriezienus ar gāja, kā raķete, bet uzsākot mocījās :hvz:

p.s. nezinu vai pīle, vai taisnība- vnk atcerējos to stāstu

ir gan 1 un 2 aatrums

Kāds sakars ar ātrumkārbu? Ar ātrumu viņam viss taču kārtībā. Ar jaudu problēmas.

liekaas kad saakumaa nepadod iisto signaalu degvielai un tad kad iedod tas aiziet taa pa ritiigo!kad brauc leezenaa kalnaa uz augshu ar taa gruuti iet.degvielu teeree 13l uz 100 tas nav normaali

lambda zones tam auto ir vairākas, vai visas pārbaudīji?

ValdisM 14.12.2010 0:01

edza626 rakstīja: man ir Mazda 626 vagon 2000gada ar automātisko kārbu,gāze/bendzīns.Nevaru atrast vainu mashīnai...uzsaakot braukt nav jaudas kad aiziet liidz 2,5 apgriezieni aiziet kaa rajkete.Stāvot kalnaa citreiz palieku uz vietas jo vienkaarshi neiet.Esmu nomainiijis spoli,sveces,svechvadus,zonde,filtri.cik esmu braukaajis par servisiem nevien nevar pateikt tieshi kas par vainu...ar gaisu itkaa viss kaartiibaa.Viena versija kad vareetu buut nojucis kompis kursh nedod iisto signaalu.

varbuut kaadam ir kaada ideja?

dzinējs 1.8?

ValdisM 08.12.2010 11:51

superb rakstīja: Pēc vācu TUV (tehniskā apskate) Report 2010 datiem 4-5 gadīgo mašīnu grupā Mazda3 ir 4.vietā ar 4,1% atteikumiem uz 100 apskatītajām mašīnām, bet Honda Civic 41.vietā ar 8,2% atteikumu. Diemžēl arī 2-3 gadīgu auto grupā šī tendende saglabājas. Mazda3 2,6% pret Civic 4,6%.

iedod lūdzu linku uz pilniem 2010.gada rezultātiem.

P.S. Atvaino, tiešām slinkums googlēt

ValdisM 05.12.2010 18:45

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Biideklis rakstīja: Pats esmu ar 6to mazdu nu jau150 k nobraucis.

Nevajag drist, valdi, ir vinja skalja, ir

Pieljauju, ka katram uz taas auss kaads savaadaaks dziivnieks uzkaapis.

Fanam - ja gribi saliidzinoshi bezprobleemu auto - njem 3 mazdu, savukaart, ja esi no cilveekiem, kursh kriit gjiibonii ieraugot mazu ruusas plekjiiti uz arkas - nenjem.

Ir vinjaam taa pat kaa 6tajaam probleemas ar kraasojumu.

Par gondu nemaaceeshu teikt.

redz, problēma laikam ir tajā, ka man ir ļoti laba dzirde (arī muzikālā). Tāpēc es arī visiem pārējie auto, ļoti labi dzirdu skaņas izolācijas nepilnības.

Ko piemēram dod mersim perfektā dzinēja skaņas izolācija, ja uz dzinēja trokšņa neesamība rēkina tu sāc dzirdēt akmentiņus arkās, asfalta faktūras un rupjuma izmaiņas un sāc dzirdēt katru plaisu asfalt????

Kuram tad auto tādā gadījumā ir labāka skaņasizolācija?

Tu esi ar mersedesu braucis? Nu, normālu,nevis erzacu ?

neesmu tikai ar S klasi un džipiem braucis

Ar pārējiem esmu.

ValdisM 05.12.2010 14:07

Biideklis rakstīja: Pats esmu ar 6to mazdu nu jau150 k nobraucis.

Nevajag drist, valdi, ir vinja skalja, ir

Pieljauju, ka katram uz taas auss kaads savaadaaks dziivnieks uzkaapis.

Fanam - ja gribi saliidzinoshi bezprobleemu auto - njem 3 mazdu, savukaart, ja esi no cilveekiem, kursh kriit gjiibonii ieraugot mazu ruusas plekjiiti uz arkas - nenjem.

Ir vinjaam taa pat kaa 6tajaam probleemas ar kraasojumu.

Par gondu nemaaceeshu teikt.

redz, problēma laikam ir tajā, ka man ir ļoti laba dzirde (arī muzikālā). Tāpēc es arī visiem pārējie auto, ļoti labi dzirdu skaņas izolācijas nepilnības.

Ko piemēram dod mersim perfektā dzinēja skaņas izolācija, ja uz dzinēja trokšņa neesamība rēkina tu sāc dzirdēt akmentiņus arkās, asfalta faktūras un rupjuma izmaiņas un sāc dzirdēt katru plaisu asfalt????

Kuram tad auto tādā gadījumā ir labāka skaņasizolācija?

ValdisM 04.12.2010 21:19

Mazda 3 priekšā ir tādi paši sēdēklī kā Mazda 6. Biju braucis ar mazda 6. Man kaut kā tie sēdekļi nepatika -likā cieti (nu bet daudziem auto tagad ir citi benķi, citiem tas patīk, citiem nē).

Kā jautājums par mazdām, tā panesās atkal runas par skaņasizolāciju.

Man liekas ka daudziem cilvēkiem ar to skaņasizolāciju ir placebo efekts. Pietika pāris autobild ekspertiem pateikt ka skaņasizolācija ir slikta, tā nu tagad šis viedoklis ir "pamatīgi" iesakņojies cilvēku apziņā... Respektīvi.. visi zina ka Mazda 6 ir slikta skaņasizolācija.. pat tie kas ar to mazda 6 nav braukuši..

Es ar mazda 6 esmu braucis ... nekādu dižo atsķirību no citiem šogad jūzotajiem auto (MB C200, Vovlo S70, BMW 5 1997, mazda 626,u.t.t) es nejutu. Visiem augstāk minētajiem auto,tāpat kā mazdai, piemēram ir ļoti labi dzirdams piemēram, kā mainās asfalta seguma faktūra, rupjums,u.t.t Braucot saprāta robežās (līdz100-110kmh), nevienam auto vēja trokšņi nav dzirdami,u.t.t

Vārdusakot, manuprāt visas tās skaņasizolācijas runas ir pilnīgas muļķības.

ValdisM 23.11.2010 22:13

Pirmais rakstīja: vai man var kāds parādīt kādu kompatklases tačku, kurai visām pillā masa ir mazāka par 1800????

pat fana 1.3 bezmotormerivai ir virs 1800 un jams tagad pogā 75rubļu nodokli, bet nākamgad maksās 80

labāk pastāsti hafik viņi rēķina no pilnas masas (teorētiski pieļaujamā max masa pilnam pārbaztam auto, kas patiesībā gadās lielākai daļai auto gadās labi ja pāris reizes gadā) nevis no pašmasas,

ValdisM 23.11.2010 19:31

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

forši ir laikam atpūsties mājās, kuru sienas iesūcinātās ar svina un citu smago elementu daļīņām ;D

Vispār Latgalē šiem mēºķiem izmanto nefiltrētu linsēklu eļļu. 300 gadus vecās vecticībnieku koka baznīcas, kas apstrādātas ar linsēklu eļļas, nav puvušas un arī nepūs

A tu ko - kā sanāk padzīvot citā ēkā, tā sienas laizi, un latgales linsēklu eļļa tev garšoja vislabāk?

nav brīnums, ka Tev ir anglijā jāstrādā

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti