iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ValdisM 26.08.2008 11:00

Gregers rakstīja:

Kindzulis rakstīja:

Pirmais rakstīja: starp citu, vai tikai a4 tajā tālajā 2000ajā gadā (b5 platforma) jau nebija "slavenie" v6 2.5nieki

par jamiem grāmatu neesmu lasījis, bet viedokli esmu dzirdējis

ir iistie... griezjaas nu ljoti pat baudaami (c) merivfanis

Griezās līdz brīdim kad no sākuma pa tirsu aizgāja kkas eļļošanas sitēmā un noklapēja dzinējs, pa garantiju ielika jaunu, tad sūknis-garantija, tad atkal sāka dzīt pa visām malām eļļu-garantija, tad vārsti pa pa...garantija, tad pienāca 60k un nomainijās liela daļa piekares(9 darba stundas servisā, bet pa garantiju) tad ātrumkloķis atvienojās no kārbas, un beigās noklājās ksenosn un ģenerātors vienlaikus garantija, kad pie 80k noklājās klimats sataisiju un pārdevu.

Tā lūk!

Labs auto, tad jau mans 20 gadīgais auto ir vispār nelūztošs

ValdisM 26.08.2008 10:57

Gregers rakstīja:

Kindzulis rakstīja: 2.5 labs... bet visaadi briinumi meedz buut...

1.9 droshi njemams...peec ruupiigas paarbaudes protams... i aizmirsti uti kas te bauro par liidzeklju kaisiishanu

Par kaisīšanu zinu personiski, firmai kā viens no darba autiņiem ar kuriem piegādā polises ir 1.9l A4 universālis 2001 gada ar šobrīd noskrējienu ap 200k...******* A NE MAŠĪNA!!! Ja vajag varu pa punktiem salikt no čekiem savākto info, bet tici man 9000 SAABs ar pus limona noskrējienu tik dakuja problēmas nesagādāja, patiesībā ja salīdzina ar Audi tad vispār nelūza! Labāk tā paša gada vektra ar 2.2l tīzeli.

Brālis gribēja pirkt apm.4-8 gadīgu vācijas vai zviedrijas ražojuma vidējās klases sedanu, pazvanīja cilvēkam , kurš auto tehnikas lietās ir eksperts šī vārda vistiešakajā nozīmē. Kad telefoniski pajautāja- nu apmēram ko pirkt -atbilde bija "Jebko tikai ne Audi"

ValdisM 25.08.2008 18:50

ValdisM rakstīja:

mansotraises rakstīja:

ValdisM rakstīja: hmm, es te tagad sāku domāt.

3 gadus braucu ar auto - kādas 4 piekares detaļas ir mainītas, vienreiz visu priekšas piekari noņēma lai tiktu iekšā ātrumkārbā un izņemtu tur iekritušo mazu skrūvītes gabalu.. Savirze ne reizi nav regulēta un tajā servisā nemaz nav nekāda savizes stenda.

Kā viņi to savirzi regulē?

Riepas arī neēd.

Neatkarīgā visu 4 riteņu piekare.

nekur citur nedzen -gandrīz manu acu priekšā salika no nulles priekšas piekari, uzlika riteņus, nolaida no pacēlāja un es aibraucu darba darīšanās uz V-pili.

par kādu servisu runā? ir servisi, kuri dzen pie citiem regulēt.

nekur citur nedzen -gandrīz manu acu priekšā salika no nulles priekšas piekari, uzlika riteņus, nolaida no pacēlāja un es aibraucu darba darīšanās uz V-pili.

par kādu servisu runā? ir servisi, kuri dzen pie citiem regulēt.

ValdisM 25.08.2008 18:49

mansotraises rakstīja:

ValdisM rakstīja: hmm, es te tagad sāku domāt.

3 gadus braucu ar auto - kādas 4 piekares detaļas ir mainītas, vienreiz visu priekšas piekari noņēma lai tiktu iekšā ātrumkārbā un izņemtu tur iekritušo mazu skrūvītes gabalu.. Savirze ne reizi nav regulēta un tajā servisā nemaz nav nekāda savizes stenda.

Kā viņi to savirzi regulē?

Riepas arī neēd.

Neatkarīgā visu 4 riteņu piekare.

nekur citur nedzen -gandrīz manu acu priekšā salika no nulles priekšas piekari, uzlika riteņus, nolaida no pacēlāja un es aibraucu darba darīšanās uz V-pili.

par kādu servisu runā? ir servisi, kuri dzen pie citiem regulēt.

ValdisM 25.08.2008 13:29

Gregers rakstīja:

Kaspersky rakstīja:

Gregers rakstīja:

Ko tieši vēlies noskaidrot? Ja to vai spēju atbildēt par saviem vārdiem tad piedāvāju Koblenz Apsardze treniņ zāli, ja par to kuram no mums ir miskaste, tad vari izvēlēties kuru no maniem auto gribi salīdzināt ar savu, piedāvājumā Skoda SuperB, Chrysler Vojager vai SAAB 95 Griffin.

Joprojām uzskatu, ka biji neprav komentējot par A80.

Sākumā gribēju zināt laiku, kad audi80 īpašnieki norādīs man uz būtiskām viņu spēkratu priekšrocībām salīdzinot ar manējo. Tagad jau laikam neko negribu, jo viss ir tāpat redzams. Nu nafig man jāsalīzina Tavi saabi un pārējās lamatas? Par "Koblenz Apsardze treniņ zāli" vispār labs - laikam tagad katru, kurš internetā kaut ko uzdirsīs, aicināšu uz turieni Visticamāk, ka vakar biji pielējis muti, savādāk tas viss nav izskaidrojams. Un prav es biju vai ne prav - uzreiz pāriet uz diezgan nopietniem personīgiem apvainojumiem...

Tu jau pats pārgāji uz personīgiem A80 īpašnieka aizvainojumiem.

Alkoholu praktiski nelietoju, tātad kļūdijies.

A80 bijušais īpašnieks pirmkārt un galvenokārt norādīs uz tehnisko vienkāršību un patieso lētumu ekpluatācijā kas ir svarīgi daudziem cilvēkiem, kaut man galvenais auto ir dinamika un ērtības.

Par zāli- ja ievajagās dod ziņu

A Tev tā zāle laba? Cik maksā?

ValdisM 25.08.2008 13:21

hmm, es te tagad sāku domāt.

3 gadus braucu ar auto - kādas 4 piekares detaļas ir mainītas, vienreiz visu priekšas piekari noņēma lai tiktu iekšā ātrumkārbā un izņemtu tur iekritušo mazu skrūvītes gabalu.. Savirze ne reizi nav regulēta un tajā servisā nemaz nav nekāda savizes stenda.

Kā viņi to savirzi regulē?

Riepas arī neēd.

Neatkarīgā visu 4 riteņu piekare.

ValdisM 22.08.2008 1:56

tomc rakstīja:

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja: Laikam neesi redzējis akmeņu kaudzes

Pārsvarā gan tiek izmantotas lai pirtīm akmeņus nomainītu

un bieži pirtīs tie akmeņi jāmaina?

viņi ko tur pirtī no stāvēšanas izdilst?

Izdeg. Jāmaina atkarībā no pirtošanās biežuma un akmeņu izmēra. Kad tev kādus 20 - 30 gadus būs bijusi pirts, kurā iet reizi nedēļā - sapratīsi

??

Tipa kā izdeg.

Kā var granīts (sacietējuši magmatiksie ieži jeb vnk lava) izdegt no tā , ka uz tā uzlej 100 grādus karstu ūdeni. Nav ko stiept uz pirti dažādus nogulumiežu akmeņus, tad nebūs tie jāmaina ik pa 20 gadiem.

ValdisM 20.08.2008 21:34

msh rakstīja: P.S. Mucai standartā spidometrs pieci kilometri uz augšu, tā ka "mierīgi 175"

Reti kuram jaunam auto ir tik precīzs spidometrs, kur nu vēl 20 gadīgam A80

ValdisM 18.08.2008 23:38

mansotraises rakstīja:

ValdisM rakstīja:

mansotraises rakstīja: nezinu par ko vispār ir jāstreso. šīs nedēļas nogalē, kā reize braucu uz igauniju. vakar braucu atpakal un neviens netraucē apdzīt. ir kas pabrauc malā, ir kas sēž uz ass. Bet nevienā gadījumā nav problēmas apdzīt. vienkārši pedalis grīdā un esi garām. Problēmas šis ceļš sagādā tiem, kas mēģina izdomāt savus noteikumus.

Patiesībā 'daudzi kas pa šo ceļu brauc ir neapmierināti ar to ka daudzi citi brauc normāli pa sev paredzēto joslu un nemaz nedomā pavākties malā lai palaistu kādu kas brauc aizmugurē un it kā grib apdzīt.

problēma jau slēpjas tajā, ka aizmugurē braucošie nejēdz ieslēgt pagrieziena rādītāju un tad ej tu saproti vai tas ir vnk kaut kāds braucējs ka patīk neievērot distanci vai arī grib apdzīt.

Es pāris reizes pamēgināju pabraukt malā, bet kad tie kas aizmugurē i pat nedomāja apdzīt, metu mieru šitādai labvēlībai. resp ja rāda pagriezinu-palaižu, ja nerāda- nu tad braucu pa savu joslu.

Pagriezienus rādīt māku. vakar visā posmā no robežas līdz Daugavpils šosejai, kādi 3 tipi gadījās, kas sēž uz ass. Pārējie smuki paiet malā. Divi defenderi ar austrijas numuriem jau pirms platā ceļa kārtīgi brauca pa brauktuves malu. Domāju, ka tas ir pieklājības jautājums - braukt pa asi vai pa brauktuves malu.

Manis pēc var pat īslaicīgi neuzbraukt uz tās papildjosliņas - vienkārši brauc max tuvu malas marķejumam. Un arī tad jau būs pietiekoši droši - labāk var redzēt kas nāk pretī.

nu redz, parādīji pagrieziena rādītāju un visi palaida, izņemot 3 dīvaiņus.

A citi nerāda pagriezinu un lamā pārējos vadītājus, kas i nedomā pavākties uz apmali.

ValdisM 18.08.2008 21:10

msh rakstīja: Laikam neesi redzējis akmeņu kaudzes

Pārsvarā gan tiek izmantotas lai pirtīm akmeņus nomainītu

un bieži pirtīs tie akmeņi jāmaina?

viņi ko tur pirtī no stāvēšanas izdilst?

ValdisM 18.08.2008 16:05

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

_PN_ rakstīja: Manā čuhņā viens čibriks uzmeistaroja akmeņu drupināmo mašīnu ar piedziņu no traķa. Puspagasts jau nobērts ar šķembām. Izmaksas pēc nostāstiem: pašam jāgādā akmeņi, jāpieved, jāielej traķim saļara un 10 Ls dienā šim uz ķepas.

Aha, a kur tu savāksi tos akmeņus , ar ko iekrausi, ar ko vedīsi uz drupināšana, ar ko iekrausi drupinātājā, ar ko drupinātās šķembas iekrausi atpakaļ savā transportā, ar ko vedīsi uz savu ceļu. Un kāda ir ražība tam drupinātājam?

Nav vieglāk karjerā nopirkt, īpaši tagad būvniecības krīzes dēļ var sarunāt diezgan lielas atlaides.

Izlasi uzmanīgāk jama tekstu Tādiem puspilsētnieciņiem protams ir tie "kur", "kur". Tas tāpat skaidrs, ka akmeņus savāc uz lauka [nezinīšiem - no laukiem katru gadu nolasa akmeņus], drupinātājā iekrauj ar rokām un "transports" acīmredzot ir gaiss, caur kuram šķembas nokrīt uz ceļa

Tās ir feodālas ulmaņlaiku metodes, kam nav nekāda sakara ar elementāru ekonomiku un loģiku.

No tām akmeņu kaudzēm kas stāv lauku malās var aizbērt pāris bedres uz grants ceļa, ne vairāk. Un neko vairāk par spaiņa tilpuma akmeni cilvēks ar savām rokām iecelt nevar- tāds akmens sver pie -45-50 km un neparocīgās formas dēļ ir grūti to pacelt un iekraut kaut vai traktora piekabē.

Vārdusakot tā ir tāda izklaide nu ja galīgi nav ko darīt un ja ir totāls brīvā laika daudzums, var šitā pamuļķoties.

ValdisM 18.08.2008 12:22

mansotraises rakstīja: nezinu par ko vispār ir jāstreso. šīs nedēļas nogalē, kā reize braucu uz igauniju. vakar braucu atpakal un neviens netraucē apdzīt. ir kas pabrauc malā, ir kas sēž uz ass. Bet nevienā gadījumā nav problēmas apdzīt. vienkārši pedalis grīdā un esi garām. Problēmas šis ceļš sagādā tiem, kas mēģina izdomāt savus noteikumus.

Patiesībā 'daudzi kas pa šo ceļu brauc ir neapmierināti ar to ka daudzi citi brauc normāli pa sev paredzēto joslu un nemaz nedomā pavākties malā lai palaistu kādu kas brauc aizmugurē un it kā grib apdzīt.

problēma jau slēpjas tajā, ka aizmugurē braucošie nejēdz ieslēgt pagrieziena rādītāju un tad ej tu saproti vai tas ir vnk kaut kāds braucējs ka patīk neievērot distanci vai arī grib apdzīt.

Es pāris reizes pamēgināju pabraukt malā, bet kad tie kas aizmugurē i pat nedomāja apdzīt, metu mieru šitādai labvēlībai. resp ja rāda pagriezinu-palaižu, ja nerāda- nu tad braucu pa savu joslu.

ValdisM 16.08.2008 20:16

Padomju laikos reiz pie Skrīveriem smagais vilcējs saspieda žiguli un iespieda tajā esošas 2 cilvēkus.

Piestājušie vadītāji nevarēdami sagaidīt glābējus paši savām rokām atlocīja saspiestos dzelžus un stoikas... kas ar plikām rokām pie stoikas pieķērās , kas kaut kādu trosi ap stoiku apmeta, kāds savu dzēmperi apsēja.. un visi kopīgi atbrīvoja iespiestos cilvēkus no vraka. Viss pasākums notika mālainā ūdeņainā grāvī, vēlā rudenī.

Pirmā atbrauca ātrā palīdzība, kas uzreiz varēja cietušos vest uz slimnīcu. Ugunsdzēsēji atbrauca vēl vēlāk.

ValdisM 15.08.2008 15:20

farruhs rakstīja:

ValdisM rakstīja: Nu bildēs redzētais pierāda tikai to ka priekš 1991.gada modeļa, tas ir ļoti izturīgs auto. Pats esmu tādā braucis-kuzavs, stoikas, sliekšņi priekš 1991.gada auto ir dziezgan nopietni un spēcīgi uztaisītas.

Ar 100km/h ielikt smagajam sānā.. parasti no citām līdzīga gada mašīnām tādos gadījumos maz kas paliek pāri.

Tā 3 meitene kas sēdēja aizmugurē būtu droši vien izdzīvojusi ja būtu piesprādzējusies.(pēc aculiecinieku teiktā viņa gulēja uz aizmugurējā benķa)

Nu es gan neteiktu, ka tur kaut kas ir palicis pāri.

no līdzīga gada modeļiem u līdzīgas klases auto (Opel Vectra, Mondeo, Passat, audi 80) parasti vēl mazāk paliek pāri

ValdisM 15.08.2008 15:19

farruhs rakstīja:

ValdisM rakstīja: Nu bildēs redzētais pierāda tikai to ka priekš 1991.gada modeļa, tas ir ļoti izturīgs auto. Pats esmu tādā braucis-kuzavs, stoikas, sliekšņi priekš 1991.gada auto ir dziezgan nopietni un spēcīgi uztaisītas.

Ar 100km/h ielikt smagajam sānā.. parasti no citām līdzīga gada mašīnām tādos gadījumos maz kas paliek pāri.

Tā 3 meitene kas sēdēja aizmugurē būtu droši vien izdzīvojusi ja būtu piesprādzējusies.(pēc aculiecinieku teiktā viņa gulēja uz aizmugurējā benķa)

no līdzīga gada modeļiem u līdzīgas klases auto (Opel Vectra, Mondeo, Passat, audi 80) parasti vēl mazāk paliek pāri

Nu es gan neteiktu, ka tur kaut kas ir palicis pāri.

ValdisM 15.08.2008 13:28

Nu bildēs redzētais pierāda tikai to ka priekš 1991.gada modeļa, tas ir ļoti izturīgs auto. Pats esmu tādā braucis-kuzavs, stoikas, sliekšņi priekš 1991.gada auto ir dziezgan nopietni un spēcīgi uztaisītas.

Ar 100km/h ielikt smagajam sānā.. parasti no citām līdzīga gada mašīnām tādos gadījumos maz kas paliek pāri.

Tā 3 meitene kas sēdēja aizmugurē būtu droši vien izdzīvojusi ja būtu piesprādzējusies.(pēc aculiecinieku teiktā viņa gulēja uz aizmugurējā benķa)

ValdisM 15.08.2008 13:19

_PN_ rakstīja: Manā čuhņā viens čibriks uzmeistaroja akmeņu drupināmo mašīnu ar piedziņu no traķa. Puspagasts jau nobērts ar šķembām. Izmaksas pēc nostāstiem: pašam jāgādā akmeņi, jāpieved, jāielej traķim saļara un 10 Ls dienā šim uz ķepas.

Aha, a kur tu savāksi tos akmeņus , ar ko iekrausi, ar ko vedīsi uz drupināšana, ar ko iekrausi drupinātājā, ar ko drupinātās šķembas iekrausi atpakaļ savā transportā, ar ko vedīsi uz savu ceļu. Un kāda ir ražība tam drupinātājam?

Nav vieglāk karjerā nopirkt, īpaši tagad būvniecības krīzes dēļ var sarunāt diezgan lielas atlaides.

ValdisM 12.08.2008 21:11

msh rakstīja: Jā, nu protams - bošs dāvina jopelim sūkņus zem pašizmaksas

Vispār interesanti - kaimiņam ir desmit gadus veca ķīseļvētra, vai tur sūkni jau ir kāds mainījis vai nē...

ValdisM tās tavas boša sazvērestības teorijas visās malās ir interesantas

Neviens ražotājs nav ieinteresēts ražot mūžīgu detaļa, tāda ir paties'iba, īsumā runājot.

ValdisM 12.08.2008 0:23

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

bobcat rakstīja: Nu tā sūknis ir divu veidu, mainās atkarībā no atgāzu emisijas.

Rūpnīca dod 2 gadu garantiju ja uzstāda autorizēts opeļu serviss.

Nu labi cena ir bez pielaides ir 1490 Ls Adam opelī. Bet ja ir reāla interese man domāt ka gan jau tauta palīdzēs optimizēt cenu

5 paziņām ir bijuši 1998-2006 dīzeļopeļi. Visi ir remontējuši sūkni. Visiem izmaksas kaut kur no 800-1400 bija laikam.

man domāt Opelis ar Bosch ir labi "sabīdījis djelas" kopā. Tipa tirgojam ekonomisku auto bet ar nosplēpumu, ka ik pēc pāris simt tk km katram tam auto būs jāmaina sūknis pa 1500Ls

Peļņa no viena tāda suķņa ir tik pat liela kā Opel peļņa no notirgota viena Jauna auto.

Neiet šitā sazvērestības teorija cauri Vismaz ne variantā Bosch + jopelis. Galu galā, kāds jopelim no tā labums? Jopelim tikai tiek sapista slava un viss. Par maiņu nopelna dīleri, kas nav jopelis, un Bosch par jaunu sūkni. Ir divi citi varianti:

1) Bosch inženieri savulaik ir kaut kādu ūdeni nolaiduši;

2) Sviestcs savulaik minēja to, kā rūpnīcai tiek uzražotas lētākas detaļas, ja jau reiz tie ķīseļjopeļi jauni ir tik lēti, mošk Bosch priekš rūpnīcas uzstellē tos lētākos

Kāds Opelim no tā labums?

Viņi dabū no boša lētus sūkņus -iznāk galā lēts auto-kas tirgojas uz urrā, savukārt bošs pēc kādiem 5-8 gadiem dabū akurāt tikpat sūkņu pircēju cik opeļi ir notirgoti.

ValdisM 11.08.2008 18:03

M77 rakstīja: Tātad, verdikts no Hansa Auto ir tāds, citēju: "Jāsūta degv. augstspied. sūknis 5819035 1437.08LS". Piedevām tas paredz, ka esošais tiek atdots nomaiņai.

Šajā sakarā man ienāca prātā analoģija- jums sāp zobs, jūs aizejat pie zobārsta, zobārsts veic apskati un konstatē, ka ar zobiem tiešām kaut kas nav riktīgi, seko piedāvājums nomainīt visu žokli par 2 kLs. Kā jums tas tīk? Super serviss! Šis ir mans pēdējais Opel auto.

Veidi vārdi!

ValdisM 11.08.2008 0:57

Motorolers rakstīja:

recluse rakstīja:

rrupucis rakstīja:

pričom tur kamazi? kurš ģimenei pērk kamazu? tie pa jēgu brauc. lai brauc arī tie ar džipiem, kam tiešām viņi vajadzīgi. bet tagad katrs, kam 1 bērns izdomā, ka viņam vajag ideālo ģimenes auto - džipu. un ko man tagad darīt savas ģimenes drošības labā, lai viens no šiem ideālajiem ģimenes auto mums nepārbrauktu kāddien pāri? arī tādu iegādāties, kaut pa gadu pa granteni nobraucu varbūt 100 km? par kādiem bezceļiem nemaz nerunājot...

P.S. problēma jau ir tā, ka pie mums nemāk normāli braukt. jo tuvāk rīgai, jo tupāki braucēji. visi baigie šūmaheri tāpēc arī ir tāds sviests, ka jāsāk uztraukties par džipveidīgo savairošanos

Lai es varētu aizbraukt līdz savai majai Rīgas teritorijā, man ir jānobrauc ~1km pa bedrēm ar asfalta lāpījumiem un 300m pa zemes (pat ne grants) ceļu, kuru ziemā nekad netīra. Ja sanāk ziemā pēc snigšanas braukt pirms kaimiņiem, tad jāuzņemas sniega šķūrēšana ar bamperi. Es zinu, ka noteikti pirkšu apvidus auto (ne SUV), jo ceļus neviens nelabo un netaisās.

P.S. Ir dzīvoklis vienā no mikrorajoniem un tur pāri kanalizācijas lūkām braucot ir redzēti n-tie pārsistie karteri (bmw un mb parasti), sanāk, ka attiecīgo ielu iedzīvotājiem ir pamatotas tiesības iegādāties apvidnieku, lai arī no Rīgas parasti neizbrauc

Nu man ir līdzīgi apstākļi, tik dzīvoju pierīgā un aizejot uz pagastu pajautāt pa ceļiem, man atbildēja, ja es pa savu piķi uzliešu asfaltu, tad pagasts to ceļu var apsaimniekot, tikmēr ziemā tur traktoru ar uguni neredzēsi un bedru izmērs tik palielinās Vieglajiem es hodeni varēju manīt 2x gadā!!! Starp citu bērni ir divi un ar vieglo NAV ērti pārvietoties, ielikt bagāžniekā ratus un vēl pirkumus NAV iespējams!

Vajag pirkt normālus auto, nevis tādus kas pēc viens bedres izbraukšanas jāved remontēt.

Es te pēc intensīvas braukšanas (darba darīšanas - 40000km pa iepriekšējo gadu) pa Rīgu un Latgali, pa dažādām grunteņēm, meža ceļiem un neceļiem (kur pārēji tika cauri tikai ar 4x4) un pēc tehniskās iziešanas (neviena detaļa piekarei nebija jāmaina), apskatīju auto apakšu - vienas puses priekšējas piekares plaukts tāds aplocīts, priekšejās piekares pusrāmji (tā tos laikam sauc) aprūsējuši un ar tādām nobrāzuma svīkām, auto apakšai šur tur izolācija noplēsta... nu nekas traks, ja jau tehnisko izgāju un auto labi ripo, tas nozīmē ka LAtvijas ceļi nemaz nav tik traki.

Auto ir 20 gadi.

ValdisM 10.08.2008 19:40

Seene rakstīja:

rt rakstīja:

jā jā, var

speciāli pirms tirgošanas iebēru pāris saujas dzirkstelīšu. pārējās dzirkstelītes izbēru kāpņutelpā, šodien visi kaimiņi stiepj televizorus un stutē auto bagažniekos. tagad es saprotu kapēc!

Maalaciitis... Bet pēc pieredzes ar ļoti daudziem CRT monitoriem - lietotai augstsprieguma lampai es dotu 50:50 iespējamību izbeigties pēc pastāvēšanas pagrabā. Manuprāt pārāk liels risks aparātam bez garantijas.

Manuprāt uztraukumam nav pamata. Es vipār neesmu dzirdējis- ka bojātos ārzemju (japāņu) televizori.. nopietni.

Man pašam mājās stāv 14 gadīgs Sharps, man liekas - ka manam mūžam tā tv pietiks.

ValdisM 09.08.2008 1:10

bobcat rakstīja: Nu tā sūknis ir divu veidu, mainās atkarībā no atgāzu emisijas.

Rūpnīca dod 2 gadu garantiju ja uzstāda autorizēts opeļu serviss.

Nu labi cena ir bez pielaides ir 1490 Ls Adam opelī. Bet ja ir reāla interese man domāt ka gan jau tauta palīdzēs optimizēt cenu

5 paziņām ir bijuši 1998-2006 dīzeļopeļi. Visi ir remontējuši sūkni. Visiem izmaksas kaut kur no 800-1400 bija laikam.

man domāt Opelis ar Bosch ir labi "sabīdījis djelas" kopā. Tipa tirgojam ekonomisku auto bet ar nosplēpumu, ka ik pēc pāris simt tk km katram tam auto būs jāmaina sūknis pa 1500Ls

Peļņa no viena tāda suķņa ir tik pat liela kā Opel peļņa no notirgota viena Jauna auto.

ValdisM 09.08.2008 1:03

M77 rakstīja:

mansotraises rakstīja: M77 neaizmirsti pastāstīt, ko tev sarakstija hansaauto speci. tīri intereses pēc, jo ir pieredze ar šiem... mīl mainīt visu, tikai ne remontēt.

Nav jau ko slēpt- šovakar uzzināju diagnostikas rezultātus: bojāts augstspiediena sūknis, piedāvāja atjaunošanas pakalpojumu par Ls ~1500. Es vēl tā īsti šiem neticu, bet tad jau redzēs, gan jau, ka ir citi varianti, vismaz, vakar pa internetu, skatot tēmu, uzgāju, ka Lielbritānijā viens kantoris šo atjaunošanas pasākumu piedāv'a veikt pa 500 mārciņām.

es domāju rāžotāji uz šīem sūkņiem "uzvārās" nemērā.

Jo ja kaut kāda dīzeļcorsa, vai astra jauna maksā piem. 10000Ls, tad ko sanāk ka viena paša sūķna remonts maksā 15% no jauna vērtības.. un cik tad maksā auto kuzavs,motors,kārba, apdare, elektrība, auto tehniskā izstrāde, reklāma, trampsortēšana no rūpnīca suz latvija, dļirecentra uzturēšana ,ū.t.t. - sanāk ka katra pozīcija ir lētāka kā kaut kāds s*da viens sūknis kurā ir pāris kg metāla un vēl kaut kā?

ValdisM 08.08.2008 19:09

Crankshaft rakstīja: Es nedaudz konkretizēšu..... krievi nopirka visu talbot solara ražošanas konveijeru,detaļas,rasējumus -teiksim tā - pilnīgi par 100% nopirka visu auto. Tāpēc jau arī viss tam M2141 derēja no talbota

-----------------------------

Kljuuda , ser Neviens neko nepirka, vismazaak jau razhoshanas liinijas Un nebuut ne viss tam M2141 dereeja no Talbot - bija mezgli, kuri atshkjiiraas par 100%, vien pasha AZLK radiitie ne vienmeer bija veiksmiigas konstrukcijas. Zinu to taapeec, ka 2141 radiishanas laikaa straadaaju RAF izmeegjinaajumu nodaljaa un viscieshaakie sakari mums bija tieshi ar AZLK.

Atvainojos.

Ja jau Tu strādāji PSRS autoindustrijā, tad man nav pamata Tev neticēt.

Vnk es to lasīju internetā, ka pēc talbota likvidēšanas to modeli un visu tam nepieciešamo nopirka krievi un patiesībā man nebija šaubīties jo bildēs kā redzams tie auto gandrīz ir 1:1.

Droši stāsti visu ko zini- daudz ko interesanta no tevis varam uzzināt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti