Gregers rakstīja:
Kindzulis rakstīja: 2.5 labs... bet visaadi briinumi meedz buut...
1.9 droshi njemams...peec ruupiigas paarbaudes protams... i aizmirsti uti kas te bauro par liidzeklju kaisiishanu
Par kaisīšanu zinu personiski, firmai kā viens no darba autiņiem ar kuriem piegādā polises ir 1.9l A4 universālis 2001 gada ar šobrīd noskrējienu ap 200k...******* A NE MAŠĪNA!!! Ja vajag varu pa punktiem salikt no čekiem savākto info, bet tici man 9000 SAABs ar pus limona noskrējienu tik dakuja problēmas nesagādāja, patiesībā ja salīdzina ar Audi tad vispār nelūza! Labāk tā paša gada vektra ar 2.2l tīzeli.
Brālis gribēja pirkt apm.4-8 gadīgu vācijas vai zviedrijas ražojuma vidējās klases sedanu, pazvanīja cilvēkam , kurš auto tehnikas lietās ir eksperts šī vārda vistiešakajā nozīmē. Kad telefoniski pajautāja- nu apmēram ko pirkt -atbilde bija "Jebko tikai ne Audi"
















Gregers rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
Pirmais rakstīja: starp citu, vai tikai a4 tajā tālajā 2000ajā gadā (b5 platforma) jau nebija "slavenie" v6 2.5nieki
par jamiem grāmatu neesmu lasījis, bet viedokli esmu dzirdējis
ir iistie... griezjaas nu ljoti pat baudaami (c) merivfanis
Griezās līdz brīdim kad no sākuma pa tirsu aizgāja kkas eļļošanas sitēmā un noklapēja dzinējs, pa garantiju ielika jaunu, tad sūknis-garantija, tad atkal sāka dzīt pa visām malām eļļu-garantija, tad vārsti pa pa...garantija, tad pienāca 60k un nomainijās liela daļa piekares(9 darba stundas servisā, bet pa garantiju) tad ātrumkloķis atvienojās no kārbas, un beigās noklājās ksenosn un ģenerātors vienlaikus garantija, kad pie 80k noklājās klimats sataisiju un pārdevu.
Tā lūk!
Labs auto, tad jau mans 20 gadīgais auto ir vispār nelūztošs