Magistrs rakstīja: Izskatās, ka msh ir nopietni uzkāries uz pirmā auto pārslimošanu.
Audi: lielai daļai tā ir trauma uz visu mūžu....
![]()
Magistrs rakstīja: Izskatās, ka msh ir nopietni uzkāries uz pirmā auto pārslimošanu.
Audi: lielai daļai tā ir trauma uz visu mūžu....
![]()
Uggga rakstīja:
Marekovich rakstīja:
Magistrs rakstīja: Ar D5 var iekļauties zem 5 litriem pa štrāsi vēsā mierā. Pat braucot uz 130. Tas nav nekāds pagājušā gadsimta tehnoloģiju dīzelis. Tur visa elektronika ir gandrīz kā benzīnniekam, ar zondēm, dačikiem ut.t.
Tieši tā. Jau vairāk kā pusgadu ar tādu braucu ikdienā. Pilsētas vidējais patēriņš ir 5,6l/100km. Ja sāk gonkot, uzkāpj līdz 5,8 bet ne vairāk. Stāsta gan, ka kompis melojot par 300g uz 100km bet ar visu to patēriņš ir smieklīgs. Pa štrāsi ap 4l grozās.
Var jau šo to piesapņot, bet vairak nevajag pīpēt to draņķi. Ražotājs pat knapi šosejai dod tādu patēriņu, kāds tev pilsetā esot
Atkal jau... Cilvēks kam IR šāds auto un kas ar to braukā, pasaka kāds ir reālais patēriņš tajā režīmā kādā viņš braukā. Savukārt kaut kāds gudrinieks apskatās google.lv ražotāja datus un pasaka ka tā nu nekādi nevar būt, jo redziet ražotājs saka pavisam kaut ko citu.
Pirmkārt-ražotāja patēriņa aprēķina metodika krasi atšķiras no konkrētā lietotāja braukšanas apstākļiem,maršrutiem un braukšanas stila.
otrkārt-aprēķins veikts ar domu ka brauc vidējais statistiskais lietotājs (lietotāja) kam maz sapratnes par moderno auto un nav vēlēšanās iedziļināties auto uzbūves un darbības principos, izprast degvielas patēriņu, satiksmes plānošanu, ekobraukšanu.u.tt.
Tas ka ir cilvēki kas brauc ne tikai ar kājām un rokām , bet arī ar galvu un spēj panākt zemāka patēriņu par ražotāja norādīto, nenozīmē uzreiz ka viņi melo.
msh rakstīja:
ValdisM rakstīja:
msh rakstīja: Trīs komats septiņi litri uz 100 km? Drukas kļūda vai forda elektronikas kvalitāte?
A ko tur brīnīties. Normāls moderna , jauna un neobraukta dīzeļdzinēja patēriņš mierīgā braukšanas režīmā.
Protams. Ar piebildi - tas ir vw lupo trīscilindru ķīselītis vai kaut kas +/- ekvivalents motora tilpuma un bundžas svara ziņā
nu Skodas rūpnīcas cilvēki bija taišījuši eksperimentu (pie reizes arī reklāmas kampaņu) ar jauno Octaviju 1,9tdi. 'Viņi izdabūja vidējo patēriņu kaut kādā 1000km braucienā zem 3l/100km. Pie tam braukts tika gan pa līdzenumiem, gan pa kalniem, pa bāņiem, pa lauku ceļiem, pa pilsētām, ciematiem.u.t.t
Vidējais aātrums visa brauciena laikā bija kaut kur 77km/h (tas ir ļoti pat OK, ja ņem vērā ka braukts tika arī pa pilsētām.
Tā kā dabūt no jauna Volvo uz tukšās, taisnās Pleskavas šosejas pateriņu 3,7l/100km nav nereāli- vienk. jāievēro kaut vai tie ieteikumi, kas rakstīti Statoil Ecoceļs programmā.
msh rakstīja: Trīs komats septiņi litri uz 100 km? Drukas kļūda vai forda elektronikas kvalitāte?
A ko tur brīnīties. Normāls moderna , jauna un neobraukta dīzeļdzinēja patēriņš mierīgā braukšanas režīmā.
ATUS rakstīja:
Magistrs rakstīja: Visneērtākie standarta beņķi ir japoškās.
Muļķības, no Holandes līdz LV 26h nonstopā ar Toyota Carina 96g. Jutos pietiekami ērti.
P.S. īstenībā stulbi teikts, pasēdi piemēram Celica standarta sēdekļos utt. Nepielīdzini viena auto neērtumu visiem konkrēta reģiona auto. Tik pat labi es varu izteikties par BMW, sen atpakaļ nācās pabraukt piespiedu kārtā ar 316bmw sēdekļi galīgi neērti, laikam visi vācu auto ir ar neērtiem beņķiem xD
26h nonstopā??
Tu ko čurāji pudelē?
Roneens rakstīja: Papildinot iepriekšējo
Starp citu, Gregor man, atšķīrībā no daudziem laimīgajiem, ir muguras problēmas. Tā kā zinu, ko rakstu.
Tāpēc tev tie beņķi ir arī OK. (nu tādi kā ortopēdiskie)
Tiem kam muguras ir OK, tiem tie A6 benķi nepatīk.
PN-
volvo nekad nav bijis 5vietiigs....pat ne 200tais ir normaalas 4 vietas + aizmugreejaa seedeklja viduu beernu seedekliitis.Normaalas drosiibas jostas tur NAV!
Volvo ir bijis 5-vietīgs.
Piem. 700/900-tais
nauva rakstīja: Domāju mainīt auto, pašlaik braukāju ar audi A4 95.g., gribu jaunāku un smukāku, bet nezinu ko izvēlēties. vizuāli vislabāk patīk A6 un Volvo S60/80, bet šodien sāku skatīties uz mazo mersi, tikai tas tā īsti nepatīk, bet ir savi labumi - esot ekonomisks. Tagad sēžu un domāju - 1) vai labāk ekonomisku, 2) vai dīzelis būs labāks par benzīnnieku, 3) un kuram ekspluatācija lētāka? Varbūt jūs, speci, ko varat ieteikt?
Volvo S60 ir principā 2-vietīgs, aizmugurē normāls cilvēks normāli nevar sēdēt.
A7 aizmigurē 1,90m garam cilvēkam galva arī griestos spiežas.
MB A neesmu sēdējis.
Dizains Volvo-manuprāt lielisks, A6 'tāds viduvējs-tāds vāciešu konservatīvisma paraugs, MB A - neglīts auto.
tehniski- manuprāt bez starpības-laimes spēle-kā gadīsies
nelien rakstīja: mazlietiņ vairāk kā gadu. kas ir raap?
Mazliet vairāk kā gadu un 80000km pa Latviju?
Tu tanī auto dzīvo vai izmanto komerpārvadājumiem?
Gregers rakstīja:
theerny rakstīja: toyota prius CO2= 104g/km
toyota yaris 1.0 C02=127g/km
mercedes c200 C02=160g/km
lūk arī viss ekonomiskusm. un neaizmirsti ka taksometrs pamatā brauc pa pilsētu un korķiem, kur jebkuram pseidoelektromobilim ir priekšrocibas attiecībā uz citiem auto.
Pirmkārt to rādijumu pagrūti sasniegt, otkārt to akumulātoru ražošana ir kudiš kaitīgāka nekā trīs citi auto ar 2.5-3.5l benzīndzinēju var "sakaitēt" +vēl ja pieņemam, ka ne kats prius tiks kā pienākās utilizēts tad vispār pedec!
Pilnīgi piekrītu.
Visa šītā vides aizsardzība ir tīrais fufels.
Visas tās izmešu prasības ir ieviestas tāpēc, lai :
1.aizsargātu tirgu no citu ražotājvalstu (Krievija,ķīna, Indija,.u.t.t) automašīnām, vai arī padarītu tās dārgākas.
2.Ienestu valsts budžetos nodokļu viedā naudu.
3.Lobētu vietējos (eiropas) augstas tehnoloģijas izmantojošos autoražotājus.
Ar vides aizsardzību šeit nav nekāda sakara.
Vide tiktu mazāk traumēta ja pie dzīvības tiktu uzturēti vecie auto (pielaboti, piemetināti un atkal braucami) nevis tie tūkstošiem tiktu nodoti metāllūžņos un to vietā tiktu pirkti jauni, kuru ražošanas procesā rodas tonnām bīstamu izmešu, tonnām atkritumu, miklzīgos daudzumos raž.procesā tiek patērēta elektroenerģija (lasi-nafta, gāze), tik patērēti zemes resursi (dzelzs rūda, nafta,u.t.t).
Smieklīgākais ka galvenā problēma par ko runā ir auto CO2 izmeši un vēlme to samazināt. Lai gan patiesībā ar vides aizsardzību CO2 nav nekāda sakara- gandrīz visu atmosfērā esošo un pienākošo CO2 saražo okeāni un dzīvās radsības (dīvnieki),trūdošas lapas rudenī un nopuvuši koki
un auto CO2 izplūdes uz ši daudzuma ir kā spļāviens jūrā.
msh rakstīja: Nejauciet VW fanu ar vwfanu Bet par fanošanu - synchro pietrūkst...
Greger, piemēram, ja es meklētu sev pēdējajā desmitgadē ražotu aparātu, es, protams, ka uz kaut kādiem amūrikāņiem arī nemaz neskatītos. Tomēr VAG ražojums, kvalitatīvs, detaļas viegli pieejamas, mašīna nav jāizkropļo ar lukturu izmaiņām, passātam ir normāli gabarīti [lai arī man vislabāk patīk golfi ] un tā var paturpināt
Nu nezinu par to vai tas ir tik ļoti kvalitatīvs.
Gan auto speciālisti, gan statistika (Vācijas TUV) liecina ka šis pasāts un tā tehniskais "brālis" A4 atrodas tabulas lejasdaļā pie franču un itāļu ražotājiem.
Biju vienu dienu Slovākijā, Tatros vienu dienu. un lai gan Slovākija ir attīstīta valsts, tās nomales tomēr ir depresīvi reģioni - braucot no Prāgas un Slovākijas tatriem sanāk braukt cauri tātām pilsētām kā filmā Hostelis (jā tā filma Slovākijā arī tika uzņemta)-resp. nomaļos kalnu rajonos ir saceltas sociālsima pilsētas-daudzstāvu mājas un pamestas rūpnīcas, ir daudz čigānu. Braucam cauri kaut kādam nomaļam pusčigānu ciemam-nu.. tādu nabadzību pat Latvijā nav viegli atrast...brauc ar zirgu pajūgiem, alkaši ielas malās, nekrāsotas mājas un setas, veci auto (grabažas)
Tā jā ja paliec kaut kur nakšņot-skaties lai tā būtu normāla pilsēta-nu vismaz tur kur parasti citi tūristi uzturas.
Vēl par austrumeiropu var teikt tā - ka viņi nezin kas tā tāda japānu/vācu/zviedru mašīna.
Gandrīz visi brauc ar škodām (sākot no arhaiskām, lī9dz pašām jaunajām),veciem poļu auto, Yugo, u.t.t no jaunajiem auto topā ir visādi mazi lēti itaļu un franču auto., nu pizoni tur brauc ar ļoti veciem MB, bet tas vairāk uz dienvidiem un pie čigāniem.
Katrā ziņā braucot caur šīm valstīm bija interesanti-vai es ieraudzīšu kaut vienu mazda 626 .. neieraudzīju
. Tā kā pirms brauciena sagaytavo auto rūpīgi-pro'blēmu gadījumā var ūt tā ka neviens serviss tādu auto nebūs pirms tam redzējis.
Paºtika veikalos tur maksā +/- tik pat kā LAtvijā, bet tik garda nav. Vēdera pielikšanai Ok, bet tas arī viss.
A paši kalni -SUPER
Megaboriss rakstīja: Kur var nopirkt tādus vāciņus, kur ielikt tehnisko pasi, OCTU tur vēl kautkādu degvielas atlaižu karti. jaunām mašīnām parasti salonos tādus iedod bonusā. Vajag kādus 10gab.
Maximās, kancelejas preču nodaļās ir. Maksā kaut kur 20 sant.
modena rakstīja:
sintris rakstīja: Sievastēvs 2007 gada vasarā no personīgi zināma cilvja Vācijā iepirka 2004 gada universālFabiju. 57 000 km oriģ.nobraukums, minimāli apskādēts bija- nolauzts vaģilas spogulis un pāris švīkas durvīs. Cena kaut kur ap 4,5 k eiro.
Pirmā doma par 1,4 litru 3 cilindru dīzeļsirsniņu bija-oj,pļē, neies, nevilks...tak naf tā, skrien apbrīnojami žirgti un virs 5l/100km patēriņu nu nekādīgi nevar dabūt.
Saimnieks brauc un gavilē, cik pašam gadījies parullēt, alles gut ! Ja gandrīz svaigs autos maksā 1/2 no Getza, bet ir nu galīgi ne sliktāks-par ko tad nē?
darba kolēģis knapi pie 6 litriem spēj noturēt..... pie tam hetčbeks....
Pasaki lai tavs kolēģis ķieģeļli noņem nost no kājas.
tarakaans rakstīja: Mk4 101zs 1.9 TDI patēriņš samazinājās 0.2-0.5l robežās.
Braucot uz Latgali no Rīgas un atpakaļ(sāku mērīt tikai uz šosejas), vidējais patēriņš sanāca 3.8l/100km. Ātrāk par 95kmh nebraucu. Centos uzstādīt ekonomijas rekordu savam auto.
es līdzīgā manierē uzstādīju rekordu savam auto -4,9/100km- tiesa bez čipošanas un man 2,0l benzīns.
juha rakstīja:
Gregers rakstīja: Atbildi lūdzu. Kādēļ Tev ir ekojnomiski vienkāršāk stundām ilgī te runāt nevis ar pudeli alus aizbraukt līdz servisam, iesēdināt iekšā kādu mehāniķi un tad lai viņš pasaka kas īsti tev tur gaudo?
Tev tiešām ir patīkamāk braukt un minēt noķīlēs vai nē nevis to mašīnu sen jau sataisīt?
Ja gultnis tikko sāk gaudot, tad līdz noķīlēšanai vēl diezgan ilgs ceļš ejams.
un vēl ir zināms gadījums kad passātam gultnis noķīļē bez gaudošanas un jebkādām citām pazīmēm.
Tiesa gultnis tikai pa kādi 10Ls pirkts, kas neliecina neko par tik atbildīgas rites detaļas kvalitāti.
viktors1961 rakstīja: Nu aptausti tu tos aizmugures riteņus, kad mašīnas ritenis parauts gaisā. Ja nenormāla lufte nav, nelauzi galvu. ja kāds no priekšējiem, tad grozot stūri rūkšana pastiprināsies vai samazināsies, atkarībā no pagrieziena virziena.
Starp citu tā pat arī aizmugurējos var pārbaudīt.. Ne jau stūres iekārta spēj noteikt kurā pusē ir bojājums, bet gan centrbēdzes spēks kas mainot auto trajektoriju iedarbojas arī uz aizmugurējiem ritieņiem, attiecīgi pastiprinot vai samazinot gaudošanu
krishus rakstīja:
joop rakstīja: ...ko darīs?
Weekendā izdzers mazāk Tuļika ,lai sanāktu degvielai
pēc tam no Tuļika pāries uz Boņukiem...
Starp citu es jau sen Tuļika vietā izvēlos Boņuku (nu parasti gan Hektoru). Tā kvalitātes/cenas attiecība Tuļikam neietilpst nekādos rāmjos. Par tuļiku ir daudz labāki dzeramie nopērkami pa 10ls,
senuks rakstīja: ...... haos zem motora pārsega+ haube ir jābalsta uz stieņa kā 80 gadu sierniekam. Ļoooti ir uz visu jātaupa.
Vadāmība, dinamika, erganomija normmāla.
ņemot vērā ka šis auto tehniski ie viens no labākajiem un uzticamākajiem pasaulē, dzinēja pārsega pecelšanas amortizatora uzstādīšana ir pilnīgi liekam. Lietotājam tas pārsegs nebūs jācilā.
EdMonton rakstīja:
UUSA rakstīja:
Viktos rakstīja: Nākamnedeļ būs jādodas maršrutā Rēzekne-Rīga-Rēzekne...
Kā tur ar tiem remontdarbiem līdz un pēc Jēkabpils ? (ir dzirdētas baumas ka vispār ceļš slēgts bij, vai tomēr ir tie luksafori un 1 josla ???)
Vajag uz "Imantu", domājams ka Rīgā būšu ap pusdienlaiku, ērtāk būtu Ķegumā pāri daugavai un tad pa A5, vai tomēr caur Rīgu (pa maskaveni un krasta) ??
Tev īsākais(gan laika,gan kilometru izteiksmē būs Rēzekne-Malta-Krāce(Feimaņi)-Preiļi(pa apvedceļu,jo centrs pārrakts)-Līvāni-Ķegums(pāri Daugavai)-Rīgas HES aplis-apvedceļš līdz pašam galam(Babītei)-Imanta.
Takš atspārdies ar savu Krāci! Tos piecus km no Krāces līdz Preiļu rajonam pat ienaidniekam nenovēlētu!
Brauc kā cilvēks Rēzekne-Madona-Pļaviņas, Kegumā pāri HESam un tālāk caur Mārupi Rīgā.
Nomierinies... tie 5 km ir salāpīti un pat pirms lāpīšanas tiešām slikti tur bija tikai kādi 500m tajā purvā.
Pārējie 4.5km ja brauc uz 80-90km stundā, tad nav nekādu problēmu apbraukt tos ielāpus vai kādu no jauna izveidojušos bedri.
Oscar rakstīja: Absolūti piekrītu TDI pēdejā komentārā!
Man darba kolēģis sāka daudz pelnīt un nolēma, ka viņa pirmais auto būs jaunā Mazda 2 (1.4 benzīns), jo arī uzskatīja ka negrib remontēt vecas jo neko no tā nesaprot. Tagad jūtās neapmierināts- masīna maza degvielu rij neatbilstoši papīriem.
Cits kolēģis no benzīnpasāta pārgāja uz volvo 2.5 dīzeli (2000g) un ir ļoti apmierināts. Protams ielika zūksnīti lai visu savestu kārtībā.
Man arī viens kolēģis no benzīna pārgāja uz Volvo 2,5tdi.Pirmā pusgada laikā ielika ap 1000Ls, tagad brauks kādus 2-3 gadus kamēr šos ieguldījumus spēs atpelnīt un varbūt pēc tiem 2-3 gadiem arī sāksies kaut kāda ekonomija
Arsmens rakstīja: Kaadu apsveerumu peec taada izveele? Bez uzbrauciena, tiiri interesee. LV neviens celju nodokli nesamazina ja ir hibriids, peerkot pvn nesamazinaas... Vieniigi deelj miilestiibas pret dabu. Bet taa kaa neviens uzskatami nav pieraadiijis, ka akumulatoru razhoshana vai peecaaka utilizaacija rada daudz mazaaku piesaarnjojumu, kaa lieki sadedzinaats litrs nehibriida auto izmeshos, taa ka uzdroshinos apshaubiit ekologjiskumu.
Ja skataas analogu auto bezhibriitu, tad laikam vienas klases buutu corolla (varbuut verso). Tad shai gadiijumaa cenu starpiibu var gadus 3 bendzhaa kurinaat.
Ja tik ļoti mīli dabu, nepērc nekādu auto, brauc ar to pašu veco.
Tu zini cik resursu tiek patērēts, cik izmešu un atkritumu tonnu tiek ra'dīti lai varētu uzražot vienu auto.
Pat vecs smirdosš dīzelis nespēs dabu sagandēt tik daudz cik viena PRIUSA uzražošana.
aeg rakstīja: Vaitspirts un lupatiņa .
Labāk vaitspirta vietā izmantot petroleju.
Darvu labi tīra nost gan petroleja gan vaitspirts, tomēr petroleja ir daudz nekaitīgāka auto krāsojumam.
vmartini rakstīja:
phenom rakstīja:
vmartini rakstīja: OFFTOPIC
Kāds kvalitātē ir P4 ceļš Ulbroka-Suntaži?
Man tur gribētos braukt, lai ātrāk nokļūtu galamērķī - negribās pa D-pils ceļu!
Brauc pa Rīgas apvedceļu līdz Ķegumam, tur pāri HES un mauc tik talāk!
Tas jau būs pa garu un laika ziņā nemaz tik ekonomisks!
Man vajag tukšu ātru ceļu! Maskavene der! Gribēju tik zināt par to Suntažu p4 ceļu, bet beigās pats tiku pie skaidrības!
Nu ja Tev vajag ātri - tad pats ātrākais kā var tikt uz D-pils šoseju un kā izskatās ka tev vajag no Purvciema puses, ir caur vēl neizbūvēto Maskavas šoseju. es tev iesaku braukt pa ceļu Rīga-Tīnuži-kranciema karjers- un tālāk turpat pa jaunbūvēto bet nepabeigto jauno Maskavas maģistrāli. Uz tās maģistrāles ir ideāls tukšs asfaltēts taisns ceļš apmēram 35km, tālāk līdz pat Koknesei ir apmēram 25km grunts ceļš (ļoti labas kvalitātes , uz 100 var vilkt), un tu izbrauksi Koknesē tieši pirms remontdarbu luksafora, tā kā Tev nevajadzēs sēdēt ar pirms luksafora korķī un gaidīt tos pāris sarkanos signālus.
msh rakstīja: Ak jā, maza piebilde - Maģi, tu domā, ja es baigi gribētu ko citu, es pusotra gada laikā nebūtu paņēmis kādu mk2/mk3 golfu vai B3/B4/C3/C4?
A tu zini- bez mk2/mk3 golfu vai B3/B4/C3/C4 ir arī citi labi auto uz pasaules.