iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ValdisM 09.05.2008 18:09

Arnis76 rakstīja:

anonimikis rakstīja: www.tvnet.lv/...

??

Neticu ka tik viegli palaidīs pa burbuli tik pazīstamus brendus. pavaimanās cik grūti, sasparosies uz jauniem modeļiem un ražos tālāk.

nu man liekas ka oldsmobile pontiac un vēl kaut amīšu brendu tomēr aizlaida vēsturē.

Kāpēc lai Volvo un Saab būtu izņēmums

ValdisM 08.05.2008 23:32

markss rakstīja: Tiem čekiem kas ir virs 20 LVL nopērc kvīšu grāmatiņu saraksti savus rekvizītus.Iebrauc statoilā viņi noštempelēs.

Vēl vieglāk - aizved visu kaudzi ar čekiem uz jebkuru Statoilu. Iedod operatoram rekvizītus un paprasi lai saraksta lielo kopējo kvīti visiem čekiem. Parasti nākamajā rītā tā kvīts būs gatava.

ValdisM 08.05.2008 23:28

Graberis rakstīja: Labāk interesējies pie motociklistiem - lielāka iespēja zem 20 latiem iekļauties.

Labāk interesējies pie Purvciema/Pļavnieku bumersitiem- tie parasti lej pa 5 Ls, nu max pa 10Ls.

ValdisM 30.04.2008 23:13

googoo rakstīja: klau, dārgie volvisti. man divas sāpes. viena it kā nav pat sāpe mirstīgam cilvēkam, bet man kā audiofīlam - ui.... sāp ka vai nu

1. vopšem pēc iebraukšanas bedrē pazuda mūzika - vienbrīd ieslēdzas un atkal pazuda. tb viss audiobloks klusē. ne gaismas, ne kādas reakcijas uz pogu spaidīšanu. ak, jā - volvo v70 2002. gads. tā ka mūsa motorā pie elektriķiem 2 nedēļu garumā. ta gribējās zināt vai ir arī kādi alternatīvi vīriņi. sakarīgi protams

2. ierubot volvo un uzreiz ar augstu vālējot (tiesa salīdzinoši mierīgi), šim pēc pāris minūtēm sāka zust pulss - tb nokritās uz 500, tad 300 apgriezieniem. spied gāzi un nekas nemainās.... it kā apgriezieni paceļas, bet jaudas nau - kā laid sajūgu tā jūti, ka nevelk.... vopšem izrubīju aizdedzi. ieslēdzu un viss it kā čikeniekā. braucu normal. tiesa kopš tās reizes bik sākuši staigāt apgriezieni. uzpeld līdz 1200, ta nonāk uz 800... vo cenšos saprast - tas kaukas pa nopietnam? tb jāgatavojas remontam. jeb vispā jāmēģina no auto atbrīvoties

mersii in advance

Pie vainas man liekas ir BOSCH elektronika. Tur neko nepadarīt, var tikai pielabot uz kādu brīdi.

ValdisM 29.04.2008 1:05

msh rakstīja: Kāda tad tev grēger bija tā pieredze "aizbraucu pie koļas uz servisu ar savu otro golfu, 1.6 motoru, koļa man pielika ķīseļa ļurbu, ui kā iet, bet piepeši izjuka motors"? Nosauc to savu "pieredzi"

Protams, ka tagadējie jeņķu autobūves brīnumi ir kā lego - iedod neglītu un nekvalitatīvu formu un pirms vairākiem desmitiem gadu uzprojektētu V8 bīdeli, kas zvērīgi strebj zupu, un par pārējo domā pats

Te laikam ir jāpiekrīt. Pēdējo apm. 10 gadu amīšu auto ir vnk nozēlojami. Kas arī nav brīnums jo visa viņu industrija (GM, FORD, CHRYSLER) iet lielākā vai mazākā mērā uz grunti kopš pirmās naftas krīzes 1973.gadā (laikam)

ValdisM 29.04.2008 0:56

juuzveris rakstīja: un ko tu ar to gribi teikt?

man radinieks atvelk ar šī gada ford mustang GT, kaut kāda pagarinātā versija, hz neorientējos, pēc spec pasūtījuma no USA veda jaunu un svaigu. salons - kā ford focusā

nu ok, es pārspīlēju nedaudz, bet nu vispār ne salīdzināt piemēram ar `06 A6 (pilno ādiņu)

Tāpēc ka amerikāņiem ir nedaudz savādāka domāšana kā mums šeit eiropā. Pie mums paņem auto, piebāž to ar aprīkojumu , ādas salonu lielu dzinēju un nosauc to par premiumu klases auto (bmw 3, audi a4, mb c, ...). Amerikāņiem tas neiet cauri. pie viņiem premium ir Lincoln, Caddilac, Lexus, lielie MB, lielie BMW....

Fords viņiem vienmēr būs tikai fords lai arī tas ir Mustang un lai arī kā to aprīkotu un ar ko to piebāztu.

Nu vismaz tā amerikāņi to uztver.

ValdisM 29.04.2008 0:49

CyberGhost rakstīja:

juuzveris rakstīja: nu vo es taga domāju. ripinos tagad ar 1.6 bet lai kaut cik patīkami braukt būtu tāpat visi 11 - 12l sanāk agrāk atvilku ar vecu 2.5 un tas tāpat ap 12-13l ēda, bet toties nebija jāgriež, lai vilktu.

tad tev tur kaut kas nav saregulēts, man ar 1.6 nu max 9L pa Rīgu...

Piekrītu.

Es savukārta ar 2,0 maks parīgu ziemā lielos mīnusos vairāk auto sildot nekā braucot spēju izspiest tikai nieka 12l, a savādāk tagad apmēram 8-9L iet (atkarībā cik daudz korķos nosēž)

ValdisM 29.04.2008 0:47

jaspers rakstīja:

Yetti rakstīja:

Geex rakstīja:

* Gaismas pakete

kas tas ir?

gaismas pakete man liekas nozīmē,ka attaisot durvis smuki izgaismots kā zem kājām pie a/m,kā arī a/m iekšpusē!

nu jā, drūmākā ekstra,... ko tu neteiksi... pat manai 88.gada mazdai bāzes komplektācijā tādā ir

ValdisM 22.04.2008 19:44

Centis_Nuudele rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

ValdisM rakstīja: Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.

Vai nu tavai ķerrai ir sniegalāpstas izmēra sfēriskie spoguļi, vai arī tu parkojies pusotru metru no trotuāra. Tad elektriskie ir lieka greznība, piekrītu.

Nē, man ir dzelzs bamperi. Es pēc skaņas parkojos.....

Bet ja nopietni- vai Tu parkojoties esi spiests ar vienu roku pie reizes spoguļus regulēt lai varētu noparkoties... tas taču ir idiotisms kaut kāds. Kā tu tiesības noliki???

Mja....tāpēc jau ir pilnas ielas malas ar tādiem kā tu kas parkojas uz skaņu. Noparkojas tā, lai citi netiek garām. Tiesības es nopirku pirms 30 gadiem...apmēram. varbūt tāpēc esmu pieradis piebraukt riteņus pie pašas apmales. Jā, nākas spoguli pārregulēt lai redzētu aizmugures riteni.

Nesaprotu priekš kam tev vajag redzēt aizmugurējo riteni. Lielākajai daļai auto tā galīgi nav tā malējā izbīdītākā auto detaļa. Daudz svarīgāk tad jau ir redzēt aizmugurējo bamperi, aizmugurējos un priekšējos auto stūrus,spārnus.

Riepas parkojoties nevar sabojāt, toties apskrāpēt bamperus un spārnus var gan.

Lai ntas nenotiktu, es parasti skatos uz auto srūtiem un sāniem, nevis riteņiem.

Nu bet katram savs

ValdisM 22.04.2008 19:40

Centis_Nuudele rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

ValdisM rakstīja: Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.

Vai nu tavai ķerrai ir sniegalāpstas izmēra sfēriskie spoguļi, vai arī tu parkojies pusotru metru no trotuāra. Tad elektriskie ir lieka greznība, piekrītu.

Nesaprotu priekš kam tev vajag redzēt aizmugurējo riteni. Lielākajai daļai auto tā galīgi nav tā malējā izbīdītākā auto detaļa. Daudz svarīgāk tad jau ir redzēt aizmugurējo bamperi, aizmugurējos un priekšējos auto stūrus,spārnus.

Riepas parkojoties nevar sabojāt, toties apskrāpēt bamperus un spārnus var gan.

Lai ntas nenotiktu, es parasti skatos uz auto srūtiem un sāniem, nevis riteņiem.

Nu bet katram savs

Nē, man ir dzelzs bamperi. Es pēc skaņas parkojos.....

Bet ja nopietni- vai Tu parkojoties esi spiests ar vienu roku pie reizes spoguļus regulēt lai varētu noparkoties... tas taču ir idiotisms kaut kāds. Kā tu tiesības noliki???

Mja....tāpēc jau ir pilnas ielas malas ar tādiem kā tu kas parkojas uz skaņu. Noparkojas tā, lai citi netiek garām. Tiesības es nopirku pirms 30 gadiem...apmēram. varbūt tāpēc esmu pieradis piebraukt riteņus pie pašas apmales. Jā, nākas spoguli pārregulēt lai redzētu aizmugures riteni.

ValdisM 22.04.2008 19:39

Centis_Nuudele rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

ValdisM rakstīja: Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.

Vai nu tavai ķerrai ir sniegalāpstas izmēra sfēriskie spoguļi, vai arī tu parkojies pusotru metru no trotuāra. Tad elektriskie ir lieka greznība, piekrītu.

Nesaprotu priekš kam tev vajag redzēt aizmugurējo riteni. Lielākajai daļai auto tā galīgi nav tā malējā izbīdītākā auto detaļa. Daudz svarīgāk tad jau ir redzēt aizmugurējo bamperi, aizmugurējos un priekšējos auto stūrus,spārnus.

Riepas parkojoties nevar sabojāt, toties apskrāpēt bamperus un spārnus var gan.

Lai ntas nenotiktu, es parasti skatos uz auto srūtiem un sāniem, nevis riteņiem.

Nu bet katram savs

Nē, man ir dzelzs bamperi. Es pēc skaņas parkojos.....

Bet ja nopietni- vai Tu parkojoties esi spiests ar vienu roku pie reizes spoguļus regulēt lai varētu noparkoties... tas taču ir idiotisms kaut kāds. Kā tu tiesības noliki???

Mja....tāpēc jau ir pilnas ielas malas ar tādiem kā tu kas parkojas uz skaņu. Noparkojas tā, lai citi netiek garām. Tiesības es nopirku pirms 30 gadiem...apmēram. varbūt tāpēc esmu pieradis piebraukt riteņus pie pašas apmales. Jā, nākas spoguli pārregulēt lai redzētu aizmugures riteni.

ValdisM 22.04.2008 2:22

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja: A kas tur īpašs? Iedomājies, nav vēl viena eļļa, nav sūknis, kurš pēc entiem simtiem tūkstošu var atkosties un nav reika, kura var sākt sulot Es kaut kā esmu priecīgs, ka manam šrotam nav - neesmu tak nekāda sieviete, lai nespētu pagriezt priekšējos riteņus ar spooorta barankas starpniecību

Sieviete vai ne sieviete tas nav tik būtiksi.

Taču tādas lietas kā stūres pastirpinātājs, hidrauliksais sajugs, klimatakontrole, ērti regulējams benķis, kruīzakontrole,stūres augstuma regulācija es pat neuzskatu par ekstru- tā ir dzīves nepieciešamība, jo ja dienā ir jābrauc 500km tad šīs aprīkojums ir vitāli svarīgs lai samazinātu autovadītāja nogurumu no garā ceļa un tādējādi palielinātu satiksmes drošību 9esmu braucis pat 900km dienā- nav ne vainas ja auto ir labs aprīkojums un viegla braukšana).

Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.

Ja tev ir kaut kādas fiziskas novirzes no normas vai arī tu esi pārāk mazs, tad vēl var saprast, kāpēc strūres lifts ir "nepieciešamība" Brālēns ar savu A6 braucot cilā to stūri [jams laikam 1,7m], es piesēdos pie paceltas, neredzēju vajadzību cilāt Hidrauliskais sajūgs - kas tur tik īpašs? Mana šrota hidrauliskais sajūgs ir smagāks nekā muteres golfmašīnai, kurai ir uz trosi - un izspiedējgultnis nav pie vainas Ērti regulējams ķeblis - jā, visādos "džipos" tā varētu būt problēma Par cik dienā vairāk par 100 km īpaši nesanāk nobraukt [tagad pat ne 10 pagaidām], kaut kā roku nogurums no barankas grozīšanas nav manāms, laikam rūdījums Kruīzs gan nākotnē tiks ielikts - vismaz iepriekšējajā darbā strādājot vakarā braucot mājās kājai bija problēma pedāli spiest

Bet spoguļu nevajadzība - elektriskie spoguļi arī ir elektriski apsildāmi spoguļi - nevajadzīga ērtība?

Par to stūres liftu.. redzams ka tu esi braukājis ar ļoti maz dažādiem auto. Stūres lifts ir vajadzīgs - Vienkārši ir tā ka tu iesēdies kādā auto, noregulē visu kā vajag un vienīgā vēlme priekš tā lai viss būtu ideāli- pacelt vai nolaist stūri uz augšu vai uz leju.. Augums man ir 1,92m.

Ja ar auto dienā brauc mazāk kā 10km, tad patiesībā pilnīgi viebalga tam auto ekstras ir vai nav, var pat ar zaporožecu braukt vai ar velosipēdu. Noguruma ne no viena no šiem nebūs. Es piem. kājām staigāju (4km no rīta, 4 km vakarā). Runa šeit iet par ilgāku braukšanu.

Kāpēc tu domā ka elektriski grozāmi spoguļi ir arī automātiski apsildāmi spoguļi (kas tiešām ir laba ekstra lai gan arī reti noderīga)

ValdisM 21.04.2008 22:48

Centis_Nuudele rakstīja:

ValdisM rakstīja: Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.

Vai nu tavai ķerrai ir sniegalāpstas izmēra sfēriskie spoguļi, vai arī tu parkojies pusotru metru no trotuāra. Tad elektriskie ir lieka greznība, piekrītu.

Nē, man ir dzelzs bamperi. Es pēc skaņas parkojos.....

Bet ja nopietni- vai Tu parkojoties esi spiests ar vienu roku pie reizes spoguļus regulēt lai varētu noparkoties... tas taču ir idiotisms kaut kāds. Kā tu tiesības noliki???

ValdisM 21.04.2008 15:51

msh rakstīja: A kas tur īpašs? Iedomājies, nav vēl viena eļļa, nav sūknis, kurš pēc entiem simtiem tūkstošu var atkosties un nav reika, kura var sākt sulot Es kaut kā esmu priecīgs, ka manam šrotam nav - neesmu tak nekāda sieviete, lai nespētu pagriezt priekšējos riteņus ar spooorta barankas starpniecību

Sieviete vai ne sieviete tas nav tik būtiksi.

Taču tādas lietas kā stūres pastirpinātājs, hidrauliksais sajugs, klimatakontrole, ērti regulējams benķis, kruīzakontrole,stūres augstuma regulācija es pat neuzskatu par ekstru- tā ir dzīves nepieciešamība, jo ja dienā ir jābrauc 500km tad šīs aprīkojums ir vitāli svarīgs lai samazinātu autovadītāja nogurumu no garā ceļa un tādējādi palielinātu satiksmes drošību 9esmu braucis pat 900km dienā- nav ne vainas ja auto ir labs aprīkojums un viegla braukšana).

Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.

ValdisM 21.04.2008 0:28

ursis rakstīja: ir C4 bez stuures pastiprinaataaja un ABS ,ar 2.0 mono sprici.

taadiem aizmuguree ir barabani.

bet nu aarkaartiigi reta komplektaacija...

autors raksta par DISKU.

oho, tu nopietni??? C4 ir bijuši pieejami pat bez stūres pastirpinātāja (tas tak žigulis kaut kāds...) APbrīnojami ka Audi kaut ko tādu piedāvāja 1992.gadā.

Nē nu tie vācieši ir tomēr kapeikp***ji vēl tie,ja jau acīmredzot pēc tādiem auto bija kaut kāds pieprasījums.

ValdisM 18.04.2008 1:37

Gasjs rakstīja: Kāpēc vispār pa D-pileni jābrauc? Savulaik nācās vairākkārt doties maršrutā Rīga - Ludza - Rīga. Ļoti labi, ātri un bez liela līkuma savulaik bija braukt Rīga - Bērzkrogs (Pleskavas piķis) - Madona - Varakļāni (?) tur kaukur izbrauc ārā uz Jēkabpils - Rēzeknes šosejas.

UZ doto brīdi tas posms no Bērzkorga līdz Madonai ir nojiāts do ručki, izņemot pirmos 15km pēc bērzkroga. Posms Sigulda-bērkrogs ir vairāk dranķīgs nekā labs.

Tur labāk nebraukt.

ValdisM 18.04.2008 1:35

UUSA rakstīja:

Kaspersky rakstīja:

Viktos rakstīja: Tas vēl nekas, izmēgināt ceļa posmu no Jēkabpils līdz Rēzeknei

Tur ir kādi 20 luksafori, kur deg pa 10 min sarkanais

Oj, nekāp uz varžacīm

Šodien biju Rēzeknē. Ogrē vēl figņa, vot tur tiešām ir, ko redzēt un stāvēt. A nu nah, laikam ar vilcienu ātrāk būtu

Uz Rēzekni iesaku braukt caur Līvāniem-Preiļiem-Viļāniem,neviena remontposma,attāluma starpība ~+30km(~20min.).

Tu debīls esi - tu esi braucis tos 40km no preiļiem uz viļāniem-- tas ceļš kopš pirmreizējās asfalta izbūves 1973.gadā ir lāpīts un tikai lāpīts. Pa grunteni ir labāka braukšana nekā pa to ceļu.

Ja jātiek uz rēzekni ieteicams braukt Jēkapbils-Līvāni-Preiļi-Krāce9feimaņi)-Rēzekne.

Salīdzinājumā ar "taisno" maršrutu šim ir kādi +15km, vienīgi pirms krāces ir 3km garš posms ar sabrukušu asfaltu (jābrauc uz 30-50km/h), savukārt pārējais ceļš ir kvalitātes ziņā ir krietni virs vidējā Latvijas ceļu stāvokļa.

ValdisM 14.04.2008 0:59

kliks rakstīja: Transmiteru galvenā problēma, ka viņi spēj pārraidīt tikai 50-15000hz.

Cilvēks nav aparāts.. Cilvēka ausij nav Hz jāmēra. To dara "eksperti" un citi speciālisti lai varētu salīdzināt kuram tad ražotājam ir labāki rādītāji tehnikai..

Patiesībā cilvēka dzirde pat grūti uztver galējās frekvences (zemās un augstās). Un patiesībā skaņu frekvenču pat dažādām rasēm un nācijām ir dažāda.....

Kāda tad ir pareizā skaņa?? Kādi Hz ir pareizie??

Patiesībā īsti iedziļibāties tehnikas raksturlielumos (Hz,W,u.t.t) pārstāju jau sen, kad sapratu ka no miskastes izvilkts aprūsējis un pirms tam 20gadus pa lauku klubu novalkāts pastirpinātājs var skanēt labāk kā jauns Denon pa 400Ls... Tad es sapratu ka ir nevis jāskatās uz Hz bet jāklausās kā skan.

FM transmiteri skan OK, ne tik labi kā CD, bet vienalga ļoti labi. Kādi Hz ir tiem, godīgi sakot pat nezinu.

ValdisM 14.04.2008 0:50

msh rakstīja: Bess tev baigi tās pogas uz stūres vajag? Btw ir arī modeļi, kuriem ir pultis, kas stiprināmas uz stūres - manam 10 gadus vecajam kenwood maģim oriģinālajās ekstrās tāda ietilpst, mūsdienās, protams nedabūnama, bet es maģi varu aizsniegt

ValdisM es apbrīnoju cilvēkus kā tu, kam grūti uzcept CDDA Kā arī tās probas ar CD lēkāšanu - nopērc normālu maģi un nomaini kastei burneri Protams, labas matricas arī ir no svara, ne jau kurš katrs mēsls Bija piemērs - biju kaut kādus Philips draņķus iepircies, brīnos, napig raustās vienā gabalā etc. Sameklēju sen atpakaļ uzceptu Rammstein disku, tam skanot varēja bez jebkādas raustīšanās uz 40 pa liepājas siena tirgu pāri vilkt, tad palika skaidrs, kur proba slēpjas

Problēma jau nav tik daudz ar cd (man mājas pilna kolekcija ar tiem), tā kā ja vajag labus cd varu arī no mājas kolekcijas likt.

Problēma ir tajā, ja gada laikā nobrauc 40000km un lielu daļu no tiem pa dranķīģiem un putekļainiem ceļiem, pats vd atskaņotājs noklājas... zb es katru 2.gadu pikrt jaunu atskaņotāju. Labāk nopērku pa 10Ls modulatoru un viss.

ValdisM 12.04.2008 0:05

Piebaldzens rakstīja: Zinu ka daudzi lieto... Kādas ir lietotāju atsauksmes?

Atsauksmes ir labas.

Tā kā te ir daudz un dažādi viedokļi, tad uzrakstīšu visu par Fm modulatoru.

PIRMKĀRT: Ja tev nav būtiksi 100Ls un tu vari nopikrt kādu auto cd atskaņotāju ar jau iebūvētu USB ieeju-dari to.Skaņai teorētiski būtu jābūt labākai nekā caur palīgierīcēm (FM modulatoru).

Ja negribi, nevari to izdarīt vai tev tas nav būtiski, tad labāk iztērē 10Ls un nopērc modulatoru.

OTRKĀRT: pirms pirkt Tev ir jāzin sekojošas lietas. FM modulatora skaņa nav atkarīga no paša FM modulatora, bet gan no radio kvalitātes. Ja tev ir labs radio, kam ir laba skaņa, kas skan bez liekiem trokšņiem,šņakoņas, u.t.t , tad arī Fm modulatos skanēs labi.

TREŠKĀRT: FM modulators pārraida to kas tev ir iekš USB Flash atmiņas. Ja tur būs 256 vai 320kb/s mp3 faili un labi izpildās visi iepriekšējie faktori arī ir pozitīvi, tad finālā skaņa būs laba.

Par paša pieredzi.

Manā auto stāvēja Sony kasetnieks. Mājās skapī mētājās ļoti lieliski skanoša SONY XPloyd CD, bet ar nojātu cd atskaņotāju. Tā kā radio neklausos (Nu neskan tur mūzika kas man patīk.(izņemot radioNABA, bet tas ir tikai nelielā radiusā ap rīgu, līdz ar to ar to vien nepietiek), tad neatlika nekas cits kā kalusīties kasetnieku. Patiesībā CD nemaz arī negribēju, jo pirmkārt čakarēšanās ar to cd rakstīšnu, otrkārt-cd ļoti daudz "lēkā" ja braukā pa gruntenēm un sabrukušiem asfalta segumiem.

Tā arī lietoju kasetnieku, un līdz ko uzzināju par tādu FM modulatoru, no ebay nopirku.

Ieliku -viss skanēja. Skanējums bija analogs kvalitātes ziņā SONY kasetnieka radio skanējuma kvalitātei.Tā kā šim sony radio skanēja sliktāk kā kasete, tad protams arī FM mod.skanēja sliktāk kā kasete.

Tāpēc ieliku SONY XPLOYD. Tam radio skan lieliski un arī attiecīgi Fm mod skan lieliski.

Vienīgā problēma bija tāda ka visu laiku turēju to fm modulaotoru iekšā auto, un tad kad no rīta pēc 20 grādu sala ieslēdz to, salons sāk uzsilt, pēc kāda fm sāka slēgties ārā. Nospriedu ka acīmredzot straujo temperatūras maiņu dēļ. Sāku turēt istabā un nesu auto tad kad to vajadzēja lietot-problēma izzuda.Viss Ok.

Par to ka daži saka ka skaņa ir s***s. Patiesīa ir tāda ka lielai daļai labi skanēs tikai tas uz kura ir lepni brendu uzraksti (BOSS, PIONEER,ut) Resp. skaņas kvalitātes tiek vērtēta pēc cenas, un ga;venais bieži vien ir izrādīties draugam, kaimiņam vai darbadbiedram, kurš bieži vien arī pēc tāda paša principa spriež par skaņas kvalitāti. Tādi cilvēki iet uz veikaliem pērk resīverus pa 400s, pērk 5,1skaļruņu sistēmaspa 500Ls... Pie viena paziņas ilgi testēju Denon resīveri ar 5,1.tumbām-grozīju šādi un tādi... vienalga skan sliktāk kā 20 gadīgas S90 ar 73 vai kura tur gada Rumānijas ražojuma pastirpinātāju Doina...(P.S. Ar mūziku esmu ļoti tuvu uz "TU")

ValdisM 06.04.2008 19:30

martsr rakstīja: Es nezinu,ka var mazdai(626 88.gada)pieliet karbai limeni.Ir tur divas skruves,vina apaksa,otra sana,bet loti zemu,pie pasas lejas,man liekas,ka ar to ir par maz.Varbut kads padalisies pieredze.Paldies.

Jālej ir caur stūres spidometra trosītes skrūvi.

Atrodi kur ātrumkārbā ir ieskrūvēta trosīte ar skrūvi galā, skrūvē to vaļā. Uz skrūves ir normāla eļļas līmeņa "metkas" man liekas. Res.eļļas ir bišķiņ jābūt uz tās skrūves gala.

ValdisM 28.03.2008 14:04

msh rakstīja: Normāls mazdulis, neko teikt Un īpašnieks arī

Kas vainas īpašniekam

Ipašnieks vienkārši ar galvu domā, tāpēc arī neredz jēgu likt iekšā 300Ls vērtā auto jaunu radiatoru pa 70Ls , ja arī esošais caurais spēj normāli izpildīt savu funkciju.

ValdisM 28.03.2008 0:28

shearer rakstīja: labi es jau neieshu striideeties ar iauto "mehaanikjiem". laikam jau razhotaajs ir mulkjis izdodot nepareizus remonta manuaaljus

visi ražotāji drošs paliek nedrošs tomēr raksta visu ar n-kārtīgu rezervi.

Neviens ražotājs manuālī taču nerakstīs ka var braukāt ar tukšu radiaotru un bačoku, bet kā pierāda prakse tad var. Man tosola bačoks vienmēr ir tukšs un radiatorā var vienmeº ieliet 1l tosola, kurš operatīvi pēc tam pa caurumiem iztek laukā. Teorētiski dzinējam būtu jākarst, bet.... praksē braukā kā gribi, nekarst , bet ir normālās temp robežās. (Mazda 626)

Piem. vienam paziņam radinieks atdeva nevajadzīgu Volvo 740. Tas aizbrauca mājās pāris visam novadam (130km), tad apskatīja eļļas līmeni, uz šcupa eļlas vispār nebija, un dzinējā bija jāielēj vairāk par 3l eļļas. Vēl tagad ar to auto braukā (Volvo 740,1983g. 2.3benzīnnieks)

ValdisM 29.01.2008 18:49

shibernieks rakstīja: Kas tās atkal par muļķībām?! Automātam vienmēr pie vienādiem auto un vienāda braukšanas stila bremzes dils vairāk!

Būtisks aspekts ir arī auto massa kas bremzēm jāaptur un bremzes krietni ilgāk kalpos 1t smagam auto kā 2t smagam.

Nu parasti jau bremzes- tas ir bremžu disku lielumu,uzliku lielumu un konstrukciju projektē ievērtējot auto masu, tā kā nu nebūs gluži tā ka Hyunday getz ar 1 t masas diski būs jāmaina 2 reiz retāk ka piem. BNW 760IL ar 2t massu.

ValdisM 29.01.2008 18:44

ursis rakstīja:

AutoNets rakstīja: Tas atkarigs no dazadiem faktoriem:

1. Disku kvalitate, materials

2. Bremzu uzlika kvalitete, materiala cietiba - perkot letas un cietas uzlikas var iegut ne tikai nezeliigu ciksteshanu, bet ari atra tempa nodeldet bremzu diskus.

3. Mitrums, puteklji, sals utt veicina dilshanu

Lidzshineja pieredze liecina, ka diski kalpo ap 120 000 km (1x gan falcite janovirpo).

Andz izlasi jautaajumu

Es jau 144000 esmu nobraucis ar tādiem bremžu diksiem ar kādiem no Vācijas atveda (auto toreiz bija 14 gadi), nav pat aiztikti.

IZskatās ka vēl labu laiku varēs braukt.

Es domāju 250000 noteikti iet.

Man mazda 626.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti