iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
ValdisM 18.01.2012 20:22

Bracus rakstīja: Nezinu par kādiem faniem ir runa.

Bet varbūt kāds iekomentēs sekojošu auto.

Man viens rada gabals ieteica paskatīties kaut ko no Mercedes. Ko tauta saka par šādu variantu?

www.ss.lv/...

bija gadījies palietot tādas pašas sērijas Vito. Tas vito bija nepilnus 10.gadus vecs un tam jau bija pārmetināti pilnībā sliekšņi, iemetināta salonā jauna metāla plātne grīdai (pa visu salonu), caurumi visos spārnos, u.t.t.

Nu šim konkrētam sludinājumā izskatās ka korozijas nav, taču jāņem vērā, ka 90to gadu otrās puses MB ir top klienti virsbūvju servisos (korozijas dēļ), tā kā iespējams buss ir piekrāsots.

Kopumā par to Vito varu teikt, ka izņemot lielo kantaino ietilpīgo salonu (tiešām liels un labs) un draudzīgo patēriņu (~7l) ,nekā cita forša tajā auto nav. Mana Vito 2.0 dīzelis bija traktors un ar Ikarusa dinamiku, tātad 2.3dīzelim būs nedaudz labāk, bet ne uz ko labu arī var necerēt. pēc 1988.g mazda 626 , tā vito vadāmība likās smagnēja un neergonomiska (laimīgs biju atpakaļ mazdā pārsētsties.. likās ka mazda pati iet un vadās ar "vienu pirkstiņu").

ļoti stulba lieta MB vito ir tālo gaismo/pagrieziena slēdža novietojums. ja visiem auto tas ir ~ uz pulkst.10 (tātad nepārliekot roku pa stūri ar pirkstiem varam ieslēgt visu ko vajag), tad Vito tas slēdzis ir uz pulkst.8. Liekas sīkumi, bet ja daudz jāslēdzelē,neviļus sāc lamāt MB inženierus.

vārdusakot labs auto celtnieku brigādēm- ar mazu degvielas patēriņu 8 celtnieku brigāde ar visiem insturmentiem var dzenāt pa Latvija

ValdisM 12.01.2012 17:02

Gauss rakstīja:

Yetti rakstīja:

Shiirs rakstīja:...

tas tachu ir pilsetas gjimenes auto nevis dzhips, ko tads dara uz naku celja? .

nu cilvēkam bija dikti liela pārliecība, ja 4x4, tad ir dubļu bridējs... te tas visai uzskatāmi redzams:

www.youtube.com/...

www.youtube.com/...

Pirmajā video skaidri redzama neatbilsošu riepu izvēle un braukšana uz pontu, nevis izbraukšanu.

protams, riepas ir viens no būtiskākajiem faktoriem caurgājamībā, taču tie audi īpašnieki nezina vienu svarīgu aspektu:

audi sāka masveidā ražot un pircēji pirkt tos 4x4 A4,A6 un B4 tādēl, ka tas bija vienīgais risinājums, lai dzinēja smagās priekšas pārkares dēļ tie auto daudz maz ciešami spētu izbraukt no aizputināta pagalma.

ValdisM 11.01.2012 21:52

ccirka rakstīja: Vajag nogādāt dzimšanas dienas viesus no punkta A -> B ->A ballītes tēmai pieskaņots autobuss RAF vai IKARUS. Esmu šo to jau pameklējusi, bet varbūt var kāds ieteikt kaut ko Rīgas rajonā? Būšu priecīga par jebkuru pavedienu. Paldies

zinu kur pie viena privātā var sarunāt labu, vēl šobaltdien ejošu, sakoptu un visā citā ziņā kārtīgu apaļo PAZiku.

Tiesa tas PAZiks atrodas 240km no Rīgas.

Tiesa a§rīkots laikam ar gāzi.

bet vienalga to triekt uz Rīgu nebūs lēts prieks.

P.s. Ikarusi bija sūds. Ok 1973.g kad tos sāka ražot tie bija super. 2000-ajos gados tie bija kļuvuši par totālām miskastēm ar smirdošiem saloniem, ziemā tajos bija salšana, vasarā svelme un putekļi, ziemā vadītājam vienmēr līdzi bija pufaika, sega un lodlampa (lai var piestāt ielas malā un pakausēt dīzeļdegvielas trubiņas).

No sovjetlaikiem vislabākie bija apaļie paziki un apaļiem , īsie piepilšētas LAZi.

ValdisM 03.01.2012 21:16

Seene rakstīja:

i_edgars rakstīja: foto1.inbox.lv/...

foto1.inbox.lv/...

foto1.inbox.lv/...

Kur ir Tavas pieminētās neizbraucamās rises?? Bildes ap Daugavpili - vēl no soc laikiem ceļš nav kardināli remontēts!

Nu nebrauc tajās iekšā! Es ar vieglo braucot ar nebtraucu risēs iekšā!

toties eļļainā strīpa pa vidu pirmajai joslai ir labi redzama pat salīdzinoši uz jauna ceļa!!

foto1.inbox.lv/...

Skats pie Kauņas (citu bilžu pa rokai nav).

Nu bet nebraukt iekšā risēs jau arī nozīmē braukt pa vidu Tavās inbox bildēs nekādu eļļu manīt nevar, bet bedrītes ar apšaubāmu lāpījumu joslas malās gan. Pie Kauņas laikam sen neesi bijis, tik bildi kaut kur izraki. Ceļš tajā posmā bez risēm noturējās pāris mēnešus. Nu jau pagājušā gada decembrī ar MB Sprinteri pa to joslu vispār nebija iespējams pabraukt.

Vispār jau salīdzināji divas nesalīdzināmas lietas - sen neremontētu vietējās nozīmes celiņu, kurš pamatā ir bojāts viscur un regulāri remontējamu un tikpat ātri izjājamu kravas maģistrāli. Jā - uz otrās ir eļļas josla - jo tur biezā slānī braukā tevis pieminētās labi koptās Eiropas fūres, kuras vienlīdz ātri rada arī iebrauktās rises. Bet Daugavpils ceļā nav ne viena, ne otra.

Tu esi dīvains

kā tad tās Eiropas fūres nonāk uz to Krievijas robežu, ja ne pa bildēs redzamo Daugavpils ceļu ?

ValdisM 31.12.2011 16:18

VWfans rakstīja: Autobraukšana 2011.gadā noslēgusies. Ar manu auto gada laikā nobraukti 25890 km, nobraukums tagad 142239 km, visas izmaksas gada laikā 2287 Ls, no tām 53% jeb 1202 Ls dīzeļdegviela. Izmaksas uz 1 km - 8,8 sant.

vai šeit ir iekšā nosacītais auto vērtības kritums. ?

nu ja jau staipām krānu, tad manam šrotam izmaksa kopējā ir nepilni 8 sant. uz 1km (ar PVN ;D) un tā kā nesen bija izieta tehniskā apsk (ceļu nodklis, TA, OCTa uz gadu , sīki remonti TA iziešanai) u n ieguldīti tikko ~200Ls , tad tie 8 sant. ar katru nobrauktu km krīt uz leju.

P.s. un manam auto vērtības krituma vairs nav pirms TA tas vienmēr maksā ~ 140Ls (tolmeta "zelta" piedāvājums ) Līdz ko ir Ta uz gadu un pilna bāka, tas automātiski maksā ~400 Ls. Un tā jau gadus 5 vismaz

ValdisM 30.12.2011 20:06

smaidiigais rakstīja:

kolumbs rakstīja: Vājā vieta - pakaļas tilts, kas pie 150 - 200 tūkst km mēdz izbeigties, un remonts ir padārgs, bet var atrast arī vietējos kuļibinus, kas uzremontēs...

Man xsarai tiltu remontēt nācās jau pie 110 000 km nobraukuma.

Remonts varot aizvilk līdz 400 LVL, man gan vēl nebija tik tālu nobraukts.

Pēc restaurācijas vajagot regulāri saeļļot kaut kādus tur ziežvārstus un tad tilts kalpošot ilgi un laimīgi.

značit - kā brauc...

Manai xsarai tiltu remontēja pie 250 000 km, kopā nobraucām 333333 km, pārdevām tik tāpēc, ka 2 sīči bērnu sēdeklī, plus viens kas no tā jau izaudzis, plus ratu un dažreiz suns - ne nelīda iekšā...

sievastēva berlingo tilts izbeidzās pie 150 000 lm

pastāstiet ko nozīmē te jau labu laiku figurējošais termins "tilts izbeidzās" ??

kas jāmaina -bukses, sviras, stabilizatora daļas ?un cik tas maksā

vai pilnīgi viss tilts jāmaina "v zbore"

es vnk domāju, ka mans nākamais auto laikam būs franču... zinu ka nav tik kvalitatīvi auto, bet cenas/kvalitātes attiecība man liekas ir labu labā

ValdisM 29.12.2011 23:55

Bracus rakstīja: Kas notiek?

Visi jau sāk gatavoties svinībām?

Vai tiešām vairs neviens variants netiks likts galdā?

Un kā ar iepriekšminētiem variantiem? Nav izskanējis neviens komentārs.

Varianti bija Nissan Primera no 2002.g. Un iepriekš pieminētā Zafira.

nu Tu esi ar Primera braucis nedēlu, es tikai divas reizes. tā kā diez vai pateikšu ko jaunu, nu bet jebkurā savas domas:

1. dizanins la ļubitelja un tai pat laikā traki bezpersonisks. Tā dēļ arī strauji krīt vērtība un tie ir tik lēti. man ne parāk.

2. salons plašs, ērts, auto vadāmība viegla viss ērti, ergonimiski.

3. gaita klusa, mīksta (man bija 35000km nobraucis Norde maiņas auto).

4. vairāk neatceros neko... jo pārāk bezpersonisks auto.

5. ā, 1.8 dzinējs likās diezgan dinamisks braucot vienam, nezinu kā braucot pilnam auto.

man liekas, ka šis auto ir rebadged un restailed renault laguna , franču dzinējs iekšā, u.t.t

varbūt uzreiz pa taisno skaties franču virzienā, tiem vismaz kaut kāda savdabīga auto/harizma ir

ValdisM 28.12.2011 19:29

Bracus rakstīja: To GB12:

Protams ka rēķinos ar to ka visu summu nevar iztērēt. Bet tāpēc arī saku ka budžets 3000 Ls. Bet tie V70 kaut cik normāli jau maksā 3...00 Ls. Un par cik ir ļoti labi zināms cik maksā normāla apkope (eļļas, filtri, siksnas, ruļļi) tad ar tādu papildus summu rēķinos kā minimums. Bet ja vēl jāpērk riepas tad tas ir vēl papildus min 200-250Ls sitiens pa kabatu.

Piemēram šodien apskatīju. Vakar zvanu un runāju. Saimnieks saka viss kārtībā tikko no DE, nomainītas siksnas, eļļas, amīši un vēl kaut kas. Beigās apskatot un runājot izrādās auto jau 2 gadi LV. Un siksnas mainījis tad kad nopircis. Tagad jau tuvu nākošā maiņa. Nu riktīgs KRĀNS. Būtu zinājis nemaz nebūtu braucis.

hmm, parasti bildēs lielākā daļa to auto tiešām izskatās normāli. Cenas arī nekož

www.ss.lv/...

šim tiesa arī vasarenes ;D

bet nu piekrītu augstākminētajam, ka cerēt caur ss.lv nopirkt auto ar jaunām riepām,siksnām un eļļu ir nereāli. Neviens cilvēks, ka sāk briest auto maiņai un vecā auto drīzai tirgošanai, neies ieugldīt tajā naudu.

Tā kā ar 500Ls pēcpirkuma izdevumiem laikam jārēķinās pērkot jebkuru auto

ValdisM 27.12.2011 23:02

Bracus rakstīja:

ValdisM rakstīja: Ja mazdu var braukt kamēr tā iet un remontēt tikai tad kad tā apstājas (piem. zobsiksna plīst, metam virsū jaunu un braucam tālāk),

Tiešām Mazdai nav zobsiksnas problēma? Nu es ar to domāju vai tiešām 2.0D nav nekādas tālākejošas problēmas ja satrūkst siksna?

nu līdz šim es zināju, ka manai mazda 626 2.0 benzīnniekam nekas nenotiek plīstot zobsiksnai (nelokās vārsti,u.t.t), bet mazdu servisā Vjačeslavs un Co ( gandrīz jau 20.gadus pamatnodarbe mazdu remonts), teica, ka NEVIENAI mazda nelokās vārsti plīstot zibsiksnai. Tāču negribu apgalvot, ka sapratu pareizi, varbūt runa bija tikai par benzīnmotoriem, vai varbūt tikai par 4cilindru motoriem un nevis V6 mazdu motoriem,

ValdisM 27.12.2011 19:53

Bracus rakstīja:

recluse rakstīja: 90% no pazīstamajiem pie mazdām vairs neatgriežas, galvenais iemesls - korozija (arī 3 un 6 pa garantiju piekrāso).

Pēc savām mazdām varu rakstīt, salīdzinot ar pašreizējo V70 2.5T, nedinamiski un mazi auto, lai gan degvielu mazāk tērēja, bet dīvānu pārvest ne tik viegli.

P.S. V70 4 riteņi ieliekami un pārvalks pāri iet.

P.P.S. Regulējams aizmugures sēdeklis bija arī renault twingo

Par V70 bagāžas nodalījumu es nesatraucos. Jo jebkurā gadījumā V70 ja pirkšu tad tikai D. Tātad tur arī ir zināms ka vietas pietiks maniem nolūkiem.

nu arī ar D Tu diez vai iekļausies 5Ls/100km robežās. Vismaz ar tiem volvo, kam iekšā ir VW/Audi dīzelis (šausmīgs traktordzinējs) viennozīmīgi nē.

ValdisM 27.12.2011 19:51

Bracus rakstīja: Tagad ir tā ka nevaru saprast. Ja jāizdara izvēle starp 626 un V70.

Iepriekš ir braukts ar mazdu un tā tīri labi patika. Tāpēc domāju ka nekas slikts arī šai 626 mazdai nevarētu būt.

Tai pašā laikā ērtības un aprīkojumu nevar salīdzināt Mazdu un V70. Arī tā pati rūsa. Lai gan nezinu kā ir ar šo V70 bet tēvam ir pirmās paaudzes V70 un tas ir braukts pa LV jau kādus 6 gadus. Un rūsa.... nav nevienā vietā. Mazdu visticamāk ka rūsa jau noteikti būs apciemojusi.

Bet runājot atkal par cenu. V70 praktiski 1000 Ls dārgāks. Ja 626 maksā ap 2000 Ls tad V70 ap 3000 Ls.

nu ja jāizvēlas starp šiem diviem auto -viennozīmīgi Volvo.

protams rēķinies, ka degvielas patēriņš vovlo pat D versijā būs lielāks kā mazdas benzīnniekam, protams remonti un detaļas būs dārgāki (piem Volvo baltšarnīru atsevišķi nevar nomainīt, jāmaina viss piekares plaukts...u.t.t) Ja mazdu var braukt kamēr tā iet un remontēt tikai tad kad tā apstājas (piem. zobsiksna plīst, metam virsū jaunu un braucam tālāk), tad volvo tomēr būs smalkāka ierīce

ValdisM 27.12.2011 19:45

recluse rakstīja: 90% no pazīstamajiem pie mazdām vairs neatgriežas, galvenais iemesls - korozija (arī 3 un 6 pa garantiju piekrāso).

Pēc savām mazdām varu rakstīt, salīdzinot ar pašreizējo V70 2.5T, nedinamiski un mazi auto, lai gan degvielu mazāk tērēja, bet dīvānu pārvest ne tik viegli.

P.S. V70 4 riteņi ieliekami un pārvalks pāri iet.

P.P.S. Regulējams aizmugures sēdeklis bija arī renault twingo

nē, nu nevajag jau salīdzināt 2.5T un 1.8 vai 2.0bez T.

Jebkurā gadījumā vismazjaudīgākā 1.8 mazda iet labāk kā volvo 2.4 (vai 2.5) bez T

ValdisM 27.12.2011 15:38

Bracus rakstīja:

recluse rakstīja:

Salīdzinot V70 ar mazda 626, volvo vietas vairāk, bet tak augstāk ierakstīts - V70 šaurs

Paldies par ieteikumu.

Principā jau nav tā ka V70 būtu baigi šaurs. Teikšu tā: Pēc tā cik liels tas auto izskatās tur bij jābūt ļoti ērtām sēdvietām. Bet patiesībā tur vietas praktiski tik pat cik... krietni mazākos auto (par aizmuguri runājot). Par bagāžas nodalījumu šobrīd nerunāju tas protams ir liels iekš V70.

Mazdu neesmu apskatījis. Laikam būs jāpaskata.

Cik zinu viņai laikam ir viena laba fīča salīdzinot ar V70. Regulējas aizmugurējam beņķim slīpums. Ļoti būtiska lieta kad sīcis savā krēsliņā iemieg lai var palaist slīpāk. V70 tāda lieta neeksistē. Tur ir laikam 2 pozīcijas bet tas ir krietni par maz. Piemēram CRV šī lieta bij ideāla.

ja melaldos - tā aizmugures benķa regulācija ir tikai universāliem un tikai ļoti retiem auto, jo tas neietilpa standartaprīkojumā.

Cik saprotu, runa iet par ~98-02,g mazdām 626.

Nu izvērtējot šo auto jāņem vērā sekojošas lietas -

šis auto ir dizaniski moderinzēts 91.g mazdas 626 modelis. protams ļoti izturīgs un uzticams, lēts uzturēšanā, taču pasīvā drošība neatbilst 2002.g citu auto līmenim, automātiskā kārba ir dranķis (4.ātrumi, liels degvielas patēriņš) ar rūsu ir tā -ir auto kas rūsē, un ir auto kas tik ļoti nerūsē. Ja gadās atrast 10.g mazdu, kas vēl nav sākusi rūsēt, tad diez vai tuvākos 5, gados par rūsa radīs galvassāpes.

Par dzinējiem - būtībā visām mazdām ir viens un tas pats benzīna dzinējs ar tilpumu 1.8 vai 2.0l un jaudu 90-140Zs. Esmu kopumā lietojis 4.šādas mazdas. Divām, kuras nebija nojātas, likās ka dinamikas pietiek atliektiem galiem, un kad pēc volvo S70 2.5 pārsēdos šādā mazdā 1.8 90Zs, likās ka mazda ir raķete.

Vispār autoram ieteiktu paskatīties mazda6 universālu. Salons ir ļoooti ietilpīgs, aimugurē sēdošiem ir limuzīna cienīgs plašums. Nedrīkst ņemt automātisko kārbu (4.ātrumi,liels patēriņš).

protams rūsa ir nopietna problēma šim modelim, bet ja nopērk šadu auto, ieliek gāzi, tad pa tuvākiem 5 gadiem (kamēr tā mazda6 sarūsē tā ka nav vairs lietojama) var atpelnīt tikai uz degvielu visu tādas mazdas cenu.

ValdisM 13.12.2011 0:43

johanes4 rakstīja: Varbut kads var palidzet,manam audim uznacis tads nelags nikis, uz talakiem gabaliem patik noslapt,un uz kadam 10-15minutem nevar pielaist, varbut kadam ari kas tads ir bijis?? sledza pie kompja bet neko ta ari neuzradija

negribu Tevi apbēdināt, bet visi mani čomi aužu ipašnieki (tiesa ar nedaudz vēcākiem modeļiem), arī visi kā viens jājās ar akurāt ar tādiem simptomiem. braukāja pa servisiem , maksāja par diagnostikām, mainīja dažādas detaļas, labāk nekļuva , tad šiem apnika, un šie nomainīja auto marku.

P.s. tikai viens joprojām turas pie audi, bet tas uzgāja zelta vērtu servisu, kur tiešām atrod vainu un saremontē, ps. pie tam neizģērbj auto īpašnieku pliku.

Serviss atrodas rēzeknē ( kad brauc pa maskavas šoseju no Jēkabpils Ludzzs virsienā un krustojumā ar Kauņas-Pēterburgas šoseju, pagriež pa labi uz rēzekni, pēc 150m ir grantēts celiņs pa labi-tur aiz krūmiem ir dzīvojamā māja un tāda vienstāva garāža ar vairākiem boksiem un uzrakstu serviss. Strādā viņi pēc pieraksta. Uz labu laimi braukt nav jēgas, diez vai būs kāds brīvs bokss vai meistars.

ValdisM 11.12.2011 14:11

sarashkins rakstīja: Es spēlētu uz to, ka tas nav ceļš (bet gan RTU iekšpagalms, stāvvietas zīme tak tur nav?), līdz ar ko tur nav spēkā CSN un nevar sodīt par to "pārkāpumu".

Ceļu definē ceļu satiksmes likumā:

www.likumi.lv/...

3) ceļš — jebkura satiksmei izbūvēta teritorija (autoceļš, iela, prospekts, šķērsiela un tamlīdzīgas teritorijas visā platumā, ieskaitot brauktuvi, ietves, nomales, sadalošās joslas un saliņas). Ceļa kompleksā ietilpst ceļš, mākslīgās būves (tilti, satiksmes pārvadi, tuneļi, caurtekas, ūdens novadīšanas ietaises, atbalsta sienas un citas būves), ceļu inženierbūves (pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu pieturvietas un paviljoni, bremzēšanas un paātrinājuma joslas, transportlīdzekļu stāvvietas, atpūtas laukumi, veloceliņi un ietves, ceļu sakaru un apgaismojuma līnijas un citas inženierbūves), satiksmes organizācijas tehniskie līdzekļi (ceļa zīmes, luksofori, signālstabiņi, aizsargbarjeras, gājēju barjeras, vertikālie un horizontālie ceļa apzīmējumi un citi tehniskie līdzekļi);

ps. tās stāvlaukums -oficiāli tā ir Āzenes iela. tas, ir - kad tikko sāka būvēt rtu ciematiņu 60-to beigās, tad tas stāvlaukums bija vienīgā ķipsalā esosā Āzenes iela pa kuru arī notika visa satiksme uz āzenes 12 un āzenes 14 fakultātēm. Un tikai pēc tam sabūvēja ķīpsalā vēl kādas pāris Āzenes ielas (starp zunda kanālu un telekom.fakukltāti, gar ķīpsalas izstāžu halli un pie būvniecības fakultātes). Un šo ielu pretīm Āzenes 12 padalrīja par aklo zarnu un paplašīnāja ar kabatām malās. Bet iela jau nekur nepazuda ;D - un tā lūk sanāk, ka studenti parko mašīnas pa visu ielai

bet tas viss ir sīkumi - kā jau teicu, sôdīšana notiek tāpēc ka tie auto traucē un apgrūtina

ValdisM 11.12.2011 14:04

Seene rakstīja:

sarashkins rakstīja:

ValdisM rakstīja:

upuris rakstīja: Skatos lielākai daļai baigi patīk paņirgāties pat citu neveiksmi. Doršvien pašiem šaizes sanākušas vairāk kā saprašanas....

kāda neveiksme, .... tie idioti, kas tur saliek pa vidu auto, reāli traucē iebraukt un izbraukt tiem kas saliek auto gar malu.

Policija tos vidū licējus drāz un pareizi dara.

ķipsala nav ņujorka, kur nav kur nolikt auto.

Tur ir desmitiem citu vietu kur ap fakultāti nolikt auto, bet nē ir kadri kam gribas likt akurāt pie pašam durvīm.

Risinājums ir ļoti vienkāršs - savilkt placī svītras, kur un kā jānovieto auto. Turklāt, ja gar malām auto liks nedaudz ieslīpi, tad gan varēs viegli iebraukt/izbraukt un arī pa vidu novietotie auto netraucēs. Atliek ieinteresētajai personai uzrakstīt iesniegumu laukuma īpašniekam ar lūgumu to īstenot, domaju, pašam īpašniekam tas varētu pat nebūt ienācis prātā.

ja gar malām auto liks ieslīpi, vietu skaits malās samazināsies apmēram tikpat, cik palielināsies vietu skaits vidū... kautkātā.

vietu skaits malā liekot slīpi samazināsies tikai par pāris vietām - par tiem pāris neizmanojamiem trīstūriem stāvvietas sākumā un beigās.. (atceramies trigonometriju)

ValdisM 09.12.2011 18:44

upuris rakstīja: Skatos lielākai daļai baigi patīk paņirgāties pat citu neveiksmi. Doršvien pašiem šaizes sanākušas vairāk kā saprašanas....

kāda neveiksme, .... tie idioti, kas tur saliek pa vidu auto, reāli traucē iebraukt un izbraukt tiem kas saliek auto gar malu.

Policija tos vidū licējus drāz un pareizi dara.

ķipsala nav ņujorka, kur nav kur nolikt auto.

Tur ir desmitiem citu vietu kur ap fakultāti nolikt auto, bet nē ir kadri kam gribas likt akurāt pie pašam durvīm.

ValdisM 09.12.2011 0:22

bļac, atkal viens pārgudrais.

Kas grūti saprast - tur skaidri gaiši rakstīts - auyto novieto brauktuves malā, ne pa vidu

Dēļ šiem idiotiem, kas saliek auto pa vidu tam stāvlaukumam, jo nespēj pakustināt kājas un nosoļot 150m no Olimpijas stāvlaukuma, pārējiem, kas salikuši auto gar brauktuves malu, ir jājājas un jāmokās ar izbraukšanu aºā no tās stāvvietas.

Un zini , cik grūti ir izbraukt atpakaļ gaitā ar auto, kam ir sūdīgs pagrieziena rādiuss, kad tādi kā Tu saliek auto pa vidu.

Attiecīgi, - lai Tu mani saprastu - likt pa vidu ir pārkāpums jebkurā gadījumā, taču policija viennozīmīgi nebrauktu un neliktu sodus, ja tie pa vidu saliktie auto nevienam netraucētu. taču tā kā tie auto riktīgi čakarē paºējo auto vadītāju dzīvi, tad loģiski ka RTU ir palūguši policijai ar to cīnīties

ValdisM 06.12.2011 0:21

smaidiigais rakstīja: nu paga

ja es pareizi saprotu, sēne domā, ka fotoradari - visi 160 - ir aizkavējušies tāpēc, ka Vitronic nebija ņēmis vērā, ka uz savāktajiem datiem darbojas datu aizsardzības likums?

tad kāda x dēļ tie 15 vai cik strādā jau šobrīd, nerunājot nemaz par pirmajiem 4 no kaut kāda 2009 gada?

tas pirmkārt.

Otrkārt, kā sēnesprāt, atšķiras no likuma viedokļa saraksts ar x ātruma pārkāpēju auto, no saraksta ar y visiem uz ielas esošajiem auto? Abus sarakstus tāpat privātais Vitronic, kamēr nes uz CSDD tur savās privātajās rociņās, no kurām - ja saprotu - sēne baidās, ka saraksts var izkrist?

manā stulbā prātā datu apjomam taču nav nozīmes, likuma priekšā tie ir jāaizsargā šā vai tā. Tāpēc secinu, ka šāds datu aizsardzība nevar būt par iemeslu tam, ka OCTAS nepārbauda visiem uz ielas esošiem auto.

Par elektrību.

Redzi, ne jau tikai pliku kabeli tur vaig, bet N saskaņojumus - no Ceļiem, no visādiem kabeļu utt īpašniekiem, utt utt. Tie saskaņojumi var vilkties ļoti lēeeeenām.

mans skaņošanas rekords.

Kad Rīgā vajadzēja nojaukt vienu pussabrukušu 50m2 koka māju līdz pamatu līmenim (BEZ RAKŠANAS DARBIEM), es uz projekta ģenplāna lapas savācu 24 parastus/zīmogus. pats projekts - visu uzzīmēt -1diena, savākt dokumentus projektēšanai - 3 mēneši, pa dienu uzzīmēto projektu saskaņot - vēl kādi 3 mēneši

Ja tāda nojaukšana būtu bijusi jāprojektē maģistrālās ielas malā, būtu vēl viarāk čakara, ja būtu bijuši rakšanas darbi, ārprāts būtu bijis vēl lielāks

Un ja tādi objekti ir 160 ?

ValdisM 24.11.2011 0:23

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja: par formulu -

Pirmais jau norādīja uz kļūdu formulā, ka "lambda" raksta ar B

a pārējais ir pareizi (protams pie nosacījuma ja saprot ko grib izrēķināt)

Te nu ir Tavas zināšanas!! Ar to ka pareizi māk uzrakstīt ne latīņu burtus vien nepietiek. Bet pat smieklīgi sanāk, ka vēlāk savā tekstā piemini kādai būtu jāizskatās formulai, taču elementāro kļūdu nespēj izlobīt!

P.s dažādus lokus, tai skaitā grīdas apkures es varu ne tikai izrēķināt, uzprojektēt, bet arī pašrocīgi izbūvēt - tā ka paliksi gribot... manu naudasmaciņu Tev neredzēt kā savu aušu.

ko Tu Tur lielies ar lokiem un grīdas apkurēm....

Ar google.lv atrodamo info var uzrakstīt maģistra darbu būvniecības jomā uz 10 ballēm, kur nu vēl uzzināt kā apkures trubas grīdā salikt.

Vārdusakot: spēja izrēķināt un salikt trubas grīdā galīgi nav tā prasme/kvalitāte ar ko staipīt savu krānu

ValdisM 24.11.2011 0:19

Yetti rakstīja:

i_edgars rakstīja:

NU tak kaut viens šajā forumelī kaut ko CĒRT no siltumtehnikas pamatiem... pardon fizikas pamatiem un būs spējīgs sameklēt kļūdu šajā vienīgajā šai topikā uzrakstītajā formulā?

šajā "forumelī" tāpat kā visā sabiedrībā ir cilvēki ar dažādām izglītībām, dažādām reālajām zināšanām, dažādu mantisko stāvokli"...

un viņu piedalīšanās jebkurā diskusijā ir tikai apsveicama...

bet uzlec "spīdeklis", kurš tā vietā, lai mierīgi izstāstītu, prasti ķengājas un mēģina regulēt kurš ir glubjš, kuram runāt, kuram nē...

tev laikam visai grūti pa dzīvi - darba devējs kretīns, forumā kretīni, tu viens pats tāds einšteiniņš...

tik daudz kreņķu apkārt varētu visai nopietni ietekmēt kuņģa darbību, dzimumdzīvi...

grūti tev...

lai kādas tev tās zināšanas nebūtu, pie tavas attieksmes pret apkārtējiem to praktiskā vērtība ir nulle... nu varbūt tik cik savā sētā sniegu pareizi patīrīt...

viens no pēdējo gadu labākiem komentiem šeit

ValdisM 13.11.2011 23:28

Par treknajiem gadiem runājot, zinu cilvēku, kas ieķīlāja māju, paņēma krītu, lai varētu meitai uzrīkot greznas kāzas ( meitas izšķīrās gadam ātrāk, nekā tika samaksāts krīts un noņemta mājai ķīla)

Vēl zinu, ka viens cilvēks jūlijā brauca 10 dienu ceļojumā uz Dubaiju. Konstatēja, ka tur ir trakoti karsti un visu nedēļu ar līdzbraucējiem tusēja pa viesnīcas numuru (lasi: dzēra no rīta līdz vakaram pa viesnīcas bāra cenām)

ValdisM 10.11.2011 22:31

i_edgars rakstīja: Manā pilsētelē ir padaudz daudzdzīvokļu māju atstātu - pilnīgi tukšu. Un ne jau neuzceltu, bet atstātu! Pašā pilsēteles centrā uz galvenās ielas, pie visām komunikācijā ir lērums atstātu privātmāju, dažas jau ir sabrukušas. Pārdot nav iespējams ne dzīvokli, ne māju - ne vienam nav vajadzīgs, !!

nevis nevienam nav vajadzīgs, bet neviens nevar atļauties nopirkt par to cenu, ko grib pārdevējs.

Vārdusakot - mantrausība. (lielākā daļa LV iedzīvotāju joprojām dzīvo viduvējos, sliktos un nožēlojamos apstākļos, ta kā, ja vien cilvēki varētu to finansiāli atļauties, viņi labprāt pārceltos no dzīvokļa koka mājā ar wc gaitenī uz hruščovku vai lietuvieti)

Te mēdz lamāt kredītņēmējus, ka tie iedzina LV ekonomiku pakaļā, taču savu artavu pie tā visa pielika arī pārdevēji/īpašnieki saskrūvēdami augšā cenas, un "sēdēdami" uz sava īpašuma ( ne pašam vajag, ne citam pārdos par parastam cilvēkam paceļamu cenu).

ValdisM 09.11.2011 20:48

Vispār "treknie gadi" bija apbrīnas vērts laiks (nu vismaz man kā skatītājam no malas, kam tas viss jau pašā saknē likās nereāls, smieklīgs un uzpūsts).

Būdams būzinženieris, staigāju uz visādām dzīvokļu/māju/ēku apskatēm, klausījos tos "batonus" , ko pārdevēji/mākleri "sprauda" ausīs pircējiem (bieži bija jācenšas nesākt smieties pilnā balsī). Gandrīz visus pircējus centos atrunāt... Neviens gan neklausīja 20+ gadīgu ķedās gērbtu garmaitu hipsteru, kurš turklāt braukāja ar 20 gadīgu mazdu un lietoja apbružātu 3110 nokiju.

Trekno gadu pluss - es pats par dzīvokļa pirmās iemaksas cenu iepirku ļoti labu zemesgabalu labā vietā (sen jau kā izmaksāts).jā- tik ļoti liela bija ažiotāža un cenu ikmēneša pieaugums dzīvokļiem, ka cilvēks pat par pusbaltu velti pārdeva zemi lai steidzami dabūtu pirmo iemaksu un tiktu pie kārotā sapņa -dzīvošanas tik "prestižājā" un centram tuvajā rajonā ar ērto satiksmi - Purvciemā

ValdisM 09.11.2011 20:29

aizvermuti rakstīja: Četrus gadus atpakaļ Jānis ņēma kredītu... Paņēma lielu, tā – nepajokam, simt piecdesmit štukas. A ko – visi ņēma, nu un tad arī Jānis paņēma. Vai vajadzēja? – Protams, ka vajadzēja! Visi draugi, radi un paziņas paņēmuši, sapirkušies dzīvokļus un autiņus, saslējuši jaunbūves brauca viens pie otra uz sālsmaizēm un gudri sprieda par inflāciju un algu pielikumu, cik kuram nākošmēnes pieliks. Dzīve taču manāmi gāja uz augšu un pēc gada tos kredītus neviens jau vairs nemanīs uz pieaugošās algas rēķina. Televīzijā, pa radio arī taču skandēja visu laiku „Tev vēl nav kredīta Hansabankā????”, un pēc tam – „Vilinošas atlaides Volkswagen Centrā”... Nu un kurš uz šī rēķina gribētu palikt lūzeris un autsaideris? Jānis to nebūt negribēja. Viņš vēl joprojām dzīvoja īrētā dzīvoklī, par kuru maksāja arvien pieaugošu īri, kura tuvojās viņa mēneša algas apmēram, bet draudzene visu laiku skandināja, ka nav jēgas to maksāt, ja var nopirkt paši savu dzīvokli. – „Visi cilvēki kā cilvēki, mēs tik kā tādi nabagi”, viņa regulāri vakarā gultā uzgriezusi Jānim muguru bubināja. – „Apnicis maksāt par šo ūķi tādu naudu. Un mugurā arī nav ko vilkt”...

Jānis bija mārketinga projektu bīdītājs privātfirmā. Viņa draudzene strādāja reklāmas aģentūrā. Abi pelnīja neslikti, tomēr visa nauda kaut kā ātri notērējās. Šur, tur, restorāniņi, ceļojumi, draugi, pārtika, un viss. Nekrājās un neiekrājās. Bet gribējās kaut ko savu!

Kādu dienu abi bija ciemos pie draugiem, kuri bija uz kredīta iegādājušies jaunbūvi Mārupē. Tie plīstot no lepnības un svarīguma it kā nevērīgi izrādīja māju ciemiņiem, stāstot kādu dārgu itāļu santehniku un flīzes liks vannas istabā un kādu ozolkoka parketu viesistabā. Viss likās tik milzīgs, plašs un saulains. Jānim sirdī kaut kas iedrebējās. Nē tā nebija skaudība – tā bija pārliecība, ka arī viņš taču to ir pelnījis un var!

Nākamajā dienā abi ar draudzeni viņi jau sēdēja mākleru kantorī, kur pārspīlēti sasmaržojies, smalkā uzvalkā tērpies īblis ar gejiskiem žestiem un vairākiem gredzeniem uz pirkstiem, viņiem demonstrēja katalogu ar topošajām un vēl ieplānotajām jaunbūvēm „tuvākajā Rīgas apkaimē”. Viss izklausījās tik zolīdi un viegli. Aiziet uz banku, saņemt piekrišanu kredītam, noslēgt līgumu un gaidīt, kamēr uz zelta paplātītes tiek pienesta pēc svaigas krāsas smaržojoša jaunbūvīte. – „Tikai Jums jāpasteidzas” - īblis pačukstēja. „Cenas visu laiku aug un kāpj, tāpēc zaudētāji jūs nekādā gadījumā nebūsiet! Pēc pāris gadiem Jūsu īpašuma vērtība būs pārsniegusi kredīta summu un jūs jau būsit ieguvēji.” „Un Jāņa draudzene nepacietībā trīcot, iebadīja ar pirkstu lepnas divstāvu jaunbūves projektā, kaut kur uz Siguldas pusi. Atvadoties īblis paspieda viņiem roku, iekāpa Porsche Cayene un aizdrāzās pa bruģi prom. Jānis saskatījās ar draudzeni un abi ne vārda nesakot steigšus devās uz banku. Viņus apkalpoja laipna sieviete, kura izpētījusi viņu dokumentus laipni paziņoja, ka kredītu viņi visticamāk dabūs, tikai ķīliņā vajadzētu, kādu dzīvoklīti, vai zemīti, vai arī mājiņu. Jānim bija māja. Viņa vecāku māja, ko tēvs viņam bija norakstījis. Sieviete izpētījusi novērtējuma aktu, žilbinoši uzsmaidīja ar porcelāna pilnu smaidu un paziņoja, ka viņu iesniegumu izskatīšot kredītkomisija, un viņiem tiks paziņots.

Pēc nedēļas satrauktas gaidīšanas viņiem paziņoja - Jā! Abi metās uz banku un Jānis parakstīja līgumu ieķīlājot vecāku māju. Uzreiz tika noformēts atliktais kredīta maksājums uz gadu, un patēriņa kredīts, jo ir taču jāsagatavojas un jāiekārtojas jaunajā miteklī. Patēriņa kredīta pietika pirmajai iemaksai par jaunu, mirdzošu autiņu un par vairākām draudzenes kleitām. „Pie velna – dzīvojam taču tikai vienreiz!” Pēc dažiem mēnešiem viņi jau stāvēja pie savas mājas durvīm meža ielokā, blakus vēl vairākām tādām pašām mājām ap kurām laimīgi līkņāja viņu jaunie kaimiņi. „Tā ir dzīve, es dzīvoju, Jānis domās nodvesās un sajutās ļoti, ļoti laimīgs!”

Viņi jutās kā spārnos, aicināja ciemos draugus, rīkoja ballītes lepni izvadājot viesus pa savu jauno māju. „Tas nekas, ka pelēkā apdare, visu pamazām sataisīsim tā kā paši gribam”, viņš stāstīja. „Mēs speciāli tā gribējām!” Būs ko darīt gan man, gan draudzenei. Te būs zviedru santehnika, šeit esam nolēmuši būvēt kamīnu”... Draugi atzinīgi māja ar galvu un uzņēma viņus savā barā. Te nu autsaideriem vairs nebija vietas. Te valdīja tikai naudas un svaiga jaunbūves krāsojuma smarža. Jānis pārstāja sveicināties ar saviem paziņām, kuri kā viņš iepriekš dzīvoja vienkāršu dzīvi īrētos dzīvokļos un kuri nebraukāja apkārt ar jaunām automašīnām. Tagad viņš jutās pakāpi augstāks un viņam bija jātiecas uz vēl augstākām lietām. Tagad viņam vajadzēja, lai visi par viņu zin, un visi lai viņu apskauž, viņam vajadzēja glaunas drēbes, viņam pieklājās iet uz smalkākiem restorāniem ar saviem paziņām, jo vienkārši dzīvot viņam vairs nepieklājās. Viņa draudzenei tas patika. Viņa smaidīja tik bieži kā vēl nekad, grozoties pie spoguļa savās jaunajās kleitās un kurpēs. Viņi braukāja ar jauno autiņu uz Jūrmalu, uz Lietuvu iepirkties, pie vecākiem kuri nevarēja vien nopriecāties par dēla veiksmi. Bet vakaros Jānim pirms aizmigšanas atkal drusku kņudēja pakrūtē. Viņš atcerējās ciparu, kas viņam būs jāsāk maksāt jau pavisam drīz! 643 LS mēnesī! Tā bija gandrīz visa viņa alga. Priekšniecība gan bija solījusi pirms pusgada algu pielikt, un tieši tas arī bija pamudinājis viņu uz šo soli. Bet nepielika, un vēl jo vairāk paklīda runas par finansu burbuli un iespējamo finanšu krahu banku sfērā. Un tas vairs neļāva elpot ar pilnu krūti, un dzina galvā drūmas domas – „kas notiks, ja es saslimšu vai zaudēšu darbu”?!

Tas viss beidzās strauji. Priekšnieks pasauca Jāni pie sevis un paziņoja par mārketinga daļas štatu samazināšanu. Viņš kā apdullis atgriezās mājās ar aploksnīti rokās, kurā bija viņa atlaišanas pabalsts divu mēnešalgu apmērā. Galvā viņam grozījās cipari un skaitļi, bet kā cirvis virs kakla, žmiedza viens vārds „BANKROTS”.

Viņš steigšus un drudžaini sāka rakstīt pieteikuma vēstules un sūtīt savus CV uz visām malām, bet tas bija bezcerīgi. Neatsaucās pilnīgi neviens, vai arī piedāvāja minimālo algu, kas viņam galīgi nederēja. Draudzene bija mainījusies un ar viņu vairs gandrīz nerunāja. Staigāja uzmetusi lūpu, līdz kādā dienā Jānis atgriezies no Valsts sociālās aģentūras kur bija atrādīties kā bezdarbnieks, secināja, ka viņa ir savākusi savas mantiņas un klusu notinusies. Kredīts jau bija tikai uz Jāni!

Pēc dažiem mēnešiem viņam vairāk nebija ne mājas, ne jaunā autiņa, ne arī vecāku mājas. Vecāku māja bija, taču tagad tā piederēja bankai un viņa vecāki tajā tagad bija īrnieki. Lieki runāt, ka vecāki ar viņu vairāk nerunāja.

Jaunā māja izrādījās tik nevērtīga, ka viņu nevarēja vairāk pārdot pat par piektdaļu no sākotnēji samaksātās cenas. Kāpēc viņš agrāk nepamanīja, ka tā atrodas gandrīz purvā, un apkārt nav gandrīz nekādas infrastruktūras? Vai viņš varēja paredzēt, ka automašīnas vērtība gada laikā nokritīs uz pusi. Bet banka prasīja atpakaļ savu naudu. Tās viņam vairs nebija. Visu kas bija palicis vērtīgs viņš jau bija pārdevis lombardā.

Atskanēja spalgs svilpiens, un konveijera lenta apstājās. Jānis pacēla galvu un paskatījās pulkstenī virs galvas. Tas rādīja darba laika beigas. Blakus mīņājās viņa aizvietotājs. Jānis pamāja viņam un devās uz ģērbtuvēm. Izgājis laukā no fabrikas viņš ievilka plaušās vēso Anglijas novembra gaisu un kā visi devās uz krogu. Drūmās angļu ķieģeļu mājas kā dvīņi ar savām logu un durvju ailām ņirdza, viņam ejot garām. Viņš nebija dzērājs, bet alkohols palīdzēja aizmirst, ka viņam ir atņemts kaut kas svarīgs. Vēl joprojām viņu dedzināja sajūta, ka viņš ir nežēlīgi piekrāpts un izmantots. Viņš bija atdevis visu, bet neieguva neko. Nožēlojamā izmisuma un depresijas sajūta it kā jau bija notrulinājusies. Viņš bija ieguvis jaunu īrētu dzīvokli un jaunu darbu, bet viņam vairs nebija māju un cerību, ka kādreiz viss būs labi, tikai bailes, ka vecie parādi viņu atradīs arī šeit.

Vai kāds viņam pajautās vai viņš vēlas atgriezties?

Ja Jānis nezin, ka pastrādājot UK kādu pusgadu, tur var izeit no visām saistībām atbrīvojošu UK bankrota procedūru , kuras rezultāti (nevienma vairs neko neesi parādā) ir saistoša arī LV bankām un tiesu piedzinējiem, tad viņs ir losis kvadrātā.

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti