Gauss rakstīja:
Yetti rakstīja:
Shiirs rakstīja:...
tas tachu ir pilsetas gjimenes auto nevis dzhips, ko tads dara uz naku celja? .
nu cilvēkam bija dikti liela pārliecība, ja 4x4, tad ir dubļu bridējs... te tas visai uzskatāmi redzams:
www.youtube.com/...
www.youtube.com/...
Pirmajā video skaidri redzama neatbilsošu riepu izvēle un braukšana uz pontu, nevis izbraukšanu.
protams, riepas ir viens no būtiskākajiem faktoriem caurgājamībā, taču tie audi īpašnieki nezina vienu svarīgu aspektu:
audi sāka masveidā ražot un pircēji pirkt tos 4x4 A4,A6 un B4 tādēl, ka tas bija vienīgais risinājums, lai dzinēja smagās priekšas pārkares dēļ tie auto daudz maz ciešami spētu izbraukt no aizputināta pagalma.
Bracus rakstīja: Nezinu par kādiem faniem ir runa.
Bet varbūt kāds iekomentēs sekojošu auto.
Man viens rada gabals ieteica paskatīties kaut ko no Mercedes. Ko tauta saka par šādu variantu?
www.ss.lv/...
bija gadījies palietot tādas pašas sērijas Vito. Tas vito bija nepilnus 10.gadus vecs un tam jau bija pārmetināti pilnībā sliekšņi, iemetināta salonā jauna metāla plātne grīdai (pa visu salonu), caurumi visos spārnos, u.t.t.
Nu šim konkrētam sludinājumā izskatās ka korozijas nav, taču jāņem vērā, ka 90to gadu otrās puses MB ir top klienti virsbūvju servisos (korozijas dēļ), tā kā iespējams buss ir piekrāsots.
Kopumā par to Vito varu teikt, ka izņemot lielo kantaino ietilpīgo salonu (tiešām liels un labs) un draudzīgo patēriņu (~7l) ,nekā cita forša tajā auto nav. Mana Vito 2.0 dīzelis bija traktors un ar Ikarusa dinamiku, tātad 2.3dīzelim būs nedaudz labāk, bet ne uz ko labu arī var necerēt. pēc 1988.g mazda 626 , tā vito vadāmība likās smagnēja un neergonomiska (laimīgs biju atpakaļ mazdā pārsētsties.. likās ka mazda pati iet un vadās ar "vienu pirkstiņu").
ļoti stulba lieta MB vito ir tālo gaismo/pagrieziena slēdža novietojums. ja visiem auto tas ir ~ uz pulkst.10 (tātad nepārliekot roku pa stūri ar pirkstiem varam ieslēgt visu ko vajag), tad Vito tas slēdzis ir uz pulkst.8. Liekas sīkumi, bet ja daudz jāslēdzelē,neviļus sāc lamāt MB inženierus.
vārdusakot labs auto celtnieku brigādēm- ar mazu degvielas patēriņu 8 celtnieku brigāde ar visiem insturmentiem var dzenāt pa Latvija