iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
spainis 21.12.2021 8:33

Tu to rakstu izlasīji, jeb bļaušanai pietiek ar virsrakstu? Tur rakstīts, ka četras reizes gadā vakcnēs? Es izlasīju, nav jau tik garš, un rakstīts tur ir pavisam kas cits.

spainis 21.12.2021 8:02
spainis 20.12.2021 18:32

30-50 eiro uz mašīnu, miljons mašīnu, smuka summiņa salasās. Diez vai akcionārs gribēs šķirties no 50mio.

Ir tāda grāmata "Riteņi", autors Arturs Heilijs. Tur cita starpā ir arī šī tēma apspēlēta.

Nu un tāda glauna dāmīte diezi vai virinās kapotu. Vismaz manējai nav jāvirina, lai arī ar savu auto braucu stipri minimāli, tomēr parūpējos par to, lai bāciņas pilnas.

spainis 20.12.2021 15:33

Paskaties no cita aspekta. No kuras no esošajām ekstrām salonā būtu gatavs atteikties, lai kapota turētājs būtu pneimatisks? Jeb cik piemaksāt?

spainis 17.12.2021 17:16

Tev tak ir pārslimošanas sertifikāts, cik esi teicis. Kāds plāns, kad tam beigsies termiņš?

spainis 17.12.2021 16:46

Zinkā, redzējis neesi, darīšana nav bijusi, bet gudri dirs!

Mani tiešie darba pienākumi ir saistīti ar autoparka (liela autoparka) uzturēšanu. Tur ir gan tie plikadīdas Pasāti, kas ir norūsējuši vājprātā no visām pusēm un eļļu rij litriem, gan tāda paša gada Avenši, kas ir vispār bezproblēmu auto! Paskatoties TCO, tie pasāti ir dārgākie auto parkā, kaut iegādes cena vienāda. Bet jūsmiņi, protams, turpina jūsmot, gan jau duvis piekrāsos, jo to vidū nezkāpēc izrūsējis caurums, nopuvušos sliekšņus nomainī, eļļu pielis un turpinās stāstīt, ka brauc ar das auto.

spainis 16.12.2021 20:13

Pepiņ, tu kaut ko citu, kā savu vagu bildes (jo dzīvē tu neko neesi redzēji) esi paskatījies? Nu šim vācu superbrīnuam pilns ar superaprīkojumu. 2012 gadā šitāds superaprīkojums Prēmiumam!

i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/-0oAAOSwlgdgvfuc/$_86.jpg

Paskaties kā izskatās lētākais tāda paša gada Avensis un tad muldi.

spainis 16.12.2021 13:39

Kur ta` šie tā noniruši?

spainis 14.12.2021 22:00

Nu nē, nav tik traki. Man patīk. Priekšā braucošais jau nemet mietā pa mēmajiem. Tikai cik nu nācies testēt mašīnas ar adaptīvo kruīzu, visas ir bijušas ar automātu.

Interesantumi sākās tad, kad iepriekš aprakstītajā situācijā priekšā braucošais nogrižas un priekšā neviena nav, tad kruīzs dod ručkā līdz iepriekš iestatītajam ātrumam. Pirmajā reizē, kad tā notika, kāds brīdis pagāja, kamēr sapratu kas notiek.

spainis 14.12.2021 21:36

Jautājums par to adaptīvo kuīzu, ko šis dara, kad ar sesto robu iebrauc pilsētā, tur zīme trīsdesmit un priekšā braucošais ievēro ātruma režīmu? Ar sesto uz trīsdesmit nepabrauksi... Atslēdzas? Brīdina?

spainis 14.12.2021 20:48

Skaidra lieta! Visu bērnību pa piemājas ezeru šitā zipājām. Vis ekstrēmāk bija pavasarī, kad ūdens pa virsu, kurš noliek uz sāna, tas brauc mājās!

spainis 14.12.2021 19:35

Bet labāk, protams, ķep ļep piemetināt trešo riteni, cerībā, ka nenolūzīs, un stāstīt visiem, ka tas ir vislabākais risinājums.

youtu.be/9Nv3Hm6l9wo

spainis 09.12.2021 11:52

Nez, manuprāt apsildāmā stūre ir vairāk vajadzīga par apsildāmiem beņķiem. Manējā ekstru sarakstā tā ir augšgalā. Esošajam dampim nav, bet pērkot nākam šim pievērsīšu uzmanību.

Toties esošajam ir stikla jumts, kuram žalūziju trīs gadu laikā esmu atvēris vien pāris reizes, braucot ar bērniem. Parasti lietus laikā sīkie grib lai atver, tad smuki lietu var redzēt. Vasarā saule karsē saulainā laikā, ziemā no atvērtā stikla tomēr saldē pliko pauri, bezjēdzīga ekstra.

spainis 06.12.2021 9:00
spainis 01.12.2021 20:17

Ja mūsējo deputātus, ministrus un profesorus tā var saukt, kāpēc lai ASV būtu citādi? Domā tur tie kongresmeņi no citas planētas atsūtīti? Tādi paši amerikāņu bāleliņi vien ir.

spainis 01.12.2021 16:21

Lai būtu Dienvidāfrikas republikā. Tur gan varen augsta vakcinācijas aptvere.

ourworldindata.org/covid-vaccinations?country=ZAF

Jeb tas jaunais vīruss neviena nemanīts uzmutēja Eiropā, tad to aizveda uz DAR, lai lai vainu par mutāciju var novelt uz viņiem, un palaida vaļā? Tā kaut kā?

spainis 01.12.2021 12:43

Pēc šejienes vietējo ekspertu pieņēmumiem sanāk, ka omikrons Āfrikā varētu būt mutējies tāpēc, ka tur liela vakcinācijas aptvere.

spainis 01.12.2021 8:47

Līdz X6 tur tālu, tas Renaults ir mazāks par X4.

spainis 30.11.2021 15:02

Es saprotu, ka kāds, kuram nevajadzēja to darīt, bija izgudrojis zāles un vakcīnu pret kovidu, un tad Geitsam nācās izgudrot omikronu, lai varētu turpināt realizēt savu plānu par gēnu inženieriju.

spainis 30.11.2021 11:23

Par E-TECH darbību grūti ko komentēt. Kā jau rakstīju, darbojās viss klusi un nemanāmi. Kārtīgi iespiežot pedāli, protams, dzird motoru, bet lai teiktu, ka jūt akumulatora pieslēgšanos, vai ātrumu pārslēgšanu - nē. Šīs komponentes darbojas labi, tik cik pēc piktogrammām redz kā norisinās darbība.

spainis 30.11.2021 11:19

Bija iespēja pabraukt arī ar Mirai. Šo biju ierakstījis savā vēlmju lapā pirms došanās uz testiem. Ūdeņraža darbināms auto ar aizmugures piedziņu. Tehnoloģijas gan pagaidām laikam nākotnes, auto futūristisks, bet. Te gan ergonomikā ir ko piedomāt visos aspektos. Iekāpu šajā pēc 508, stūre likās vienkārši milzīga, pēc sajūtām lielāka nekā jebkurā citā mašīnām, vai tādu vajag, nezinu. Ātrumpārslēga svira lika padomāt, kā viņa ir darbināma. Tas pat arī pārējās pogas un izvēlnes. Klimata pogas iznestas viduskonsolē, bet, manuprāt, ne pārāk ergonomiski. Radio vadības pogas līdzīgi, it kā ir, bet saprast grūti. Milzīgā planšete vidū rāda visu ko, bet kā ko pārslēgt, grūti saprast. Apakšā arhaiska paskata klimata un radi regulēšanas podziņas, kas bojā kopējo paskatu un iespaidu par auto. Ventilācijas lūku atveres atgādina darba Hilux. Bija arī pluss salona iekārtojumā, viduskonsolē, blakus roku balstam, bija vieta mobilajam telefonam ar bezvadu lādēšanas iespēju un neslīdošu virsmas pārklājumu. It kā piecvietīgs, bet nestādos priekšā, kā aizmugurē trīs pasažieri var iesēsties milzīgā kardāna tuneļa dēļ. Bagāžnieks mikroskopisks dēļ ūdeņraža bākas. Interesanti, ka pēc nosacītās auto noslāpēšanas un aizslēgšanas, tas vēl turpina kūpēt un darboties sev vien zināmos režīmos.

Gaitā gan auto ļoti foršs, aizmugures piedziņa, stūrē nekādu lieku raustīšanu, gaita līgana un patīkama. Lai arī ne pārāk jaudīgs, 174 ZS, tomēr elektromotora griezes moments dara savu un mašīna paātrinās ļoti dinamiski un patīkami.

Auto interesants, bet šobrīd ir tikai viena degvielas uzpildes stacija, kur to var uzpildīt. Lai gan var nobraukt it kā 650 km, domāju, ka ar to laikam viss ir izteikts.

spainis 30.11.2021 11:02

Peugeot 3008 Hybrid4. Kā 3+ kartes īpašnieks, pamēģināju arī ģimenes auto. Divu bērnu ģimenei OK, trim vietas pamaz. Konkrētajā versijā aprīkojums pat ļoti labs, jaudas vairāk nekā nepieciešams ģimenes krosoveram, ergonomika visiem jaunajiem Peugeot līdzīga, man saprotama. Likās, ka gaitā mazliet klusāks par 508. Konkrētais eksemplārs bija aprīkots ar sarkanu ādas salonu, pirmo reizi attaisot durvis, bija negaidīts izbrīns. Lai nu kam, bet ne jau šim gaidīju sarkanu ādas salonu. Par bagāžnieka ietilpību nefilozofēšu, katram tas ir pēc saviem ieskatiem. Viens nedēļu ceļo ar mazo mugursomu, citam uz divām dienām vajag lielo koferi. Šis bija aprīkots ar Night Vision kameru, braucu gan dienā un nesanāca kārtīgi notestēt. Ieslēdzot varēja redzēt, ka cilvēku siluetus atpazīst, bet kā darbojas naktī, nezinu. Kopumā auto atstāj pārdomāts mašīnas iespaidu. Bet nu cena, kosmoss, hibrīds ar 4WD sākot no 48 tūkstošiem. Turīgai ģimenei jābūt.

spainis 30.11.2021 10:30

Hibrīds, ar pamatīgiem jaudas parametriem un pilnpiedziņu. Viennozīmīgi mans favorīts! Cena gan vājprātīga, bet auto patika ļoti. Dizains, manuprāt, ļoti smuks, konkrētais modelis bija pelēks ar zaļiem akcentiem. Saprotama ergonomika, ērta sēdpozīcija, vietas aizmugurē pietiekami. Viduskonsoles planšete, salīdzinot ar citām mašīnām, maziņa, bet ļoti labi iederas kopējā salona dizainā un nevienā brīdī neliekas, ka vajadzētu lielāku, jo kaut ko nevar saskatīt, vai kaut kas būtu par mazu. Ātrās izvēlnes iznestas uz fiziskām pogām, bet gan tikai lai izsauktu konkrēto funkciju. Nospiežot klimata pogu planšetē parādās klimata regulēšanas iespējas un grādi jāgriež bakstot planšeti. Līdzīgi ar visu pārējo. Klimatam +/- un radi skaļumu tomēr gribētos uz fiziskiem taustiņiem. Ļoti patīk Peugeot mazās un kantainās stūres.

Jaudas atliku likām, uz šosejas paātrinās smuki. Pilsētas satiksmē gan pāris reizes kārba neslēdzās tā, kā es būtu gribējis, un paātrinājums bišķi izpalika. Gaita stingra un prognozējama, arī pa mūsu bedrainajiem ceļiem nelikās pa cietu.

Kā jau sākumā rakstīju, mans favorīts.

spainis 30.11.2021 10:13

Renault Arkana E-TECH Hybrid. Renault, kā jau Renaults. No ārpuses un pa gabalu smuks, pieejot tuvāk zem lielajiem riteņu diskiem mazmazītiņi bremžu diski, ko knapi var samanīt. Kaut skata pēc būtu uzlikuši lielākus! Tehniski jau bremzes ir, bet skata nekāda. Viduskonsolē paliela planšete, bet izvēlnes nekādas. Reklāmu bukletos rādās visādi smukumi, dzīvē četri milzīgi izvēļņu kluči pa visu planšeti, vai braucot pus ekrānā rādījās karte, otrā pusē divi izvēļņu kluči - radio un tālrunis. Nu kāpēc? Iespējams, ka var kaut kā sakonfigurēt, bet tad to, vis maz demo auto, vajag izdarīt. Sajūta kā Dacia, ka planšete vienkārši ielikta, lai būtu, bet par funkcionalitāti un izskatu vienalga. Toties klimata pogas ērti grozāmi rimbuļi. Brīžiem gan likās, vai maz ir klimatkontrole, jo trīs grozāmas ripas - temperatūrai, ventilatora ātrumam un gaisa plūsmas izvēlei. Bet vidējas ripas vidū ir podziņa Auto, kas darbināja klimatkontroli automātiskā režīmā. Te gan vēl viens mīnuss - kad paņēmu auto, tas visu dienu bija stāvējis un klimatkontrole to centās ātri piesildīt, troksnis no ventilācijas kaitinoši liels. Nē, šis nebija vienīgais auto, ko paņēmu neuzsilušu. Atšķirībā no viduskonsoles, instrumentu panelis likās OK. Gaitas un jaudas īpašības atbilst gaidītajam, multomode automātiskā pārnesumkārba ar motoru salāgotas labi. Paātrinās un bremzējas labi, pagriezienus tur stabili. Dīvainības motora un hibrīdsistēmas darbībā nenovēroju, slēdzās līgani un paredzami.

Mērķauditorija man nesaprotama.

spainis 30.11.2021 9:54

Atstāšu savas piecas kapeikas.

Nu tā. Iet labi, jaudas pietiek. Salona apdare ok, bet ergonomika - kaut kā ne tā. Logu tīrītājam Auto režīmu tā arī neizdevās atrast, kaut gan uz slēdža bija uzraksts, klimatkontroles temperatūras regulēšanas un radio skaļuma regulēšanas pogas iznestas viduskonsolē, bet pogas skārienjūtīgas, tā arī līdz galam nesapratu kurā vietā jāpieskaras, lai regulēšana notiktu. Start poga un motora režīmu pārslēgšanas pogas uz stūres, stilīgi, bet pogas ne pārāk parocīgas. Ja Start pogu jānospiež tikai iedarbinot, tad ar režīmu pogu bija jāpaslēdzas. Sporta režīmā motora troksnis smuks, izklausās pēc vismaz sešcilindru, pie pārslēgšanās arī smuki rūc, bet ar sporta režīmu iebraucot pilsētā un sākot braukt mierīgā pilsētas satiksmē motors vienalga tiek griezts līdz 5k un tikai tad notiek pārslēgšanās. Gribētu tomēr lai adapcija notiek labāk, nevis man ar pogu jāpārslēdz Normal režīms. Gaita un vadāmība stingra un paredzama. Ekstrēmos režīmos nemēģināju, bet ikdienas satiksmē pat ļoti OK. Stilīgs un jaudīgs braucamais.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti