Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
pēc grāmatas galvu ņemot skrūvējot atpakaļ ir jāņem JAUNAS skrūves
Šito nodalju izlaizham
Pēc grāmatas JEBKURA skrūve jāliek jauna.
(izņemot riteņu skrūves, lai gan ja viņas riepu servīsā pievelk ar pneimatisko atskrūvēšanas spēka momenta režīmā, tad arī tās skrūves ir izstaipītas).
Es protams ļoti atvainojos, bet gribētu oponēt. Nav visas skrūves jāliek jaunas, un arī galvas skrūves ne vienmēr ir jāliek jaunas. Katrai markai un modelim var būt savādāk. Piem. SAABam galvas skrūvju maiņa nav norādīta kā obligāta. Liekam atpakaļ vecās.
Ir tāda Jumurds muiža ar blakus esošu viesu namu, netālu no Ērgļiem. Cik esmu bijis, diezgan normāla vieta, tik nezinu kā ir ar 60 cilvju izguldināšanu.
Tu tak pēc braukšanas uz 120 km/h uzreiz nemet pa mēmajiem un neslāpē nost? Ir tak parasti kāds gabaliņš pie mājas ar vēl jāiebrauc, jāiebrauc pagalmā, jānoparkojas. Man liekas ka pa šo laiku arī tā turbīna atdziest, ja vispār ir bijusi sakarsusi. Pats jau 10 gadus braukāju ar turboSAABiem, tfu, tfu, tfu, ne reizi neesmu saskāries ar turbīnas problēmām. Ja neskaita pēdējo 900 OG, kas tika iegādāts ar beigtu turbīnu (pērkot zināju ka beigta). Tā, ka man liekas, ka tas turbo-timer ir pilnīgi nevajadzīgs.
ziedoniz rakstīja: Bet saabam tas nemaz nav tik viegli realizējams, jo ja gribi iet prom un ieslēgt signalizāciju, vajag izņemt atslēgu->ielikt atpakaļgaitā
.
tirgus nav par origin signalizāciju... tātad, iespējams kloķa pozīcijas maiņa...
Kloķa pozīcijai nav nekāda sakara ar signalizāciju. Kamēr nav ielikts atpakaļgaitā, nevar izņemt atslēgu. Mehānisms neļauj, nevis elektroniski pričendāļi.
Ir man paziņam tāda Alfa, tik bez vagona. Iet zvērīgi, vismaz salīdzinot ar manu exs 9k OG 2.0T, likās ka tā Alfa iet labāk. Smuka ar pēc vella, bet kad bij jāmaina auto, paliku pie jau visiem zināmās markas.
spainis rakstīja: Laikam jau ka uz mm. Es ar mēģināju ar kompasu uzstādīt, nifiga nesanāca. Kaut gan likās jau, ka baigi precīzi ņemos. Beigās atnāca meistariņš un pa Ls 5 lietu nokārtoja.
Ja nav slinkums, vajag iznest ārā TV vai nolikt viņu tā, lai regulējot var viņu redzēt.
Ārā nesot kāja aizķeras aiz sliekšņa, teļļuks izšļuk no rokām nokrīt zemē un ir beigts un pa galam. Pašdarbība beigusies veiksmīgi, skāde mērāma simtos. Labāk laikam meistaram piečuku samaksāt.
Laikam jau ka uz mm. Es ar mēģināju ar kompasu uzstādīt, nifiga nesanāca. Kaut gan likās jau, ka baigi precīzi ņemos. Beigās atnāca meistariņš un pa Ls 5 lietu nokārtoja.
turbopiile rakstīja: ui nulle pazuda.. nu es tā arī rakstīju līdz 2000, plus auto, kurš tapat izmaksās ap 500 latiem kā minimums.. plus vēl ap 1.5 mēnesi brīva laika, kas šinī shēmā ir vissāpīgākais (līdz ar to netiesi izdevumi ir 2 lielāki)
Filtrs piedirsīsies jebkuram. Oktānskaitli var pacelt pielejot beņai ķīmiju.
Pie beņķiem toč piecepsies, tos var nomainīt.
Pārējais nelūzīs. Vis maz man laužot 9k OG pusotra gada laikā tā arī neizdevās salauzt. Kā reiz pa Ls 100 atdevu ejošu, ar apskti un apdrošināšanu, šrotā.
ZingZeng rakstīja: Tavs 9K ar Āfrikāņu kvalitātes benzīnu nosprāgs līdz tuksnesim neticis
Remonta izmaksas "servisā" tev netiks noteiktas pēc cenrāža, bet gan pēc ādas krāsas - baltais, tātad ir nauda!
Esmu šo pieredzējis.
Pa to benzīnu - negribu ticēt, ka nosprāgs. Man liekas, ja es būtu savam vecajam 9k lējis dīzeli atšķaidītu ar benzīnu, tad ar šis būtu gājis. Un kas ta viņam nu tā lūzīs?
Yonas rakstīja:
Es te biju domājis normālas mašīnas un citu lauksaimniecības tehniku, nevis Sābus.
Nedēļas citāts!
Yonas rakstīja:
Ozz rakstīja:
Pirmais rakstīja:
pēc grāmatas galvu ņemot skrūvējot atpakaļ ir jāņem JAUNAS skrūves
Šito nodalju izlaizham
Pēc grāmatas JEBKURA skrūve jāliek jauna.
(izņemot riteņu skrūves, lai gan ja viņas riepu servīsā pievelk ar pneimatisko atskrūvēšanas spēka momenta režīmā, tad arī tās skrūves ir izstaipītas).
Es protams ļoti atvainojos, bet gribētu oponēt. Nav visas skrūves jāliek jaunas, un arī galvas skrūves ne vienmēr ir jāliek jaunas. Katrai markai un modelim var būt savādāk. Piem. SAABam galvas skrūvju maiņa nav norādīta kā obligāta. Liekam atpakaļ vecās.
.
Un brauc arī pa vienam. Vakar pa tv5 teica, ja pareizi atceros, tad kādi astoņi vienvietīgi bagiji bija.
ziedoniz rakstīja:
spainis rakstīja: Kādam 900 OG īpašniekam gadījumā uz viņa donora auto nav spoileris ar iebūvētu bremžuguni. Baigi labprāt tādu iegādātu.
Kādam 900 og? Nu-sedanam, kupejai, kabrim? Bet ar bremžlukturi laikam jau tikai kabrim nāca-vismaz kupejai tas lukturis aiz stikla liekās.
Vajag kabrim, bet biju iedomājies, ka tādi spoileri nāk arī citiem autiņiem, kuriem ir lielais spoileris aizmugurē. Bet ja nē, tad kaut kā pārsitīšos.
Kādam 900 OG īpašniekam gadījumā uz viņa donora auto nav spoileris ar iebūvētu bremžuguni. Baigi labprāt tādu iegādātu.
Man liekas, ka 27. janvāra pasākumā var tikties un visu saspriest. Būs kā reiz pirms 10. februāra...
Ir tāda Jumurds muiža ar blakus esošu viesu namu, netālu no Ērgļiem. Cik esmu bijis, diezgan normāla vieta, tik nezinu kā ir ar 60 cilvju izguldināšanu.
Tu tak pēc braukšanas uz 120 km/h uzreiz nemet pa mēmajiem un neslāpē nost? Ir tak parasti kāds gabaliņš pie mājas ar vēl jāiebrauc, jāiebrauc pagalmā, jānoparkojas. Man liekas ka pa šo laiku arī tā turbīna atdziest, ja vispār ir bijusi sakarsusi. Pats jau 10 gadus braukāju ar turboSAABiem, tfu, tfu, tfu, ne reizi neesmu saskāries ar turbīnas problēmām. Ja neskaita pēdējo 900 OG, kas tika iegādāts ar beigtu turbīnu (pērkot zināju ka beigta). Tā, ka man liekas, ka tas turbo-timer ir pilnīgi nevajadzīgs.
Gnoms rakstīja:
ziedoniz rakstīja: Bet saabam tas nemaz nav tik viegli realizējams, jo ja gribi iet prom un ieslēgt signalizāciju, vajag izņemt atslēgu->ielikt atpakaļgaitā
.
tirgus nav par origin signalizāciju... tātad, iespējams kloķa pozīcijas maiņa...
Kloķa pozīcijai nav nekāda sakara ar signalizāciju. Kamēr nav ielikts atpakaļgaitā, nevar izņemt atslēgu. Mehānisms neļauj, nevis elektroniski pričendāļi.
Ir man paziņam tāda Alfa, tik bez vagona. Iet zvērīgi, vismaz salīdzinot ar manu exs 9k OG 2.0T, likās ka tā Alfa iet labāk. Smuka ar pēc vella, bet kad bij jāmaina auto, paliku pie jau visiem zināmās markas.
Kaut gan tā Alfa baigi patīk.
Marchiks_ rakstīja:
spainis rakstīja: Laikam jau ka uz mm. Es ar mēģināju ar kompasu uzstādīt, nifiga nesanāca. Kaut gan likās jau, ka baigi precīzi ņemos. Beigās atnāca meistariņš un pa Ls 5 lietu nokārtoja.
Ja nav slinkums, vajag iznest ārā TV vai nolikt viņu tā, lai regulējot var viņu redzēt.
Ārā nesot kāja aizķeras aiz sliekšņa, teļļuks izšļuk no rokām nokrīt zemē un ir beigts un pa galam. Pašdarbība beigusies veiksmīgi, skāde mērāma simtos. Labāk laikam meistaram piečuku samaksāt.
Laikam jau ka uz mm. Es ar mēģināju ar kompasu uzstādīt, nifiga nesanāca. Kaut gan likās jau, ka baigi precīzi ņemos.
Beigās atnāca meistariņš un pa Ls 5 lietu nokārtoja. 
ursis rakstīja: www.iauto.lv/...
sapnis ne auto
Nav jau nemaz tik nepiepildāms!
Labs!
Vienīgi, vai nevajadzēja kaut kur uzrakstiņu Latvija
NSNF 129. PEACE
Priekā!
Laimīgu jauno! ;P
Sajaucu linkus, šitas bij vajadzīgs:
www.korova.ru/...
Pirmssvētku testiņš
www.sava-studio-ska.ru/...
Pirmssvētku testiņš
www.sava-studio-ska.ru/...
BLACK HAWK DOWN
PSC
Bij redzēts, bet vienalga iespaidīgi.
Jopčik! Man gan katru vasaru ir atvaļinājums PIECU nedēļu garumā!
Nē nu nav jau utopija. Es tik ņirgājos. Ja briest konkrēts plāns, es par.
turbopiile rakstīja: ui nulle pazuda.. nu es tā arī rakstīju līdz 2000, plus auto, kurš tapat izmaksās ap 500 latiem kā minimums.. plus vēl ap 1.5 mēnesi brīva laika, kas šinī shēmā ir vissāpīgākais (līdz ar to netiesi izdevumi ir 2 lielāki)
Vienvārdsakot UTOPIJA!
Filtrs piedirsīsies jebkuram. Oktānskaitli var pacelt pielejot beņai ķīmiju.
Pie beņķiem toč piecepsies, tos var nomainīt.
Pārējais nelūzīs. Vis maz man laužot 9k OG pusotra gada laikā tā arī neizdevās salauzt. Kā reiz pa Ls 100 atdevu ejošu, ar apskti un apdrošināšanu, šrotā.
ZingZeng rakstīja: Tavs 9K ar Āfrikāņu kvalitātes benzīnu nosprāgs līdz tuksnesim neticis
Remonta izmaksas "servisā" tev netiks noteiktas pēc cenrāža, bet gan pēc ādas krāsas - baltais, tātad ir nauda!
Esmu šo pieredzējis.
Pa to benzīnu - negribu ticēt, ka nosprāgs. Man liekas, ja es būtu savam vecajam 9k lējis dīzeli atšķaidītu ar benzīnu, tad ar šis būtu gājis. Un kas ta viņam nu tā lūzīs?
Man ar liekas ka 9k būtu piemērotāks. Vienīgi smags gan...