iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
saf 02.11.2016 0:05

Joprojām sēžu pie Pioneer plazmas, jo neviens LCD joprojām nav spējis panākt bildes kvalitāti. Nākošā tehnoloģija kas to spēj ir OLED. Bet pagaidām tikai LG grozās pa šo lauciņu, un nu jau Panasonic arī pieķēries OLED, bet izmantojot LG paneļus. Pēdējie modeļi, pēc testiem, nu jau ir apdzinuši plazmas attēla kvalitāti (nav runa par lētajiem plazmas paneļiem), tagad tik jāgaida, lai cenas kļūst draudzīgākas.

saf 03.05.2016 12:10

Oficiālā cīsiņa izmēri šim outlanderam: T135/90D16 (offset 40mm)

saf 03.05.2016 0:13

Kura gada outlanders?

saf 23.04.2016 16:04

Un vispār es kļūdijos, nevis līdz 1200rpm, bet līdz 2000rpm.

saf 21.04.2016 21:48

Iespējams ka efektu dot tas, ka Mitsu dzinējs tomēr ir teju 2.3L, nevis knapi 2.0L, tiek izmantota MIVEC tehnoloģija ieplūdei, un turbīna ir ar mainīgu lāpstiņu leņķi.

saf 19.04.2016 20:51

Jā jā, runājām, ka Mitsu tie dīzeļi dargi... Te gan runa par lietotiem, lietotiem nav tik liela starpība...

saf 19.04.2016 13:23

Nav tur nekādas uzticamības. Visi biedēja par tām PD sprauslām un trubīnu. Ļoti skaļš tas dzinējs un neiet! Līdz 1200rpm vispār nekā nav (kaut gan dzinēja specenē nez kādi brīnumi sasolīti), tikai kad turbīna pieslēdzas tad cēliens parādās, bet īsu brīdi, jo jau redlains. Šie dzinēji nāca tikai pirmajiem 2007-2008 gada outlanderiem, pēc tam lika fraņču 2.2 dīzeļus, ar tiem neesmu braucis, bet no 2011 gada nāca jau ar pašu Mitsu izstrādātajiem 2.2 dīzeļiem. Tas mitsu dīzelis pret VW ir kā diena pret nakti. Iet zvērā, ceļ jau no pašas apakšas, kluss un nevibrē, bet tērē mazāk kā tas VW.

saf 08.04.2016 18:50

To:EsGi

Šobrīd īpašumā 2011 gada ar mitsu 2.2 dīzeli. Iet zvērā, bet tērē saprātīgi. Mazāk kā tas vw 2.oL dīzelis (kurš pie maziem apgriezieniem vispār negāja), kas bija 2007-2009 outlanderiem. Ar iepriekšējo (tas kas no 2007. gada) nobraucu kaut kādi 80k km, bēdu nekādu, bija stūres pirkstu maiņa, divi priekšējie sailentbloki un laikam vēl bija pakaļējās stabilizatora atsaites. Viss no remontiem. Tagad no rudens ripinu ar 2011 gada outlanderi. Apdare drusku labāka kā pirms feislifta. Jā, labs troksnis nāk no riepām, ja rupjais asfalts, bet citu trokšņu īpaši nav. Un jā, paciets, bet toties vadāmība kā vieglajam, ļoti viegli braukt. Kad pārdevu iepriekšējo, papētīju citus SUVus, bet kaut kā tomēr outlanders patīkamāks likās...

Ja ir kādi jautājumi, prasi.

Jā, un abus pirku ārpus Latvijas, jo Latvijā piedāvājumā esoši bija vai nu plikas komplektācijas, vai nu baigās bēdu ielejas.

saf 28.02.2016 20:56

Droši vien jāizbrauc gan ar benzīnnieku, gan dīzeli, lai saprastu vai tā cenu starpība ir tā vērta... Tas dīzelis tomēr ir uz pusi ņiprāks (Nm)... un tas ir labi jūtams.

saf 28.02.2016 9:37

Man ir tas mitsu 2.2 dīzelis, 2011.gada outlanders. Ar dzinēju esmu ļoti apmierināts, ēd maz, iet zvērā, nevibrē un nedūc. Pabraucu arī ar to jauno, 2.4 benzīna outlanderi, bet tandēmā ar variatoru, kaut kāds tāds pārāk līgans likās...

saf 27.02.2016 16:47

Ir arī, tas benzīnnieks īsti nevelk to kasti.

saf 26.02.2016 11:44

EsGi rakstīja: un kādas būtu jūsu domas par Mitsubishi Outlander. ir liela izvēla ar automātiem un arī dažiem ir papildus divas vietas. Kā arī pa laukiem varētu izbraukāties bez problēmam.

Kādas atsauksmes par šāda veida auto?

Izturīgs autiņš, bēdu nezināsi. Vienīgi paskaļš un paciets. Bērniem tās aizmugurējās vietas būs ok. Ja skaties dīzeli, ieteiktu vai nu ar to franču vai pašu mitsubishi 2.2L dzinēju. Ar fraņču dīzeli neesmu braucis, bet mitsuka dīzels ir ļoti kluss un līdzens, salonā praktiski nav dzirdams un jūtams, arī ja griež līdz redlainam. Tas VW divlitrīgais dīzelis ir baigi neelastīgs un ļoti skaļš. Tā pat labāk ņemt to feisliftu, kās nāca no 2010 gada. Labāka salona apdare, un klusāks.

saf 19.01.2016 10:51

Iepriekšējam Mitsubishi Outlander varēja, jaunajam nezinu.

saf 15.10.2015 10:42

Tas ir normāls bizīts Rīgas autoplačos.

saf 30.07.2015 16:10

Nu bet domu taču saprati, nav jau svarīgi ka bardaks ir arī sastopams Berlīnē...

Par zaļo arī, laba kārtība, mums sastrēgumi būtu uz pusi īsāki, ja pie zaļā visi mītu grīdā

saf 30.07.2015 15:28

Ko jūs te to Veronu visu laiku apliekat, viņa domu taču saprotat, bet, nē, tēlojat aunus. Verona griba Latvijā nav realizējama (vai saprotama) dēļ mūsu zemās braukšanas kultūras. Vācijā tas strādā, bet vācieši ir vispārzināmie pedanti, līdz kuriem mums vēl augt un augt.

Ja ārpus apdzīvotām vietām mums visiem būtu pieņemts braukt pa labo malējo joslu (kā to, starp citu, prasa arī noteikumi), ar atļauto ātrumu (vai nu kā vairums pieradis), visi akurāti rindiņā arī brauktu pa pirmo joslu, pārējās būtu tukšas. Ja nu kādam gribas braukt ātrāk, tas akurāti pa nākošo joslu velk visiem garām, bet tiklīdz var, iekārtojas atpakļ pirmajā joslā. Ja kāds velkas pirmajā joslā, visi akurāti apdzen un lien atpakaļ pirmajā joslā. Ja kāds vēl ātrāk mauc, ir trešā josla, bet vienmēr, kad vien iespējams, pakātotos atpakaļ uz pirmo joslu. Tas arī viss. Nu Vācijā tas strādā un nevienam nav slikti. BET šāda utopija mūsu ambiciozo vadītāju valstiņā nav iespējama. Vienmēr atradīsies bariņš kuram būs n-tās atmazkas, kāpēc redz viņš, nevar pa to pirmo joslu braukt. Verons te ir ņipričaom, un nav ko lamāt cilvēku kurš vēlas kārtību, tur kur tā nav iespējama. Mūsu kultūra te vainīga, ne Verons, būsim godīgi.

saf 17.07.2015 10:28

Nu i nelien uz GĀJĒJU celiņa, nebūs nevienam jāzvana.

saf 05.03.2014 7:40

Ne tikai garantijas, jebkuru remontu laikā, tikai jāpiesaka 3 nedēļas pirms... jo rinda uz to auto....

saf 12.12.2013 11:21

Es arī iesaku smārtu + Navigon. Šovasar biju ar auto Parīzē, jutos kā vietējais.

saf 06.03.2013 14:45

Man arī A,B,C bija jau 16 gados. Tikai kad iedeva tiesības, iekšā bija iespiests zīmodziņš - "Derīgas no tāda un tāda datuma....", krieviski ...

Tiesības tika iegūtas vidusskolā. Skolai bija sava auto apmācību bāze. Tika mācīta gan auto uzbūve, gan noteikumi un braukšana. Mācība notika B un C kategorijai, bet eksāmenu dienā, tie kas vēlējās, varēja ar moci izbraukt figūras, un dabūt arī A kategoriju.

saf 25.02.2013 16:20
saf 20.01.2013 22:12

Outlanderā aizmugurē vietas atlikulikām, bagāžnieks arī gana ietilpīgs. Bet ciets gan, tas tiesa, bet toties stabils un labi vadās.

saf 21.11.2012 10:24

Sievai bija 6 gadi lietošanā A160, 99. gada benzīns ar manuālo kārbu. Nobraukts netika daudz, kādi 50k, jo ekspluatēts tikai pa pilsētas korķiem, braucienam uz darbu.

Iekšā kluss, dzinēju nedzird, vienīgi pa bedrēm grabēja pakaļējais vāks.

Pa visu laiku tika nomainītas visas atsperes, jo pārlūza, piekares gultņi, atbalsta gultņi. Atbalsta šarnīri, priekšējas atsaites.

Dzinējam bija nomainīts starteris.

Regulāri bija jāmaina dzensiksnas ruļļi, jo ātri vien sāk čīkstēt, laikam reizes trīs tika mainīti.

Detaļas ir pa lēto, jo pilns tirgus ar aftermarket ražotājiem, un arī oriģinālās daļas nav nekāds kosmoss, tikai tolks viņas pirkt, ja tā pat ražo turki.

Ar dzinēju, elektroniku vispār nekādu problēmu nebija.

Jāsaka ka tas 1.6L benzīna dzinējs tāds kūtrs gan.

Tika pārdots, jo intensīvi sāka rūsēt pakaļējās arkas.

saf 31.08.2012 23:03

Tādu 1.9 dzinēju neatrodu...

Alfu pats no Itālijas dzini? Izskatās baigais gemorojs ar to pirkšanu Itālijā, netieku skaidrībā, kā tur ar to tranzītnumuru noformēšanu... :[

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti