atvieno aķi un nebūs kas to nosēdina! tikai izlasi manuālī kā pareizi jākabina atpakaļ lai nenodušītu kaut kādu elektroniku...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
atvieno aķi un nebūs kas to nosēdina! tikai izlasi manuālī kā pareizi jākabina atpakaļ lai nenodušītu kaut kādu elektroniku...
Viktos rakstīja: par sagatavotību spriest nav manā kompitencē...
tas tāds policijas koledžas slengs
kompitence
pidagogs
pidar... radaris
Raacens rakstīja: Laikam visu mūžu esi ko smagu nesis.
nop! man pārslēgs likās pārāk tālu uz aizmuguri un tā arī uzrakstīju, maybe drusku pārspīlēju...
eu, labs. šito nezināju. tiešām pašam ņirdziens uznāca. ah manu stulbumu!
Ar O2 neesmu tuvāk iepazīstināts, bet ar jauno Astru un Golfu (gan ne variant) ir braukts. Salīdzinoši Astrai ir šaurāks un nekvalitatīvāks salons, konkrētajai Astrai bija arī kaut kas noticis un pēc vasarā nobraukties pāris tūkstošiem ieplīsa priekšējais stikls. Nekādi akmentiņi nebija iesituši... Astrai bija pretīgs ātrumpārslēgs un manuprāt pārslēgs ir par daudz uz aizmuguri. Slēdzoties ar elkoni baksta aizmugurē sēdošajiem vēderā
Velk astra normāli, stabili, samērā klusi, īsāk sakot braukšana ir OK.
Golfa mīnuss noteikti ir mīkstie bleķi un extra plānā korpusa krāsas kārtiņa. It īpaši plāna tā ir uz plastmasa daļām (buferi, spoguļi). No priedes krītoši čiekuri atstāj pamatīgus krāterus jumtā. Nopietni, nemuldu. Golfā ir ļoti ērti sēdēt, salīdzinoši daudz vietas, bet par to bagāžniekā lien 1,5 nepārāk lielas sporta somas. Pie 25000km jau kaut kas sācis grabēt labajā aizmugurējā jumta balstā, bet to, ceru, ka atradīs un novērsīs. Vienas durvis ir nepārāk precīzi ieliktas un kādu 1-1,5mm lien ārā no korpusa, tas bik tracina, bet ikdienā to nevar pamanīt. Pamanīju vaskojot. Vēl ir samērā stingri jācērt bagažnieks, lai aizvērtos 100% ciet. Stulbi uztaisīts bagažniekā esošais āķītis iepirkumu maisiem - tas ir pielikts pie horizontālā vāka, kas atdala bagažnieku no salona, iekarinot smagāku maisu un strauji manevrējot vāku var pārlaust uz pusēm. Priekšāsēdošajiem paredzētie glāžu turētāji ir kaut kādā nestandartā, jo viss gāžas apkārt (alus pudeles, statiol glāzes, 0.5l pet pudeles). Un glāžu turētājvietas ir grūti iztīrīt.
Pluss neapšaubāmi ir smukais panelis, tas VW ir sanācis super. Nekā lieka, nav 97 pogas kā saabā. Stūre ir viena no ērtākajām kādu esmu lietojis (multistūrei atstātas 2 pogas, kuras nav pieslēgtas, pieļauju, ka handsfree domātas), ātrumi slēdzas precīzi un īsi (2.0 tdi 140zs 4motion modelis). Priekšā pie ātrumkloķa ir rokturi kā džipos, ļoti ērti, tikai nezinu kam domāti, maybe tiem, kas braucot beņķi atlaiž gulēšanas pozīcijā, lai vieglāk piecelties... Beņķu audums ir ļoti kvalitatīvs, patīkams. Paši beņķi ir ar pietiekami augstām malām un ērti. Oriģinālā stereo sistēma arī labi bumsī
Lieli rati, ne kā 3. golfiem 13'
Diemžēl golfs ir dārgs un apdrošināšana arī nav lēta.
Iemet acis skandimotora mājaslapā. Viņiem tur kaut kādi sakarīgi 1-2 gadi lietoti modeļi bija!
tieši tā! tūlīt jau būs jauns gads un slavenākā mašīna no iauto par 1 gadu pietuvosies antīka auto statusam! priecājamies!
tieši tā! tūlīt jau būs jauns gads un slavenākā mašīna no iauto par 1 gadu pietuvosies antīka auto statusam! priecājamies!
Visas šitās muhļīšanās pie laba gala nenoved. Var ķimerēties ar maģa aizmugurē esošām ieejām, var ar FM transmiteri kaut ko mēģināt sūtīt. Bet vienkāršāk ir mp3 rakstīt uz CD nevis kā datus, bet tā mūziku un likt maģī un klausīties.
Ir braukts ar vienu Golf II GTI, kuram bija konkrēti notonēti priekšējie sānu logi (un visi pārējie, atskaitot vējstiklu, arī). Mani noteikti redzēt nevarēja. Bet kas pats labākais - pats arī nekuja neredz. OK, maybe plēve bija par 0.10Ls/kvm, bet fakts paliek fakts, ka vadītājs neredz sānus un sānu spoguļus ne tik. Īpaši traki ir krēslā un tumsā. Tad var sānu spoguļis locīt klāt lai čuč ietaupītu degvielu.
Neliels tonējums tomēr ir noderīgs. Kaut vai vasarā mazāk karst un mazāk izbalo salons.
varbūt man teksts būs drusku pārspīlēts, jo šādu hlamu iegādājās sievastēvs - vecais marazmātiķis. pat pie stūres nelaida. ok, pasēdēju blakus. 98.gads 2.0 AT:
maniem 190 cm garuma mašīna likās samērā laba priekšā sēdēšanai, bet aizmugurē sliktāk kā 3. golfā. priekšējais panelis grabošs un pretīgs kā jau gandrīz visām tāda gada mašīnām. un, wow, nafigators rādžinā, kas bez cd nestrādā. a cd ta nav...
automāts strādā ar ļoti lielu aizturi un raustēkli slēdzoties. patiesībā no AT neko nejēdzu. esmu tikai ar 2007.gada dsg braucis un tikko bija darīšana ar mersedesa 230 sēriju ap 2000.gadu ar AT.
es labāk ņemtu bik jaunāko modeli, kas, laikam kaut kad 99/00 gadā parādījās...
pa cik stundā nāk?
gribētu norezervēt uz nakamajām dragreisa svinībām
šeit gribētos pieminēt kia un hyundai 7 gadu garantijas:
0-2 gadi - garantija attiecas uz visu, atskaitot uz blīvēm, gumijām u.c. detaļām, kas nolietojas, bet jārēķinās, ka var atteik garantiju vvz kādēļ
3-4 gadi - viss tas pats, kas "0-2" gadījumā, tikai vairs nav ritošā daļa un viss pārējais ko var sabojāt LV ceļi
5-7 gadi - te laikam garantija paliek tikai rezerves riteni nosedzošajam tepiķītim un glāžu turētājam blakussēdētāja pusē
izlasi www.iauto.lv/...
varbūt tev nav aizmugurējo riteņu...
veiksmīgi izīrēta mašīna. vismaz esi g60 motoru dabūjis?
pastāstiet labāk par šķūņošanas kantoriem, kas čīpo!
par pirmo frīlanderi smejas visi - slikti motori, mazmazītiņš salons, caurgājamība nulle, lētas plastmasas u.t.t. savukārto otrais frīlanderis esot ok. vairkā neko nezinu.
jauniegādātajam, bet ne jaunajam (2001.g.) manuālajam dīzeļpatrolim pēc signalizācijas likšanas arī bija šādi gļuki - apgriezieni brīvgaitā stāv uz 1100 un nekrītās. pat ja bremzējot neizņem pietiekami ātri no ātruma un nodzen apgriezienu uz 850, tāpat auto pats atlika uz 1100 atpakaļ.
sākšu ar to, ka šis errors pats izzuda, bet ir varianti kādēļ radās - liekot signalizācija bija kaut kādas kļūdas mašīnas kompis uzlasījis un pārgājis "avārijas režīmā". augstāki apgriezieni, lai nenoslāpētu mašīnu. vēl bija ideja par pogu "heat", kas strādā kā papildu čoks, bet tas tik augstus apgriezienus neceļ, kaut gan kopā ar ieslēgtu radio un A/C maybe varētu arī sasniegt tādus apgriezienus. ķipa poga gļuko, bet tev tāda nebūs.
īsāk sakot autiņš pats pēc kaut kāda laika vai nobrauktiem 350-450km atslēdza augstos apgriezienus. pirmkārt ieteiktu aizbraukt līdz kādam, kas var nodzēst kompja atmiņā ierakstītas kļūdas un tad skatīties tālāk.
citāti no ladas aprakstiem:
Barošanas sistēma Dalītā iesmidzināšana
Riepas 175/70 R13
Papildus bremžu lukturis +
Aizmugurējā stikla tīrītājs +
Virsbūves antikorozijas apstrāde NOZĪMĒ Spārnu ieliktņi (1 kompl.).
UN Velkamā trose PAPILDAPRĪKOJUMĀ
šitā neiet krastā ![]()
mainot riepas (visas piecas) tika noņemts smukais rezerves rata ģermantīna pārvalks un vairs nav atpakaļ dabonams - čuč par mazu. ir iespēja ebay.de iegādāties jaunu no metāla+plastmasas, bet pagaidām vēl gribētos esošo dabūt atpakaļ. ķipa izskatās, ka tas pārvalks ir izkaltis un nav vairs tik elastīgs. ko darīt???
beidzot bildes manā galerijā
mitiska skrūve ar ko sabloķe prieksejos ratus
3. bildē kaut kas ar kapotu - stāv vaļā vai kaut kas tamlīdzīgs...