ar iebiedēšanas palīdzību piestādu rēķinus tādiem ksenonistiem pēc apskates neiziešanas. pieteikties te.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ar iebiedēšanas palīdzību piestādu rēķinus tādiem ksenonistiem pēc apskates neiziešanas. pieteikties te.
Diemžēl pēdējā laikā p_u_s_ī šo to sāk saprast no mašīnām. Vecais dīzeļpasāts ar 1.6 grabošo dzinēju vairs nebūs topā, kaut arī sarkans. Arī 316i vairs neder. Viņas ir redzējušas rakstus par Lamborgini, par Mercedes McLaren un RangrRover Sport. Viņa zina, ka 645 apdrošināšana gadā maksā vismaz 4500 eur...
Mūsdienu sieviete zina kas ir no vīrieša jāgaida...
Ir pilnīgi subjektīvs viedoklis - tas ka coupe - tas kruti, tas ka hyundai - nepārāk. Ja tu viņu brauksi līdz uzvarošām beigām, tad normāli, ja domāsi pēc 2 gadiem pārdot, tad rēķini ka cena būs ap 1000 eur vai pat mazāk. Ja patīk kā izskatās tad ņem un brauc, kad apnīk vari stumt Daugavā! Tāpat tas motors neies pārāk labi un hyundai nav pussy magnet.
Nekādi lielie pārskati nav atrodami. Varbūt kāds tomēr...
Tas links nav uz USA modeli? Laikam interese ir par eiropu. Atšķirība ir???
Njā. Botāniskā dārza rajons izskatās tāds mierīgs tikai sākumā. Dzīvoju tur aptuveni 2 gadus un ir radušies daži secinājumi:
* mūsu rajonā nemaz tik klusi un mierīgi nav
* mašīnas zog diezgan, jo reāli stāvvietās vietu nav un naktīs rajoniņš tāds mazapgaismots
* pārāk tuvu ir Zasulauks ar visiem pusbomžiem un krieveļu bandām
* vispār Pardaugavas t.s. "klusies rajoni" sāk kļūt bīstami
Pats mašīnu nekad neturu zem logiem.
youtube.com pēc šī video noskatīšanās piedāvāja vēl pārīti labu video kā idioti krāmē kaudzēs autiņus. lai atbrauc uz LV pēc 2 nedēļām, kad sniegu solīja. būs extreme driving school pa pirmo! jātaisa business!
Par hondām zinu tikai to ka bleķi mīksti - labāk netrāpīt avārijā, jo vēsi var pie reizes ietrāpīt slimnīcā vai kādā vēl mierīgākā vietuņā.
Par Golf4 ir izpētīts viss - gan piedāvājum, gan ekspluatācija, gan apdoršināšana. Un jāsaka tā - Golf4 ar dīzeli ir nepiedodami dārgi un gandrīz visi samērā nobraukti (tādēļ, ka tiešām labi izskatās+ labi iet un neviens īsti negrib pārdot kamēr kaut kas NESPIEŽ to darīt). Arī izmaksas uzturot un apdrošinot Golf4 ātri vien noēdīs to t.s. ekonomiju uz degvielu. Vēl ir izvēle Golf4 ar benzīnu, bet tur arī savi "-" ekspluatācijā. 1.4 un 1.6 motori ziemā niķojoties un dadz rij zupu, bet lielāki motori nav daudz tirgū. Piebildīšu, ka lielie ir nojāti bezjēgā.
Ņem labāk imprezu, bet tur nebūs degvielas ekonomija!
Labāk ieurb zilās lampiņas iekš lukturiem! Vai nokrāso gabarītu lampas virsbūves krāsā ar permanento merķieri. Effects būs panākts. Respekts no 80to gadu bmw 316!
Njā par mazajiem dzinējiem nav nekas labs dzirdēts. Ja vēl disel tad var ko jēdzīgu izspiest. Ja šitias ir tas pats ko lika 4. golfā tad bija te topiks par 1.4 briesmām. Bet pati mašīna cmuka!
Mazdu neņem - tas ir tāds redeļšķūnis, ka kauns paliek. Lētums sit cauri visur. Man pat liekas ka Mazdām tāpat kā Hyundajiem ir pat drošības jostas plānākas.
Par Hondām tikai labas atsauksmes dzirdētas. Pats gan nekādā jaunā Hondā neesmu sēdējis. Vienīgi Type-R un arī tikai blakus. Smuks salons un āra.
Ja tiešām gribi kraut cilvjus mašīnā un doties ceļā, tad toč padomā par minivenu. Tas pats VW Touran vai lielākais Voyager ir OK. Pabraucot ar Sharan pēcāk Mazda6 liksies kā tanks - graboša un ar minimālu lodziņu.
Braukts nav bet dzirdēts ir, ka esot lielāks un klusāks, nekā getz. Nez kāpēc nav populārs LV, bet piem. Horvātijā un Ungārijā vasarā tikai Swiftmašīnas bija. Getz bija 10X mazāk. Aizvelcies palūri kas un kā. + tas švifts man drusku pēc mini izskatījās. Tāds patīkams dizains un manuprāt pat rati bija par kādu collu augstāki. Man patīk labāk par getz. Bet tas par izskatu uz ielas un dzirdētais no neta.
Piebildīšu, ka sliktās roku mazgātavas ir pie Botāniskā dārza un pie lielveikala Vecmīlgrāvis. Tur ir tik traki, ka vienreiz nemaz nesamaksāju, jo jaunais cilvēks bija tā nohalturējis... (biju kādu laiku pa balto ceļu braucis un visi putekļi bija turpat uz mašīnas pēc mazgāšanas) un negribēja pārmazgāt!
Tas gan bija pirms gadiem 2. Kopš tā laika turp nedodos.
Zvanīts jau tika. Šamie ir samērā noslēpumaini, precīzas cenas nesaka. Grib, lai brauc ciemos uz kafiju.
Nu labi, [i]SENKS[/i] visiem tāpat!
Te links
visi grib PN seeriju!!!
tas tak p.i.s. n.a.h.*.j.
bralitis rakstīja: Izskatās ka varētu būt nosprādzis gaisa mērītājs, TO atgāzes pārsniedza normu 2 reizes, tāds pašvaks arī palicis. Kāds zin cik maksā pats mērītājs un darbs , izņemot Hansa auto tur praiss 180 ls par pašu verķi, varbūt kāds ir dabūjis kur lētāk.
KAD DIIZELIM NOMIRST GAISA MEERIITAAJS TAD MOTORS PAARIET MISTISKAA AVAARIJAS REZHIIMAA. NEKAADAS LAMPINJAS NEDEG, BET TOTIES TIEK IEROBEZHOTI APGRIEZIENI UN LIIDZ AR TO AATRUMS. VW SHARAN IEROBEZHOJAAS LIIDZ KAADIEM 80KM/H UN MANUPRAAT ZAUDEEJA 1/2 NO JAUDAS. BET TAS VAR BUUT KATRAM RAZHOTAAJAM ATSHKJIRIIGI - KAA IEREGULEETS AVAARIJAS REZHIIMS. KARO4 NETIEK IEJAUKTA VAJADZIIGAA ZUPAS/GAISA ATTIECIIBA UN TAS ARII PIIII IZPLUUDES GAAZES.
turbopiile rakstīja: kliks ir vienkarši guru!!!
ne nu guru neko. vienkaarshi eiropaa nav labaaka kuurorta par alpe d huez.
veel atmineejos vienu lietu - ar skipass var vienu dienu sleepot les deux alpes (divi alpi). nokluushana ar mashiinu vai helikopteru. helikoptera cenu nezinu. pirms aptuveni 4 gadiem bija 60 eur one way ticket. tagad buus trakaak.
Seene rakstīja: Kliks, kad tad tiesi brauc? Es 10-17. marta.
Un vel - jautajums pieredzejusajam - ka tur isti ir ar skipassiem? Vienkarsi janem lidzi bildi, vai ari japasuta ieprieks? No www informacijas isti nevar saprast.
ehh neatminos. laikam arii tieshi taa pat kaa tu!
ar skipassiem tur ir taa: bildi njem liidzi. man palicis atminjaa ka arii pasi vinji njeema paluureet kas tu par zveeru. varbuut tas bija taapeec ka njemam parasti gjimenes biljeshu komplektu 2+1 vai 2+2. karoch beerni skaitaas liidz 16. vieniigi ieteiktu iet pirkt biljetes dienaa kad iebrauc kuurortaa jo ja saaksi rinaa staaveet sestdienaa tad staaveesi minuutes 40 pilnaa ekipeejumaa.
vispaar skipasu sisteema tur ir pretiiga. nekaadas elektronikas tur nav. tikai cilvji luur virsuu vai tev ir taa karte kaklaa. iekarina vinju spilgti oranzhos diegos. labaak paprasi kaadus 3. buus droshaak.
panjem paluuri karti. pastaastiishu kas un kaa!
1. ieleja VAUJANY ir klusa un ideaala. vispaar jaacenshas braukt pa traseem kur nav jaaceljas augshaa ar lielajaam bindzhaam. atceries: kreesli. tikai kreesli. pa dienu jaavazaajas kur iet kreesli jo citaadaak sanaak pastaaveet drusku rinadaas. shito pieraksti: no VAUJANY aaraa tikt var tikai ar 54. paceelaaju un taalaak ar 56 paceelaaju. veel var laisties lejaa uz OZ EN OISANS un tad meeginaat tikt uz centraalajiem kalniem.
2. nekad nenokavee peedeejo paceelaaju. tas maksaa daargi ar taksi braukt uz viesniicu. reiz viens no kompaanijas to izpildiija - 180 eur palika taksii. tas taapeec ka ielejas nav labi savienotas un jaabrauc kaadi 30km ar auto no vienas uz otru.
3. OBLIGAATI jaapaarbrauc paari ar 32. paceelaaju -CONNEXION AURIS. tas ir sekss gaishaa dienas laikaa nepieredzeejushiem!!!
4. trases kuras jaapameegjina: LE COL DE CLUY (no signal de l\'homme virsotnes), TUNNEL (pic blanc), LES BALCONS (clocher de macle), ROCHE MELON (montfrais). shito arii pieraksti.
5. neaizmirsti ka paceelaaju karte tevi pa briivu ved uz aara baseinu - OUTDOOR SWIMMING POOL www.alpedhuez.com/...
dzeltens (27) nummurs.
6. vieta kur vislabaak dabuut skipasus ir BERGERS - violets liels uzraksts kartee
JA VEEL KAS PRASI!!!
Nezinite rakstīja: vai Hujeeze ir Triis ielejas Francijaa
es doshos uz trim ielejaam martaa..
vairaak pagaidaam neko nezinu...
turbopiile rakstīja: paldies, kliks!!! vienīgi ir bažas par prasmju trūkumu, lai novērtētu turienes jaukumus.. līdz kuram laikam tur aptuveni var rēķiāties ar aktīvo sezonu??
Tu laikam domaaji: KAD IR SNIEGS? KAD VEERTS TURP DOTIES?
Es tev varu atbildeet taa: sniegs ir. kvalitaate sveerstaas. skaties manu lielo komentaaru par hujeezi.
BET man ir Tev daudz labaaks un paredzamaaks kalendaars zienas sezonai.
1. no decenbra saakuma liidz jaunajam gadam - MAZ SNIEGA, DAUDZ SLEEPOTGRIBEETAAJU
2. jaunais gads - GAAZH RINJKJII TO KUURORTU. vienu gadu biju. nenormaals tirgus. daargaakais laiks sleeposhanai un dziivoshanai
3. viss janvaaris - SALIIDZINOSHI AR MARTU AUKSTS, DAUDZ SNIEGA, PAMAZ CILVEEKU. VEEL AR VIEN DAARGI. toties ir ideaals sniegs. pats labums!!!
4. viss februaaris - VAACIJAA UN FRANCIJAA SKOLNIEKU BRIIVDIENAS. pats neesmu bijis. bet stasta ka tad tur elle iet valjaa. visi kalni ar siikajiem. tur var tikai nepatishanaas iekulties ja uzmauc kaadam virsuu.
5. marta pirmaas 2 nedeeljas - SAULE, SAULE, SAULE, MAZAAK PUBLIKAS, VEEL LABS SNIEGS. ZEMAS CENAS. pats braucu tieshi shajaa laikaa jo ir saule un sniegs arii pa naktiim (tieshi naktiis) uzsnieg. vakaraa noliidzinaataas trases ir gludas ar sniedzinju pa virsu. super!
6. marta otraas 2 nedeeljas - SAULE UN SNIEGS! IDEAALI SAULJOTIES. VAR SLEEPOT TOPLESS!!! mordu nodedzina konkreeti. vajag vismaz 20 saules kreemu. ar sniegu ver paveikties un var arii nepaveikties. pasha noveerojums - ja marta pirmajaas 2 nedeeljaas slikts sniegs vai nesnieg nemaz tad otraas divaas buus ideaala sleeposhana.
7. apriilis - diemzheel info nav jo neesmu riskeejis tik veelu sleepot. tomeer viesniica jaarezervee, jaatiek liidz turienei u.t.t. ja ir aplauziens tad PII
bet noteikti var arii paveikties. kaut gan pa shiem gadiem globaalaa silshana kalnos ir LJOTI STIPRI JUUTAMA. un tas ietekmee sniega kvalitaati un biezumu.
Nezinite rakstīja: vai Hujeeze ir Triis ielejas Francijaa
es doshos uz trim ielejaam martaa..
vairaak pagaidaam neko nezinu...
NEE. TRIIS IELEJAS IR KAS CITS. MEKLEE www. skifrance.fr!!!
Gribēju vēl apstāstīt par Alpe'd'Huez.
Tātad esmu tur bijis jau laimīgi gadus 7. Pagājušajā gadā biju Livigno un to nožēloju.
Par Hujēzes trasēm - ir dažādi viedokļi par kvalitāti - daži saka ka ideāls sniegs, nav akmeņu, saule spīd un vēja nav. Ārā +5, sniega pulveris. Viss štokos. Ir arī cits viedoklis - sniega pļura, dubļi, migla, slapjš sniegs, slapji pacēlāju beņķi, saules nemaz nav, viss vienos akmeņos, slēpes lupatās u.t.t. No savas pieredzes varu teikt, ka gadās abi varianti. Pēdējos gados gan nav sliktākais variants bijis. No 7 gadiem 2 ir bijuši tādi skarbāki - vienreiz bija silts un maz sniga (pļura+ akmeņi), otro reizi bija nežēlīgs aukstums tai vietai, ap kādiem -10'c.
Bet pārsvarā tur ir saule, super sniegs, sakoptas trases, nav rindas pie pacēlājiem. Vienīgi rindas veidojas pie pašiem apakšējiem pacēlājiem no rīta, kad visi ceļas uz augšu. Vēlēk rindu nav. Kopš ir parādījies jaunais lielais pacēlājs uz gandrīz pašu virsotni, arī 3330m nav ar rindu.
Par pašu virsotni - 3330m, jūt ka skābeklis trūkst, pārsvarā ideāls laiks, drusku vējains no rītiem. Tikai trīs iespējas nobraukt lejā - pacēlājs, 16km trase Sarenne, trase La Tunnel (pati stāvākā trase ever!!!). Pacēlājs ir ņuņņām un opjiem, Sarenne gadās ka beigās ir mēsli un akmeņi un tiešām ilgi jābrauc līdz lejai; toties tuneļa trase iet caur tineli (aptuveni 1.90m augsts un kaadi 100-150m garš). Pēc tam sākas pats nenormālākais kritums kādu esmu redzējis. Un daži tur metas lejā. Daži stāv un raud. To trasi netīra un negludina nekad. Gadās gan sniegs līdz jāriem, gan ledus un pampaki, ka pāri nevar redzēt. Karo4 kule putās.
Apkalpošna gan ir OK. Nepiekritīšu komentāriem, ka nomas izēd. Man viss liekas normāli. Tusēšanās tur sanāk ļoti dārga. Maz bāru un šaušalīgi dārgi. Bet āra baseins to atsver.
P.S. martā atkal uz Hujēzi
turbopiile rakstīja:
Seene rakstīja: Ipasi labi izklausas 16km melna trase
JOHAIDI!!!!!! kur par to var izlasīt????
www.alpedhuez.com
www.skifrance.fr
ko saka LV likumi par ķēdēm? var pa Rīgu kruīzēt, kad atkal nav notīrīts sniegs???