iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
bobcat 26.12.2009 23:59

i_edgars rakstīja:

VWfans rakstīja: Manai Merivai tikko tika nomainītas divas kvēlsveces. Nobraukums 91397 km.

Ilgi gan gulēji!!!!

Iepriekšējais post bija 26.01.2007!!

Tas nekas, dažas lietas ir aktualizējās katru ziemu

bobcat 26.12.2009 23:26

bugs rakstīja: Neesmu diizelspecs un nekad dziive tads nav bijis, bet noteikti ieteiktu nomainiti arii degvielas filtru. Domaju, tas daudz varetu lidzet.

tikai atceries ka filtra korpuss ar ievietotu elementu ir jāpielej ar degvielu pirms pieskrūvēšanas atpakaļ. Tā vismaz rekomendē servisa manuālis, citādi tas var beigties slikti. Saraus gaisu un viss, tiec nu pie sprauslu atgaisošanas.(vismaz neesmu mēģinājis veikt filtra nomaiņu savādāk) Pirms savas pirmās apkopes es pārlasīju Opeļa servisa grāmatiņu. Ja negribas pirkt, tad RTU zinātniskajā bibliotekā bija viens eksemplārs par Vectru B krievu valodā.

bobcat 26.12.2009 23:15

brmbrmm rakstīja:

VWfans rakstīja: Manai Merivai tikko tika nomainītas divas kvēlsveces. Nobraukums 91397 km.

Manai Vectrai nesen tika nomainīa viena kvēlsvece, nobraukums 220000 km.

Manai Vectra B jau 226000 km un vēl neviena kvēlsvece nav mainīta(nedomāju ka vācietis būtu mainījis). Kaut gan pie mīnuss 15 nu tā tā, bet pieleca. Ir doma nomainīt, bet patreiz ir o.k.

bobcat 23.12.2009 10:57

Intruder rakstīja: Esmu uzlicis aci uz Pirelli Winter Carving... kādam ir pieredze a jamām? Kā ar nodilumu pa asvaltu?

Riepu servisā it kā laba cena - 35 ls par 195/65 r15

Modelis it kā vecs...bet Pirelli...

Lietoju jau trešo sezonu uz Oplei vētru. Ziemā parasti braucu mazāk, tādēļ dilums ir relatīvi mazs. Dzīvojos pārsvarā pa pilsētu un lielajām "tīrajām" šosejām. Dilumu īpaši nemanu. Price + performace ir o.k.

Tādas pašas riepas ir mazā bosa vw jettai, lieto diendienā Rīga Sigulda un atpakaļ. Patreiz iet trešo sezonu, škiet ka pēdējo, jo uzliekot atlikums bija vidēji 4mm no atzīmes(pirms bortēšanas liku izmērīt). Riepas labas. Kaut gan kā jau kaut kur biju rakstījis ka esmu izmēģinājis visādas riepas, baismo šķirbu izņemot cenu neeasmu pamanījis starp "krutajām" un parastām korejas riepām

bobcat 21.12.2009 19:34

jugasvilli rakstīja: Kaut kad pirms dažiem gadiem Volvo atsauca partiju ar, ja nemaldos, S60 modeļiem, kuriem šī pati šaize bija.

Nnjā būtu šito zinājis, mēģinātu paspaidīt MM kantori,kā nekā pie šamiem bija iepirkts S60 un kā reizi pērn ziemā izkūrās caurums vadītāja beņķa sēžamdaļā. Kad biju iebraucis pie MM un jautāju kas cik ko, atbildē bija , mēs neko bišku pāri 200 ls un būs kā jauns. Bet tagad lai jaunais īpšnieks meklē kapē beņķis nesilda

bobcat 19.12.2009 23:17

Audi_B3 rakstīja:

bogy rakstīja:

Audi_B3 rakstīja: audi 80 1,6l Ecotronic!!

..pēdējo reizi, kad domāju, ko darīt ar savu vW karburātoru, dot tīrīt/labot vai mainīt prec citu, redzēju tādu līdzīgu Elkšņos (pie tam tas bija arī ar pričendāļiem gāzei).

Visādi citādi vari mēģināt Volksauto servisā sameklēt vīriņu, kas ar karburatoriem ņemas (ja viņs tur vēl ir), varbūt ka viņam kaut kur kāds ir aizķēries, vai arī saliks no 3 dažādiem 1 ejošu..

Varbūt ir kādi kontakti??Es pac atrodos Rēzeknē,tāka ar nokļušanu līdz Rīgai nav tik vienkāši!!

Tagad tas folksauto saucās savādāk \"Markuss\", bet daļa čibriku ir tie paši , skaties un zvani šite : markus.lv/... , tālr. 29399999, e-pasts: lietotas@markus.lv . Gud lack un dod ziņu šeit kā veicās!

bobcat 17.12.2009 22:27

Šitā man darbakolēģis nopirka drošības siksnu. Stāsts sākās ar to ka siksna negribēja tā labi un ātri ievilkties atpakaļ. Nu tad šamais izdomāja "iztīrīt" mehānismu, bet tur kā spruka viss vaļā. Nu neko oriģinālā vw golf 3 aizmugurējā siksna maksā ap 70 ls, bet šrotā pa 10 laikam paņēma. Man domāt meklē šrotos un par "ietaupīto "naudu nopērc tuviniekiem ziemassvētku dāvanas vai ziedo kādiem kam tas ir vairāk vajadzīgs nekā tev.

bobcat 16.12.2009 18:23

Maija_Eskuella rakstīja:

bobcat rakstīja:

Varu iedot uz PM opeļa meistara personīgos telefona numuru, sarunā mājas vizīti un patiranizē klātienē.

Kaut kā man šodien neiet ar citēšanu..

Gribēju teikt- paldies, tad atsūti to numuru uz PM- varbūt, ja ne tagad, tad citreiz noderēs. Vēl gribēju zināt- cik jams ir liels specs? Ir pie dīlera darbojies? Ir pieejama spec aparatūra? (kompja kodēšanai- atslēgas, sūkni var pievienot?)

Viens elektriķis ar labu stāžu, opel skolā jau par insigniju apmācīts. Otrs ir motorists un par hadeni. Abi pa dienu ir pie dīlera, vakarām savs bizīts. Nav gan Rīgā, bet ir ērta vilciena satiksme, ja autiņs ir jāstāj. Info uz PM.

bobcat 16.12.2009 15:38

Maija_Eskuella rakstīja:

bobcat rakstīja: Pirms diviem mēnešiem nolēmu ka ir jālikvidē skriemeļa un siksnas šņākšana, kad pacēla uz pacēlājā izrādījās ka galvenais skriemelis sadalījies. Nomainīju skriemeli, demferi un ģenerātora-kondicioniera siksnu. Pie reizes pieslēdza kompi un notestēja visu ko varēja, nekādu elektroniski nosakāmu defektu neatrada, izņemot pazeminātu turbīnas spiedienu. To arī atrisināja, maza plaisiņa vakumsistēmas trubiņas savienojumā ar turbīnas vārstu.

Kā Tev šķiet- kā viņu diagnostika var pateikt, ka temperatūras datčiks melo? Viņi tak nekur neievieto savējo kkādu kalibrēto etalonu?! Un ja vēl tas datčiks ir tā noklājies, ka lielākie meli ir pie zemākām temperatūrām t.i. ir jau auksts, bet šis kompim saka - vēl silts, nevajag kvēlsveces!

Es jau minēju, ka tad, kad mainīju to datčiku, intereses pēc uzņēmu to raksturlīknes- t.i. pie dažādām temperatūrām pamērīju to pretestības (liekot datčiku ledus ūdenī un tad pamazām sildot), un atklājās, ka jaunais datčiks uzrādīja par kādiem 6-7 grādiem zemāku temperatūru (ja salīdzināja pēc tam izmērīto Omus vienam un otram).

Principā, jā, pārliecība par pareizību nav , jo salīdzināja datora rādijumu un paneļa rādijumu.

Varu iedot uz PM opeļa meistara personīgos telefona numuru, sarunā mājas vizīti un patiranizē klātienē.

bobcat 16.12.2009 15:34

nu augšā/lejā), tas, protams, kad aķis bija jauns. Problēma, kā jau teicu- ir tad, kad kvēlsveces neieslēdzās, jo kompis domā, ka motors vēl/jau pietiekami silts. Laikam, paprovēšu vēlreiz nomainīt kompja temperatūras datčiku, šoreiz tik pirkšu pie dīlera original part.

P.S. Tam datčikam, kas nāca līdz ar termostata korpusu nav būtiskas nozīmes- tas padod signālu tikai uz mērinstrumentu paneli.

Atkal jau atgriežoties pie termostata- kāds var pateikt, kāpēc jāmaina arī korpuss? Kas, viņš izdilst, vai noņemot deformējas?

Par korpusu ir laikam tā, inženieris ir tā izdomājis un viss. Kaut gan alternatīvo detaļu katalogi piedāvā arī termostatu atsevišķi.

Par to datčiku kas korpusā, jap tas rāda signālu uz paneļa. Diskutējot ar opeļa mehu mēs nonācām pie slēdziena ka šotais motors nesilst un viss. Tāda konstrukcija.

Tad kad nodziest kvēlsveču lampiņa uz paneļa, kvēlsveces vēl strādā un piesilda līdz nepieciešamās t sasniegšanai.

bobcat 16.12.2009 15:13

Pirms diviem mēnešiem nolēmu ka ir jālikvidē skriemeļa un siksnas šņākšana, kad pacēla uz pacēlājā izrādījās ka galvenais skriemelis sadalījies. Nomainīju skriemeli, demferi un ģenerātora-kondicioniera siksnu. Pie reizes pieslēdza kompi un notestēja visu ko varēja, nekādu elektroniski nosakāmu defektu neatrada, izņemot pazeminātu turbīnas spiedienu. To arī atrisināja, maza plaisiņa vakumsistēmas trubiņas savienojumā ar turbīnas vārstu.

bobcat 16.12.2009 14:43

Maija_Eskuella rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nuu, tur var būt arī pumpīc kipec. Bet nu,kā gach teica-kvēlsveces.

Pumpīc tika pirms gada svaigs uzstellēts pie dīlera ar 2 gadu guāli ( u un runāja kaut ko par sūkni. Vēlāk sūknis tika nomainīts pie otra dīlera (vadības bloka izejas tranzistors izbeidzās), bet tas uz šo defekta iespaidu neatstāja. Varbūt vēlreiz nomainīt temperatūras datčiku? Toreiz pirku kkādu Gros Auto- varbūt oriģinālā daļa ir "pareizāka"?

Principa man arī ir šī pati kaite tikai sūkni es neaiztieku, patreiz veicu eksperimentus ar degvielas līmeni bāka. Ir divas aizdomas : 1) pa nakti atplūst kaut kur degviela 2) elektronikas gļuks, jo ir problēma ar temperatūru. Gadu atpakaļ pat nomainīju termostatu ar korpusu un devēju(pirku oriģinālu Adam opeli par kaut kādiem 27 ls plus nomaiņa). Kad būs zināmi rezultāti, došos pie sava opeļmeistara lai mēģina novērst. Ā, pirms laika veicu sprauslu blīvju nomaiņu (kam ir 2.0DTI, tie zina par ko runa ) palīdzēja un likās ka viss ir o.k., bet ar šito vēsumu atsākās. p.s. kā jau visas šizes ši sākās šoruden. Iepriekšējos trīs ekspluatācijas gadus nebija nekādu sūdzību.

bobcat 15.12.2009 23:24

msh rakstīja: Varbūt precīzāk būtu nevis "sevišķi vecākiem auto" bet "vecākiem auto, kuru īpašnieki šī apstākļa dēļ iemīlē santīmu uz kārbas eļļas rēķina"?

Aha, šito es ar atceros savam vecajam 1986 gada kadetam arī nomainīju eļļu kārbā cerībā ka ziemā būs vieglāk. Rezultāts - negatīvs. Nekādas izmaiņas. Zem mīnus 10 iesākumā ir tā kā ir, bet kad iesilt, nekādu problēmu. Ja nu tomēr gribas nomainīt, ļoti silti ieteiktu noskaidrot kāda eļļa ir nepieciešama. Piemēram opelim tur ir tikai kāds litrs un opelcentrā maksā ap 7 ls.

bobcat 15.12.2009 23:15

un protams kāds grams kompresijas ar netraucētu )

bobcat 15.12.2009 23:12

nu mans opel dīzels ar pusnobrauktu eļļas maiņas intervālu, labs deta senator aķis arī šorīt pie -15 nu tā kaut kā(pasilda dažas reizes ilgāk kvēlsveces), bet pieleca. Bākā 100% statoil zupa. Lūk atceros pagājušos mīnus 25 -30, tad gan bija stipri grūtāk, bet neko arī pieleca.

Dīzelim ir būtiskas šādas lietas: degviela, aķis, kvēlsveces, degvielas filtrs un protams gadalaikam attiecīga motora eļļa. Es savam auto lietoju Texaco Halvoline 5W30 Energy. Šite apraksts (www.leinod.lv/... ) un šite (vamotors.lv/... .

bobcat 15.12.2009 19:47

ja tas sākās šodien pie - 15, tad tas ir normāli kamēr kārbā eļļa uzsilst. tā tas ir kartu ziemu, sevišķi vecākiem auto

bobcat 24.11.2009 17:22

osiss rakstīja: www.cardesign.lv/...

Lūdzu!

Interesanti kā šim apšutājām stūrēm airbags nostrādā. Man šķiet ka oriģināli tur ielaidumi plastamsā,lai kad vajag saplīst. Bet ja apvelk ar ādu ,kā tad ir?

bobcat 18.11.2009 13:17

uge rakstīja: Laba lieta te pat Latvijā. Kaut vai uz Pleskavas šosejas (Vecumnieku ceļa) Uzliec uz 90km/h un bubini. Stundas 3 mierīga braukšana.

tas taisnība, man cc pasākums ir palīdzējis ietaupīt nevienu vien latu. tas saistībā ar ātruma pārsniegšanu

bobcat 18.11.2009 12:43

Bolzens rakstīja: Manuprāt šī tēma ir jābeidz. Opelim ir tā, ka kruīza ātrumu var pakāpeniski palielināt nospiežot attiecīgu taustiņu, bez samazināt šādā veidā nevar. Kruīzkontrole var Skaidrs ir viens - tā nepalīdz ekonomēt benzīnu, jo tai nav cilvēka intelekta un elementāras zināšanas fizikā par inerces spēka pielietošanu. Komforts maksā naudu.

Nezinu par kuru Opeli tu runā, bet 2000. gada vectra b ir normāls CC pasākums. Tu vari nofiksēt ātrumu, gan ar plusu palielināt, gan ar mīnusu samazināt. Ja apdzen ar lielāku ātrumu, atlaižot "gāzes" pedāli ātrums atgriežās pie iestatītā. Protams pēc bremžu pedāļa nospiešanas izsauc iestatīto ārtumu no atmiņas. CC fīčā ir visnotaļ labs pasākums iekš auto un kad esi pieradis un nebaidies, tu vairs nesaproti kā bez tāda patīkama sīkuma var braukt.

bobcat 18.11.2009 12:32

Sretsked rakstīja: Lai nepārkāptu ātrumu, daudziem auto ir fīča, kas signalizē, pārsniedzot paša uzstādītu ātruma limitu un tā nav kruīzkontrole. Labi palīdz.

Sūc ir šitā fīča. Man darba Jetai ir. Ja tev ir ieslēgts radio tu to pīkstienu nedzirdi

bobcat 10.11.2009 23:08

ja šonedēļ sanāks laiks, pamēģinās izdarīt ka te iesaka. Tad jau par rezultātu ziņos. Tagad tik parādījās sportiska interese vai opim var iemontēt volvo mīzējus.

bobcat 10.11.2009 19:32

mansotraises rakstīja:

msh rakstīja: Relejam noteikti aizture...

bobcat ir vectra B. Tur parasti netur pretvārts un viss logu škidrums attek atpakal uz bačoku. Tāpēc vispirms slotiņas un tikai tad, kad sūknis uzpumpē ir arī ūdens.

Var nopirkt atseviški varstiņu, kaut vai no vw un ielikt trubiņā pie haubes, pirms sprauslām un būs labi.

būs kāds brīvāks brīdis, jāpapēta, kas tur ir ar to pretvārstu. Sistēma jau pietiekoši veca, var jau būt ka kaut kur ir sūcīte.

bobcat 10.11.2009 16:58

Slinkais rakstīja: runajot par sprauslaam, savam auto samainiju originalaas pret sprauslaam no volvo V70, taas nevis churaa, bet smidzina plataa joslaa, dikti patiik.

Jap šitā fīča ir laba arī Volvo S60 ir tāda. Un pats galvenais ka smidzina jau pirms slotiņas sāk kustību.

Opelim gan ortādi vispirms slotiņas tad mīzēji padod ūdeni. Reāli kretinē šitā lieta

bobcat 10.11.2009 0:24

Nu sava taisnība ir par to ka ar adatu var, bet piemēram vw caddy 2007 gada to dara ar mikropisku seškanti. To mēs uzzinājām kad vienam arī sagribējās ar adatu "paregulēt". Zēns no savas kabatas samaksāja par jaunu mīzēju. Krasta VW bija uz vietas, laikam ir pieprasīta prece ))))

bobcat 08.11.2009 1:01

par to čoma auto, es arī tā īsti nesapratu kapēc jāmaina bija atsperes tik jaunam auto. Satikšu pajautāšu. Par senča cirvi, grūti pateikt, kas tur ir tāds neizdarāms. Varbūt ir problēma Nipona meistariem, varbūt meistariem Jelgavā rokas ir līkas, nezinu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti