iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
RLaguna 08.01.2008 16:42

Kādreiz,kad syarpība cenā bija 1 santīms,ar 98 varēja nobraukt vairāk km nekā par tādu pašu naudu pirktais 95.Tagad cenas starpība ir lielāka.Kas izdevīgāk-pašam jāizrēķina.Arī mašīnas mēdz būt dažādas-kas vienam der otram var arī nederēt.

RLaguna 06.01.2008 17:45

ZZXX rakstīja: Nezinu par 1,8,bet pusgadu pabraucu ar 2,0 ar visām ekstrām izņemot navigāciju. Divos vārdos gaita līdzena,pa bedrēm arī nekas,bet nu motors vnk nevelk...Auto bija 14 mēneši,nobraukts 46t. Patēriņš pilsētā aizgāja līdz 23,ārpus līdz 14,bet vienalga tā nav braukšana pēc 190zs AUDI.

Šitādu patēriņul aikam var dabūt brauct tikai atpakaļgaitā.10 gadus vecai Lagūnai patēriņš pa trasi zem 6l/100km,vidējais 7,5(darbadienās pa pilsētu netiek braukts).Motors-2l.

RLaguna 04.01.2008 15:50

ibio rakstīja: es teiktu ka termostats.

Termostats nu noteikti nav-pa mazo riņķi tosolu dzenā jebkurā gadījumā.99% ,ka sistēmā ir gaisa burbulis.Atgaiso.

RLaguna 03.01.2008 19:50

Ar tādu brīnumu ir braukts,arī ar 151,kuram uz kapota rakstīts ZIS.Vienkārši kā samokati un pa neceļiem iet lopā.

RLaguna 03.01.2008 17:34

kolumbs rakstīja: Padomju laikos ja nemaldos kravas mašīnām aizmugurē uz borta bija Nr. uzkrāsots. Varbūt vajag atgriezties pie šīs prakses???

Bija laiki,kad nz varēja izlasīt arī uz sānu bortiem.Vai tā bija pašiniciatīva vai likums bet piecdesmitajos gados numuri bija uzkrāsoti arī uz priekšējiem lukturiem,varbūt lai avārijas gadījumā vieglāk būtu atrast aizbēgušo vaininieku.

RLaguna 25.12.2007 20:23

Grāmatu veikalā pretim hotelim Rīga,ja nav,turpat var pasūtīt-pienāk 2-3 nedēļu laikā.

RLaguna 17.12.2007 21:56

Vai nebūtu izdevīgāk uz vietas nopirkt riktīgi sadauzītu vāģi un turpat pārmest motorus?

RLaguna 12.12.2007 18:09

Nu pēc šitādiem slavas rakstiem krietna daļa tautas kalpu metīsies līdzīgos veidos sevi izrādīt lai celtu savu reitingu.

RLaguna 11.12.2007 9:11

Astoņdesmitajos Žigulim oriģinālais nokalpoja trīs dienas,samainīja pēc garantijas un tas krievu akumulators nokalpoja septiņus gadus.Ja nerēķina brāķus akb mūžs atkarīgs no tā,cik reizes dienā startē-vecajā darbā dienā šķilt vajadzēja vismaz 50 reizes.Pie tādas slodzes aķītis turēja 2-2,5 gadus.Iepriekšējam autiņam kaut kāds poļu akb nogāja 6 gadus,tagadējam darba autiņam tās mantiņas mūžs ir jau 4,5 gadi.Tā ka ne vienmēr pazīstamas firmas mantiņas kalpo visilgāk.

RLaguna 07.12.2007 17:17

cps2 rakstīja:

juha rakstīja:

cps2 rakstīja:

juha rakstīja: Kādā sausā un siltā vietā. Ņem no mašīnas ārā un izkarini, lai žūst. Pie reizes novērs cēloni, kāpēc vispār tās palika mitras, jo savādāk pēc pāris nedēļām žāvēšanas procedūru varēsi atkārtot.

cēloņa novēršana bija pirmais par ko domāju savādak vispār nebutu jauci ārā! ja žāvēšu mājās tad līdz vasarai neizžus!

Parasti tā perlona biezums ir 1-1,5 cm.Šitas laikam ir no kāda lidaparāta.

Tad piestutē viņām blakus siltā gaisa pūtēju (elektrisko sildītāju, kuru nedrīkst atstāt bez uzraudzības). Es šādā veidā pirms 1,5 mēnešiem žāvēju bagāžnieka paklāju. Izžuva pāris stundās.

man vinjam biezums apmēram 15cm

RLaguna 07.12.2007 10:07

Vai papīri nozīmē ciltsraksti un servisa grāmatiņa?

RLaguna 04.12.2007 19:53

LINIS rakstīja: A kurā servisā to labāk darīt?

Jebkurā piparbodītē kur ir elektriķis.

RLaguna 04.12.2007 10:28

ingusster rakstīja: klab nu tā - klang, klang, klang...liekas pat ka skaņa nāk no vienas puses - šofera puses riteņa!!!

Ja pirksti,oporas unbukses ir veseli tad ticamākais ka grab bleķis,kas sargā bremžu disku-ar roku paloki nost.

RLaguna 01.12.2007 18:51

Nissaniem tāpat kā renaultiem pavāja vieta mēdz būt štekeri.Ticamākais ka varētu gļukot štekeris pie pedāļa potenciometra.Pārbaudīt var ar testeri izzvanot visu ķēdi,novērst-izmet štekeri ārā,vadus salodē un notin ar izoleni.

RLaguna 01.12.2007 16:00

siamriP rakstīja: varbūt kāds varētu mani iemācīt izjaukt spoguli un varbūt kāds var aizdot testeri....

Priekš kam testeris?Izlīdzies ar kontrollampiņu.

RLaguna 30.11.2007 18:20

Marchiks_ rakstīja: Nav nekādu ierobežojumu un neko nav jāsertificē. Ja taisās ražot masveidā, tad laikam gan kautko vajadzēs.

Ja apdrošinātāji ņem pretī, tad viss kārtībā.

Ja nav pārtika,nepiedalās satiksmē un nav kaitīgs veselībai vari ražot ko gribi-nevienam atļauja nav jāprasa.

RLaguna 30.11.2007 18:12

raimondsm rakstīja: Kādi ir tehniskie ierobežojumi signalizāciju un imobilaizeru konstruēšanā? Kas tos sertificē?

Jāpērk balzams un jāved uz Maskavu.Tur Tev teiks dobro vai ņeceļesobrazno.

RLaguna 30.11.2007 10:22

HIPPY rakstīja: Pagaidam tam luksoforam ir paris menesu "obkatka".

Japagaida kameer normali iestradasies dzeltenais – ta paleem slegs klat parejas krasas

Pēc tam Sarkano un zaļo katru atsevišķi testēs pa pāris mēnešiem.

RLaguna 29.11.2007 18:04

90% ka kādā štekerī gļuko kontakti vai pārtrinies strāvas vads kas iet uz durvīm.

RLaguna 28.11.2007 17:17

Ideots rakstīja: Ozz, uzzvani un paprasi, kad būs Metro no Spices uz Pļavniekiem

man nav naudas telefobnbūdai, ja? uzzvanīsi

Kad Rubiku laidīs pie šprices tad būs[tas vismaz bija saimniekotājs nevis izsaimniekotājs]

RLaguna 28.11.2007 17:12

ursis rakstīja:

HIPPY rakstīja: Taa jau ir Tvaika ielas parbrauktuve.

Tai tak nav sakara nekada ar Tilta ielas parbrauktuvi

LABI ! taa vareetu saprast.

bet lasi uzmaniigi vilcieni kuri kursee uz SKULTI ! kopsh kura laika ,pa turieni var tikt ar vilcienu uz SKULTI

Rīgas domniekiem kursē.

RLaguna 28.11.2007 17:04

Pašam nav, no citiem dzirdēts ka 4x4 nav tas labākais variants[rupjāk neizteikšos].Ja nav īpašas vajadzības pēc pilnpiedziņas pameklē parasto.

RLaguna 28.11.2007 16:49

martinello rakstīja: nu tagad jau ir ciet ceļa posms starp Eksporta un Ausekļa. tik nau skaidrs kāda mārrutka pēc tas luksafors uz krusta strādā?????

Lai varētu pāriet uz suņu pastaigas laukumu un tramvaju pieturu.

RLaguna 27.11.2007 18:06

nas ebut a mi kripčajem

ibio

RLaguna 27.11.2007 10:59

vilkss rakstīja: Raini,

paldies, visu sapratu.

Aspazija.

Mīla uz mūžu.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti