iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 05.04.2021 14:22

Sestdien gadījās izkost vienu bik lielāku līkumu ar interesantu mašīnu. Mašīna bija B3 Audi 90 quattro kurā esošajam piecu katlu motoram ir piekarināts bik lielāks gliemezis kurš tajā motorā iepūš 480 zirguspēkus. Sākotnējā doma [manā galvā] bija ka es sēdēšu blakus ar kompi rokās, jo doma bija papētīt vai pūtiens nav par mazu, bet beidzās ar manu sēdēšanu pie stūres; labi vien bija jo kamēr nepieradu, tas paātrinājums bija biedējošs arī sēžot pie stūres Tā kā brauciena mērķis bija papētīt turbīnas darbību, tad visi atvilcieni notika trešajā robā, vidējā atstiepiena norise - trešajā pie kādiem 50 tiek iemīts pedālis grīdā, mirklīti vēlāk, virs 3k, par to kas tūlīt notiks sāk brīdināt šņācošs turbīnas svilpiens, vēl mirklīti vēlāk, sākoties pūtienam, mašīna kādu acumirkli domā kurā virzienā tā vēlas paātrināties; svara pārnese kopā ar strauji pieaugošo griezes momentu tajā brīdī liek torsenam bik pacīnīties ar griezes momenta sadali pa asīm, procesā parādoties nelielai sajūtamai mašīnas nestabilitātei; acumirkli vēlāk, kad pūtiens nostabilizējas uz 1,6 bāriem, nestabilitāte pazūd un mašīna sāk paātrināties kā pa sliedēm, vienlaicīgi parādās "tuneļa vīzija"; viss kas sānos paliek nesvarīgs un redzams tikai tas kas atrodas priekšā - trīs sekundes vēlāk gliemezis ir uzpūtis spidometru no 70 līdz kaut kur virs 120 un ir laiks atmesties. Pēc pirmā piegājiena, četrus pūtienus un lielāko daļu Deglavenes vēlāk, kamēr īpašnieks staķikā gāja pēc alus, es ar mēreni drebošām rokām pārskatīju datorā log failu - pēc tam vēl bik pabraukājām apvedceļa virzienā, tad jau vismaz sāka pazust tā šķērmā sajūta paātrinājuma laikā...

Šobrīd vēl tā motora pilnu sniegumu nevar pielietot, ar esošo kārbu mēģinājums pielietot starta kontroli lai uzsāktos ar četriem kaucošiem riteņiem ar lielu varbūtību beigtos ar zobratiem uz asfalta, tādas kārbas kā esošā cilvēki ar starta kontrolēm ir iznīcinājuši arī ar 300 zs motoriem - šī problēma tiks novērsta netālā nākotnē. Īpašnieka mērķis ir zem 12 sekundēm ceturtdaļjūdzē - salīdzinot to ar dažu šī foruma lietotāju apjūsmotajiem "pusbomžu" elektromobīļiem [model 3, i-pace utt], redzams ka to niknākās versijas ceturtdaļjūdzi spēj noskriet apmēram tikpat ilgā laikā.

Pie viena nobraucot kādus, hvz, 20 - 30 kilometrus, varēju pārliecināties ka mašīna ar šādu paātrinājumu ikdienas lietošanai ir ne tikai nevajadzīga, bet arī kaitīga - tajā īsajā gabaliņā man bija veselas divas iespējas padirst vadītāja apliecību...

msh 04.04.2021 12:50

Pirmais piemērs - ja tev ir tāda problēma, tad speciāli būvēto kārbu, kur īsā sešiniecē ielikts garš sestais robs, vajag nomainīt pret standarta kārbu Nezinu nevienu kārbu kurai būtu tāda starpība starp piekto un sesto - apmēram šādu izvēli zinu 2.5 ceškai, kur uz 95 piektajā ir ~2,5 un sestajā 2, kas ir pūtiena slieksnis tam motoram - bet nu tas ir deviņdesmito audī, tur pie dirsas un var braukt ar to piekto - tev, cik noprotu, ir kaut kāda lamata vispār bez skaņas izolācijas...

Otrais - pie pārbrauktuves man patīk piebraukt ar atļauto ātrumu; tas parasti ir normāls izšķiršanās ātrums kurā var pagūt apstāties.

msh 04.04.2021 2:22

Brauktprieku gūst darot citas darbības, nevis vienkārši tupa braucot bik ātrāk. Jo vairāk tāpēc ka izpildīšanās noteikti notiek ar mašīnu kurā starpība starp tiem diviem ātrumiem ir nejūtama.

msh 04.04.2021 2:19

"laikam" krustā nebeidas. Līdz Lielupes tiltam 70 ir divās vietās - pret Trimen Tractors ir no zīmes līdz zīmei, no Piņķu krusta līdz krustam uz kaut kādu ciemu ir no zīmes līdz otram krustam.

msh 03.04.2021 21:06

Paturpinot tēmu, tik šoreiz par tēmu - šodien uz A9 pie Trimen Tractors bija jocīgi uzlikts trijkājis - kādus 20m ārpus ātruma ierobežojuma, ar skatu uz ārpusi - ja tas fočiks bija uzlikts uz 90, neloģiski, ja uz 70, nepamatoti. Bet nu to viegli noskaidrot - es tam sūdam pabraucu garām uz ~80, būs bilde, bija 70, nebūs.

msh 03.04.2021 20:58

Nu un kur tu ar saviem 110 aizskriesi? 110 ir dalbajobu ātrums - īpaši neko iegūt nevar, sevišķi tevis aprakstītajā situācijā [pretējajā virzienā tās 5-10 minūtes var kaut ko nozīmēt, jā], toties visiem parādi to ka esi pāri CSN. Par tavu sugu regulāri nākas sāji nosmīnēt - uz līdzena asfalta varonis močī ar saviem 110, ļoti bieži arī bez poņas ka atļautais 90 ir pēc nosvītrotās baltās zīmes, nevis tad, kad tālumā izdodas to zīmi saskatīt, bet kā ceļa malā fočiks, tā pilnas bikses un 85; pa bedrainiem ceļiem tavai sugai arī kaut kā bieži patīk vilkties zem atļautā. Tas labi ka reizēm tavā ceļā gadās kāds trijkājis, būtu to vairāk, tev, domājams, pat parādītos smadzeņu darbība un tu aptvertu ka ar 13 kmph mzāku ātrumu īpaši vēlāk galā nenonāc bet vari braukt mierīgi.

msh 02.04.2021 16:04

Kā redzi tiem čaļiem patīk nodarboties ar tādām lietām. Bez tam, viņu gadījumā, kā redzams, tā ir svaigu mašīnu iegūšana par lētuci - tam golfam, cik minos, bija daždesmit štukas pulkstenī, tādās lupatās sasista mašīna noteikti nebija dārga, jumts un durvis nāca no donora, tātad arī nebija sevišķi dārgi.

msh 02.04.2021 16:01

Neviena garantijas remonta? Tas ka kārbas programmatūras atjaunināšana nesaturēja nevienas fiziskas detaļas nomaiņu nenozīmē ka tas nebija garantijas remonts...

msh 02.04.2021 10:18

Tas gan, bet tas jau ir cits stāsts. Man, piemēram liekas neadekvāti tas variants kas vairākkārt ir bijis ASV, kur gados jaunu skolotāju [sievieti] iemet aiz restēm uz diezgan nopietnu laiku par to ka šī kniebusies ar saviem skolniekiem, ap 16 gadus veciem čaļiem. Lai būtu noziegums, vajag arī cietušo, tajā variantā nevienu cietušo neizdodas ieraudzīt...

msh 02.04.2021 1:38

Tu par tiem 12 gadiem esi kaut ko bišķi sajaucis. Nav tāda apakšējā cipara - 12. Ir cits cipars - 9. Kur šis cipars radās? Ideālais cilvēks, ideālais piemērs, pravietis muhameds apprecēja savu sievu Aišu kad viņai bija 6 gadi un pirmoreiz uzvilka uz desas kad viņai bija 9 - un tā nu kārtīgiem ticīgiem musulmaņiem nav nekas pretī ja 9 gadus vecas meitenes drāž, jo, lūk, muhameds tā darīja. Bet nu tu laikam minēji 12, jo priekš 9 tev būtu grūti atrast kaut cik loģisku pamatojumu...

Jebkurā gadījumā, par to tavu pedofīlijas attaisnojumu - kategorisks NĒ!, nekā labāka tur nav. Pirmkārt, pedofīlijai vai, precīzāk sakot, pedofīliem nav vecuma apakšējās robežas, daudzi nesmādē arī mazus bērnus, vai arī tieši uz tiem koncentrējas. Otrkārt, par tiem 12 gadiem - tu ko, nopietni?! 12 gadus vecs bērns, iespējams, ir spējīgs iznēsāt bērnu, bet tas nav ne fiziski, ne morāli nobriedis. Nē, pedofīlija nav ne kripatu labāka par homoseksualitāti, drīzāk otrādi, jo tā ir novirze kas rada citiem cilvēkiem smagas psiholoģiskas traumas uz mūžu.

Un par pēdējo rindkopu, atkal, NĒ! Homoseksuālisti kā tādi nav nekādā veidā atpalikuši - viņiem vienkārši ir psihiska novirze kuras dēl viņi nejūt riebumu pret savu dzimumu un jūt pret pretējo. Atpalikuši ir tie atsevišķie indivīdi, kuri cenšas izrādīties ar savu novirzi.

msh 01.04.2021 21:50

Reku mašīna kuru somi pēc VW instrukcijām saremontēja.

msh 31.03.2021 21:11

Haha. Šis jau vairāk velk uz to kā pēc citiem veciem datiem ekofašisti cenšas tiem piesiet klāt klimata pārmaiņas - tā tu te centies piesiet ilgdzīvošanai pilsētas. Tu tik piemirsi ka ja tajā pirmajā grafikā atrastos medicīnas attīstība, higiēnas attīstība un transporta attīstība, tiem līknes būtu diezgan līdzīgas urbanizācijas līknei; diez kāpēc tieši urbanizācija būtu noteicošais faktors, ko?

msh 31.03.2021 21:04

Es ne par drošinātāju lielumu bet par viņējo elektrības patēriņu...

msh 31.03.2021 21:03

Un priekš kam tāds vajadzīgs, ja drīkst zināt?

msh 30.03.2021 21:31

Pizģec, tas jau izklausās pēc amerikāņu līmeņa... Es šaubos ka uz manas ieliņas kādam ir vairāk par 25A, bet te viens otrs metina, zāģē malku utt, a tev - 32A jo veļasmašīna un plīts...

msh 30.03.2021 4:09

Kā? Ļoti elementāri - lietojot veselo saprātu. Vai tava sieva vienlaicīgi lieto visas tevis piesauktās ierīces?

msh 30.03.2021 0:01

Par žogu neko nezinu, ar asfaltu viss ir kārtībā. Būtu gan labi ja vienreiz kāds sāktu kaut ko darīt ar tiem kas kreisajā joslā degunu urbina...

msh 29.03.2021 18:05

Tur viņi var dot desmit gadu garantiju - šeit desmit gadu garantijas laikā ja arī nedabūtu mainīt kādas durvis un citus bleķus, tad daļu no pārdotajām mašīnām krāsot noteikti nāktos.

msh 29.03.2021 18:03

Hahaha

msh 29.03.2021 17:54

Saprastu ja šis vienkārši būtu notinies, bet ne jau numuru plēst nost...

msh 29.03.2021 12:35

Pirms brīža lasot avīzi izrēcos. Nopulicēts rakstelis par vienu novembrī Aizputē notikušu CSNg, jo esot beigusies izmeklēšana. Jauns čalis, nesen nolicis vadītāja apliecību, vedis divus aprijušos večus ar hvz, savu vai viena no viņiem mašīnu, vienā krustā nesavāca un ielikās sienā - mašīna aizdegās, pasažieri palika, vadītājs noņēma aizmugurējo numuru un notinās...

Šķiet ka autoskolu teorijas stundās vajadzētu mācīt ne tikai CSN, bet arī sodus...

msh 29.03.2021 12:31

Ātrgaitas ceļš tas noteikti neskaitās, mums tak nav CSN pat zīme ar ko tādus apzīmēt...

msh 28.03.2021 16:48

Vispār bija runa par benzīnniekiem ne dīzeļiem. Es vispār sasmējos par to tavu tekstu; tu laikam nepamanīji ka problēma ir Latvijā reģistrētu mašīnu reģistrēt Vācijā; Latvijas tirgu pārpludina ne jau uz Vāciju emigrējošu rumāņu un bulgāru mašīnas [jo nevar piereģistrēt], bet mašīnas kuras tur jau ir piereģistrētas un ar kurām nevar kaut kur iebraukt.

Un vispār Latvijas tirgu vācu dīzeļi nepārpludina - tie to izdarīja pirms 10-15 gadiem kad Vācijā ekofašisms tikai sāka darboties - šobrīd vienkārši tiek noturēts līmenis autoparka dabiskās atjaunošanās ceļā.

msh 28.03.2021 15:48

Vai tad benzīnniekiem nebija aizliegts viss kas zem EURO 4?

msh 27.03.2021 22:44

Man liekas ka labāk reizi pa simts štukām samainīt lētas šāles [gan jau tam hrenim tur ir parastas šāles] nekā bik retāk mainīt bezjēdzīgas figņas par četrciparu summām lai arī neapšaubāmi ar otrajām tačkām ir lielāks pačots jo visi zina ka to braucēji spēj mētāties apkārt ar simtiem un tūkstošiem.

Bet tā pa lielam - diskusija kurš sūds patīkamāk smaržo....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti