iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 18.04.2013 19:45

Nezinu par rīgu, uz zīmēm "galvenais ceļš" diži skatīties nesanāca, vairāk iekrita acīs kaudzēm "nogriezties pa kreisi aizliegts" , bet man patīk šitentāda veida idiotismi uz manas mīļās, sabrukušās A11 šosejas:

1) Pirms diviem galīgā ānusā esošiem posmiem agrāk dažus gadus bija saliktas atmazku zīmes "ieteicamais ātrums 50". Šopavasar kaut kāda velna pēc kāds plānā galdiņa urbējs tās samainījis uz "atļautais ātrums 50", tādējādi padarot mani par pārkāpēju, jo kruīzs uz 95, protams, tiek turpināts - kāda velna pēc tagad tur tās zīmes saliktas, hvz, jo tas ceļš ir tikpat lielā ānusā kā pirms gada, diviem vai pieciem Ja kādam nav skaidrs ka pa mūsu ceļiem nav ieteicams braukt ar zemprofila riepām - pats vainīgs, lai noveltu atbildību uz braucēju, pietiek ar "ieteicamais ātrums" zīmēm

2) Vislabāk man patīk pāris vietās saliktas zīmes "slidens ceļš" - pāris vietās, kur neko slidenu neredzu, bet bedres gan ir daudz - liekas ka tas, kurš izdomāja uzlikt tās zīmes, nesaprot par ko tām zīmēm būtu domāts brīdināt, tik ieraudzīja ka uz zīmes ir uzzīmēta līkločus metoša mašīna, tātad zīme, ko uzlikt lai vadītāji zina ka jāizvairās no bedrēm

msh 18.04.2013 6:32

Es nedomāju bet zinu. Ja problēma būtu ar brīvgaitas vārstu, tas būtu nosprūdis par maz vai par daudz atvērts un viss

Par pārējo - vai nu brauc uz iglit, vai lasi stiliņā manu KE-jeta diagnostikas tofiku un rīkojies. Ja tomēr gribi minējumus - pamēģini atraut [brīvgaitas vārstu, protams, pievienojot] MAF potenciometram štekeri - to, kas šprices galvas lanžera pusē - brīvgaitai būtu jālēkā zināmā diapazonā ap 1k rpm un borta kompis, ja tāds ir, nerādīs patēriņu, bet citiem gļukiem būtu jāpazūd. Ja nē, roc tālāk.

msh 17.04.2013 21:50

GB12 rakstīja:

msh rakstīja: Tas dzelzis ir ... mūžīgs,

Kā tad!!!

Atšķirībā no tava passāta, ar kuru pēc nopirkšanas bik pabraucot jau jāķer kredīts lai mainītu spararatu , B3 galvenie mezgli uzticami kalpos arī pie nopietniem bojājumiem, pie noteikuma ka braucējs jūt kā darbojas mašīna, nevis tik vadās pēc rādītājiem spidometrā - ir gan norullēti desmiti tūkstoši ar grabošām pamatšālēm, problēmai neprogresējot, gan gaudojošu kārbu, gan citām lietām, ar esošo A90 tiek braukts ar izsistiem [nejaukt ar nefunkcionējošiem - funkcionē, bet grab] amartiem, izļurkātu pakaļas diferi un kardāna granātu, izdilušu motoru, šādām tādām šprices problēmām, slīdošu sajūgu un vēl šo to - ar to visu var normāli pabraukt un tu zini ka viss turpinās funkcionēt līdz brīdim, kad sanāks laiks un vēlme [galvenie iztrūkstošie komponenti - jaunie amarti, piemēram, jau vairāk kā mēnesi koridorā mētājas un gaida savu kārtu uz nokļūšanu mašīnā] attiecīgajam mezglam pieķerties.

Atšķirībā no kaimiņa desmitgadīgā S80, kuru pietiek aizņemties lai nobrauktu 50 kilometrus, lai izbeigtos ģeņģerim šokolāde...

msh 17.04.2013 21:39

Ā, un par jaudu - nezinu kur tu taisies izmantot 140 zs - vismaz manējais A90 paātrinoties izmanto 186 lēzenā līknē izkārtotus ņūtonmetrus bet līdz 136 kumeļiem aizskriet parasti nesanāk - beztolks motoru tik augstu griezt Jebkurā gadījumā četri katli priekš C4 ir paknapi, kaut gan priekš pakaļas pārvietošanas paātrinās pieņemami.

msh 17.04.2013 21:35

Ja atvienojot brīvgaitas vārstu, problēma pazūd, tātad problēma ir nevis brīvgaitas vārstā, bet devējos - brīvgaitas vārsts ir tikai izpildmehānisms! Redzot ka tu atrodies rīgā - nu tak aizbrauc pie tā slavenā iglit alekseja vai kā to večuku sauca, lai pārbauda MAF potenciometru un pārējās lietas, ar parastu servisu parastiem "diagnosticētājiem" būs tāpat kā ar anonīmiķa un chankaishi padomiem - vismaz šajā, tb ACE motora, gadījumā, pilnīgi nederīgi.

msh 16.04.2013 20:03

A h uļi tur būtu kaut kas jāstumj? Tas dzelzis ir vienkāršs kā cirvis un mūžīgs, sevišķi ja vēl braucējs nav galīgi pasists

msh 16.04.2013 1:09

Apmēram tā

msh 16.04.2013 0:20

sarashkins rakstīja:

Pirmais rakstīja: ja tev akurāt gribās audī 80, tad varu tev pārdot 2.8 quattro B4

Beidz, viņš taču pat nevar aptvert "to patēriņu 2.0l motoram", kur nu vēl 2.8 quattro...

Vajag tik dragāt & fcuk ze fjuel ekonomī

msh 14.04.2013 14:55

Mezgli ta mezgli, bet kā ar rūsu?

msh 07.04.2013 12:02

bobcat rakstīja:

Vai nebūs lētāk?

Vo par šo es arī domāju. Nesen bija viens tv raidijums, kur džekam ir gan siermašina gan Cosworth escort. Monstrlāli auto bija tiem laikiem

Priekš mūsdienām viņi diži sliktāki nav palikuši, ja neskaita rūsu... Tāpat paātrinās labāk par 90+% uz ceļa esošo mašīnu un vadāmība arī diez vai būs sliktākā savā [uzturēšanas] cenu grupā...

msh 05.04.2013 20:37

ValdisM rakstīja:

izrādās, ka tu neesi lielākais dīvainis Liepājas apkārtnē... bez Tevis ir vēl citi, kas jājas ar cēl lielākiem lūžņiem

Apbēdināšu, manis nosauktais cilvēks ir no valmieras apkārtnes.

Un man kārtējo reizi jāatgādina kurš no mums, nu labi, nevis jājas bet JĀJ ar lūzni...

msh 03.04.2013 22:57

nomiks rakstīja:

Nevaru strīdēties par tik tehniskām lietām. Manam cirvim ir, ja nemaldos, 5.paaudzes gāzes iekārta (BRC).

Tāda pati iekārta uzlikta vairākiem mana darba kolēģu

auto, tai skaitā uz diviem Honda Civic ar 1,8 l motoriem.

Abi nesūdzās un jāj santīmu tāpat kā es, tiesa gan lēnāk, jo man katrā uzpildes reizē delta degvielas cenām ir lielāka.

Maldies, ceturtā. Lai arī vialle piekto palaida apritē kādus 10 gadus atpakaļ [varbūt arī citi ražotāji, bet es esmu lasījis tikai par vialle LPI], kaut kā nav dzirdēts ka kas mudernāks par ceturto paaudzi līdz mums būtu atnācis, ja neskaita no rietumeiropas atvilktas mašīnas, kuras ir tikušas gazificētas TUR. Bez tam, tie seši sotaki kā reiz pavelk uz parasta rīgas kantora četru katlu motora ceturto paaudzi.

Tiem, kas nezina atšķirību - trešās un ceturtās paaudzes pamatā ir reduktors, kurš iztvaicē gāzi un padod to uz sprauslām, kuras virina vadības bloks, piektā ir šķidrās gāzes iesmidze - teorijā vienkārši, praksē sarežģīti, jo nodrošināt konstantu spiedienu nav vienkārši - parasti balonā ir sūknis, kura darbamūžs padsmit bāru spiediena dēļ ir paīss, un visbeidzot sestā ir tiešā iesmidze - motoru, kuriem ir tiešā iesmidze [VAG FSI, mitsubišī GDI utt] esošajai degvielas sistēmai - augstspiediena sūknim un sprauslām padod gāzi un tā to nogādā cilindros.

msh 03.04.2013 22:47

Nav jau obligāti 1994. gada mašīna - pietiktu ja man sagribētos ielikt 1.8 20vt lai gribot vai negribot komplektā varētu likt spidometru [starp citu, iespējams, nākotnē es to spidometru arī ielikšu - gan bez A4 motora ] un tur tos dažus pārējos krāmus

Vienam cilvēkam viņa 1985. B2 A80 GTEq motora maiņas sākumposms bija šitāds - divas atslēgas, neatceros tik vai B5 spidometrs arī kaut kur mētājās vai arī iztika bez viņa...

msh 02.04.2013 19:04

kolumbs rakstīja: Ja normāla gāzes iekārta un viss mašīnai darbojas normāli- nekas nesmird.

Par ekonomiju - jāņem vērā, ka gāzi patērēs vairāk nekā benzīnu + vēl gāzes iekārtas apkopes/remonti. Izmkaksu starpība vismaz man sanāk apmēram 30 - 40 %. Ja kāds mēģina iestāstīt, ka 50 % - pārspīlē.

Ja daudz brauc, ir ekonomija.

Savukārt, ja attiecīgais modelis ir pieejams ar labu dīzeļdzinēju, izmaksas gāze vai dīzelis ir līdzīgas.

Mīnusi:

1) Ja patīk sportot, var just jaudas samazinājumu, vienkārši raiti braucot nejūt (pie nosacījuma, ka laba gāzes iekārta);

2)biežāka pildīšanās;

3)Sašakarēts bagāžnieks, jo tur atrodas vai nu balons vai rezerves rats, kura vietā balons.

Gāzes patēriņš un jaudas samazinājums - jā, parastajos ķep ļep risinājumos tev ir taisnība - bet ja gāzes iekārtai ir normālas sprauslas un motoru vada kaut kas plaši izplatīts un saprasts, hoķ tas pats boša motroniks, tad var arī to visu izveikt normāli - es neredzu iemeslu kāpēc lai motors, kura vadības blokam ir uztaisīts otrs karšu komplekts, pielāgots gāzes iekārtai un gāzes oktānskaitlim, patērētu gāzi vairāk nekā benzīnu

Un par to ķīseļa naudas patēriņa vienādību ar gāzes plīti - izbrauc kādreiz arī ārā no tās savas rīgas - atklāsi ka vidējais benzīnnieks ekonomijā no ķīseļa atpaliek 1-2 litru robežās.

msh 02.04.2013 18:57

Sūds par sprauslām - tas pārslēgšanās slieksnis tiek likts uz 40 grādiem lai reduktors spētu nodrošināt padevi, jo atšķirībā no pirmajām divām paaudzēm, kur motors pats sūc no reduktora gāzi, trešajai un ceturtajai reduktoram ir jānodrošina iztvaicēšana.

Būtu nomikam civiks, nevis cirvis, būtu teksts "Siltos laika apstākļos no rīta ar benzīnu sanāk nobraukt 400-500 m un tad sāk raustīties uz gāzes"...

msh 02.04.2013 18:45

Pirmais

msh 14.03.2013 7:31

DekstersFF rakstīja: Man nav bijusi neviena mašīna 300 ls vērtībā, šrotist. Nekad.

Vispār tev ir tipiska lauķa domāšana, kas veidojas no PET pudeļu kolas un čipsiem.

Tad tev droši vien ir tas variants, kā vienam paziņam manā vecumā - nopērk kaut kādu lamatu pa 800 lašiem, pakauj, beigās atdod šrotā pa 200-300...

msh 13.03.2013 18:45

Pavēstīšu lietu, kas tev kā sēdies-kauj-aptin ap koku-atdod šrotā braucējam liksies savāda - lai kaut ko sataisītu, parasti ir arī kaut kas jānoņem.

Un par to astmas labumu - nu jā, vācu pensis pa desmit gadiem daudz nobraukt nav paguvis, tāpēc tavai astmai tiešām tehniskais stāvoklis vēl pagaidām ir labāks nekā manam audī - kamēr astma nav tikusi aptīta ap koku vai es nopietni parūpējies par stāvokli. Savādāk, nu tu jau pats saproti - tev ir deviņdesmito vidū projektēts žopelis, kurš labākajā gadījumā ir vienā līmenī - tehnoloģiski - ar par desmit gadiem vecāku audī dizainu.

P.N. Redzot pie kā tu esi palicis, nav arī daudz jādomā kas bija tās astoņdesmit vai cik tu tur nosauci, mašīnas - kaut kādi līdz kliņķim nofisti šroti vēl trakākā līmenī nekā šīrim To daudzums jau kā reiz ir atbilstošs - ieķer pa 300 lašiem mizu ar pusgadu tehnisko, pakauj, atdod šrotā un ņem nākamo - brīnums kā astma tur vēl nav nonākusi, bet tas jau ir tikai laika jautājums...

msh 13.03.2013 18:36

Nu re, beidzot tev pieleca

msh 13.03.2013 17:21

Tev nebūs tēlot merivasfanu!

msh 13.03.2013 16:43

DekstersFF rakstīja: msh, cik gadā km tu nobrauc ar to savu šrotu ?

Nav ne jausmas. Pēc tā, cik es mēnesī ieleju bākā, nedēļā kādi simts kilometri varētu būt.

DekstersFF rakstīja:

Nu tas tāds lauķu joks, viņi smejas arī par to,ka šrots gandrīz iebrauc kokā.

Žēl ka tev ir tāda pavāja saprašana - tajā viģikā es tik gandrīz iebraucu kokā, cik gandrīz kokā iebrauc jebkurš, kurš brauc pa ceļu, kuram abās malās aug koki. Es neesmu tu, kas "mācās" tinot mašīnas ap kokiem

P.N. Brīnums kā tu neesi sācis komentēt otro viģiku - bet ak jā, es tak tajā neizrunāju ne vārda...

msh 13.03.2013 16:34

Jā, tā čaļa vecums varētu būt vienāds vai pat lielāks ar manu pasažieru vecumu tajā viģikā.

GB12 rakstīja:

msh rakstīja:

GB12 rakstīja: Šodien manam baudāmajam Passat B6 aprit 2 mēnešu un 8 dienu jubileja. Nobraukums - cienījami 97 844 km. Urrrāāāāā!

Tev ir jāskaita no pirmās reģistrācijas, kā fans, vai no konveijera noripošanas datuma, nevis no nopirkšanas

a kur bija jāsmejas?

Par divu mēnešu bubileju ar simts štukām.

msh 13.03.2013 7:56

DekstersFF rakstīja: Oi, sacitējos.. tas msh

Ko tu... viss ok, cerams,ka esi jau apguvis māku tam audī paneli ar skoču pietīt,lai nekrīt nost, ar saviem lauķiem kopā filmējot lauķu video

Man tādas mākas nav vajadzīgas - man ir audī, nevis žopelis astma

msh 13.03.2013 7:41

GB12 rakstīja: Šodien manam baudāmajam Passat B6 aprit 2 mēnešu un 8 dienu jubileja. Nobraukums - cienījami 97 844 km. Urrrāāāāā!

Tev ir jāskaita no pirmās reģistrācijas, kā fans, vai no konveijera noripošanas datuma, nevis no nopirkšanas

msh 13.03.2013 7:37

VWfans rakstīja: GB12, ko Tu mūždien par to braukšanas stilu piesienies? Jau teicu, ka vakar, jūtot, ka laikam tīrās kvēpu filtrs, uzminu uz 100-110 km/h. Bet tie ir 2600-2900 apgriezieni. Citam auto ar lielāku dīzeļmotoru pe tādiem apgriezieniem būtu 120-140 km/h!

Nu zajebis, tavas šujmašīnas kārba ir tikpat īsa kā tā, ar kuru ir sajūgta mana degvielas kapsēta. Bet manā gadījumā uzliekot lielākus ripuļus, tb tik lielus, cik ražotājs nav paredzējis, ekonomija uzlabojas - tev gan tā diez vai būs

Lasītākie raksti

Jaunie raksti