Es nedomāju bet zinu. Ja problēma būtu ar brīvgaitas vārstu, tas būtu nosprūdis par maz vai par daudz atvērts un viss
Par pārējo - vai nu brauc uz iglit, vai lasi stiliņā manu KE-jeta diagnostikas tofiku un rīkojies. Ja tomēr gribi minējumus - pamēģini atraut [brīvgaitas vārstu, protams, pievienojot] MAF potenciometram štekeri - to, kas šprices galvas lanžera pusē - brīvgaitai būtu jālēkā zināmā diapazonā ap 1k rpm un borta kompis, ja tāds ir, nerādīs patēriņu, bet citiem gļukiem būtu jāpazūd. Ja nē, roc tālāk.






















Nezinu par rīgu, uz zīmēm "galvenais ceļš" diži skatīties nesanāca, vairāk iekrita acīs kaudzēm "nogriezties pa kreisi aizliegts"
, bet man patīk šitentāda veida idiotismi uz manas mīļās, sabrukušās A11 šosejas:
1) Pirms diviem galīgā ānusā esošiem posmiem agrāk dažus gadus bija saliktas atmazku zīmes "ieteicamais ātrums 50". Šopavasar kaut kāda velna pēc kāds plānā galdiņa urbējs tās samainījis uz "atļautais ātrums 50", tādējādi padarot mani par pārkāpēju, jo kruīzs uz 95, protams, tiek turpināts - kāda velna pēc tagad tur tās zīmes saliktas, hvz, jo tas ceļš ir tikpat lielā ānusā kā pirms gada, diviem vai pieciem
Ja kādam nav skaidrs ka pa mūsu ceļiem nav ieteicams braukt ar zemprofila riepām - pats vainīgs, lai noveltu atbildību uz braucēju, pietiek ar "ieteicamais ātrums" zīmēm
2) Vislabāk man patīk pāris vietās saliktas zīmes "slidens ceļš" - pāris vietās, kur neko slidenu neredzu, bet bedres gan ir daudz - liekas ka tas, kurš izdomāja uzlikt tās zīmes, nesaprot par ko tām zīmēm būtu domāts brīdināt, tik ieraudzīja ka uz zīmes ir uzzīmēta līkločus metoša mašīna, tātad zīme, ko uzlikt lai vadītāji zina ka jāizvairās no bedrēm