Kā vienmēr... tukša d.iršana.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kā vienmēr... tukša d.iršana.
Sretsked rakstīja: Nu ja, visa pasaule zin
Bet visa pasaule nezin,ka tu esi ragains ēzelis
Arī Minhauzena stāstus lasi?
Ak jā... tu tak nemaz nezini, kas ir tavas īstais tēvs...
Vai ne, pilsdrupās atrastais kroplīt?
Sretsked rakstīja: Pilnīga neraža, gribu pirmajam nosūtīt personīgu,aizskarošu sms, bet esmu pakāsis tel numuru.... Pirmais, nu ka dajoš fiksi numuru,primāt !!
Fartuk, primāt II , iemācies,slampa, uz pavadzīmes parakstīties. Ja nejēdz, vismaz krustiņus uzvelc, pupainā.
Ej pasūkā savam sencītim mazo pirkstiņu pediņ!
Kas ir CHA ?
uupis rakstīja: Somātu tula…
Ūpis jau svipelē...
scope rakstīja: Vēl jau svētīgi būtu palasīt LVS, kur noteikti ir definēts, cik liels ir minimālais joslas platums.
Ja Čaka ielā nesatilpst 4 min. platuma joslas, tad...
Nav tie paši mistiskie 3m ?
Es gan esmu par to, ka uz Čakenes ir 1 josla...
Bucefals rakstīja: Laaabrīt!
Cik ir aptuvenā cena dīzelim pērkot no rokas?
0.50 - 0.55
auma rakstīja: Iedomājamies to pašu čaka ielu, braucam divās rindās uz centru, te pēkšņi viens ******* ir nometis autinju uz ielas braucamās daļas. Kuram tad tagad ir priekšroka? Tam kurš brauc pa pirmo joslu (te daži apgalvo ka pirmā ir primārā vienmēr), jeb tam kuram nav ceļā šķēršļu? Tas pats arī uz fev pārvada, kamēr ar zīmēm nav norādīts savādāk, tikmēr priekšroka būs tam kurš brauc taisni (jo nekas viņam neliek darīt savādāk) un tas kura ceļā ir šķērslis (tilta marga) tam nākas pārkārtoties.
Iedomājamies tādu pašu situāciju, tikai ar četrām joslām. Pēc dažu teiktā sanāk ka tagad visām četrām pūtu jāpabīdās pa kreisi, bet kā lai piemēram kreisā malējā joslā braucošais tagad zin kas darās labajā joslā (blakus brauc smagais un zīmes nav)?
P.S.
Satiksmes noteikumu nianses un strīdu situācijas ir interesējušas sen, tāpēc gadu atpakaļ liekot uz C kategoriju es pasniedzējiem daudz liku smadzenes kustināt lai atrisinātu dažādas neskaidras situācijas.
Tas ir cits gadījums.
Nortel rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
ak rakstīja: Priekšroka tam, kas no labās puses tad, ja abi maina virzienus. Ja viens brauc taisni, tad viņš brauc taisni. Vai ir skaidrs, kas ir taisni? Ja Tava josla pazūd, izbeidzas, tad kāda Tev priekšroka līst virsū tam, kas brauc taisni?
Ja es turpinu braukt pa to pašu ielu (Brīvības), tad es nemainu virzienus - es turpinu braukt pa tās pašas ielas pirmo joslu un viss!
Skaidrojums tiem, kas Tankā.
Iedomāsimies vienkāršotu situāciju- dots: parasts (divvirzienu) ceļš bez nekādiem apzīmējumiem vai līnijām, kas ir pietiekami plats, lai katrā virzienā varētu braukt auto. Vienā posmā ceļš sašaurinās (vizuāli tavā pusē) tā, ka, neizmantojot nomales, uz tā pietiek vietas platumā tikai vienam auto. Pēc tavas loģikas tagad sanāk, ka tava josla izbeidzas un ir jāgriežas riņķī un jābrauc atpakaļ!
Vēlreiz - pirmā josla tāpēc ir PIRMĀ, ka tā ir primārā - ceļam vienmēr ir pirmā josla, bet tikai tad, ja atliek vietas var sanākt arī otrā un trešā.
Vispār tur (pie VEF pārvada) ir krustojums (ar Barona ielu) un pēc krusta Brīvības iela turpinās pa pārvadu (tiltu, kā tas te tiek saukts) - un ielai tāpat kā jebkuram ceļam ir spēkā augstāk minētais (par pirmo joslu). Principā, pirms iebraukšanas šajā krustojumā no pirmās joslas ir jānotēmē taisnā līnijā uz tiltu un tā arī jābrauc.
Aiz krustojuma ar Barona ielu ir vēl vismaz viens krustojums, kur tā pirmā josla principā arī izbeidzas (aiziet pa labi).
Ja tā globāli skatās uz to vietu, ievērojot CSN krustojumu izmērus, tad tir ir viens liels krustojums līdz pat tilta sākumam. Un braukšanu krustojumos nosaka jau citi CSN punkti.
Pēc Brīvības un Barona krusta ir zīme : taisni un pa labi.
ursis rakstīja: vai skārdienieks...
[ursisks komentārs]
A moš zivis?
Tā būda ir hidrohermētiska?
siamriP rakstīja: ņemšu un nodošu lūžņos....
žēl... jamai ir piekabināmais mehānisms.... var samontēt labu piekabi laukiem...
Cik tu gribi par savu būdu?
Ir doma audzēt trušus... moš var pielāgot?!
ak rakstīja: Priekšroka tam, kas no labās puses tad, ja abi maina virzienus. Ja viens brauc taisni, tad viņš brauc taisni. Vai ir skaidrs, kas ir taisni? Ja Tava josla pazūd, izbeidzas, tad kāda Tev priekšroka līst virsū tam, kas brauc taisni?
Vot tāds auna viedoklis... TAISNI...
Kur tev , kas pazūd?
Ja arī kaut kas pazūd, tad tā ir 2. josla.
Vajadzēs notestēt šito pasācienu...
Bucefals rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Bucefals rakstīja:
uupis rakstīja: Armēnis – Sutrapjan…
Gruzīns - Pohmelidze
Japānis - Tojama Tokanava.
Tas nav Japānis, bet gan ielas Ogrē! Un Rīgā vietām arī,
Netirs! Ogrē ielām nav ne vainas... tikai visādiem migrantiem kaut kas nepatīk.
Pirmais rakstīja: flopā arvērās astoņi-astoņi-kalps
Znal bi prikup - žil bi vSoči.
Pirmais rakstīja: ko darīt ar kalps-astoņi???
Ja dažādās mastīs - met nost!
Tik rēgojās onlainē, bet klusē kā beigta zive... apsveic Sirmo siderasu un demisionē!
Pieprasām Fallabuča demisiju!!!
HIPPY rakstīja: Ļautiņi – tak jums jāiet autoskolā!
Kāda priekšroka??? Viņiem ir jāpārkārtojas tātad jārāda pagriezien un jāgaida kad viņus kāds ielaidīs ja ne tad lai brauc taisni
Nu vot sākas... tūlīt birs tādas pērles, ka tik turies.
Ņepoņal... kam uz kurieni ir jāpārkārtojās? 1. josla arī Āfrikā ir 1. josla...
Kaut kā nav skaidrs par ko autors ir šasutis?
[Ja es, vai tur bieži esošai sab. transports brauc pa pirmo joslu pirms krustojuma, un tā arī turpina braukt augšā uz tilta, tad tā arī var turpināt pa taisno augšā uz tilta, nepārkārtojoties, jo nekas to neliek darīt.]
Sveicieni Sirmajam siderasam!
Banketu studijā!
brmbrmm rakstīja: Pedāļi. Ar vienu tak tā lieta nekustētu!
Nevar saprast, kuram no jums lielāks kaifs?
Vai arī abi jau gadiem turpināt viens otru morāli un virtuāli apmierināt?
Nu tam kodētajam, ar delīriju un paranoju sirgstošajam alkašam, cita kaifa dzīvē nav kā tikai veģetēt iauto.
Sekla dzīvīte... čoma purvs un iauto.
