bobcat rakstīja: šodien sarēķināju degvielas patēriņu savam dienesta Yeti 2.0TDI 81kW, aprīlī tas ir 6.75 L uz simtu. Braukšana 50 Rīga/50 ārpus Rīgas. Pagaidām nezinu kā ir jābrauc lai ierakstītos tajos 5.5 litros kā ir norādīts grāmatā. Varbūt tādu rezultātu traucē sasniegt 225/50R17, nezinu.
Principā Škodai info panelī iedegas bultiņa, kas norāda kad vajag pārslēgt ātrumu, pat ar to visu nesanāk.
Manuprāt problēma ir tieši "panelī iedegas bultiņa". Fakts, ka tu šo piemini, visticamāk nozīmē, ka tu vispār nejūti motoru, bet labākajā gadījumā spēj pārslēgties, skatoties uz tahometru. Nav vēl gadījusies mašīna, kurai es, kad uznāk retu reizi vēlme pasēņot, nespētu degvielas patēriņu dabūt pat zem rūpnīcas solītā. Cita lieta - tā braukt ikdienā nevēlos un netaisos.
Kaut vai elementārs piemērs - papildus spiediens riepās samazina rites pretestību un līdz ar to degvielas patēriņu. Bet vienlaikus zūd komforts un pie pārlieka spiediena arī auto saķere ar ceļu. Pa mūsu ceļu bedrēm izvēlos braukt ar normāla profila riepām un nedaudz pazeminātu spiedienu - dārgāk, bet drošāk un patīkamāk.




















VWfans rakstīja: Tieši tā - ar pārmērīgi ātru pārslēgšanos nevajag pārspīlēt. Dīzeļmotoriem nav vēlams daudz braukt ar zemiem apgriezieniem, jo tas samazina dārgā divmasu spararata resursu. Katrā ziņā ar 55 km/h nav pareizi braukt piektajā pārnesumā, ir pareizi braukt ceturtajā.
Nav pareizi savā prātā sasaistīt konkrētus ciparus - bet gan jājūt motoru. Ir brīži, kad ar 55 km/h ir pareizi braukt pirmajā pārnesumā.