iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
aansis 09.05.2013 9:22

VWfans rakstīja: Tieši tā - ar pārmērīgi ātru pārslēgšanos nevajag pārspīlēt. Dīzeļmotoriem nav vēlams daudz braukt ar zemiem apgriezieniem, jo tas samazina dārgā divmasu spararata resursu. Katrā ziņā ar 55 km/h nav pareizi braukt piektajā pārnesumā, ir pareizi braukt ceturtajā.

Nav pareizi savā prātā sasaistīt konkrētus ciparus - bet gan jājūt motoru. Ir brīži, kad ar 55 km/h ir pareizi braukt pirmajā pārnesumā.

aansis 09.05.2013 8:35

bobcat rakstīja: šodien sarēķināju degvielas patēriņu savam dienesta Yeti 2.0TDI 81kW, aprīlī tas ir 6.75 L uz simtu. Braukšana 50 Rīga/50 ārpus Rīgas. Pagaidām nezinu kā ir jābrauc lai ierakstītos tajos 5.5 litros kā ir norādīts grāmatā. Varbūt tādu rezultātu traucē sasniegt 225/50R17, nezinu.

Principā Škodai info panelī iedegas bultiņa, kas norāda kad vajag pārslēgt ātrumu, pat ar to visu nesanāk.

Manuprāt problēma ir tieši "panelī iedegas bultiņa". Fakts, ka tu šo piemini, visticamāk nozīmē, ka tu vispār nejūti motoru, bet labākajā gadījumā spēj pārslēgties, skatoties uz tahometru. Nav vēl gadījusies mašīna, kurai es, kad uznāk retu reizi vēlme pasēņot, nespētu degvielas patēriņu dabūt pat zem rūpnīcas solītā. Cita lieta - tā braukt ikdienā nevēlos un netaisos.

Kaut vai elementārs piemērs - papildus spiediens riepās samazina rites pretestību un līdz ar to degvielas patēriņu. Bet vienlaikus zūd komforts un pie pārlieka spiediena arī auto saķere ar ceļu. Pa mūsu ceļu bedrēm izvēlos braukt ar normāla profila riepām un nedaudz pazeminātu spiedienu - dārgāk, bet drošāk un patīkamāk.

aansis 08.05.2013 15:16

anonimikis rakstīja: Latvijas apstākļos tās ir pilnīgas muļķības. Nav mums ātrgaitas šoseju. Pilsētā mazais motors tērēs mazāk, izņemot reāli agresīvus braucējus.

Par šo varam parunāt, kad būsi iepazinies, kas īsti ir "agresīva braukšana". Rīgā es visticamāk par tādu tieku uzskatīts, jo esmu starp nedaudzajiem, kas pie krustojuma braukšanu uzsāk dinamiski, nevis lēnā garā meklē pirmo ātrumu, kad zaļais jau ir iededzies. Rietumeiropas pilsētās, uzsākot braukšanu ierastajā ātrumā, sanāk atpalikt no plūsmas - tai skaitā no mazauto ar sirmām kundzēm pie stūres.

Par 1.6 varētu vēl piekrist, ka Latvijā nav ātrgaitas ceļu, kuros šos dzinējus varētu pārslogot, bet vēl mazākie arī pie 90 km/h jau strādā ārpus savas efektīvās zonas. Tomēr ir velti pieminēt šajā kontekstā tikai Latviju, jo 2.0 nodokļu limits ir Eiropas iniciatīva, kam ir pielāgojušies visi ražotāji - un ne jau dēļ tā ka "Latvijas apstākļos tās ir pilnīgas muļķības".

aansis 08.05.2013 14:00

rudens68 rakstīja:

bobcat rakstīja: papildinājums VW Jetta ar absolūti nebaudāmo rīmu 1.6 benzīnu /75 kW

Dīvaini man līdz šim šķita jeta 1,6 benzīns ir tas sabalansētākis ...ekonomija/komforts

Nekā dīvaina, ja esi ļoti mierīgs braucējs. Lielie motori tērē nedaudz vairāk degvielu tukšgaitā. mazie - DAUDZ vairāk, izspiežot no tiem maksimumu. Dinamiski braucot mazmotors darbosies stipri virs savas "komforta zonas". Manā pieredzē vislielākais degvielas patēriņš ir sasniegts ar 1.2 (benzīna, Opel) motorīti - ~19 l/100km. Savukārt ir braukts ar 3.0 (dīzeli, BMW), ko nekādi nav iespējams dabūt virs 10l/100km. Motoru tilpuma samazināšana ir vien "zaļo" bizness. Mūsdienās populārie "izmeši" ir nekas cits, kā izplūdes gāzes, kuru apjoms ir lineāri saistīts ar patērēto degvielas apjomu - vienīgais iemesls pārejai no degvielas patēriņa rādītājiem uz "izmešu" skaitīšanu ir reklāmas triks. Tāpat motoru tilpuma (nevis to efektivitātes rādītāju) vērtēšana nodokļu izteiksmē ir tikai naudas iekasēšana, nevis vides saudzēšana. Vienīgais reālais nodoklis būtu degvielas akcīze - maksā tik, cik tērē - un nav svarīgi ar kādu dzinēju šo degvielu pārvērt siltumā.

aansis 07.05.2013 14:32

VWfans rakstīja: Google Maps uzrāda, ka Suvalki-Wyszkow caur Lomžu prasa 3 stundas un 8 minūtes, bet caur Bialystoku 3 stundas un 27 minūtes.

Tas tikai tad, ja pa ceļam čurā ik pēc 132,7km un ne ilgāk kā 1 minūti un 58 sekundes.

aansis 30.04.2013 21:45

msh rakstīja:

aansis rakstīja:

Reizēm var pabrīnīties, ka cilvēkiem Liepājā nav saprotams, ka rīdziniekam ielas vidū remontēt auto nav diezko ērti un tapēc ikdienā tiek izmantoti servisa pakalpojumi. Ja rodas specifiska vajadzība, tad ir diezgan loģiski, ka nav pieredzes kur šādas lietas tirgo.

Par cilvēkiem liepājā nezinu, liepājā nedzīvoju. Bet kaut kā lietojot internetu ir manīts ka pat cilvēkiem rīgā ir garāžas. Bet tādiem sliņķiem kā tu eksistē internets lai sameklētu rezerves daļu veikalus. Elementāri.

Nedaudz pieklājības tev derētu. Pat Deksters, kuram ar to brīžiem ir pagrūti, varēja pieklājīgi atbildēt. Bet tev nez kādēļ traucē, ka pajautāju padomu, nevis rokos pa izziņu datiem un apzvanu visus iespējamos veikalus.

aansis 30.04.2013 20:51

msh rakstīja:

Reizēm var pabrīnīties ka visādi regulāri izmantojami sīkumi, kādi liepājas autoveikalos ir pieejami bez problēmā, rīgā dažam labam sagādā problēmas atrast.

Reizēm var pabrīnīties, ka cilvēkiem Liepājā nav saprotams, ka rīdziniekam ielas vidū remontēt auto nav diezko ērti un tapēc ikdienā tiek izmantoti servisa pakalpojumi. Ja rodas specifiska vajadzība, tad ir diezgan loģiski, ka nav pieredzes kur šādas lietas tirgo.

aansis 30.04.2013 19:41

Līdz Daugavgrīvas ielai netiku, jo esot Cenuklubā, izrādījās, ka tur ir atlicis ~1,5m. Tagad gan arī tur vairs nav

aansis 30.04.2013 13:51

DekstersFF rakstīja: Tātad, redzēju tādas šodien HansaFlex veikalā Daugavgrīvas ielā, gan jau arī pārējos viņu veikalos ir.

www.hansa-flex.lv/...

Paldies, Daugavgrīvas iela ir sasniedzamā attālumā, došos meklēt vajadzīgo.

aansis 30.04.2013 8:44

msh rakstīja: Pilni veikali ar gumijas trubelēm bez tā apvalka, kuras tādēļ nav ne par gramu sliktākas.

Nu ok, bez apvalka, ja tā ir problēma - kur tieši var dabūt benzīnizturīgās (nevis ūdens) gumijas caurules. Diemžēl neesmu atradis to "pilnos veikalus" Tajos, kur esmu prasījis, visi sūta meklēt citur...

aansis 23.04.2013 8:59

VWfans rakstīja: Msh

Nu vienalga - vienu piekares elementu bedres ietekmē vairāk, citu mazāk, bet ietekmē visus. Pateicoties saudzīgai braukšanai, manai Merivai aizmugurējie amortizatori nokalpoja 125 tūkst.km, priekšējie kalpo vēl tagad (nobraukums 176 tūkst.km).

Smagi... Pašlaik man sanāk braukt ar auto, kurš nekādi netiek saudzēts un oriģinālie amortizatori joprojām ļoti labi kalpo pie 250+ tūkst.km. Meriva ir tik slikta vai tomēr tavs braukšanas stils?

aansis 21.04.2013 0:32

Redaktors rakstīja: Praktiski kaut ko tādu var atļauties tikai stiprs un par sevi ļoti pārliecināts cilvēks. Viena glāzīte mēdz atraisīt, viltīgi prasīt otru, augstāk pieminēto trešo.

Šāds teksts jau liecina par atkarību no alkohola un dzeršanu apreibināšanās pēc. Kauss alus vai glāze vīna pie pusdienām, kas netiek dzerta, lai apreibinātos, neko neatraisa un neprasa.

aansis 17.04.2013 14:47

anonimikis rakstīja: reģionos, kur tiek novērota palielināta pajoļu koncentrācija, drošības pēc vēl uzliek zīmi.

Skaidrs... Brīvības ielā ir bieži novērojami pajoļi, kas stāv Brīvības ielas kreisajā pusē... Tie ar teltīm, vai? Un Krasta ielā bieži novērojami pretējā virzienā braucoši indivīdi. Vai ne?

Diemžēl nav smieklīgi nevienā no variantiem. Ja tev ir taisnība, tad tas ir tikai apstiprinājums rakstam, ka tiek uzstādītas bezjēdzīgas zīmes, bezjēdzīgi tērējot naudu. Ja tev nav taisnība - pārāk daudz uz ceļa ir CSN nezinātāju.

aansis 17.04.2013 13:55

Palaidniex rakstīja: Kāds te sakars ar Krasta ielu - paskaidro kas ir Kūkusalas aplis!

Nezinu, kas ir Kūkusalas aplis, bet ja domā vietu, kur uzrakstīju Mūkusalas iela, tas atvainojos - sajaucu.

Jautājums ir, kādēļ, tavuprāt, Krasta ielā stāvēt nedrīkst arī bez papildus ierobežojumiem, bet Brīvības ielā tam ir nepieciešamas 326. c/z.?

Ja gribi par apļiem - tad ko dara 326. c/z Gaujas ielas aplī, kur tāpat taču ir aizliegts stāvēt?! goo.gl/...

aansis 17.04.2013 13:29

Palaidniex rakstīja:

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: kā Tev ar redzi?

Labajā pusē uz paša ieliktā linka Brīvības ielā ceļa zīmi

redzi?

Kuru ceļa zīmi tieši tu domā?

To kura paskaidro, ka esi dornis... Vai tiešām neredzi?

Redzu sekojošo:

Brīvības ielā, sākoties ielas posmam ar sadalošo joslu attiecīgajai brauktuvei aiz krustojuma ir uztādītas:

- labajā pusē 501.zīme "Vienvirziena ceļš" un 326.zīme "Apstāties aizliegts"

- kreisajā pusē 326.zīme "Apstāties aizliegts"

Krasta ielā, sākoties ielas posmam ar sadalošo joslu attiecīgajai brauktuvei aiz krustojuma ir uztādītas:

- labajā pusē 501.zīme "Vienvirziena ceļš" un 323.zīme "Maksimālā ātruma ierobežojums"

- kreisajā pusē 501.zīme "Vienvirziena ceļš"

Lūdzu paskaidro, kuru no šīm tu esi domājis kā attaisnojumu savām rupjībām?!

aansis 17.04.2013 12:24

Palaidniex rakstīja:

Ja mani pārtsteigs nesagatavotu jebkuš pa kreisi braucošais - vainīgs būs pārsteidzējs.

Laiks ko pavada pārsteidzējs ceļa kreisajā pusē ir nesalīdzināms - iebraukšanai pagalmā vai lai parkotos uz trotuāra...

Protams... Nav jau runa par to, ka nebūtu jādod ceļu.

Un laiks ir identisks, abos gadījumos daudz mazāks, nekā apgriežoties.

aansis 17.04.2013 12:24

Palaidniex rakstīja: kā Tev ar redzi?

Labajā pusē uz paša ieliktā linka Brīvības ielā ceļa zīmi

redzi?

Kuru ceļa zīmi tieši tu domā?

aansis 17.04.2013 11:58

Palaidniex rakstīja:

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Mans pašsaglabāšanās instiknts nav pretrunā ar CSN.

Tas tikai to papildina, bet dažiem tas ir stingri bojāts, kas tuvina Darvina prēmijai...

Ir jau gan pretrunā - tavs "pašsaglabāšanās instinkts" pieņem, ka tur neviens auto nestāvēs, jo to neļauj CSN. Un pec ieskriešanas stāvošā auto, kuru nebūsi gatavs apbraukt, brīnīsies, kā gan tas varēja notikt...

Kā es varu ieskriet stāvošā auto uz trotuāra, ja es braucu pa brauktuvi???

Toties es varu "nejauši ieskriet auto, kas no turienes mēģiina uzsākt kustību vai pēkšņi manā priekšā lec uz parkingu kreisajā ielas malā - proti manam auto purnā... Vai no kreisās malas uzsākot kustību man piegriež priekšā, jo nam vami pamanījis spoguļos...

Kur Krasta ielā vai Mūkusalas aplī ir "trotuārs?"

Padāvinātākajiem paskaidroju - es kā piemēru minēju Miera ielā parkoties gribētājus pret špūri.

Uz Mūkusalas apļa kaut kā jau pamanīšos apbraukt tur piestājušos piknikotājus...

Tiaki jautājums - vai tur kreisajā pusē drīkst parkoties vai nē? A umņik?

Interesanti, kā Miera ielā izvairīsies no tiem, kas apgriežas vai nogriežas pa kreisi pagalma stāvvietā? Tie tak arī tevi pārsteigs nesagatavotu, vai ne?

Par kreiso pusi situācija divdomīga - jo kreisajā pusē atļauts stāvēt uz "vienvirziena ceļa" un nekur nav līdz galam paskaidrots ko nozīmē zīme "vienvirziena ceļš", kas uzstādīta vienvirziena brauktuves apzīmēšanai - vai beigu beigās tas ir ceļš vai brauktuve.

Pēc analoģijas ar Brīvības ielu - acīmredzot Mūkusalas ielā kreisajā pusē drīkst stāvēt, jo Brīvības ielā ir speciāli uzstādītas 326. c/z, lai to aizliegtu: goo.gl/...

aansis 17.04.2013 11:30

Chankaishi rakstīja:

aansis rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Neieshu atkal mekleet taa punkta nummuru, jeegas nav!

Tieši tā - diezgan bezjēdzīgi ir meklēt to, kas neeksistē. Ja neesi pamanīji, tālāk turpat Krasta ielā ir uzstādīta 326. c/z, bet šajā posmā stāvēšana ir atļauta.

Taa fiksi caurskatot p.10 un p.38.4 - vareetu buut pieskaitaami pie agresiivas uzvediibas uz celja! Faktiski arii p.135.10 - lai gan tur nav attieciigo apziimeejumu. Ko tiesaaties buutu!

Ar šādu p.10 un p.38.4 interpretāciju jau jāsoda jebkuru par to, ka vispār brauc Nu jau sāc absurdus argumentus meklēt.

p.135.10 ir jāievēro un tur IR apzīmējumi! Apstāties drīkst tur, kur ieskrējiena josla beidzas. Linku uz StreetView ieliku tādu lai redz kādas zīmes ir aiz krustojuma.

aansis 17.04.2013 11:23

Palaidniex rakstīja:

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Mans pašsaglabāšanās instiknts nav pretrunā ar CSN.

Tas tikai to papildina, bet dažiem tas ir stingri bojāts, kas tuvina Darvina prēmijai...

Ir jau gan pretrunā - tavs "pašsaglabāšanās instinkts" pieņem, ka tur neviens auto nestāvēs, jo to neļauj CSN. Un pec ieskriešanas stāvošā auto, kuru nebūsi gatavs apbraukt, brīnīsies, kā gan tas varēja notikt...

Kā es varu ieskriet stāvošā auto uz trotuāra, ja es braucu pa brauktuvi???

Toties es varu "nejauši ieskriet auto, kas no turienes mēģiina uzsākt kustību vai pēkšņi manā priekšā lec uz parkingu kreisajā ielas malā - proti manam auto purnā... Vai no kreisās malas uzsākot kustību man piegriež priekšā, jo nam vami pamanījis spoguļos...

Kur Krasta ielā vai Mūkusalas aplī ir "trotuārs?"

aansis 17.04.2013 10:56

Palaidniex rakstīja: Mans pašsaglabāšanās instiknts nav pretrunā ar CSN.

Tas tikai to papildina, bet dažiem tas ir stingri bojāts, kas tuvina Darvina prēmijai...

Ir jau gan pretrunā - tavs "pašsaglabāšanās instinkts" pieņem, ka tur neviens auto nestāvēs, jo to neļauj CSN. Un pec ieskriešanas stāvošā auto, kuru nebūsi gatavs apbraukt, brīnīsies, kā gan tas varēja notikt...

aansis 17.04.2013 10:07

Palaidniex rakstīja: Ir tāda kolosāla lieta - Darvina prēmija...

Un jā - ir arī pieticīgākas balvas šās prēmijas piekritējiem.

Tu piesakies? Baidos gan, ka ar CSN nezināšanu un neievērošanu vien nepietiks.

aansis 17.04.2013 9:03

Chankaishi rakstīja: Neieshu atkal mekleet taa punkta nummuru, jeegas nav!

Tieši tā - diezgan bezjēdzīgi ir meklēt to, kas neeksistē. Ja neesi pamanīji, tālāk turpat Krasta ielā ir uzstādīta 326. c/z, bet šajā posmā stāvēšana ir atļauta.

aansis 16.04.2013 19:57

Kā tur paliek ar to - "nepārkāp un nesodīs"?!

www.apollo.lv/...

aansis 16.04.2013 12:21

Palaidniex rakstīja:

Jo tā arī neatbildēji kā zīme auto parkot paralēli brauktuvei uz trotuāra, atceļ iemeslus/bīstamības, kāpēc nevar parkot kreisajā pusē mašīnu... Apgrirzies un liec uz trotuāra, tikai ceļa labajā pusē! Vai tiešām nepieliec un grūti ar saprašanu?

Nē tiešām nepielec, jo varu droši apgalvot, ka parkošanās ar apgriešanos minētajā vietā ir bīstamāka un traucējošāka satiksmei!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti