iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
aansis 13.09.2016 1:16

Pavecs video, bet par tēmu: www.youtube.com/watch?v=G5jYISDXMmM

No tiem, kas apgalvo, ka Latvijā ir iespējams nokļūtu visur, nepārkāpjot CSN, sagaidu instrukciju šāda krustojuma izbraukšanai. No Vernona - apstiprinājumu, ka visi video redzamie šoferīši ir Nāves sodu pelnījuši noziedznieki.

aansis 12.09.2016 23:36

Tava skepse balstās vien uz sliktām zināšanām par GPS darbības principiem. Jā, profesionālajām iekārtām ir lielāka precizitāte, bet to tev vajadzēs, ja gribēsi pārbaudīt kā reālajā laikā dilstot riepām mainās ātrums. ;)

aansis 12.09.2016 18:28

Lūk arī mans video. Safisos meistarībā ar montāžas programmatūru, bet apspriešanai derēs: www.youtube.com/watch?v=xsgC5F-AknU

aansis 12.09.2016 14:52

Ļoti daudz kas savādāks. Gabarīti, dinamika, redzamība - tai lielajai kastei nepaskatīsies pār plecu uz aklo zonu. Vidū spoguļa ar nav - tur krava. Un labi ja ar riteni uzbrauks pagriezienā uz apmales. Klasiskā versijā iesācēji nodrāž sānu pret kādu stabu vai cita auto stūri. Piedevām - kādēļ izlaid atpakaļgaitu - cik nu ir manīts tā ietilpst B kategorijas prasmēs.

aansis 12.09.2016 14:42

Iepriekš šajā pat diskusijā par šādu manevru pārmeti man dubultu morāli un nihilismu. Kā tad tagad pašam ar to morāles daudzšķautņainību? Noteikti mīnusiņš cieņai pret Tevi un mazliet mazāks "T"

aansis 12.09.2016 12:35

Ir video - sanāca būt Spices pusē un speciāli aizbraucu līdz jūrmalai un uzfilmēju. Parasts darba dienas vidus, bet viss notiek! Samontēšu līdz skatāmam garumam un iemetīšu YouTube - tad varam paturpināt šo diskusiju.

aansis 12.09.2016 10:20

Kas nesaprotams? Tas, kādēļ NAV aizliegts pa labo pusi apsteigt CITĀ joslā braucošo.

aansis 12.09.2016 9:46

Protams, ka nelīdīs, jo par to ir bargs sods. Pagaidīs, kā nelaidēju sagaida trafarēts vai netrafarēts "Bitte folgen" un viņa sods un brauks tālāk. Problēma jau ir tajā, ka pie mums soda tikai vienu pārkāpēju kategoriju, vienlaikus otrā vēl radot pārliecību, ka viņi ir pareizie taisnības cīnītāji.

aansis 12.09.2016 9:37

Nē, tie nav atsevišķi indivīdi. Piemēram Jūrmalas šosejā ir regulāri novērojams fenomens ar pilnīgi brīvu labo joslu un intensīvu satiksmi abās pārējās.

aansis 12.09.2016 9:24

Jā tādi ir atsevišķi indivīdi, tad par ko tu cepies? Jaukt to ar tēmu par sistemātisku problēmu ir, kā minimums, nekorekti.

aansis 12.09.2016 9:07

Kaut kā ļoti nervozi tu visu uztver Es gluži vienkārši neesmu pamanījis, ka tevis aprakstītā problēma būtu tik visaptveroša - jā, pa retam ir sastapts kāds tevis aprakstītais "ņeķerpila", bet RETI. Ja tev tādi ir bieži, varbūt vajag padomāt par savu rīcību. Tieši tāpat ar moci braucot man nerodas sajūta, ka visi mani speciāli grib nogalināt un nogriezt ceļu, kā to daudzi motobraucēji apgalvo. Nebraucu ar tālajām gaismām, bet tāpat mani pamana ne sliktāk kā braucot ar auto un labprāt sastrēgumos palaiž starp mašīnām. Un jā gadās kāds principiālas nelaidējs, pagaidu un nemēģinu viņam lauzt spoguļus. Tā kā meklē vien kompleksus savā prātā un nenervozē tik ļoti. Īpaši pie stūres esot.

aansis 12.09.2016 0:03

Nē - Latvijas ceļi gluži vienkārši neatbilst pēc savas uzbūves tik lēnam ātrumam. Ja neskaita seguma kvalitāti, tad vācu bundesstrasse ar atļauto 100 pēc standartiem var būt krietni šaurāka un līkumaināka. Man, pieradušam pie 110 Latvijas ceļos braukt bez stresa ar kruīzkontroli, tur nākas iespringt, lai turētos vienā plūsmā ar vietējiem. Austrijas kalnu ceļos vispār saprotu, ka jāturas maliņā, kad vietējie pa serpentīna ceļu apdzen. Problēma ir vadītāju kvalifikācijā - par ko mēs varam runāt, ja ceļi ir pilni ar vadītājiem, kas nekad nav bijuši Rīgā, jo baidās. Bet tā pēc Eiropas mērogiem ir mazpilsēta ar mierīgu satiksmi. Pazīstu cilvēkus, kas vēl joprojām nekad nav izbraukuši Dienvidu tiltu, jo baidās apmaldīties tā viaduktos. Dažus uz pirkstiem saskaitāmos lielos apļus joprojām lielākā daļa nemāk izbraukt. Un galu galā - cik liela daļa B kategorijas vadītāju ir gatavi to visu izveikt, kaut nemākulīgi, bet ar piekrautu VW Crafter long? Bet CSDD ir izsniegusi apliecību, ka viņi to māk un drīkst!

aansis 11.09.2016 23:23
aansis 11.09.2016 23:11

Kāds nabadziņš... Nez kādēļ nevienam vācietim neskauž, ka cits vācietis brauc ar ātrāku auto un tur šādā situācijā ir normāli īslaicīgi piedot gāzi pašam, lai ātrāk pabeigtu apsteigšanu un atbrīvotu kreiso joslu. Pamēģini kādreiz - būsi pārsteigts, cik tas ir vienkārši un ne tuvu nav tā, kā tavā briesmu stāstā.

aansis 11.09.2016 23:05

Vispār jau dīvaini. Citās jomās tieši "tajā pusē" ražotājs būs vainīgs pie visa. Ne velti pat mikroviļņu krāsnīm instrukcijā raksta, ka nedrīkst žāvēt kaķus pēc mazgāšanas, jo kāda kundzīte jau pamanījās iztiesāt kompensāciju par sava mīluļa nāvi. Tāpēc man liktos loģiski, ka tieši tiem autiņiem būtu jābūt "rezervei", lai ražotājs neizrādītos vainīgs pie ātruma pārkāpuma.

aansis 11.09.2016 22:59

Nevajag visus. Pietiks ar to, ka tādi būs daudzi. Un ceļos parādīsies ne tikai liels absolūtais ātrums, bet masveidā liela ātrumu starpība. Tieši tādēļ ir svarīgi panākt to, lai VISI spēj saprast ka pēc iespējas jābrauc kopējā plūsmā, nevis jāpalielina vai jāatceļ maksimālais atļautais. Un tas nozīmē santīmskaitītājiem pārkāpt pāri savai nespējai nospiest pedāli tad kad vajag tikpat, cik lidotājiem spēt to nespiest. Un CP ir jāpārvācas ar saviem radariem no ienesīgajiem taisnajiem pārskatāmajiem posmiem uz bīstamajām vietām, kur tikai retais atļausies pārkāpt. Un tos arī jāsoda.

aansis 11.09.2016 15:38

Pamatā braucam katrs ar savu auto, kurš nu dažādu iemeslu dēļ tiek izvēlēts konkrētajam kopīgajam izbraucienam. Un tas, kurš ir pie stūres lemj pa kādu maršrutu un kā braukt. Bet vispār gadījumu minēju kā ilustrāciju komforta ātrumam, ne tam lai apspriestu savas ģimenes autobraukšanas paradumus

aansis 11.09.2016 9:29

Netici kam tieši? Tam, ka atbilstošā ceļā (piemēram tajā pašā Tīnūžu) neiespringstot ar atbilstošu auto var komfortabli braukt ar 200? Var. Ja ceļš tukšs. Un līdz brīdim, kad izrādās ne tik tukšs un vairs nevar. Bet tad jau ir par vēlu.

Starp citu - esmu pārliecināts pēc ceļa rakstura, ka tas ir projektēts kā nākotnes bānis, no kura pašlaik ir uzbūvēta tikai puse. Un tieši tas ir iemesls daudzajām avārijām - praktiski visā garumā ir lēzeni līkumi bez taisniem posmiem. Tādi ļauj braukt ar lielu ātrumu, bet divvirzienu ceļā visā garumā ir divi posmi, kur apdzīšana ir pietiekama redzamība!

aansis 11.09.2016 0:24

Neticamā kārtā manam amerikānim sakrīt ar GPS ātrumu tik precīzi, cik vispār no bultiņas, kur km/h vēl ir ar maziem cipariem, var nolasīt. Vienīgā mašīna manā pieredzē, kam spidometrs nepiemelo pa virsu.

aansis 11.09.2016 0:15

Ar to komforta ātrumu vien tomēr nepietiks. Manai sievai ir auto, kam tāds ir 200+. Tikko uzrāvās svētdienas vakarā braucot mājās no laukiem - bez jebkāda iemesla steigties tukšā šosejā mēģināja mani pārliecināt par sadzīviskām lietām un tā kā man nav izdevies viņai iemācīt lietot kruīzkontroli, acīmredzot bija mazliet neuzmanīgi piespiedusi pedāli. 129km/h un 80Eur mācība. Bet ne pašai, ne man blakus sēžot nekāda starpība ātrumā nebija jūtama - tukšā šosejā nav atskaites punkta arī pret citiem braucējiem. Un tas pats ar degvielas apetīti - šujmašīnu laimīgie īpašnieki varbūt piedomā, bet jaudīgajiem motoriem degvielas patēriņš diez ko nepieaug. No manas iepriekšējās pieredzes ar dīzeļuniversālu - 6,5 litri, braucot pa Latviju ap 100-110, 7 pa bāni 130-140, 8 pie 180 un 10 pie 200. Principā vērā ņemams patēriņa pieaugums parādās pie 150-160, kas jau ir tālu pāri ātrumam, par kādu var runāt Latvijas ceļos. Sieva tikko bija komandējumā Viļņā un ceļam abos virzienos un vēl pabraukāšanai uz vietas iztērēja 39,xx Eur par dīzeli - izbrauca ar pilnu bāku, un tik iegāja nākamajā vakarā - t.i. + vēl vienas darba dienas nobraukums tepat Rīgā.

aansis 10.09.2016 23:40

Kad pirmo reizi redzēju, nodomāju to pašu. Bet pagāja laiks un sanāca izbraukt. Pieredze jau bija cita un nekā traka tur nav. Tikai pēc tam grūti saprast cilvēkus, kas nejēdz Latvijas apļus izbraukt

aansis 10.09.2016 23:29

Neesi domājis sākt strādāt, lai varētu atļauties normālu mašīnu? Pēc šeit rakstītā šķiet, ka tev patīk skrūvēt un no mašīnām saproti diezgan daudz. Bet cilvēkiem tikmēr problēma, ka servisos dalba.obi strādā, kas neko nejēdz. Labs meistars ir zelta vērts un var atļauties braukt ar biezāku auto, nekā viņa klienti.

Bet nu daiļtirsējs ne pa jokam - gribētu redzēt, kā golfam starp 70 un 90 patēriņš par diviem litriem pieaug. To pat mana degvielas kapsēta nespēj

Un esi drošs, izmaksas pieaugtu ļoti. Padomā, cik maksā fūre un tās dīkstāve, ievērojot tahogrāfa režīmu un to, kā mainītos produktivitāte, ja tajās atļautajās stundās būtu jāvelkas uz 70. Protams arī visiem mazajiem pārvadātājiem nāktos uzturēt lielāku autoparku un šoferu apjomu. Tavs skatījums uz dzīvi mazliet atgādina kārtīgu padomju proletariāta tantiņu, kas priecājās, ka buržujiem palielina nodokli degvielai, nesaprotot, ka par tā nodokļa tiesu pieaugs cena viņas maizītei.

aansis 10.09.2016 19:57

Vai nu paliktu gribot vai tērētu vairāk - ar ietaupīto degvielā nepietiktu, lai kompensētu papildus algas šoferiem, kas tev maizīti ilgākas stundas vestu.

aansis 10.09.2016 18:56

Bet es nevēlos tērēt 10-15 minūtes uz braucienu vairāk, tikai tāpēc, ka ir cilvēki, kam nav kur likt savu laiku.

aansis 10.09.2016 16:55

Nu re - ja pacenšas tad arī var savu jautājumu noformulēt līdz galam. Neesmu liels speciālists, bet trosīti tajā laikā palēnām elektroniski aizstāja ABS bloka dati, kas mūsdienās ir integrēti ESP sistēmā. Gan ABS, gan ESP izmanto visu riteņu ātruma sensorus un tālāk veic nepieciešamos aprēķinus. Iespējams, ka pa vidu kāds arī izmanto(-ja) atsevišķu ātruma sensoru no transmisijas, bet tas nebūtu loģiski, jo ražotājiem tie būtu papildus izdevumi ar jēgu, kura ir grūti saskatāma.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti