iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
andzins1111 02.08.2014 17:42

IkdienasViesis rakstīja: Vispār jau iauto redakcija varēja apkopot vismaz pēdējo 5 gadu statistiku par aktīvākajiem lietotājiem un to šeit publicēt.

Vispār jau svarīgāk ir lietderīgums nekā plika aktivitāte. Žēl, kas Sviesc ir kļuvis pavisam kluss, bija gan aktīvs, gan izklaidējošs. Un protams arī zinošs.

andzins1111 01.08.2014 19:23

Nedaudz beztēma, bet vai kāds zina, kur šo filmu ar RAD 2203 prototipa piedalīšanos varētu dabūt?

andzins1111 01.08.2014 19:19

Nja, stulbums no manas puses. Es pie vieglajiem auto skatījos.

andzins1111 01.08.2014 15:49

Ļoti detalizēta un izsmeļoša informācija. No otras puses, ss.lv arī neviena RAF-iņa nav, laikam tiešām jau izmiruši.

andzins1111 23.07.2014 17:51

Ļoti drosmīgs eksemplārs, UK pa velo joslu nesties ar 35 km/h. Paveicās viņam, ka bez traumām.

andzins1111 22.07.2014 18:23

Elektro velosipēdiem (EU legālajiem, 250 W max.) ir ātruma ierobežotājs, 25 km/h. To lielā svara dēļ, šo ātrumu pārsniegt tikai ar pedāļu mīšanu vien ir ļoti grūti. Manējais e-velosipēds ap 25 kg sver.

Ar šosejas velosipēdu gan, es līdz 35 km/h bez problēmām varu ieskrieties.

andzins1111 21.07.2014 20:51

Amerikā arī policistiem ir viedoklis par velobraucējiem.

Dāma gan bija brīvprātīgais ments un uz doto brīdi no pienākumu pildīšanas ir atstādināta.

andzins1111 21.07.2014 18:09

Par labāko velo infrastuktūras brīnumu Rīgā to veloceliņu arī nevar nosaukts. Piemēram Brīvības un Lielvārdes ielas krustā, pie luksofora Maksimas pusē vienmēr ir liels skaits cilvēku, kas grib sķērsot ielu. Bet tas veloceliņš tur ir sāzīmēts tā, ka gājējiem reāli jāstāv celiņa vidu kamēr gaida zaļo gaismu. Un vēl tur Narvessen kiosks redzamības uzlabošanai uzlikts.

andzins1111 21.07.2014 16:00

Vispār jau teikas veloceliņš ir paredzēts velobraucējam vulgaris, tas ir aizbraukt uz darbu, veikalu kafejnīcu utt. Normāls velo plūsmas ātrums tātad 15-20 km/h. Visiem šiem likrā tērptajiem braucējiem ir jābrauc pa brauktuvi un attiecīgi arī jāturas plūsmas ātrumā. Nu jā, Latvijā gan ir aizliegts braukt pa brauktuvi, ja blakus ir velo celiņš.

Bet ir jāsaprot, ka veloceliņi pilsēta nav paredzēti lieliem ātrumiem, Nīderlandē velobraucēji vispār brauc ļoti lēni. Es vienmēr visus apdzinu.

andzins1111 21.07.2014 12:39

Esmu kaislīgs velobraucējs un ikdienā uz darbu braucu ar velo vismaz 3x nedēļa jebkādos laika apstākļos. Autor aprakstītos idiotus ir vienkārši jātriec nost, paārstēs savu salauztos locekļus slimnīcā un varbūt sāks domāt.

Starp citu, diskusijās ar "aklajiem" un "man taču pieder ceļš" autovadītājiem es arī sen vairs neiesaistos, pilnīgi bezjēdzīga garīgā bojāšana.

Silts ieteikums, ignorēt un izvairīties no idiotiem uz ceļa. Un tie var būt gan gājēji, gan autovadītāji gan velosipēdisti. Ak jā un vēl ir tāda suga kā motobraucēji.

andzins1111 21.07.2014 12:27

Autor, tu esi purpinātājs tipiskais. Ko tieši dod tas, ka tu šeit savu necieņu pret valsti un bēdu izkliedzi? Tiešām bija grūti uztaisīt foto un sazināties ar tās stāvvietas apsaimniekotāju?

andzins1111 18.07.2014 2:35

Drīkst zināt kurš Volvo modelis tiks šādi apstrādāts? Nevaru iedomāties nevienu mūsdienu Volvo, kuram piestāvētu matēts melns krāsojums. Sēdinātai klasis (740, 850 un 940) ar platām riepām, piepūstām arkām un universāļa virsbūvi, varbūt tas vēl izskatītos ciešami. Bet tad nerastos tādi jautājumi, jo auto jau būtu ieguldīts daudz darba un laika.

andzins1111 09.07.2014 13:16

Šeit apskats par to pašu tramvaju no tramvaja vadītāja viedokļa.

tramekb.livejournal.com/31007.html

Interesanti, ka tiek slavēts tas smilšu krāsas audums, ar stilīgo krāsu. Interesanti cik bieži tāds būs jātīra. Ne velti Londonā un citās UK pilsētās, lieto rakstainos audumus, uz kuriem plankumi tik ļoti neizceļas. Tu viņiem speciāls pētījums par to bija.

P.S. Apsolos par šo tramvaju šeit vairs nerakstīt.

andzins1111 08.07.2014 22:38

Plašāks apraksts par jauno brīnumbērnu.

zyalt.livejournal.com/1112328.html

andzins1111 08.07.2014 18:15

Nu un protams, par gājēju drošību pakļūstot zem tramvaja arī ir "padomāts". Un pie frontālas sadursmes ar auto, tas brīnums būs nost no sliedēm.

andzins1111 08.07.2014 18:11

Tas tiesa, bet nu šāda izpiildījumā ražošanā tas brīnums arī visticamāk nenonāks. Ja nu vienīgu Arābu Emirātos vēl kādu tramvaju līniju izbūvēs.

Maskava gan jau esot vagonus pasūtījusi.

andzins1111 08.07.2014 17:50

Уралмаш Jekaterinburgā strādā pie tramvaja Krievijas oligarhiem.

[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=hott87uxllmkwbtqzvo1.jpg][/URL]

[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=vtef5iks7ney5vofih3.jpg][/URL]

andzins1111 23.06.2014 17:11

Šīrs sen nav pa Eiropu braucis. Febraārī arī Vācijā un Nīderlandē ceļi nav nekāda medus maize. Bāņi jā, bet ielas pilsētās vienos ielāpos. Par sapņu zemi UK vispār nerunāsim, šie tikai nesen ir atklājuši, ka sals un sniegs bijā asfalsegumu. Un līdzekļu ielu remontiem praktiski nav.

andzins1111 19.06.2014 15:21

Es varbūt neesmu pilsonis vulgaris, bet par to algu ko saņem ausainis es labāk gribētu lai viņš ar 100% atdevi pilda savus pienākumus. Tramvaju vadīšana lai paliek RS darbinieku ziņā.

andzins1111 19.06.2014 13:00

Vēl jau ir arī Fiesta kravas versija, vakar uz ielas redzēju ap 2006. gada ražojuma.

andzins1111 11.06.2014 16:47

Klipiņi labi, bet nu diez vai mērķauditorija tādus skatās.

andzins1111 10.06.2014 18:43

ļ. cien. briedisunrepše no kurienes jums dati? Minimālā stundas likme UK ir 6.31 GBP, kas 8h darbienā un 20 dienas mēnesī sanāk 1009.6 GBP, un ja 1.20 EUR ir aptuveni viena mārciņa, tad tie ir 0.1 % no algas.

Bet, lētākā autobusa biļete UK ir ap 1.80 GBP (Glāzgova), un tramvaji sākas no 2.50 (Mančestra). Kaut gan piemēram Mančestrā nekad lētāk par 2.80 nav gadījies pirkt.

andzins1111 09.06.2014 12:20

Bams, kas ir šis par brīnumu Ļvovā? Ukraiņi paši tādus skrūvē kopā?

andzins1111 06.06.2014 19:05

Diezgan interesants apraksts kā Vladivostokā palēnām iznīdē tramvaju. Tagad ir saprotams kāpēc ausainis cīnās par to bezmaksas transportu. Viņam tāpat kā ūpim jau no bērnības ir naids pret tramvajiem.

zyalt.livejournal.com/1091455.html

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti