Tikko tiesības nolikušajiem, auto izīrēšana ir diezgan padārgs pasākums.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tikko tiesības nolikušajiem, auto izīrēšana ir diezgan padārgs pasākums.
Izrādās, ka tramvajiem arī tādi ir.
msh rakstīja: Līdzīgi par to fabiju.
Tu vispār ar to Fabia esi braucis? Nu nafig nevajag tam auto lielāku motoru par 1.2. Fan Tu nopirki 1.2 MPI vai TSI? Un ja MPI tad 60 vai 70 zs?
Vai šādas apgriešanās platformas kaut kur izmanto arī tramvajiem? Vilcieniem esmu redzējis gan ārzemēs, gan Rīgas vagonu parkā un Daugavpils lokomotīvju remont-rūpnīcā.
Atgriežoties pie Smaidīgā uzdotajiem jautājumiem:
1. Kāda ir summa, kuru jūs varat atļauties mēnesī iztērēt auto uzturēšanai? Es rēķinātu kādus 50-100 EUR mēnesī 5-8 gadus vecam auto (tas ir vidējais, katru mēnesi protams nav auto jāremontē). Protams, ja auto ir 19" diski, tad pat riepas tur var nesanākt.
2. Sētā, tas ir daudzstāvu mājas pagalms vai privātmāja?
Fan, tā Meriva ir 7 gadus vecs auto. Un par gaumi protams nestridās, bet tad jau Tava gaiši zilā meriva ir daudz pievilcīgāka par šo žaļo sienāzi. Šeit tika runāts par 3 gadīgu, un tur nu tiešām atrast kaut ko ir pagrūti. Ja paskatās ss.lv pēdējo 5 dienu sludinājumus un visus auto kas nav vecāki par 2011. gadu. Tad tur zem 5k ir ir divi Clio, viens Ka un Megane pa 5100. Neviena korejieša.
Kāpēc tik skarbi? Meriva 197k jau noripinājusi, lieli remonti, cik atceros, bija tikai vienreiz. Normāls auto. Un Fans arī izmaksas uz 1 km bija nopublicējis, Opelis nebūt nav slikts.
smaidiigais rakstīja: ..., ja nav, tad labāk 2 vai 3 gadus vecu mazpiebezdētu...
Vēl, protams, jāizvērtē potenciālais nobraukums.
Ko tieši 3 gadīgu 5k EUR budžetā tad Tu ieteiktu? Tur jau pat "garlaicīgā" Fabia nesanāk. Manuprāt, ja ir 5k, tad jāpērk auto par kādiem 3k un 2k jāatliek "pārsteigumiem". Tad 2 gadus var ar iegādāto brīnumu bez īpašām galvas sāpēm nobraukt. Protams, ja pie tiek 5k mēnesī rodas jauni 400-600 EUR ko ieguldīt auto, tad var pirkt uz pilnu banku.
Fanam neatliks nekas cits kā ar to Fābi izrīkoties tāpat kā šis pilsonis.www.delfi.lv/...
Un neviens nepērk? Kāds vispār atnāca to auto apskatīties?
Google iAuto e-pastus atpazīst kā spam-u, tā kā man ir divas pasta kastītes, un no vienas viss pasts automātiski pārsūtās uz pirmo, tad es nemaz to i-Auto e-pastus kas bija ievietoti spam listē neredzēju.
Polo, ar kondicionieri sākot no 12082 EUR (pašlaik akcija 11 144), Fabia pilnīgi bez ekstrām 9 300 (kondicionieris jau 955 EUR),
Pērk, bet nav saprotams kāpēc. Kad vēl bija tāda Air Baltic auto nome (pēc tam Add Car), tad viņiem bija ap 2007. gadus ražotās Fabia un Polo. Es ap 2010./2011. kādas reizes 10-15 no viņiem nomāju auto. Teiksim tā, Fabia grabēja visas plastmasas, drošības jostas karajās kā lupatas un salons bija padilis. Polo ar tādiem pašiem nobraukumiem izskatījās un uzvedās daudz labāk. Cenas jau viņiem diezgan salīdzināmas. Pēc tam AddCar iepirku jaunus autiņus, un tie visi bija tikai Lietuvā reģistrēti Polo.
Kā cilvēks ar SAAB 900 var braukt kā lielceļu huligāns. Kaut kā neticu es tam stāstam.
p.s Braucu paklausīgi un neuzkrītoši, tāpat kādas 2-3 reizes uz klusiem miestiņu ceļiem naktī apturēja un palūdza iepūst trubiņā.
Auto gadījumā bijis ar stūri "nepareizajā" pusē un kāds čaklo roku meistars ir pa lēto pārlicis? Bet taisnība meistaram ir, jāmaina. Kura gada auto tas ir?
Izkopēts no facebook:
Rīdzinieki un pilsētas viesi aicināti izteikt viedokli par stāvparku sistēmas (Park & Ride) ieviešanu
Rīdzinieki un pilsētas viesi, kuri ikdienā pārvietojas ar automašīnām, no šodienas - 24.februāra - līdz 19.martam, aizpildot anketu, aicināti izteikt savu viedokli par stāvparku (Park & Ride) sistēmas ieviešanu, kas palīdzētu prognozēt stāvparku sistēmas lietderību, kā arī galvenās prasības to izstrādei.
Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments šobrīd izstrādā jauno Rīgas teritorijas plānojumu, kura ietvaros tiek izstrādāts Transporta attīstības tematiskais plānojums. Tas paredz sagatavot Rīgas domes auto novietņu politikas un attīstības koncepciju, ietverot stāvparku sistēmas attīstības plānu.
Lūdzam aizpildīt anketu un izteikt savu viedokli par stāvparku sistēmas ieviešanu:
Rīgas viesiem:webanketa.com/...
Rīdziniekiem:webanketa.com/...
Izdrukātā veidā tās būs iespējams aizpildīt visās „Statoil” degvielas uzpildes stacijās Rīgā, Pilsētas attīstības departamentā klientu apkalpošanas dienās, kā arī Rīgas pilsētas būvvaldes Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Amatu ielā 4.
Papildu informācija par klientu apkalpošanas dienām un darba laiku pieejama:www.rdpad.lv/...
Auto novietņu politikas un attīstības koncepcijas mērķis ir samazināt autotransporta sastrēgumus pilsētas centrā, veidojot transportmijas punktus auto novietnēs pie pilsētas robežas un dzelzceļa loka, kā arī izstrādāt noteikumus stāvvietu ierobežošanai pilsētas centrā. Lai darbotos šāda stāvparku sistēma, ir jāpilnveido sabiedriskā transporta pakalpojumu tīkls un jāveido vienota sabiedriskā transporta un stāvparku biļešu sistēma.
Stāvparki ir publiski pieejamas stāvvietas ārpus pilsētas vai tās centra, kur autovadītājs un tā pasažieri var ērti novietot savu auto un tālāk līdz galamērķim doties ar ērtu un ātru sabiedrisko transportu vai velosipēdu. Stāvparku sistēmas pamatuzdevums ir vides kvalitātes uzlabošana pilsētā un it īpaši tās centrālajā daļā, samazinot sastrēgumus, kā arī trokšņa un gaisa piesārņojuma līmeņus.
Rīgas teritorijā tiek plānota divu līmeņu stāvparku sistēma: gar Rīgas robežu – lielāko ievadceļu un dzelzceļa staciju vai tramvaja pieturu tuvumā, un otra - tuvāk pilsētas centram – ārpus ierasto sastrēgumu zonām.
Zinot, ka VWfans brauc saudzīgi un nekad nepārnsiedz 89.9745664 km/h, šī tiešām ir ļoti slikta reklāma Škoda automašīnām. Nu un pat Latvijas dīleru dīvaino attieksmi jau sen bija dzirdēts. Interesanti, paši dīleri šo auto portālu nelasa?
Ja Tu par Intu runā, tad pāris mēnešus viņa atsēdēja gan. Paskaties to pašu UK, par cilvēka nogalināšanu uz gājēju pārējas (vadītājs brauca bez brillēm, kaut gan vajadzēja viņam tādas) arī tikai piespiedu darbu piespriež.
Bet tā autors no lielākā soda (nāves) ir jau izbēdzis, tā kā nav ko satraukties.
Bams, ja vienreiz ievietoja attēlu no šī interesantā tramvaja Sibīrijā.
englishrussia.com/2014/02/15/metro-rail-tram-system-for-a-tiny-village-in-siberia/
Es šodien uz darbu braucu ar velosipēdu, kopā 14.5 km. Man pa ceļam 5 autovadītāji nelietoja pagrieziena rādītājus, 2 pārbauca krustojumu pie sarkanā signāla un 1 man nedeva ceļu, kaut gan viņs bija uz mazākas nozīmes ceļa. Nu lūk, vadoties pēc šodienas pieredzes, es izdaru secinājumu, ka pilnīgi VISI autovadītāji ir cūkas un nekad nav iemetuši aci CSN grāmatiņā.
p.s. Fakts, ka kopumā satiksmē bija vairāki simit transportlīdzekļu, neko nemaina.
Tramvaju cienītāji, kuri lieto Android platforma telefonus, tagad var braucot tramvajā, paši kļut par RS satiksmes plānotājiem.
play.google.com/store/apps/details?id=com.danielviktorin.tramtycoonfree&hl=en_GB
Sen jau būtu jāpieņem kā vispārzināmu faktu, ka mūsdienu mēdiju viedoklis net tikai nav uzskatāms par autoritāru. Bet arī ļoti bieži ir maldinošs un aplams. Tāpēc jau literatūras stundās māca rakstīt domrakstus, lai cilvēks spētu analizēt iegūto informāciju un sasaistīt to ar savu realitāti.
Kā no Valdemāra ielas bez sāpēm tikt uz Artilērijas ielas? Kreisais no Brīvībenes tur vispār ir atļauts?
Bams, kā tad palika ar to Daugavpili? Kāpēc tiek izsludināts jauns tramvaju iepirkums? Baltkrievu taču savu brīnumus jau bija paspējuši atvest uz D-pili? Vai Eiropas fondu nauda nebija jāiztērē līdz 2014? Liepāja jau sen pabeidza tramvaja līnijas pagarināšanu.
Parasti ja nav 2 gadu autovadītāja stāža, tad tur ir pavisam cita cena.