iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ledzep 16.03.2017 22:20

Galīgi neiesaku. Kur nu vēl franču izpildījumā.

Robots un variators ir sliktākie autoindustrijas izgudrojumi ātrumkārbu jomā. Tas tika un tiek darīts ar domu samazināt izmaksas, jo šāda veida kārbas uzražot ir daudz lētāk kā "parastu" automātu.

Ja variators vismaz nodrošina laidenu braukšanu, tad robota kārba zaudē pat šajā jomā- jo kas labs var sanākt, ja manuālajai kārbai uzliek virsū elektronisku pārslēgšanas mehānismu. Labāk ātrumus slēgt pašam.

ledzep 16.03.2017 16:16

Auris arī ir labs, kopumā modernāka, svaigāka mašīna. bendzīna motori bez problēmām, pieejams arī tas pats 1.4 dīzelis, tikai nu jau ar pjezo sprauslām .

Bet salona apdare nedaudz sliktāka, daži saka, ka šur tur nevietā ir korozija (vairāk attiecināms uz Latvijā lietotiem auto).

Nevajadzētu izvēlēties 2.0/2.2 dīzeli. Tā bija jauna konstrukcija ar ķēdes piedziņu. līdz 2009 gadam plaisā motora galvas, galvas blīves defekti. Priekšlaicīgi DPF un DMF defekti- kā jau visiem.

Corolla (Auris sedans) bieži vien ir ražots Dienvidāfrikā (arī Eiropas tirgum), lai gan par tehnisko izturību šaubu nav, apdares un salikšanas kvalitāte šķita tiešām bēdīga.

ledzep 16.03.2017 15:49

No savas pieredzes kā vienu no uzticamākajām mašīnām cenā līdz 4000 eur varu minēt Corolla E12 (2002-2006 gads), ir bijušas vairākas šādas mašīnas.

Visizturīgākais un efektīvākais dzinējs ir 1.4 dīzelis- super vienkārša konstrukcija- viena sadalene ar ķēdes piedziņu, 8 vārsti, nav divmasu spararata un nav pat neviena spriegotājruļļa + Bosch degvielas sistēma.

2.0 dīzelis arī ir ok, bet Denso degvielas sistēma ir dārgāka remontā. Motora resurss vismaz 500000km.

Tehniski mašīnai tiešām nav nekādu izteiktu problēmu. Varbūt nedaudz biežāk par vidējo rezultātu izbeidzas kārbas gultņi- it īpaši dīzeļiem.

Benzīna motori bez problēmām, vienīgi līdz 2005. gadam tiem ir rūpnīcas brāķis gredzeniem- palielināts eļļas patēriņš. daudziem tas tika remontēts pa garantiju.

Salons ir kvalitatīvāks kā jaunākiem Toyota modeļiem.

Jāpiebilst ka mašīnu ražoja trīs valstīs, un atšķiras izmantotie agregāti un salikšanas kvalitāte.

Hečbeku ražoja Liebritānijā un Japānā,

Universālu un Sedanu ražoja Japānā un Turcijā

Japānā ražotas mašīnas pēc facelifta sastāda salīdzinoši mazu daļu.

Britu mašīnām ir labāka pretkorozijas aizsardzība un plastmasas bāka, lai gan jāsaka ka šim Corolla modelim ar koroziju īpašu problēmu nav.

Turku mašīnām šķita sliktāka salikšanas kvalitāte, lai gan šis ir diezgan neobjektīvi.

ledzep 16.03.2017 15:27

Varu pakomentēt par motoriem-

Honda dīzeļdzinējs būs daudz labāks, jo sevi jau pierādījis kā ļoti uzticams motors bez izteiktām problēmām.

Par Nissan 2.2 dīzeli neko labu nevar apteikt- cik dzirdēts kaprīzs un sarežģīts remontos + Denso degvielas sistēma, kurai ir dārgākas (nerestaurējamas) komponentes.

Honda arī būs izturīgāka kopumā. Nissan uzticamība ir būtiski kritusies kopš 2000 gada, kad tās kļuva par "eiropas" mašīnām.

Vēl piebilstot par benzīna motoriem- bez gāzes iekārtas tie nav efektīvi- neiet un pārtēriņš neadekvāts. Nissan ir problēmas ar motoru ilgmūžību, bieži vien priekšlaicīgi nolietojas ķēde, palielināts eļļas patēriņš.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti