Nu būs zināmas grūtības ar to transportu:
www.la.lv/baltijas-valstis-vienosies-par-testiem-elektroenergijas-tikla-atslegsanai-no-krievijas
Šogad jau intervijā atzina ka ir progress tehniski atslēgties.
Nu būs zināmas grūtības ar to transportu:
www.la.lv/baltijas-valstis-vienosies-par-testiem-elektroenergijas-tikla-atslegsanai-no-krievijas
Šogad jau intervijā atzina ka ir progress tehniski atslēgties.
Nē ar zīmēm sēžot krēslā un skatoties google maps viss ir elementāri skaidrs. Tumsā pirmajā joslā daļa bija noparkojušies, citi gaidīja korķī. Gan jau arī negaidīti pārsteidza sētnieks bez vestes ar slotu Slokas ielas vidū. Zilās zīmes pamanīju jau no tāluma, bet nezinu kā neuzķēru to mazo ķieģeli. Neredzēju jēgu spiesties pa labi, lai nobloķētu ar savu kreiso tik drīz no slokas visu rindu. Protams tagad līdz mūža beigām vai izmaiņām šis krutsts tagad zināms. Gribēju atzīmēt, jo var vēl kāds tur kļūdīties.
Samaksā vairāk par stūres lāptiņām vai pārslēdz uz sport mode.
Dīzeli tak ir grūtāk noslāpēt kā benzīnu?
Mēs likām pie sienas uz āķiem pamīšus
Var vairāk personīgo pieredzi, kā to tandēmu pa vilciena trepēm izgrozīt? Man ir "aste" velo, nav ne vainas, kad grib pamin, kad ne pārtrauc. Velo piekabes tomēr cik man ir sanācis vilkt grūti kur ir apmales, stabi un grantene. Veloceliņš labi, šoseja arī, tikai bīstami uz šosejas ar tiem apdzinējiem, kad nāk pretī, stumj grāvī.
Kondicionieri tiešām vajag karstā laikā un to visvairāk izjūt zīdaiņi un suņi. Lietus un mitrums ir ne tikai paklājos bet visas drēbes, lietussargi un mantas.
ABS tomēr ziemā ar sniegu,kad braucu šajā pasākumā bija ļoti noderīgs www.valmieraszinas.lv/zilakalna-autotrase-vaditaji-apgust-drosas-brauksanas-iemanas/#1
Arī Rīgas satiksmē braucu ar b4 passat bez ABS kaut kāda nervoza tā braukšana jo kad ievēro distanci, kāds ielec priekšā, nobremzē un tu slīdi kā ar bobiku, kad piesit ar sniegu protektoru
Manuprāt ok, ka tievāks kvēldiegs kam ir lielāka elektriskā pretestība un spilgtāk kvēlo ātrāk izbeidzas kratoties vai auto gaismu slēdzelēšanas dēļ. Nav jau baigi dārgās tās + spuldzes, osram h7 led versija gan.
Drošības jostas un ABS ir nepieciešamas darba kārtībā mūsdienu auto. Par kondicionieri var strīdēties, tomēr karstā laikā nogursti vairāk garos gabalos un mitrumā vieglāk logi aizsvīst tak.
Nu tas nav kā ar ugunsdzēšamo un rezerves ratu, ka tās spuldzes nopērk pirms izdegušas un vadā līdzi gadījumam, jo 100% izdegs tikai nezini kad.
Jā vibrāciju no trolejbusa vai smagajiem jūt. Jau 5 sākas troksis. Vasarā reāli karsti un putekļi fasādes pusē.
Protams varbūt var iztikt vispār bez auto, jo viss tuvu un sabiedriskais transports pieejams.
Grūti pieejams bērnudārzs gan privātais gan valsts. Pie mājas nebija autostāvvietas, attiecīgi rati,kulba iepirkumi utt. stiepšana pa trepēm, jo cara laika ēkā nebija lifta. Pļavniekos bija nedaudz labāk kā centrā auto ziņā. Kā arī riteņu mazgāšana,uzglabāšana u.c. hobiji prasīja garāžu. Lifta šahtā bija šļirces, arī bērnu laukumiņos vakara maiņā šļirces un pudeles sasistas, kaimiņu trokšņi dzīvoklī. Maz piedāvājumu mājām dārzciemā, dreiliņos zem 200k. Iespējams atgriezīsiemies dzīvoklī, kad bērni izaugs.
It kā nav brīnums, bet es kļūdījos 5dien vakarā un satikos ar pāraudzinošu taksistu. www.google.com/maps/@56.9518209,24.0622392,3a,75y,84.95h,92.95t/data=!3m9!1e1!3m7!1s45J6lWLOqzXsngFj8V9ikg!2e0!7i13312!8i6656!9m2!1b1!2i37
Braucu jūrmalas gatve- slokas, kuldīgas ielas un taisīju labo no 2. joslas jo paļāvos uz horizontālajām bultām.
Tendence pēdējos 20.g ir diezgan skarba, ka Rīgas centrā ir samazinājies iedzīvotāju skaits par ~40%. Nākotnes perspektīva tāpat: www.rdpad.lv/veikts-petijums-demografiskas-prognozes-riga-tas-apkaimes-un-rigas-metropoles-iekseja-telpa/
Arī es esmu viens no tiem, kas dzīvoja centrā, kas bija labi līdz nebija bērnu. Tad pārcēlāmies uz guļamrajonu un nu jau esam "lauķi", jo āpus Rīgas robežām. Kovid laikā būtiski izmainījusies cilvēku vēlme un iespējas būt cieši kopā kā pilsētā un vairāk novērtē iespējas būt individuālajā mājā. Kaut kāda taisnība ir arī komentārā par praktisko iemaiņu trūkumu jauniešiem.
No sava skatu punkta nekā droša nav gāzt ar pedāli grīdā, jo pat no vietas ar 2. robu izspolē. Dīzelis Alfa pilnīgi normāli brauc arī ar 5. vai 6. apdzīšanai mērenos ātrumos. Pārāk viegli un ātri aizlidot tuvu vai virs 200, kur man nav droši. Auto pavecs 2.4 dīzelis ar citu turbo un čipu. Robus slēdz pēc boost rādījumiem.
Nu ir dažādas iespējas, kā izvēršas lietota auto iegāde, pie.
www.la.lv/video-remonts-teju-automasinas-vertiba-ka-evitai-iesmereja-slikta-stavokli-esosu-bmw
viencexperc rakstīja: Un to pacientu pieplūdumu, par ko raud ārsti, paši arī radīja. Neviens neietu uz slimnīcu ar temperatūru 39 grādi un klepu. Paši pacēla paniku, un tad brīnās, kāpēc slimnīcas pārpildītas.
Latvijā no 1830 "saslimušajiem" tikai 9 atrodas slimnīcā.
Vadoties pēc Nacionālā veselības dienesta datiem, pagājušajā diennaktī stacionēti kopumā 11 Covid-19 pacienti. Kopumā stacionāros ārstējas 69 pacienti, no kuriem 63 ar vidēji smagu slimības gaitu, bet seši ir ar smagu slimības gaitu.
Kopēts no: www.tvnet.lv/7088227/latvija-188-jauni-saslimsanas-ar-covid-19-gadijumi-vel-1-mirusais
Žel kā tāds rezultāts, bet šķiet ka pārgalvība?:
www.tvnet.lv/7088216/avarejot-un-aizdegoties-automasinai-riga-gajis-boja-autovaditajs
Lietuvā riepas ar radzēm ir aizliegtas no 10. aprīļa līdz 1. novembrim.
LV vai tad nav no 1. oktobra atļautas radzes?
iciks rakstīja: Kas nu kam stilīgs. Cik esmu novērojis, elektromobiļu ražotāji cenšas ražot pēc principa - ka tik neglītāks - lai pamana. Kāpēc var saražot tādus Vw Polo, visādus 2. (vai kuras tur) sērijas zvēru karaļus, kas izskatās vienkārši pēc maziem auto, kurpretī elektromobiļi... visas tās kantainās suņubūdas, no kurām Bmw suņubūda noteikti acīs krīt visvairāk. Ja tas ir mērķis, tad noteikti sasniegts.
Kāpēc elektriskais etron ir neglīts? Man patīk tik par dārgu
Kur ir tas labums? Cenas man šķiet ir tikai nedaudz lētākas nu 10% golf/octavia vai passat/superb? Bija arī man studiju laikā fabia īpašumā bet sasita
Visur parādās arī blakus šim tēmā ka tiek pārskatīta kravas auto TEN likmes atbilstoši CO2. Kaut kā gatavojas vienādot ar vieglajiem bulku vāģus, bruģētāju "kraviniekus" un citus X5 veidīgos ar N1 kategoriju. Nekur neredzu kā tad īsti mainīsies limmes Eur?
Nedomāju ka tas būtiski kaut ko izmainīs lietoto auto tirgū. Reāli tie daži simti Eur tiks samaksāti no pircēju maciņa iegūstot vecāku vai vēl bēdīgākā stāvoklī esošu auto. Ceru, kaq vismaz nedaudz palielināsies benzīna auto piedāvājums mazā budžeta kategorijā.
anonimikis rakstīja: Šitas nav msh golfs www.tvnet.lv/7041494/atrakais-vw-golf-ii-pasaule
?
Kaut kur bija golfs ar 2 motoriem un 2 kārbām
Braucu joprojām ar vasaras. Bricis solīja pagājušā gada ziemu. Kādi plāni un domas par ziemas riepām šogad?