Tāpat nesaprotu kāpēc īsti bija jāpieliek tādas pūles? Nav taču unikāls retro vai superkārs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tāpat nesaprotu kāpēc īsti bija jāpieliek tādas pūles? Nav taču unikāls retro vai superkārs.
Izmantoju K5 black. Forši ka var viegli regulēt spiedienu, jaudas pietiek gan ķerrai gan betona mūrim. Ērti sarullēt šļauku, bet slikti ka nav pašgrozāma komplektā un tomēr var sapīties.
Lietojam kādu laiku Roborock s6 ķīnieti ar mazu mitru lupatiņu aizmugurē. Gan sasūc gan uzslauka. Ir labi, mana sūkšanas jaudu uzbraucot uz paklājiem. Normāli skenē kur atrodas, kas jāapbrauc.
No auto gadžetiem man ir ķīniešu telefona turētājs ar bezvadu lādētāju. Pēc tam kad blakus parkingā Audi bija uz ķieģeliem nopirku oem specskrūves ratiem.
Nu tiem, kam nav urīnviela un Euro6 laikam tā sanāk. Man arī ir Euro5 tāpēc aktuāli. Iepriekš Berlīnē biju ar nomas Reno ar zaļo uzlīmi un ap litrīgo benzīnu. Tas viss ok.
Iekārtu servisa mehāniķis gan izstāstīja ka Frankfurtē ir gājuši tālāk un aizliedz ar Eur1-2 benzīnus. Viņam škrobe jo hobija "muscle car".
Vai tad remonta izmaksas nav jau iekļautas auto tirgus cenā?
Kvēlsveces virs 10g izraisa apbrīnu, bet nu tās pārbaužu metodes ir arī dažiem mehiem ezotēriskas. Arī mani pārsteidza oem kvēlsveces cena, kurai izrādās iebūvēts spiediena sensors.
Sajūgam gan jau būtiski atšķiras slodze braucot katru darba dienu 1., 2. robā rītā/ vakarā, kā arī cik tam motoram vēl atlikuši zirgi. Alfai izbeidzās vienā vasarā.
Pat ne ļoti tālā nākotnē nekas varbūt nebūs jārēķina jo Euro7 2025. pieliks punktu degvielas motoriem un nopirkt varēs tikai to kas būs pieejams. Audi publiski atzīst, ka vairs neizstrādās jaunus dzinējus:
Tā ir netipiska situācija, bet varbūt kaitināji fūri iepriekš kādā apdzīvotā, kur viņš bija nolēmis ar 70 tik cauri.
Man bija 5dien pilnīgi cita situācija uz A3, kur vakarā kādi 7 vieglie aiz fūres kas mierīgi brauca nedaudz virs 80 taisīja bremžu gaismiņu disko. Tā kā šķirbu neredzēju kur ielīst jo visi ļoti tuvu viens otram bremzē/gāzē, sagaidīju taini un apdzinu visu dīvaino kolonnu reizē.
Vai šādas kolonnas veido tās vairāku auto sadursmes?
Piekrītu ka ali preces tirgo ar intensīvu reklamēšanos un bieži nereālas atlaides, bet dārga piegādes cena, kurā acīmredzot iekļauta preču cena.
Vispār darbojas, bet katram pašam izdevīgums jāizpēta.
Nevar būt, jo Latvijā nav bijis zem -30C.
Varbūt filtrā ūdens no bākas kondensāta, vai degviela iazdomīgas izcelsmes
Jums kā īstam vecim piedāvāju vasarā izbraukt kādu Liepājas komandas mtb trasīti vai tos pašus Ālandes apļus vismaz 2h ar pulsu virs 170 džinsās. tad varbūt kaut kādi personīgi secinājumi radīsies, kas kam domāts.
Vienmēr ir bijusi vēlme izmēģināt kādu no šīs sērijas FS piem. Siguldā. Pats gan braucu ar nu jau veco lefty, būtu interesanti full suspension versiju un ocho dakšu izmēģināt.
Var tak rosināt kaut vai -1 promili. Nu nav reāli 0 ticami nomērīt laboratoriski,.
Nezinu kā citiem, bet aizķēra tv reklāma, kur Durex reklāmā parādījās arī divi veči. Pārsteidza, ka nekur neaizbēgsi,kā arī bērniem grūti kaut ko paskaidrot. Tā laikam ir kopēja tendence seriālos un šovos, ka vismaz vienu pāri vajag. Kā tas ir sanācis ka normālie kļūst par minoritātēm?
Noteikti nemainīšu tik agri. Vismaz meteo prognoze manā apvidū tuvāko nedēļu vispār nav virs 0C, dažbrīd -10C.
Iespējams vēl kādam tā ir, bet tā kā man OCTA vēsture bija tikai M kategorijas auto, tad N1 BM6 un ~150€ OCTA.
Piekrītu ka ierobežojumu un lēmumi nav pietiekami izskaidroti un saprotami, bet katrs pats taču var atbildēt par savām darbībām. Ar to domāju, ja joprojām braukā un darbā, ģimene tiekas ar cilvēkiem varbūt var nebraukt pie tiem radiem, kam nesen operācija vai kas cits. Tas pats ar citiem kontaktiem kur var attālināti un kur nevar jeb kovid risks nav pamats neaizvest zāles vai pārtiku. Parasti tie man pazīstamie kas gaida testu, tomēr pārdomā vai vajadzēja tikties. Aicinātu tās kontaktpersonas pārdomāt pirms čupošanās, kur jā un kur tomēr nē, lai nav liekas pārdomas sarunās ar SPKC. Tas pats ar neko nevajag ierobežot, lai jau atstiepjas kam lemts. Vai tiešām tā pat domājiet ja tas pensionārs ir jūsu vēcāki, darba kolēģis vai skolotāja bērniem u.c. tieši jums pazīstami? Nezinu kāpēc tieši, bet tomēr samazinās to cilvēku skaits intensīvāk šogad:
www.lsm.lv/raksts/zinas/arzemes/lietuva-janvari-registreta-par-40-augstaka-mirstiba.a392350/
www.leta.lv/home/important/056C57BE-8E21-474A-98E5-6F94FCB08002/
Ir jau bijuši mēģinājumi arī vieglas virsbūves taisīt no alumīnija (piem. A2, A8), vai pat stiklašķiedras uz rāmja (Espace). V70 arī bagažnieka vāks no kompozīta, A6 alumīnija spārni. Sportkāriem jau oglekļšķiedras kompozītmateriālu monokoks.
Kopā pieaug dažādu metāla detaļu aizvietošana:
www.reinforcer.com/en/category/detail/Carbon-Fiber-Growth-in-the-Automotive-Market/57/323/0
Man šis A6 C6 šķita tomēr iespaidīgāk www.youtube.com/watch?v=inlHz6hC5vI
Nav lielās lidmašīnas, bet kaut kāda kustība dīzeļmotoros lidmašīnās joprojām ir. Acīmredzot padārga tā aviācijas degviela un tetraetilsvinu visur cenšas izskaust.
Iespējams jūsu novērotajai firmai, kaut kas neiet, bet kopumā valstī ir būtisks pieprasījuma pieaugums šiem pakalpojumiem. Kā arī kaut kādu iemeslu dēļ tā jau janvāros parasti vairāk kā citos mēnešos.
Andris Kulbergs: "Eiropā un pasaulē mēs redzam dīzeļmašīnu norietu. Jāsaprot, ka ir liels skaits pilsētu Eiropā, saraksts uz 4 lapām, kur aizliedz vecu dīzeļu iebraukšanu pilsētā. Rīga neizbēgami arī nonāks līdz tādam slēdzienam agri vai vēlu.
Formulēts tā. Tas arī mani izbrīnija vai tad visas zīmes jau pārkausētas.
Katrā ziņā Eur6 vēl drusku drīkstēs pabraukt, bet pārdot kādam to tālāk kļūst aizvien bezcerīgāk pēc šādām uzstāšanās reizēm.
Kārtējais publiskais dīzeļi slikti apgalvojums. Prezidentam gan ir piedāvājumi ņemt benzīnu vai elektrību:
1. Interesanti ka ir iepirkumos zaļā komponente
2. Te saraksts ar Euro normām, kur un kad var kas iebraukt
dieselinformation.aecc.eu/where-in-europe-can-i-drive-my-diesel-car/
3. Dalam vietu auto skaita ziņā ar Krieviju
en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_vehicles_per_capita
Ir potēts, nesaņēma otro devu, jo jāsēž karantīnā kā kontaktpersonai
Te varēiet dabūt sakarīgus service manual par tehniku un arī elektrību:
un te ir vesels forums šim modelim:
Vakardien Moller Krasta paziņoja FB ka pirmais ID4 nodots klientam