Ak jā, tām "lētajām" arī bija aizsargi, Bosch gan tādus neliek.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ak jā, tām "lētajām" arī bija aizsargi, Bosch gan tādus neliek.
Njā.
Vienam auto Bosch, otram nesen nopirku top-diski kaut kādas, nezinu īsti kas pat par zīmolu īsti, kaut kādas poļu, šķiet. Slotiņas divu kopmplekts, 2x lētāk kā Bosch (nebija uz vietas tam auto, bet bija tās), izrādās, ka nekāda vaina.
Takš prasi CSDD, ko tur var darīt.
No rītiem problēma varētu būt beigtos svečvados. Ja pa lēto, vari noņemt, notīrīt, sapūst ar silikonu. Iespējams palīdzēs. Iespējams, pašas sveces arī jāmaina.
Tas, ka pati kaut ko darbinās, tur tiešām varētu būt vaina signalizācijā, kaut kur vadi sadiluši vai tml.
Ja jau drošinātāji un lampiņas tiešām veseli, tad jāskatās, vai kaut kur pa vidu nav vads aprāvies.
Bet tā, vajadzētu paņemt testeri, pamērīt, vai līdz drošinātājam pienāk spriegums, tad uz pašas spuldzes ligzdas pamerīt spriegumu.
Var jau būt arī masa kaut kur sabeigusies pie tā luktura, nezinu, kāda tur tieši konstrukcija.
Un ko mums tagad darīt?! Izteikt līdzjutību?
Kas un kā tos lauž?!
Nav jau īsti pircēju tādam. Pa šādu naudu parasti ar mogo ņem cajēni, nevis kaut kādu heču.
Visticamāk aķis pie vainas. Varbūt ģenerators nelādē, ja sākumā gāja, pēc tam vairs neiet.
Uzmet aci masas vadiem, varbūt kur pušu vai uz dažām dzīslām vēl tik turas.
Uztaisi taču kādu aptaujas formu google servisos.
Jāsāk jau būtu ar to, ka kaut kā visus autovadītājus pierunātu to bērnu vismaz piesprādzēt iekš auto. Tad varētu sākt diskutēt par to, kādā virzienā viņu labāk sēdīnāt.
Tiešām nav USB?! Cik atceros, iepriekšējam modelim pat vienkāršakajam aparātam bija USB un pat BT.
usaexperc rakstīja: Tā arī ir. Sāksi regulāri ieguldīt pūstošajā elektronikā simtus un beigās nopirksi BMW.
... kam jau spīdēs viss panelis
Šitam auto nav bloķēšanas pogu katrai durvij kā tādu. Faktiski tikai centrālā.
Danimars rakstīja: Par roceni turpinot. Man passatam ir elektroniskā, to arī uz ruļļiem pārbaudīs? Kā tas notiek?
11 gadus vecs rneault ar el-meh. roceni, kaut kā viņiem tur skatē to izdodas pārbaudīt.
Conqueror rakstīja: Cayenne labāk neņemt un x5 arī ne, vēl varētux6, bet vislabāk jauno imidžu spodrināt ar urus! Tikai daudzstāvenē zoļukā vai imantā gan vairs nevarēs dzīvot
Mierīgi, jo tajos rajonos ir lielākā tādu braucamo koncentŗacija.
Par tiem, kuri mēģināja, un tagad atkal strādā algotu darbu.
Tas nav nekas slikts, labāk pamēģināt. Loģiski, ka visiem neizdosies, bet labāk pamēģināt.
Hobiju pārvērst biznesā, konrkēti šo gadīju, vislabāk tad, ja tu jau kaut ko pa vakariem un nedēļas nogalēm skrūvē savā garāžā. Tad jau tev ir ko parādīt, ir arī kāds klients. Šis tomēr nav standarta auto serviss, kur klientus varētu savākt diezgan vienkārši.
Tavā gadījumā vajadzētu sākt ar to, ka iepērc kādu interesantu retro auto, sataisi to, un tad izmanto to kaut vai kā demo tam ko tu māki. Kaut vai sataisi vairākus tādus, notirgo, un tad jau tev varētu klientūra uzrasties. Bet tas viss prasa investīcijas.
Ja tiešām grūti tikt līdz servisam, tad skaties kaut kur tur, kur bija dūmi, kas tur ir, varbūt redzamas tās degšanas pēdas, kaut kāds mezgls, varbūt tik kādi vadi uz īso sagājuši un pārdega. Ko tu sagaidi, nu nav te nevienam gaišreģa spējas.
Ja tur tiešām kaut kas izbeidzies pašos dzelžos, iespējams, ka lētāk un vienkāršāk tiešām piemeklē citu dzinēju.
Protams, nav izslēgts variants, ka māsa tiek muļķota, lai nokāstu vairāk naudas.
Tev droši vien i slims [cenzēts] nav pieejams.
Gaisa masas mērītājs arī var būt beigts, it sevišķi, ja pie tā atvienošanas kas mainās.
Ja nekļūdos, tur mainās pretestība, vajag pamērīt, kas nāk ārā, paskatīties forumos vai tml., cik apmēram jābūt.
Par atslēgu - kāds gala slēdzis pie kādām durvīm nestrādā, skaties kontaktus, varbūt nolauzts vai tml. Bet tas tā, pirmā lieta, ko pārbaudītu.
Par motoru. Tur kompi piespraust un skatīties, kas pa kļūdu. Tur var būt viss kaut kas.
Pa tupomu, var pamēģināt visus štepsēlu izrausīt ap motoru, iespējams kaut kur slikts kontakts. Pašam bija ar vienu auto, kad neregulāri slāpa, pēc tam nevarēja iedarbināt uzreiz. Braucu pat uz servisu, tur neko "speciālisti" neatrada. Tā arī izdarīju, ka izrāvu katru štepseli ap motrou, kam tiku klāt, pēc tam problēma pazuda. Paveicās.
Te gan var būt visādi devēji, arī pat kompis pie vainas. Kā jau teicu, prātīgākais sākt ar kompja pieslēgšanu.
Droši vien ģenerators iet uz galu. Ko vēl teikt?
Esmu mainījis arī bezrāmja slotiņai. Tas gan bija tādā piespiedu kārtā. Priecīgs iepirku savam auto uz atlaidēm Bosch. Tik izrādījās, ka tās domātas prefeisliftam, kam bijis uz āķiem, bet man jau ar feisliftu (ne jauns modelis) jau taisnie gali.
Nu neko, čeku jau arī biju saņurcījis, ņēmu un pārliku gumijas.