Pie šiem painteresējies
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pie šiem painteresējies
Cik "gudram" jābūt, lai sava produkta reklāmai ieliktu sūdīgāko video, kāds vien jūtbē par šo tēmu pieejams.
O, kādam labi Jāņi bijuši, ka tikai tagad atgājis, bet arī laikam tikai daļēji.
Ko ta vēlies, lai uz ekrāna numpads parādās?!
Spaidi radio preseta pogas 1;2;3 un 4, katru tik reizes, kāds cipars koda skaitlim.
"dzeltenais" principā arī ir aizliedzošais signāls.
LPG, Pro Gāze, Eko Gāze, arī Lukoila un Stattoila gāze ir gadījusies.
Kad ievajagas bendžu, tad 123 (tipa Statoils), cena jau tā lētāka, plus atlaižu karte arī vēl dod klāt atlaidi.
Ja jau katram būtu savs mežs ...
fabiai ir universāla versija, golfam arī,
jā, meriva tāds nosācīts universālis
bet kāpēc universāli, visu laiku kaut ko lielu vadāsi?
opc rakstīja: kas par vainu varētu būt, ka 2007 gada Megane Grand Tour, kad aizslēdz pēc kāda brīža gaudo signalizācija? Vasarā varētu būt mušas vai kas tāds. Varbūt ir iespēja viņu aizslēgt bez signalizācijas uzlikšanas? Vai noslēgt kautkādus sensorus?
droši vien kāds gala slēdzis nenostrādā, un signalizācija brīdina, ka kādām durvīm faktiski nav uzlikusies (uz tām nestrādās) tā signalizācija. Pārējām viss būs OK.
ASV, laikam, poļiči bija uzlikuši sodu par sniega čupu uz jumta, kā par nenostiprinātu kravu. Nez vai pie mums tas ietu cauri.
Pirmais rakstīja:
pa lielam vienīgā iespēja mainīt strāvas stiprumu ķēdes posmā paliek iespēja mainīt spriegumu, jo startera pretestība darba laikā tā īsti nemainās
jā, tikai gandrīz no 0 (nu tik cik vijumiem) līdz nominālai (ko pret EDS uzveido, slodze), ļoti mazs diapazons,
bā
a kā ar strāvu, kā ar akumulatora iekšējo pretestību, kas nosaka strāvu
nu tas tā, lai uzvedinātu uz pareizā ceļa
ak jā, kā tad tur ar tām ietilpības mērvienībām
Nezināju ka akumulatora ietilpību mēra voltos, paldies, pirmais, ka mani pamācīji.
Es, pirmsreformas skolnieks, nez kā pēc visu laiku domāju, ka to mēra Ah.
Protams, spriegums izejā ir atkarīgs arī no uzlādes līmeņa, bet tas noteikti neparādīs to, cik "pilns" ir aķis.
ražotājs jau tikai taupa, viņam nav jēgas liekt lielāku (dārgāku) aķi, ja tas var iegriezt atbilstošo motoru. Arī nav jēgas likt lielas ietilpība aķi, ja ģeenrators nespēj to pielādēt. Praktiski jebkuram akumulatoram ir labi, ja tas lielāko daļu ir vismaz uz pusi pielādēts. Ja tas tiek visu laiku muļļāts uz kādiem 20-30 procentiem, samazinās tā resurss.
Te jau par vēlu protestēt, jo nauda jau iztērēta. Pieņemts rotestu, ņems nost zīmes, krāsos A burtus atkal ciet. Atkal nauda jātērē.
Run ajau par to, ka šitas tiešām izskatās pēc ķekša.
OK, vakar konstatēju, ka ir arī virzienā uz centru tā josla, no opeļcentra līdz vairoga pārvadam, vai tur arī bik pa vidu, līdz Elkoram, nepaskatījos. Daudzi arī pēc inerces tur vēl stāv pirmajā joslā, kur varēja pirms tam. Tā ka sabiedriskais vālē tik pa otro, nekas nemainās.
Arī starppilsētu buss šorīt lepni cunčināja pa otro joslu. Tas taču arī laikam var pa to sabiedrisko joslu laist.
Ta jau būtu uzlikuši uz Valdemāra ielas sab. joslu un miers. Tur nebūtu tik ķeksis, bet reāls ieguvums sabiedriskajam transportam. Lai gan tur tad vajadzētu uzvilkt nepārtraukto, citādi visiem vajadzētu "nogriezties" un "uzgriezties".
Par auto vulgaris šoreiz nerunāsim
Peksiic rakstīja: redz, Riigaa parasti labaa maleejaa josla vienmeer ir visbriivaakaa(jo sevishkji tas attiecas uz Brivibeni). Atliek paarveidot sho joslu par sab trans, tad jau saakas lielaa bljaushana.
Nav jau bļaušana par to, ka tā josla ir, bet tā, kā jau pats raksti, ir bezjēdzīga šajā posmā, ielā (lasi, lieki iztērēta nauda).
Jā, no Teikas puses līdz VEF tiltam gan tai joslai būs jēga. Tur varētu būt uzlabojumi sab. transporta kustībai. Bet šeit, praktiski nekas nemainās. Lielākā problēma šajā posmā ir Teikas krustojums, bet nez kāpēc, tieši pirms tā, tā josla beidzas. Tad jau to vajadzēju tur paturpināt, pie tam ar nepārtraukto līniju, lai tiešām tie autobusi var smuki braukt pāri, nevis gaidīt, kamēr čupa nogriezīsies no Brīvības (kas nu tur)
Nu tur ieguvums efektivitāte ir labi ja 5%, jo tajā posmā sastrēgumu tāpat nav. Nogriešanās iespēja jau paliek tāpat no tās jolas, kas tur radīja nelielas bremzes. Pats sab. transports tur visu bremzēja, dēļ kā tajā pirmajā joslā arī gandrīz neviens nelien. Varbūt vienīgais autobraucējus atbrīvos no lieka stresa.
298.4. 505.zīme "Josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem". Josla, kas paredzēta tikai pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem un taksometriem, kuri brauc vienā virzienā ar pārējo transportlīdzekļu plūsmu. Zīmes darbība attiecas uz joslu, virs kuras zīme uzstādīta. Ja zīme uzstādīta ceļa labajā pusē, tās darbība attiecas uz labo braukšanas joslu;
Kaut kā pirmā piegājienā šo punktu neatradu, tad jau ir OK. Bet nu izšķērdība vienalga.
multiplikators - paaugstinošais reduktors
demultiplikators - pazeminošais reduktors
kādā veidā benzīnmotors elektriski ierosinās elektrisko ģeneratoru ?!
ja nejēdz no tā neko, tad nerunā muļķības.
~100A, ja nekļūdos ir īslaicīgas strāva, pie tam invertoram būs savs lietderības koeficients.
Lai gan ir jau kaut kādi brīnumi uz 12V. Tur gan jau labi, ja 100W, un vienu krūzīti var sildīt vienlaicīgi.
Kaut kādai tējai tad jau labāk kādu mazu tūristu gāzes degli paņemt.
Ja kas, šodien nokonstatēju, ka nobraucot no vantinieka, pie Nacionālā teātra ir praktiski tieši tād apati situācija. Tur gan nedaud zvairāk asfalts. Bet arī, tur tajā posmā gar teātri nav sadalošās joslas, tur ir neliels līkums, otrā josla pāriet uz sliedēm (īsā posmā gan). Ja pēc VEF tilta principiem tur kāds gribētu saglabāt taisnvirziena kustību no otrās jolas, būtu jautri.
Es ieteiktu paņemt kaut ko pa 500Ls ar svaigu skati, un ielikt 500Ls remontā, un varēsi braukt bez raizēm.
Ja ņem ko pa 1000Ls, tad vismaz 200Ls rezervē pieremontēšanai. Vismaz es uzreiz ieplānotu eļļas un zobsiksnas maiņu. Ja nu vienīgi auto īpašnieks var uzrādīt uzlīmi vai tml., kad pēdējo reizi kaut kas tāds darīts.