iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 05.07.2021 13:05

Šito es ar ne visai saprotu, ja jau grib likvidēt sab. transu, tad ko tā čakarēties, pārdod RSat. visus lūžņus nah un ver kantori ciet. Vai arī valsts prioritātes transporta jomā atsķiras no Rīgas, kaut principā vienas un tās pašas partejas "rullē".

WALA 05.07.2021 8:29

Diezgan bezjēdzīgs info, jo tā auto pieauguma problēma ir tur kur pilsētas un valstis "aug", mēs turpretim izmirstam.

+ ja Rīgā sab. transs ir par gramu mainijies uz labo pusi 24 gadu laika ko pa retai reizei to izmantoju, tad tikai ar jauniem transporta līdzekļiem, bet kaut kur nokļūšana Rīgā mazliet arpus 1. konkrēta sab. trans maršruta ir "ka skabarg pakaļā". Es apmēram 10 gadus ko pa Rīgu dzīvoju visur kur tu esi apmēram 45 min. attalumā no V-Rīgas - visur ir vieglāk izstaigāt ar kājām (vai auto, vai velo). Un vēl šis gads ir tāds ka es pa Rīgu ar velo vairs negribu braukt, galigi nesajūsmina tas kā 2riteņu "draugi" uzvedas.

WALA 04.07.2021 22:34

Papildus man izskatas ka tiek speciali algoti kadri ar Karcher šo stabiņu mazgāšanai, man ir sajūta ja es tiktu klāt kads toč aiz "pautiem" tiktu uzrauts taja LV garaja karoga masta par šitām "asprātībām".

WALA 04.07.2021 12:09

Tev auto akumlatoram viss OK, nav tā ka pazemināts spriegums, jo tad 100% auto sāk kaukt, un bieži tā ka līdz pilnigi sausam akumlatoram.

Nu un tad nākamais ir tas ja atverot auto tev jams kauc un signalizacijai ir brelokā (atslegpiekariņa) čips/raidītājs, tad jā tai pultij/čipam/brelokam var būt jāmaina baterija, bet nu tas atkarīgs no tā kāda ir drošības sistemas uzbuve, ne visiem variantiem čips/breloks ir ar bateriju, ir ari citi tehnologiski risinājumi ...

WALA 02.07.2021 11:04

Par USA verķiem - stock izņemot speciālas versijas kā F150 Raptor utml. ir ļoti vienkāršas (un ļodzīgas) piekares - pat priekšas stabilizators ir ir ļoti prasts ar "lomiku labojams" pasākums - U veida stienis, un galos divas garas skrūves ar gumijas straplikām kuras savelk stbiliztaoru kopā ar plauktu.

Vienīgais kurš bija izcils verķis līkumos utml. ir kantainais Jeep Chereokee XJ (https://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Cherokee_(XJ))

ar to gan varēja izpildīties praktiski kā ar rallija auto ( protams ņemot vērā to ka augsts)

P.S bet par pārējo kā brady teica - aļautajos ātrumos - ar jebkuru no SUV, 4x4 mierīgi var darīt to pašu līkumos, un visu noteiks vadītāja spējas + apriepojuma piemērotība konkrētam segumam.

WALA 01.07.2021 17:57

Es ar nepiekritīšu šim tavam argumentam - jo ar Forda USA Ranger RWD pikapu sāniski esmu šlūcis "tikai tā", ja slapjš asfalts vasarā pēc ilglaicīga karstuma un "pakaļa viegla", bet citos apstākļos uz asfalta tas līkumos ir patīkamāks par daudziem parastajiem sedaniem/universāliem ko esmu braucis, kaut piekare ir pilnīgs stock, pie kam aizmugurē tam pat nenāk stabilizators.

Es teikšu ka daudz lielāku lomu spēlēs izvēlētais apriepojums, jo zinot cik viegli FWD naskākos līkumos stumj priekšu ārā, es tos neliktu seviški labākā pozīcijā kā SUV.

Jā ja salīdzinātu ar teiksim Lexus IS-F ar ko lidostas viaduktā reiz ir vilkts testa nolūkos augša ar 100 km/h ne aci nemirkšķinot - jā ir atškirība, bet tad atkal visticamāk ka ar "vidējo" LV ielas auto, es ar to savu RWD Ranger pikapu varu vairāk atļauties, īpaši ja tādam mērķim uzlikšu piemērotākas riepas klasiska M+S vietā ...

WALA 01.07.2021 14:48

Auto kļuvuši izteikti nedraudzīgi videi ... jo tiem pat jauniem nav pieejamas rezerves daļas ... :

WALA 01.07.2021 12:54

He prikolīga statistika no USA par petrolejas degvielas izmantošanu:

www.eia.gov/dnav/pet/pet_cons_821ker_dcu_nus_a.htm

Aviācijas degviela (bez militāristiem - tie iet vēl ar atsevišku speceni un uzskaiti):

www.eia.gov/todayinenergy/detail.php?id=44996

FYI par aviācijas degvielu:

en.wikipedia.org/wiki/Jet_fuel

Un skatoties uz šo laikam var saparast kāpēc ASV spiež uz vieglo auto īpašnieku jūtām (par EV):

www.eia.gov/energyexplained/gasoline/use-of-gasoline.php

WALA 01.07.2021 10:34

Labs par tām "pakaļas konvulsijām"

WALA 01.07.2021 10:26

Hmm, man ir tikai viena iebilde - bānis patiesībā ir diezgan liela "svētība", tas nozīmē ka ir auto kuri brauc lielus gabalus, un ir ar lielu nobraukumu, bet ar labi saglabājušos dzinēju/transmisiju. Skaidrs ka ja vācu vāģis to vien darījis kā uz 200+ vilcis pa bāni, tam arī būs problēmas, ja saimnieks ir nevīža, jo pie tādiem atvilciniem, var gadīties, ka DPFs nekad nav ticis līdz kārtīgam "izdedzināšanas režīmam" un cerams ka eļļu kāds ar ir jēdzis mainīt laicīgāk nekā dīlers rekomendē , taču DPF u.c. atgāzu "normlizēšanas" sistēmām vairāk ziepju taisa tie kas brauc izcili lēni un praktiski nekad virs 2000 apg/min. neuzceļ - tiem tie DPFi taisa ziepes krietni ātrāk, it īpaši sākumā kad DPF pirmoreiz parādijās, vēlākiem auto jau "negatīvā pieredze" pielaboja sākotnējās programmātiskās aplamības un aplamos cilvēku ieradumus ar ņēma vērā.

Toyota dīzeļu "pirmatnējo" DPFu izdedzināšana vien bija ko vērta reizēm pat ziņās uz autobāņa pamanījās nokļūt - jo biezu miglu veidoja, un lašaras vācieši nezinot ko darīt reizēm bija nometuši malā tos auto domājot ka deg ...

WALA 30.06.2021 20:04

Nu jau gan mazliet aplami - guļstūre netiek uzskatīta par drosu, un vai tik pat nebija aizliegta klasiskaja riteņbraukšana, tiesa tagad ir situācija kad riteņbraucēji rokas liek tai pašā aerodinamiskajs pozicija, vispar neko neturot ...

WALA 30.06.2021 16:14

Un vēl skats no Krievijas braucēju skatu punkta ( sarežģījumi uz robežas un neveiksmes sacīkstēs):

WALA 30.06.2021 15:33

Vēl šāds tāds skats no malas ar FIA IDC drifta pasākumu krievu valodā:

WALA 30.06.2021 13:49

Un viens kārtīgs transporta verķis,

var pat nelielas konteinera izmēra "pirts mājiņas" piegādāt:

WALA 30.06.2021 12:58

Gaidam jaunu filmas "Fantomass" ekranizējumu "jaunās skaņās"

P.S. en.wikipedia.org/wiki/Fant%C3%B4mas_(1964_film)

WALA 30.06.2021 10:54

Vēl tiem kas mazliet fano par Driftu LV un varbūt pat mūsu puišiem HGK:

WALA 29.06.2021 18:14

Es palaidu, garām ,jeb te tiešām neviens neko par FIA IDC neko nav rakstījuši:

Džeimss Dīns pret Kristapu Blušu un Nikolasu Bertānu ļoti sīvā cīņā ...

P.S. citādāk jau tas "ar dirsu pa dīvānu" LV ricing team/scream drusku ir apnicis ...

WALA 29.06.2021 11:36

Errr, atkal "kretīns" ar saviem "piedāvājumiem":

realdocuments

daudzās tēmās iekakājis.

WALA 29.06.2021 10:35

Nu tak plāno ar stopiem, arī Lietuvā teiksim Trakai var paķert utt. Es gan ar izvēlos vilkt lielākus gabalus parasti ...

Mans galapunkts bez stopiem kādus ~ 10 gadus atpakaļ bija piemēram šis:

WALA 29.06.2021 10:24

Vai ta tev searchu atņēmuši ... piem.

Un ja GB izmaksāsi vīnu, moš viņš plašākam lokam ko sacerēs no saviem iespaidiem ;)

WALA 29.06.2021 9:56

Intersanti, man gan nav tādas (negatīvas) pieredzes ar poļiem, bet nu man tās "attiecības" bijušas tikai ar auto fanātiem utml.

WALA 29.06.2021 9:54

Tas aerodinamiskais štrunts sver, attiecīgi, vai no tā ir ieguvums ikdienas braukšanai - baigi apšaubāmi. Visādi citādi guļošie veļi jau ir stipri aerodinamiskāki pēc definīcijas.

Žiroskopiskais efekts jau būs no paša ratiem, tik kamēr iesāk ...

WALA 29.06.2021 9:25

Normāli cilvēki - normāli dzīvo, nesipj sev un citiem prātu, un Polija ir ļoti skaista zeme, ja vien "lupatas" acis neaizmiglo.

WALA 29.06.2021 7:20

Nu vēl viena lieta kas tev ātrumu ierobezo ir ari mazie salieķa rati, pārejot uz lielaku diametru vel drusku vieglak bus lielaku atrumu sasniegt. Vēl manuprat , ja tu aizmugures ratus neiekabinatu perpendikulāri zemei, bet teiksim kaut kur starp 45 un 90 (tipa slīpi uz aizmuguri) , tas verķis gan stabilaks kļūtu, gan arī mazāk izjustu to ratu piestūrējošo efektu, vienigi izturību gan prasīs lielāku ... lait gan izskatas ka metāls turēs ...

ak nu jā tas sačakarēs atstatumu no zemes ..

WALA 28.06.2021 15:52

Pievarēt šo problēmu nav tik liela problēma, tikai cena un jēga kļūst apšaubāma. To pašu Porsche 911 var ar aftermarket pro piekari krietni uzlabot noteiktiem mērķiem, bet vai tas tādēļ kļus labāk izmantojams ikdienā - no personīgā pieredzes škiet ka ne, bet trasei - tur gan tas ko "ārsts parakstījis".

Lasītākie raksti

Jaunie raksti