Diezgan bezjēdzīgs info, jo tā auto pieauguma problēma ir tur kur pilsētas un valstis "aug", mēs turpretim izmirstam.
+ ja Rīgā sab. transs ir par gramu mainijies uz labo pusi 24 gadu laika ko pa retai reizei to izmantoju, tad tikai ar jauniem transporta līdzekļiem, bet kaut kur nokļūšana Rīgā mazliet arpus 1. konkrēta sab. trans maršruta ir "ka skabarg pakaļā". Es apmēram 10 gadus ko pa Rīgu dzīvoju visur kur tu esi apmēram 45 min. attalumā no V-Rīgas - visur ir vieglāk izstaigāt ar kājām (vai auto, vai velo). Un vēl šis gads ir tāds ka es pa Rīgu ar velo vairs negribu braukt, galigi nesajūsmina tas kā 2riteņu "draugi" uzvedas.




















Šito es ar ne visai saprotu, ja jau grib likvidēt sab. transu, tad ko tā čakarēties, pārdod RSat. visus lūžņus nah un ver kantori ciet. Vai arī valsts prioritātes transporta jomā atsķiras no Rīgas, kaut principā vienas un tās pašas partejas "rullē".