Tad jautajums kāda X pec bija jāmain baltās apdzivotu vietu zīmes uz jauno ES standartu ar "torņiem" ???
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tad jautajums kāda X pec bija jāmain baltās apdzivotu vietu zīmes uz jauno ES standartu ar "torņiem" ???
Nu ir divas iespējas, mainam šīs temas nosaukumu vai papildinam ar ieinterseto "lohu" nikiem, vai anonimikis taisa savu specializetu tēmu kur "nelohiem" apzelēt viņus interesējošas tēmas ...
Par to nošķiršanu - domāju ka nošķiru, bet tam gan ir viena nelaime - es Rīga nedzīvoju jau gadus tuvu 15, tadēļ par sedvietu deldētājiem pilnīgi var vairs nebūt taisnība, bet no Rīgas laika kad bija jāiet skaņot, iesniegt visādus papīrus bija sajūta ka "deldetāju" ir 1:1 ar "pakalpojumu saņēmējiem" un kaut vai tikai saņemt papīrus neviens nesteidzas utt. Bet nu cerams ja elektroniska dokumentu aprite šito joku ir noīsinājusi ...
Jā absolūts lauķis, gan novietojuma, gan "pārliecības" ziņā.
Bet nepārproti es neesmu pret maksu par šiem Rīgas ceļiem, man tik kopš dzīvošanas Rīgā šķiet ka visa nauda tur aizgāja kā tāda caurā maisā, dažādu "sēdvietu" deldētāju tur vairāk kā jēgas IMO !
Bet par LV ceļiem - mums Mārupē bija stāsts par centrālo ielu - Jaunmārupes ceļu - neviens negribēja to remontēt, tad nu Mārupes dome ar iedzīvotāju atbalstu sāka procedūru par ceļa pārņemšanu no LVC. Tagad tas ir salabots pašvaldības ceļš !
P.S. Bet kopumā ir visai apšaubāms apgalvojums par to ka es nemaksāju par ceļiem pa kuriem braucu ;)
Pasaules iekarošana vēl ne vienam nav bijusi pa spēkam, diezin vai Maskam tas izdosies.
P.S. Bet Tesla vērtība IMO ir pārspīlēta tāpat kā viņu tehnoloģiju portfelis, un es katru gadu lasu, par kādu mega cool kompāniju IT nozarē, kuru kāds ir pārpircis un pēcāk šausmīgi nožēlojis, jo izņemot varbūt klientu bāzi ( un arī tas reizēm ir bijis uzpūsts) , kompānija tikai uz papīra izskatījusies labi … Tā ka piedod par manu skepsi arī šajā jomā …
P.P.S. Un cita starpā - es iekšdedzes dzinēju pieredzi uzskatu par 10x pārāku par jebkuru autonomas braukšanas fufeli. Es saprotu kam to "mēslu" vajag, taču es tai neticu, t.i. tā ka pilnīgi un galīgi neticu, lai cik labu to kādam arī neizdotos izveidot.
Hmm, tad tu gribi pats no dižpilsētas izkļūt vai ne ?
Varbūtība ka lauķim vajag Rīgu ir krietni mazāka, kā pretējs variants, īpaši man patīk brīvdienu izbraukumi vasarā uz Jūrmalu - es jau labu laiku braucu tikai pa Liepājas šoseju virzienā uz Tukumu, ja tur kāda vajadzība …
Un tos ceļus pa kuriem brauc ārpus Rīgas apmaksā arī "lauķi".
Nu paskatīsimies, lidostas terminalis atrodas Rīgas pusē, nevis Skultē, galvenie pievedceļi ir Rīgas pusē ne apvedceļa pusē, tatad liela varbūtība ka mērķēts ir uz lielpilsētas potenciāli lielāko iedzivotaju kustību šaja virzienā. Pārvads ir tikai satiksmes drošību uzlabojošs elements, kas vienkārsi ir uz tā paša galvenā pievadceļa...kas ir mērķēts Rīgas virzienā ...
Nu Rīgā es dzivoju gadus 15, līdz parvacos uz Mārupi, tā ka Usakova laiku neesmu pieredzejis. Ušakova laika sviestu gan ir izbaudijusi viena no kompanijam kurā vēl nesen strādāju.
Bet ja par būtisko, tad ne valsts, ne pašvaldība nerisinās cilvēku problēmas, tās no cilvēkiem ur "pārāk" tālu un apkrautas ar "savas astes trenkāšānas" tipa problematiku. Tādēļ bez nopietniem un regulariem spērieniem "pa dirsu" ezis bus lepns putns un nelidos ... Tadēļ.butu jatrod veids, kā ātri un efektīvi paradit savu neapmierinātību + jasamazina iespēja "sadalīt atbildību" lai nav ta ka kolektivi "neatbild" vispar par neko ...
Mārupē to izdodas uz juridiskiem pamatiem panākt, bet nu jāspej reizem nedēļas laikā mobilizēt savus resursus !
Ceļu būvēšana taupīt īsti nevajadzētu, tad mes katrs ietaupitu gan degvielas patēriņa, gan remontos utml. tas būt n-reiz efektīvāk, bet nu tad daudziem būtu mazāk biznesa
Riga ir tada īpatneja vieta, kur "gydrie prāti" izdomaja viena bridi, ka pat jaunbuvēm neļaušot buvēt auto stavvietas, pat ne zem majas, ne ka citadi. par laimi tas līdz reāliem darbiem nekad nenonaca. Tā ka idiotisms lielpilseta dazādos laikos "sitis augstu vilni" , ta vieta lai padomatu, ka pazemes stāvvietas var likt ne tikai auto, bet arī velo utml. (nevis stiept liftā kura tas lielakotues nelien) kam tāds joks labak patīk, to izdomat nevar, un attiecīgi būvnormatīvos iestradāt joku,ka uz noteiktu dzivojamo platibu pienākas noteikta izmēra stāvvieta, vai noliktavas telpa ...
Ai ko nu par to, ja turpinatu dzivot Rīgā, reāli justos visu laiku apcakarets, maksa vairak, bet pretī saņem huiņu ne pakalpojumu ...
P.S. un ja gribetu kadu problēmu reāli risinat, tad 20 gados to būtu izdarījuši, bet ne jau tadēl kāds lien tajās siltajās vietiņās ...
Nevaru neko pateikt par Tērbatas ielu, nebiju tur, ja man jedzīga vieta butu bezmaksas stavvieta utml. pagalma stavietas vieta , tā butu viena situacija, bet ja tas tā nebūtu, tad pameginatu gan braukt, un par nebrauksanu - es V-Rīgā esmu braucis tur kur nedrikst, jo juridiski man bija taisnība ...
Redzi uz T ielas man nekas juridiski pat meklejams nav, tas butu tas pats kas invalīduim paredzēta stāvvieta līst, ja butu īpašums, tad drusku savādak ...
Pie majas man neviens nevar aizliegt piebraukt - ceļš pieder man, un servituta ceļš ari kaiminiem ir privatīpasuma,es runaju par Marupi kā tādu, tobiš, ja man aizliegt a la "Tērbatas iela" es tur tāpat brauktu, pohuj ko kāds tur ar to visu domājis ...
P.S. nu labi precizešu, tur palugtu labi man zinamu juristu "nodot manas izjūtas" rakstiska veidā Marupes domei ... kopa ar kaimiņu parakstiem ...
Man neviens variants netraucetu dzivot Mārupē (vai kādā cita Pierigas rajona), ar velo un "kājminamu" skrejriteni tāpat braucu, bet ja runa ir par Rīgu, tad labi atceroties laiku kad tur dzīvoju, tad teikšu ka bija tikai 2 normali parvietošanās veidi - kajām (staigāju ~45 min. regulāri) vai ar auto. Sab. trans. ka bija tā ari ir sūc uz kociņa, velo infrastruktūra par tādu nav nosaucama utml. tā ka par Rīgu es 100% tevi saprotu - tur amizēšanas ar velo ir jābeidz, nekas pratigs ko tā nav sanacis un nesanāks - tik vairak punu, jo 90% Rīgas velobraucēji ir ... mazakais dīvaini..
Nevis jābrauc, bet fakts ka ne-rīdzinieki arī mierīgi aizbrauks uz to lidostu bez minētā pārvada.
Un jā tieši minēto posmu mēdzu arī izmantot lai nonāktu tur kur vajag ātrāk kā pa lidostas viaduktu !
Ā tev ar uz muļķībām pavilcis no tā ka sen neesi neko postējis.
Mārupes "guļamrajons" pārdzīvos to ka lidot gribētāji pāris reižu izbrauks pa vienu no Mārupes liel-ielām, tas nekas ka kāds nezinītis izbrauks gar skolu, kaut varianti tur ir daudz un dažādi.
Piem. Ziepniekkalna iedzīvotājiem Mārupes caurbraukšana ceļā uz lidostu principā lielāko dienas daļu ir jēdzīgāks risinājums nekā līst uz Ulmaņgatvi utt.
Un ja lidot gribētāji vēl vēlas pamest savu auto ne tiešā lidostas tuvumā - tad no tās puses arī ir dažādi neslikti parkingi ar lidotgribētāja piegādi uz lidostu utt.
Ja tu liec uzsvaru uz elektrību, tad parādās jauns "paradokss" -
jāņem vērā tas cik zaļi enerģija tikusi saražota, un tas atkal visu padara dubult-sarežģītu. Ja naftas pārstrādē izmanto tikai "zaļo enerģiju", tātad CO2 izmeši ražošanas procesā ir 0 nu vai 1:1 ar to kas tiek barots EV !
No Mūkupurva puses (tipa Piņķu) - tās ielas gan nav pārāk izdevušās un vairāk kā reizi mēnēsi es tu kratīties negribētu, bet braucis tur esmu un agrāk samērā regulāri ...
Tālāk, ja gadijumā no Rīgas puses gadās paliels korķis pa Ulmaņgatvi uz lidostu - arī iesaku izmantot Mārupes ceļus (tik vienmēr ņemat vērā, ka viens no tiem iet gar skolu, un attiecīgi laikā kad mārupieši izņem bērnus - tur ir korķis - viegli apbraucams, bet tomēr īpaši ja neorientējies mazājās ielās apkārtnē) , Lielirbes ielas korķu gadījuma - nezinu, bet varbūt, kaut gan tad es brauktu caur Šampēteri un Zolitūdi pa tiešo uz pārvadu.
Es labi zinu un vismaz 1x nedēļa izmantoju kadu no tiem 2 Marupes puses ceļiem, un lai arī Stīpnieku ceļs (taisnakais ceļš no Jaunmārupes uz lidostu ir šobrīd vienā gabalā sūdīgs asfalts (bet ne sūdigāks ka vidusmera lauku rajonos) , ja iesaku visiem kam izdevigi no Jaunmarupes puses braukt - izmantot tieši šo ceļu !
Es kā mārupietis zinu vēl vismaz 3 dažādus ceļus neiedziļinoties sīkumos ;)
Visus 3 esmu savulaik diezgan regulāri braucis kad voleju Brazīlijā (tagad tur cits -itkā elitārāks voleja klubs ar atpūtas fīčām) spēlēju.
Google maps tie visi ceļi labi redzami - 2 no Mārupes un Jaunmārupes puses, un viens no Ulmaņgatves no Jūrmalas/Piņķu puses . Tas no Jūrmalas puses paralēli Ulmaņgatvei diezgan padranķīgs - bet braucams. Pārējie 2 ļoti ērti lietojami īpaši tas pa Stīpnieku ceļu no Jaunmārupes puses - jebkuram kurša nāk iekšā pa apvedceļu no Salaspils virziena ...
Tur ir "ieķēzīts" zināms finansiāls paradokss, pārvads vajadzīgs lai rīdzinieki ērti piekļūtu lidostai pāri ceļam kas domāts nerīdzinieku ērtai nokļūšanai Rīgā un prom no tās.
Pilnīgi piekritu par 2 lietām -
1) ka publikacijas ir šausmīgi "polarizetas" un bieži bez jēdzīgas analīzes un atsaucēm uz citiem pētijumiem, ka ari bez loģiskas secinajumu un pieņēmumu ķēdes
2) ka EV akumlatoru ražošanas raditais izmesu apjoms, un krekinga procesa raditais co2 apjoms ir liels noslēpums, un tas nav nejauši ! (visi petījumi ko esmu izracis, un kam sliecos ticet būtiskaja sadaļa satur vairāk pieņēmumu kā man labpatiktu tyr redzēt).
Iespējams ka tiek gaidīts brīdis kad tas viss kļūs par tautai "sagremojamu" lielumu, jo jau pats fakts ka operējam ar grami uz kilometru, litri uz 100km, Btu, kW un tamlīdzigi skaidri parāda ka info nav "vidējam Džo" paredzets ...
Experc - tas ko tu ilustre nav vienigais degviekas ieguves process tapēc lugums precizēt kada tipa proces šis ilustrē !
Nevaru apgalvot, ka tas ir zinatniskos petījumos balstits, bet kaut kads pyslidz ticams avots šķiet ka pie patēriņa izmešiem butu jaliek klāt lidz 30% ražošanas izmešu klāt, un dīzelim ja pareizi atceros tas bija pat zemaks, tatad tehniski ja auto izpūš 130 g/km tad max butu jārēķina~ 175 g/km utml.
Tatad ražosanai vajadzetu stabili palīst zem 1kg uz litru
Lucid vismaz izskatas pēc luxus auto.
Bet par ieprieksminetajiem pikapiem - man tik nepielec, kādēl elektriskam dampim vajag tik garu motora pārsegu, IMO padarot to īsu + bet ta lai auto butiski nezaudē frontālās sadursmes drošības ziņā , un kravas kasti varētu jēdzigi pagarināt, vai ari pašu auto padarit būtiski īsāku kas būtu ļoti liels pluss !