P.S. ar to fokusu jams rule joprojām, kaut nopirka arī otru auto Golpu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
P.S. ar to fokusu jams rule joprojām, kaut nopirka arī otru auto Golpu.
Šito analogiem izgāja cauri sievas brāļadēls, 80 - bija ar uzsistu pakaļu, pa lētām naudām 1,9 dīzelis, pats visu saķibināja un brauca - 2 x nošķīla, ar pēdējo "caur grāvi un jumtu" - arī atstāja šrotā. Nopirka tādu pat kā bildē A4 - arī nekādu dižo problēmu nav, vienīgi tā kā daudz pa grunteni velk - kaut kas ar blīvējumu (laikam aizmugures "vākā" problema) nav ( pat ventilatora nepietiek) - viss salons putekļos ...
Jā Rīgā stabili ir tāda "drazu" problēma ... Mārupē atkal stulbāš mazās mušiņas trāpās pa reizei ... negaršīgas maitas ...
Es tāš cenšos nenēsāt izņemot braucot ar velo - tad vienmēr ir kādas brilles sporta pavisam caurspīdīgās vai dzeltenās vai saulenes. Bet tā principā cilvēka aci ir jātrenē arī uz spilgtu gaismu ( kamēr tas protams satiksmes drošību neapdraud!!!) .
Nu diezin vai sniegam vajag naglenes, tas drīzak tiem nelaimīgajiem zemes ceļiem kuri līkumos medz riebigi atkust un piesalt, un tas pats ar asfaltu. Dzivotu nost no asfalta arī ar naglam brauktu ... tā vena reize gadā mana skatījuma ari ir tas cenas vērta -
Nez bračka paņēma 2008 gada Fokusu (2 litri benzīns) no darbavietas ar 300K nu jau pirms gadiem laikam 5 vai vairāk, un nekādas vainas, summa ar kaut kur tuvu bija. Tā ka ja labu atrod - kapēc ne. Taču pēc definīcijas mazāks risks ielidot ir ar Hondām - Jazz, Civic. Toyotām Yaris, Corolla, Avensis, bet nu tāpat ir jāizvairas no nojātām, jo Corolla bija daudz kā darba autiņi (tas gan nenozīmē ka tas būs uzreiz visas sliktas !) ...
Un liela daļa to kas baidas un visu itka ievēro, dara muļķības - mes ar sievu var teikt jau nedēļu "uz nažiem", sakopes man sviestu no delfiem, vel visu ko tik pati jau SPKC vai WHO utml izlasit neko navar, pati.piezvanīt ģimenes ārstam ar ne utt.utjp. un tik čīkst ja vajadzejis uzreiz taisit testu (vairak kā pirms nedēļas) utt. utjpr.
Tā ka stulbas uzvedibas kas patiesība pašus vien apdraud ir steriem. Un vienīgais iemesls man neskraidīt apkart ir, lai to drazu saviem senčiem vai citiem "večiem" neaizstiepju un lai bērni cik iespējams var darboties skolā un pulciņos, no kā pēdējais laikam vairs nespīd ...
Padzīvosim, redzēsim - šobrīd sēžu karantīnā, jo bija tiešs kontakts dejukolektīvā ar Cov19 pozitīvu meiču. 5dien uztaisīšu analīzes tad zināšu "cik daudz esmu palaidis garām". Jo pēc simptomiem es droši jau 4x esmu Covid-u pārslimojis vēl stipri pirms.
Īsuma idejiski ir tā ka jēga taisit testu ir ne ātrāk par 6. dienu kopš iespējamas saskares, bet rekomendācija ir pie simpotomu paradīšanas vai sākot ar 10-to dienu. jo jebkura citā gadijumā tavam testam ir 0 vērtība, jo vīruss vel var neuzrādities testā, t.i tu esi negatīvs, bet dienu 2 laikā kādu mierigi jau vari aplipināt. Dāžos ekstrēmos gadījumos inkubācijas periods esot arī 21 diena ...
Par parējo pastāstīšu kad zināšu testa rezultātu.
Sadzīviski ta kā esmu privatmaja un brivi speju izolēties pat no ģimenes, mans vienīgais ierobežojums ir nelīst tur kur tauta apgrozās, veikali, darbs utml.
Un Cov19 kontakta, kontaktiem t.i manai ģimenei nekadi ierobežojumi noteikti nav ...
Sazinājas ar pec fakta par pozitīvu rezultatu aptuveni pus dienas laika no SPKC, un velak ģimenes daktere ....
Pag vai tad veikalos visiem, vai obligāti visiem darbiniekiem ? Es kaut kāpa diagonāli lasīju - moš palaidu garām .
Precizējums vietā un tieši tas tā arī bija domāts !
Vispār no šī visa es secinatu vienu lietu - pirms kaut ko tālāk darit, CSDD ir jāpublice statistika par to kur tie EV vispar ir reģistreti un kādas uzlādes vietās (ja vispār) ir redzēti. Ka nav tā ka EV lietotaji ir Mārupes vai Ādažu "nabadzīgo" privatmaju rajonu īpašnieki un vinu lidzinieki ... kuriem tās subsidijas būtu "tikai papildus medus kārta uz jau esošas medusmaizes" ...
P.S. un eko-fani jūs droši drīkstat man ziedot EV iegādei, svinigi solos to lietot katru dienu braucot uz darbu Rīgā ... nu ne tā ka man tur būtu jābūt katru dienu ... bet par jūsu naudu - kāpēc ne ...
Reālā dzīvē - ir jāskatas kur ir pieteikami jaunas apakšstacijas, jo kopējā tīklā jaudas pietiek ar uzviju, bet apakšstacijas Rīgā daudzviet ir vecas un ļoti vecas, pajautā lai atsaucas visi kuriem ir vienas fāzes elektrība un pajautā vai ir mēģinājuši pacelt jaudu un kā ir veicies vēl pāri gadi atpakaļ Mežaparkā kur turpat blakus ir TEC, viena fāze bija norma un jaudas palielināšana bija ārpus apspriešanas. Tagad jau ir salabots tur, bet tādu vietu - vairāk kā spēj iedomāties - ar daļu no tādām esmu sastapies strādājot savulaik LNB ... arī Torņkalns tad bija problēmvieta ...
Un ar vienu fāzi tev pat ar vismazāko EV, var būt nopietna problēma to dabūt uzlādēt tik daudz lai citā Rīgas rajonā uz darbu tiktu ...
UN ?
Atkārtošu - vai tu piemaksā šo naudu jaunu dīzeļu iegādē, vai kas ir tas kādēļ bija vērts veikt šo precizēto aprēķinu ?
Un vai esi gatavs piemaksā par pārtiku utml. precēm ko pērc, ja dīzeļa akcīzi izlīdzinātu ???
Daļēji iebilde vietā jo tie teorētiski pēc teh. pases. ir citas kategorijas verķi ...
Bet kravas busi līdz 3,5 tonnām, ļoti plaši tiek izmantoti pa LV piegādes/sagādes vajadzībam, jo C kategorija nav te nemaz tik izplatīta - šoferu trūkst ...
Vai par pārtikas sagādi, vispār preču piegādi utml. esi padomājis pirms šo rakstīji ?
Te ar vienam neregulējas uz S40 - un risinājums kā izdarīja:
blenddoor.com/2017/11/02/volvo-headlight-repair-how-to-with-photos/
Bet tur jams acīmredzot līda iekšā, jo norauts tas viss jau bija iekšpusē, tikai tas ka šīm uz leju nevis uz sānu bija palicis tas viss.
P.S. Un problēmas sākums ka šams secinājis- kāds nejedza kalibrēt minētās lampas augstuma korektoru !!! Un pēc tam - pārāk spēcīgs un dumjš izrādījies ...
Un arī tu droši pie maizes pirkšanas pieliec vēl kādus 50 centus klāt par katru maizes kukuli kas netiek pagatavots Rīgā. Un tā par katru produktu kas netiek ražots Rīgā uz vietas. Tad ari aizdomāsies kādēļ netika pacelts vienādi ...
Malacis parādi tikai to ka matemātiku labi pārzini, tātad ir 0,4 pret 0,5 EUR par litru, bet nevienam akcīzes nodoklis nav atcelts, toties loģikai tev gan 0 līmenī :
Ka visiem, pat tiem kas nebrauc ar savu auto, būtu jāsametas kādiem, cik tur bija - 30'000 potenciālo EV gribētāju, tuvākajos gados tas tev gan šķiet OK.
Benzīngalvu akcīzi taču neizmanto tam lai lai jauno dīzeļu pircējus atbalstītu, jeb izmanto ?
Karalis ir miris, lai dzīvo karalis ...
NU ir ļoti dažādi ar tiem autorāžotājiem, Toyota cik atceros bija ļoti liela unifikācija pāri visiem zīmoliem ieskaitot Lexus, Scion, Daihatsu, Hino utt. Savukārt USA ražōtājiem ( tas bija vecs pētījums pirms ~ 10-20 gadiem) unifikācijas praktiski vispār nebija ... Tgd gan jau ka ir labāk, un attiecīgi visi pārējie ražotāji trāpa kaut kur pa vidu. Bet citādi šobrīd ir Ford un Hondas ar 114,3 diskiem, un mētājas kāds bariņš ar 5x100 no Toyotām, kuras nav kur uzlikt ...
ES stulbošanās nenozīmē ka to nevar pārvērst par kaut ko jēdzīgu vai vismaz jēdzīgāku. Bet pagaidām šai diskusijai nav apakšā nekādu skaitļu, ne tam cik liels ir potenciālais LV sods par CO2 izmešu nesamazināšanu utt. utjpr.
Neviens EV fans jau arī labprāt neatteiksies no haļavas utml. tas nekas ka iespējams ilgtermiņā viņš bez visām subsīdijām ir ieekonomējis ...
T.i. ir es uzstāju skaitļus studijā, tad arī varam padomāt kā tas varētu izskatīties lai būtu jēdzīgi, nu vai vismaz pieņemami visām pusēm ...
Mana atbilde uz to būtu ka neuzliek par pienākumu izbūvēt uzlādes punktus, bet nodrošināt pieslēguma rozetes ( nezinu vai pazemes stāvvietās tā ir laba doma - iespējams nē, tad āra stāvlaukumos pie apgaismes stabiem - te gan norēķinu problēma rodas !) bet valsts un pašvaldībām ir veids kā vienkāršot dzīvi tiem kas veido šos uzlādes punktus, iespējams pat finansiāli atbalstot ( jo NĪ tāpat pēcāk būs naski iekasēt !!!)
P.S. pie mums nav populāri izmantot iemaksātos nodokļus atbilstoši to mērķim, tie tiek vienmērīgi izkaisīti pa "visām brūcēm" pat sevišķi atskaites neprasot ...
Lūk šīs ir rūpes par ekoloģiju (no IKEA) , no kurām ticams ka pat pienemams bizness sanāks !
www.delfi.lv/bizness/biznesa_vide/ikea-atpirks-lietotas-mebeles.d?id=52558853
Un es būtu par to ka nodzītu motoru vietā labās virsbūvēs liek iekšā elektromotorus, vienīgi ar bateriju izvietošāna klasiskā auto varētu būt druksu problēmas, bet ja kāds piedomātu pie modulārām baterijām un brīvi iegādājamiem elektromotoru "kitiem", gan jau ka tauta pavilktos ;)
Man ar šķiet ka eko faktors labi ja 10% intresēja, vairākumam intresēja lētākas izmaksas, jo pareizā laikā lādējot tos verķus, visu ko pārmaksāja 3 gados vēsi var atpelnīt ... un IMO tas arībija pamats EV iegādei .
Man ar tā izklausās ka metinātāji iekš LV būs lielā cieņā !
Laikam jāiegādājas kāds pārīts metināmo aparātu, kamēr vēl nav deficīts ![]()
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
17
Tā pie mums izskatās vēja enerģijas ieguve :
www.db.lv/zinas/tiek-pardoti-pnb-bankas-grupas-uznemumiem-piederosie-veja-generatori-499230