izskatās ka kaut ko līdz galam nesaproti, minētajiem ražotājiem tāpat ir jāražo auto kas izpilda kā minimums Kalifornijas standartus, jo lai ofsetotu teiksim Rolls Royce 6,75 litru dzineju izmešus pēc ES likumdošanas, jāsaražo noteikts skaits elektro auto, vai kā līdzīga, kas ir ar maksimāli maziem izmešiem. Kalifornija ir pateicīgs tirgus, lai tos ZEV tirgotu daudz un par labām naudām. A ja ASV prezis saka ka nakuj to ekoloģiju, glabjam savus ražotājus (dīvainā veidā, bet nu katrs to mera pēc savas saprašanas), tad ražotājiem tagad jākasa pakausis kā atsist jau investēto kāpostu no jau realizētām ražošanas izmaiņām.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
















abi divi esat āksti, man ir arī pētijuma orģināls. Tu ir norādītas abas - gan augšējā gan apakšējā novērtējuma robeža, attiecigi elektro fani izvēlas zemāko robežu, un nīdēji augšējo. Kaut gan lielāka taisnība ir tiem kas nīdēji, pat ja šamie smagi pārspīlē. Vēl protams jā pieskaita fakts ka pētījums ir mazliet jau novecojis.
Nīdējiem it vairāk taisnība dēļ tā ka baterijas un izejvielas tiek ražotas ar uzteiktu fosilo un tieši akmeņogļu īpatsvaru enerģijas ražošanā, un fanāti savukārt priecājas par teiksim beļģu pētijumu, kur viss ir skaisti un zaļi, bet tikai tāds sikums - beļģi praktiski neražo auto, un EV baterijas pat ne tik.
Ja gribas daudz maz godīgu rezultātu sev - izvēlies ražotāju, uzpeti kurā valstī liek to auto un bateriju kopā, un tad izmantojot metodoģiju no tā "vecā" pētijuma nonāksi pie daudzmaz reāla rezultāta. + vēl jāņem vērā arī kura valstī pec tam uzlādēsi, bet jebkurā gadījumā šobrīd atrāk par 2 gadiem un 70K km tas EV zaļš nekļūst - stiep to ka gribi.