iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 07.12.2022 12:39

Tas ar zem gultas nelien

WALA 07.12.2022 12:37

Var teikt ka gluži mana pieredze, roboc un Karcher rokas "mazais lādējamais šrunts" ar kātu, ātrai uzsūkšanai.

No robota un tā rokas "lādējamā štrunta", kurus abus sieva uzskata par labiem, man nepatīk neviens, robots neielien visur ( vai tad bija speciāli visa mēbeles jātaisa/jāpērk spec lai tas roboc var visur tikt). Un rokas štrunc paspēj izsūkt apmēram 1/3 no platības, kad jāliek uz pilnu uzlādi.

IMO par labāku atzīts Karcher "slapjā" filtra štrunc "vada galā" ...

Un vēl garažai sausais Karcher ar ko savu kurtuvi/kamīnu arī tīru.

WALA 06.12.2022 13:45

Te nu gan Bradypus ir diezgan liela taisnība, ja šifratslēgu lietošana tiek izprasta un pareizi lietota, tad bez pareizas šifratslēgas "tu esi brīvs". Cits jautājusm par dāzādiem cilvēciskiem faktoriem, un potenciāliem "apkārtceļiem"/hackiem. Otra lietas puse protams ir atkarībā no patērētāju tiesību aizsardzības likumdošanas niansēm, tu iepsējams vari pieprasīt tev nodot "pilnu info" par tavu auto, un ja pasākums ir pavisam pārdomāts, tad viņi tev var izsniegt 1reizēju šifratslēgu ar ko varēsi 1x izdarīt visu ko vajag un viss ... tas gan atkal var būt stiepjams jēdziens ...

WALA 06.12.2022 13:40

1) - neatpazina auto, tas ko precīzi nozīmē ??? JO tas ka automātiski neatpazīst auto VIN un taml. nav šķērslis lai nolasītu "generic" kļūdas no auto vadibas bloka ! Bez atpazīšanas var arī ar roku iesist VIN, vismaz lielam vairumam diag rīku.

2) ja gadījumā neatbild auto vadibas bloks - tad iziet cauri visiem drošinātājiem un paŗbaudīt vai nav izsisti, un principā vispār šo drošekļu sadaļu pārbaudīt ....

3) pat ja galvenais va'dibas bloks būs mēms, būtu jāvar vimaz redzēt kaut ko no citiem dažādu fīču vadības blokiem, ja vien diagnostikas/OBD ports nav pilnīgi sačakarēts

4) skatīties kas pie velna nav salikts atpakaļ pēc bremžu pastūža nomaiņas, vai varbūt kaut kas nejauši ir samainīts vietām, jo reizi 100 gados autoražotāji izlaiž ko tādu kur var atseviškus konektorus "samainīt vietām", SĶeit 1x BMW to esmu redzējis un 1 x kaut kādam US GM produktam ...

WALA 06.12.2022 13:33

Pareizi esi sapratais tikai mazu daļu no tā visa ... nez kāpēc padumjajajos laikos santehniķis saprot kā apkures radiatori strādā, un var savu pakaļu uzstiept 5-tajā stāvā un atgaisot visu, bet tagad izliekas vai arī ir stulbāki par stulbiem, es uzskatu ja vienreiz pateicu kur bija problēma, tad otrreiz moš varēja padomāt tālāk par "savu degunu"...

Zināšanas es "pasniedzu", jo saprotu ka dažiem ar izpratni par lietām "grūti" ...

WALA 06.12.2022 11:21

Sīkas "nedarbošanās" jau ir mājas īpašnieka ikdiena, skursteņi jātīra, katls un kamīns jātīra, tvaika nosūcējs dēl tā ka ir tādi kas to nemāk lietot ir pa reizei jālien uz jumta un jāatkausē, gŗidas trapos ik pa laikam ūdens jāpielej, lai smakas nenāk utt.

Tomēr tas ir krietni labāk nekā regulāri bļaustīties apkārt par lietām kas ir jādara, un tad apsaimniekotājs atsauc kaut kādus dolbajobus, kas piemēram pie apkures ieslēgšanas pat radiatorus nejēdz uzlīst pēdējā stāvā un atgaisot, tad teiksim ofisā mēs paši atgaisojam un izrādas ka spiediens jau ir nokritis tiktāl ka pa pēdējo radiatoru "ķēdē" vairs ne gaiss ne ūdens nenāk ārā un atkal jāsauc dalbojobu lai paceļ spiedienu ... BET atgaisot pēdējo radiatoru jams tāpat neatvilksies ...

WALA 05.12.2022 17:32

Pilots nevar būt atbildīgs šajā situācijā, jo abas lidmašīnas viena otru neredz principā. Tāpēc ir gaisa kontroles dienests un cilvēki tajā kas rūpējas lai šāda "huiņa" gaisā nekad nenotiktu ! Cits jautājums vai pilotu brīfingā jau bija pamanāmas šīs stulbības, ja bija, tad pilotiem to vajadzēja spēt "noķert" ...

Jo komercaviācijā vienā un tajā pašā "koridorā" lidmašīnas tiek liktas tikai "viena aiz otras" ar noteiktu intervālu,un tā salikšana pa "plauktiņiem" notiek labu gabalu pirms lidostas ... ja nedrīkst aizņemt nosēšanās koridoru, tad riņķot drīkst tikai stipri augstāk ...

WALA 05.12.2022 11:52

Ja kādam interesē tad ir parādijies NTSB iepriekšējais ziņojums un te ir maza tā analīze/apskats:

Gaisa kontrolieris vairs acīmredzot neko kādu laiciņu nevadīs ...

WALA 04.12.2022 21:00

Kontūru varētu, bet negribu, citādi tāds jau sen būtu, bet par nelaimēm - vispirms jātiek skaidrībā ar finansiālo jēgu, tad arī tālāk domāsim ... jo nu fakts ir tāds, ka spices ūdens stabili nāk ar "purva rāvu" ārā, bet dārzam ideāli...

WALA 04.12.2022 20:53

Gan jau ka nekas jauns,bet škiet ka te vel nav

CRV -cirvis

Renault - rene/renis

Citroen - citrons

Maserati - mazie rati

Multivan - mulķu vans

WALA 29.11.2022 17:08

Principā pat jebkuri gultņi kas "iekabināti" pie motora, bija man viens tāds spriegotāja variants, kad kā udens uzšļakstas tā "čivina" kā traks ...

WALA 29.11.2022 16:51

Zini, tad kad avioindustrijā spārnu atledošanai sāks izmantot dronus - es tam varētu arī noticēt, bet kamēr droni pīsies paši "savā astē", man arī šis nešķiet perspektīvs virziens.

WALA 29.11.2022 14:30

objektīvi var palūrēt kāda ir lielākā masa ko helikopters var pacelt un ko drons var pacelt, bet ja teiksim ir iespēja ūdens padevi organizēt no blakus esošām celtnēm, tad ar ūdens lielgabalu šlūtenes galā aprīkots drons - moš arī var strādāt, jo liešana no augšas palīdz tikai tad ja jumtu var "cauršaut" un tas ūdens nokļūs līdz ugunij ... Nesot "kravā" ūdeni, IMO tikai mega liels enerģijas patēriņš ar apšaubāmu jēgu, jebkādiem mērķiem !!!

Un ūdens atrašanās ēkas augšadaļā - jāpaskatās, jo lielu (at)svaru izvietošana ēku augšstāvos nav nekas jauns, bet man liekas škidrumus tam neizmanto ...

WALA 29.11.2022 14:09

Man jau škiet ka idejiski uguns dzēšanai augstceltnēs ir jābūt labai iebūvētai sistēmai + atbilstošām evakuācijas izejām, citādi cilvēkiem tajās nav izredžu, bet kur droni var palīdzēt, tad cilvēku atrašanā un "dzēšamā objekta" karstuma "kartēšanā", tik nezinu, kā šo info reālā laikā nodot ugunsdzēsējiem, lai no tā būtu labusm, moš kaut kas līdzīgs kā kareivju speciālizētās taktiskās ķiveres ...

Tik nu jāņem vērā ka visas tehnoloģijas karstumā ātri nosprāgst ...

WALA 29.11.2022 14:04

Man nav gāzes, un izskatas ka likšu dziļurbuma siltumsūkni, ZB man šitie "komersanti" ar savām sakruķītajām kurināmā cenām.

Pie kam neesmu no valsts/pašvaldības saņēmis vēl ne centa ... dzīvoju no tā ko "iekrāju" iepriekš, tiesa gan tas tūlīt izsīks un būs jādomā, bet pie esošās cenas izskatas ka izdevīgāk būs 10+K ieguldīt drusku citā virzienā ...

WALA 29.11.2022 11:17

Atkritumus vajag nevis dedzināt vai pārstrādāt, bet mazāk pirkt pēc definīcijas ... ja vien visa zaļā stulbošanās ir kas vairāk par "skaistiem vārdiem" ...

Un lietas maksā tik cik maksā, tev tāpat neviens neies skaidrot šīs te atkritumu dedzinātavas biznesa modeli ... tāpat kā piem. pārstrādajamo plastmasu utml.

WALA 28.11.2022 10:50
WALA 28.11.2022 10:16

paturpināšu vēl mazliet par ZF kārbām, izrādas ir viens "nebūtiski" būtisks defekts ZF8HP ieviesies paša ZF ražotās kārbās - kārbas korpusā ir lējuma defekts, un tas attiecas ne tikai uz LR ZF 8HP-70:

Ja gadijumā pil eļļa no kārbas - tā nav mega problēma, bet eļļas līmenim tādā kārbā gan ir obligāti jaseko !!! Un tā nav vienīgā iespējamā eļļas pilēšanas vaininiece, bet tai ir vērts pievērst uzmanību ...

P.S. TSB kā saprotu ir dabonams no ASV un gan jau no ZF ar, dileri kā redzams, par to var arī izliekties nezinam ...

WALA 28.11.2022 10:11

Moš jāpsver iepsēja atgriezties pie rupju škembu klātas asfaltbetona virsmas ????

Ja jau tā ceļu tīrīšana un kaisīšana ir tāda kādu nu "dievs devis", un labāk jau nepaliks ar enerģijas/degvielas izmaksām ...

P.S. Vēl nesmieklīgi "prikolīgāk" būs tad tad visas iekšdedzes uzturēšanas mašinas būs jānodod lūžņos, nez ar kādu rezervi "tie sniegu škūrējošie trolejbusi" būs jāiepērk ????

WALA 28.11.2022 10:05

Tiem tak ar nu jau ir filtrs galā GPF (gasoline particulate filter) saucas.

Bet no "plīšanas" viedokļa, dīzeļi ir tiek as ir plīsuši vismazāk, un ir visvairāk norbaukuši + turpina to darīt ( lielākais 350K kopējais un manējie 200Kkm+).

WALA 28.11.2022 10:01

Ak dievs te ar tas stulbuma (biznesa) atbalsts depozītu sistēmai tiek "reklamēts"...

Un patiesībā vispār vien vienīga reklāma izmetamiem sūdiem ... ja kādam gribas ko taupīt un atbalstīt ekoloģiju, tad pērk nerūsoša tērauda vai stikla iepakojumus ..., un daudzām lietām nemaz tas iepakojums nav vajadzīgs kā šķira ...

"Jaunais zaļais bizness" == ļauj "zaļi" dzīvot tiem, kas pārdod "zaļos eko-produktus/preces".

Bet enerģijas izmaksas - jo mazāk kādam vajag tavu enerģiju, jo mazāka ir tās cena, bet jo mazāka ir tās cena jo mazāka interese par tās ražošanu !

WALA 25.11.2022 17:54

P.S. rocenes lampiņa dažādi mirgojot (vismaz manam verķim) nozīmē/signalizē, ka ir vēl citas problēmas parādijušās "ap" bremžu sistēmu, attiecīgi rocenes "sensoru" atslēdzot es "pazaudēju" tikai vizuālu indikatoru neatlaistai rocenei un idiotisko "uz nerviem krītošo" pīkstuli, savukārt visi citi kļūdas stāvokļi joprojām tiek indicēti. Izveicot kādus citus "uzlabojumus" es pazaudētu iespēju pamanīt šos citus ar bremzēm saistītos kļūdu stāvokļus.

WALA 25.11.2022 17:42

Šitam var ar diagnostiks rīku nolasīt kļūdas, iesaku to izdarīt, ja vien nav ar acīm redzami vadu vai to izolācijas pārrāvumi.

Šāds man nav bijis pie rokas, bet uz vecāka (2003 maybe) XC90 varēja pat nolasīt pogu up/down utml. darbības, un tā verķa gadijumā "pārrāvums" bija starp vadītāja durvju "pogām" un vadītāja puses logu un spoguli ( motori strādāja - ar parastu elektriskā gana stiepli varēju tos atvērt un aizvērt/kustināt pareizi sametot polus), ar otru pusi problēmu nebija + kad "norāvu" apšuvumu bija labi redzams, ka durvīm pienākošie vadi jau ar sasprēgājušu izolāciju.

WALA 25.11.2022 14:55

Kamēr "privātais" cenšas samazināt savu pāteriņu - tas ir vairāk nekā OK, bet ja kaudze privāto atdod tīklā lieko enerģiju, tas ir OK tikai līdz noteiktam līmenim, tāpat jau sen skaidrs ka ziemā to "pārpalikumu" gribēs atkal "izņemt", un tā pie zināmiem apstākļiem ir papildus problēma AST un Latvenergo.

Skaidrs, ka tik daudz cik Rīgai ziemā vajag siltumu, ir liela jēga "paralēli" ražot elektrību un to attiecīgi arī "atgriezt" saules uzkrājējiem, bet pārspļaujot objektīvi ar TEC iespējamo, maz ticams, ka tas pasākums kādam būs izdevīgs, drīzāk, ka būs ar pamatīgi negatīvu finansiālu efektu.

WALA 25.11.2022 12:56

Somijai varbūt arī ir problēmas, parējai pasaulei pēc tā neizskatas, visi par un ap naftas industriju domā kā mazāk "pumpēt", taču peļņa tikai pieaug ... pat Krievijai

Lasītākie raksti

Jaunie raksti