Ieprieksejais jaunas dacia lietotajs teica , ka pirmo ellu mainis pie 3000
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ieprieksejais jaunas dacia lietotajs teica , ka pirmo ellu mainis pie 3000
Teoretiskais pamatojums ellas mainai uz 3000 ?
Kas vinai notiek?
Nesen uzzinaju , ka ellas mainas intervali tiek pagarinati sakaraa ar eco prasibam ! Jo retak maina, jo auto ekologiskaks!!!!
Man tie zaļie sāk kaitinat
Lietas kas pasliktina redzamibu
Vecs sapunktots stikls
Netirs stikls no iekspuses
Slikti mazgajamie skidumi , veido plevi
Sliktas logu tiritaju gumijas
Pec auto mazgasanas automatiskajas vaska pleve uz stikla
Ir pieredze gan ar letako , gan dargako - kalposanas laiks butiski atskiras, jut ari pilsetas lenaja brauksana, jo notira labak un piles notek labak, pie 60km/h jau strada normali
Bet vai vajag ? Ieliekam logu tiritaju automatiska rezimā un braucam , varbut sveice tas strada labi, jo tur ielas mazga, musu netirie celi, kad uz stikla ir nevis tirs udens bet dubli , liela jega no taa nav
15-20 km diena - auto nesasniedz darba t, visu laiku brauc auksta auto rezimaa un tur ari paterins !
Dizela ekonomia ir gari gabali uz bāņa !
Vismaz sasniedzot darba t
Neviens manualis nespej parslegt tik zibenigi un atbilstosi eko brauksanai ka modernie 8 pakapju automati !
cik ir parastie km , ko nobrauc vienā reizē ?
Sanāca 3 dienas braukāt, kā servisa maiņas auto
Viss labi, izņemot vienu lietu, pie kuras nepaspēju pierast - vieglā stūre - nekādas informācijas no viņas nenāk !
Nu tik viegla, ka neko nevar saprast, īpasī uz slidena ceļa (tā bija ziema) brīdi, kad saķere zūd nejūt nemaz. Uz sausa asfalta jau pofig, bet uz ledus , visu laiku sajūta, ka jau peldi
Ļoti nepatika, ikdienā lietoju auto er elektrisku pastiprinātāju un arī iepriekšējam tāds bija, bet tik neinformatīvu stūrēšanu nebiju redzejis
Ieddīvotāji uz 1 km2
Latvija 30
Vācija 230
Nīderlande 380
Mašīnu skaits uz 1000 iedzīvotājiem
LAtvijā 341
Vecajā eiropā 500
TAs nozīmē, ka LAtvijā uz vienu ir 1 km2 ir 10 auto !
Vecajā eiropā uz vienu 1km2 ir 200 auto !!!!
Latvijā ir viena liela pilsēta
Satiksmes piesārņojums ir jūtams 3 ielās, karstās bezvēja dienās
Tā patiešām ir galvenā problēma Latvijā !!! Dzīvoju un strādāju rīgas centrā - galvenā problēma ir nevis auto gāzes, bet netīrās ielas ! smitis, putekļi un citi s.... sausā vējainā laikā smilšu vētras lielākas kā jūras malā
Turpinām tērēt laiku , resursu u.t.t.
Turpinām ierobežot, sodīt , izdomāt jaunus nodokļus !
Pilnīgi nesaku, ka nevajag neko darīt, bet nevajag pārspīlēt !!!
2 dienas pa rīgu braucu ar seat , kuram bija 1.1 turbo ar dsg, mani pārsteidz 2 lietas, cik viņš normāli iet (gan tikai s režīmā kārba) un kāds ir degvielas patēriņš !
15 pasaules lielakie kuģi saražo lielaku piesarnojumu nekā viss pasaules autoparks kopā !!!!
Bet mēs cinamies ar vieglajiem
Ši problema ir ari benzina dzinejiem
Sen nebiju braucis Jelgavas virziena
Debils cela posms - nepartrauktas atruma mainas -100-90-70-50
Un nepartraukti fotoradari
Pilnigi debila nervoza saraustita brauksana
Padumjie graudus iepirka milzigaa daudzuma !
un gribi teikt, ka ši auto pēc 5 un 10 gadiem kļūs labāks ?
Riga ir izmirusi pilseta ar korkiem tiaki dazas ielas un pie daziem tiltiem, kas veidojas nevis tadel , ka masinu daudz, bet sakara ar to, ka infrastruktura ir d....
Nevar salidzinat sati ksmi Rīgā un Parīzē
Pet negribu iedomaties, ka ir Parizes centrā pie 35 gradiem !
Pats ej tirst un panem ari sievu lidzi !
tie, kas pieņem lēmumu pirkt jaunu, lielākā daļa ir pirkuši arī lietotus , viņiem ir personīga pieredze par to, kas ir kas
tiem, kas tikai runā cik labi ir lietoti un slikti jauni, šīs pieredzes nav
es nenoliedzu lietota auto pirkumu un tam ir gan ekonomisks , gan arī citi pamatojumi , bet stāstīt, ka jauns ir sliti principā ir muļķīgi !
pēdējos auto, ko pirku lietotus, iemesli bija dažādi
- vajadzēja ik dienas auto, bet neviena jauna , ko girbētos nopirkt tajā laikā nebija
- gribēju izmēģināt vienu marku, kas dzīvē nebija bijusi, jaunu pirkt tādu negribēju, jo nebija pārliecības, ka patiks un grībēšu ilgi braukt ( tā arī izrādījās )
- bērnības sapņa auto, kas jauns maksāja pārāk daudz
visi pirkumi savus uzdevumus izpildīja godam !
Un tomēr ikdienas auto labāk jauns !
Noperc un sapratisi
Kas var bus labaks vientulai meitenei par 911 porsche
996 var nopirkt zem 20
Labs uzticams ik diena normali lietojams auto
Cena nekritis , bet iespejams , ka pat augs
Apkopes, ka jau vw grupai retas un letas
Japerk pirmo izlaiduma gadu ar automatu - nebus problemu
Daži teiks , ka tas jau nav ists 911, jo salons divains un lampas nav apalas, bet tas ir tikai plapas , brauksanas ipasibas tam auto ir ka visiem 911
Pie elektribas ekonomijas un tiribas vel vajadzetu pieskaiti cernobilu un fokusimu
Pabrauc ar auto , kuram ir 8 atrumi un tad paruna
15 gadigi ar lieliem dzinejiem ari ar 6 atrumu cel
Tad jaunie dzineji ta nedara, tapec viniem ir zibenigi stradajosi dsg un automati, ierindas braucejs pat nesajut, ka karba parsledzas
Vispar jau atrumkarba ir izdomata lai vinu lietotu !
Pat 400 zs masinās lieto dazadus atrumus, kat gan var iztikt tikai ar diviem - 2. Lai izkustetos un talak 6. Auto jau ies
pašreiz gan automāti gan dsg ir tendēti uz degvielas taupīšanu, tas nozīmē, ka auto slēdz max augstu pārnesumu, īpaši, ja braucam mierīgi.
Auto nezin un nevar zināt, ka vadītājs gribēs strauji paātrināties ! jebkurš modernais auto atlaižot gāzes pedāli , pārslēdz uz augšu, vai pat liek neitrālajā ! Tas nedaudz kaitina, dažās situācijās
1) pirms apdzīšanas- noķeram priekšā braucošo, atlaižam gāzes pedāli, kārba slēdz uz augšu, bet vajag uz leju !! sanāk neliela aizķere
2) līkumos, tuvojos līkumam, atlaižu gāzi, tomāts slēdz uz augšu, bet tajā brīdī jau es spiežu gāzi, un man vajag tieši otrādi uz leju , atkal neliela aizķere
ar to patiesībā var viegli cīnīties - braukt sporta režīmā, ilgāk tur zemos ātrumos, izmantot iespēju pārslēgties ar roku, ko arī daru es, pirms gāzes došanas ar roku slēdzos uz leju
labi, ka manam auto to ir ērti izdarīt ar lāpstiņām pie stūres
To jut gan uzsakot , jo sakot braukt tacu tiek atlaists sajugs , gan mainot brauksanas ritmu , karba tacu nezin, ka vajadzes 3 atrumu un tur gatavu 5
Janem tomer vera ka dsg ir parasta karba ar diviem sajugiem nevis automats !
abrazīvs ?
metāla skaidas ?
un to laiž cauri eļļas filtrs ?
tas , ka nevajag dot max ir pilnīgi cits stāsts