Ja pēc op. līzinga tirgus cena viņam būs lielāka kā palikusī, tad iespējams nopirkšu pārdošanai.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja pēc op. līzinga tirgus cena viņam būs lielāka kā palikusī, tad iespējams nopirkšu pārdošanai.
rudens68 rakstīja: arba
Pašam arī oplizē?
Jā, ja pēc termiņa beigām gribēšu vēl ar šo auto braukt, tad domāšu ko ar viņu darīt , pirkt kā privātpersonai vai formēt tālāk op. līzingā, jo nobraukums viņam būs tikai kādi 60 000, bet jāņem vērā, ka tad jau garantijas beigsies, būs jāpērk riepas u.t.t.
Tā kā drīzāk ņemšu nākošo op. līzingā.
rudens68 rakstīja: Kā ar auto atdošanu pēc oplizes beigām ?????
Esmu dzirdējis ,ka pirms nodošanas servisā uztaisa pieņemšanas defektus kurus par paša naudu sarmontē ,un tad paņem no tevis par atrunāto summu
Man kolēģis nopirka par atlikušo vērtību un pārdeva par 3000 Ls dārgāk
Ko iegūst pērkot auto finansu līzingā ?
Auto, kura cena ir tieši šie pārmaksātie 30-50% un vēl problēma, ko tagad darīt ar šo 3 vai 5 gadīgo auto.
Ieguldīt naudu iekš auto ir vērts tikai tādā gadījumā, ja viņa cena palielināsies, ja ar viņu taisās braukt 10 un vairāk gadus un vēl nododt mazbērniem, bet tādu auto Latvijā ir maz.
edzulis rakstīja:
Rolands85 rakstīja: Jā, es, piemēram, agrāk atzinu tikai vienu marku - BMW. Šiem auto tiešām ir ļoti labi un jaudīgi motori, līdz ar to arī masīna iet labi. Bet, kad nonācu pie jautājuma, kādu auto pirkt sāku visu pārdomāt. Īsāk sakot neņēmu BMW tāpēc ,lai braucot uz mani neskatītos, kā uz kretīnu, kurš tūlīt kaut ko sastrādās. Un kaut kā tagad vispār negribas vairs pat skatīties uz BMW pat virsū. Reti kurš normāli brauc ar šīs markas auto normāli. Tādas aptuveni manas domas.
Varbūt tu arī izskaties pēc kretīna, ka uz tevi tā skatās? Uz mani neviens nekad nav skatījies...
Tu vienkārši neredzi , kā uz tevi skatās.
Mazs puisīts melnā uzvalciņā un M5, skats patiešām ļoti smieklīgs, īpaši, kad atpaķaļgaitā zem ķieģeļa brauc
Piedod, pats uzprasījies.
Pēc skaita jau arī to BMW ir ļoti daudz
% visvairāk avārijās LAtvijā cieš Jaguāri kādi 50 % no visiem gadā.
Kautkur bija tā statistika reiz piesaukta
Viņam pat visi pakaļējie lukturi ir veseli un viens priekšējais
chepmens rakstīja: Tas ir kaut kāds pi.....c par šito lūžņu kaudzi 4500 euro . Cilvēki vienkārši idioti, metāllūzņu kaudze!
Pats tu esi idiots, viņam viena kārba maksā šos 4500 Eu, nerunājot par pārējo , kas tur vesels palicis
316i rakstīja:
arba rakstīja: galvenā starpība šiema auto ir durvju aizvēršanas troksnis
Citādi jau nekāds lielas starpības nav abiem stūre, abiem priekšpiedziņa, abiem vācu kvalitāte, abiem jau 10 gadi, abi būs šad tad jāremontē u.t.t.
Bet tā durvju skaņa, tās dēļ ir jāpērk OOOO
jaa ,stundaam ilgi tad varees seedeet garaazaa un taisiit durvis ciet,valjaa...
man pietiek ar vienu reizi norīta, lai visai dienai garastāvoklis sabojātos
Vai astra nav mazāka par A4 ?
galvenā starpība šiema auto ir durvju aizvēršanas troksnis
Citādi jau nekāds lielas starpības nav abiem stūre, abiem priekšpiedziņa, abiem vācu kvalitāte, abiem jau 10 gadi, abi būs šad tad jāremontē u.t.t.
Bet tā durvju skaņa, tās dēļ ir jāpērk OOOO
IStyle rakstīja:
nomiks rakstīja: Būs kāds Peugeot fans aizņēmies
Bet tā - izsaku līdzjūtības. Be galiem no apdrošinatāja naudu būs būs grūti dabūt pilnā apmērā, ja nav atslēgas.
Atslēgu var jaunu uztaisīt!!
Pagājuša gada Lexusam nekādas atslēgas nav, ir čips, vai kā viņu tur pareizi sauc.
Kamikadze rakstīja:
arba rakstīja: Pirmo kredītu ņēmu bankā , kad bija 13-15 % gadā, izturējām tad , izturēsim arī tagad
kad vareeja njemt krediitu par 13-15% gadaa, ta arii cenas iipashumam bij pavisam citas
Tad arī algas bija pavisam citas
Pirmo kredītu ņēmu bankā , kad bija 13-15 % gadā, izturējām tad , izturēsim arī tagad
Pēc ļoti ilga pārtraukuma braucu atkal ar pakaļpiedziņas auto
Runājot par vakardienas ceļa apstākļiem - pakaļpiedziņa, kas aprīkota ar visām elektroniskajām drošības sistēmām, uz bieza sniega, nemaz neļauj braukt ātrāk, pie katras riteņu izspolēšanas vai izslīdēšanas, tas auto samazina apgriezienus un vēl sāk bremzēt. Pedālis grīdā , bet viņš ātrāk neiet !!!!!!!!!!!!!!!
Tā kā nelamājiet cilvēkus, kas ar jauniem auto brauc lēnām sliktos laika apstākļos.
Lexus is250
15 000 - 109.54
30 000 - 196.76
45 000 - 109.54
60 000 - 236.09
75 000 - 109.54
90 000 - 475,56 (sveču (181,00) un siksnas (87,00) maiņa )
Informācija no www.amserv.lv
šad tad dzīvē gadās redzēt nedaudz cietušus cilvēciņus un īkdienā nedaudz strādāt ar cilvēku
Skatos un tā īsti nevaru saprast kas ir kas
Nekādi nevar saprast, kas tad ir noticis, ceļmalā zobenu vicināja samurajs ?
ķermeņa augšdaļa atgādina "iearkato vecīti" bet apakšējā pārāk laba lelle
- plēsta brūce kreisajā kājā
- netīrs celis labai kājai
- nu pārāk dabīgi uztaisits mugurkaula gals, salīdzinoši ar apsekto krūšu daļu
- zarnu ne pa daudz, ne pa maz
- asiņu arī tieši tik cik vajag un tieši tā kā vajag
NEzinu, nezinu
Liec termostatu mierā. Kā viņš var iespaidot mazo riņķi (pečku) ?
Meitenēm ienākumiem jābūt vēl lielākiem, jo viņu izdevumi savām vajadzībām ir ievērojami lielāki
Rēķināt kaut kādus procentus no ienākumiem, ko varam maksāt par auto var tikai sasniedzot noteitku ienākuma līmeni, kāmēr nepietiek ikdienas dzīves nepieciešamību apmierināšanai, labāk par auto nedomāt.
Es par auto iegādi sāktu domāt tikai pie ienākumiem virs 500 Ls mēnesī.
Bez šaubām dzīvojot un ēdot pie vecākiem šis cipars var samazināties arī līdz kādiem 300 Ls. Pie zemākiem ienākumiem labāk par auto nedomāt, var jau, bet labāk nopirkt normālas kurpes un normāli paēst un lieku reizi meiteni uz teātri aizvest.
Tā ir Brembo bremžu raksturīga īpašība - čīkstēšana
Ja kāds nezin 406 kupeja ir tikai daļēji franču auto, viņu ražoja Itālijā Pininfarinas rūpnīcā.
Pirms gada labākais auto bija 10 gadīgs Audi, tagad jau 5 gadīgs, progress acīm redzams
Pēdējā 5 gadē ražotie auto NAV DOMĀTI LIETOŠANAI ilgāk par šiem 5 gadiem, jo viņu remontu izmaksas ir ļoti augstas.
Pērkot nākošo auto ir jādomā nevis vai automāts, bet vai nav vērts pirkt jaunu
Kpēc viņus lieto kā taksometrus ?
Laikam takšu īpašniekiem patīk autiņi, kas bieži lūzt
Pēdējā 10 gadē ražotie auto tiek ražoti no liģēta tērauda (plāns un izturīgs ) un viņa nesošās konstrukcijas nav paredzētas metināšanai (ir par plānu lai veidotu kvalitatīvu šuvi), tapēc jau viņus EU noraksta, par viņu remontēšanu un pārdošanu draud lieli s......
Man iepriekšējam auto pēc neliela bum nākošā 1/2 gada laikā izlīda tik daudz visādu draņķību, plaisa kolektorā, nolūza dzinēja stiprinātāja kronšteins, pārplīsa radiators u.t.t., ka nekad dzīvē neparakstītos pirkt pat nelielu avāriju piedzīvojušu auto.
Auto nevienā gadījumā nav naudas ieguldīšanas veids, bet tikai un vienīgi izdevumi (ar ļoti retiem izņēmumiem)
Bet jauns ir jauns, gada laikā 1 h servisā, veicot obligāto TA.