Un ļoti iespējams, ka viņiem nav paredzēts mainīt tikai vienu sajūga daļu, ja maina tad tikai visu kopā - disks, kurvis, gultnis un kas tur vēl.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un ļoti iespējams, ka viņiem nav paredzēts mainīt tikai vienu sajūga daļu, ja maina tad tikai visu kopā - disks, kurvis, gultnis un kas tur vēl.
Reiku novirpo gludu un abos galos liek jaunas "vadīklas", kas tiek speciāli taisītas pēc reikas izmēra.
Nu apmēram tā.
p.s. pieļauju iespējamību, ka kļūdos, bet man apmēram tā stāstīja pirms gadiem 8 , kad tas bija aktuāli.
Vispār jau pretīgi, CP vadība gadiem ilgi tautai stāstīja, ka neviens CP nekādu naudu neņem un ka tā nav nekāda problēma un , ka pa to nav jārunā
Kāda jums daļa kā veči tērē savu naudu un izklaidējas
Gadus 15 atpakaļ līdzīgu varēja nofilmēt Vecrīgā pretī tirgum, ja pareizi atceros Vecpilsētas iela, slīpums , apledojis bruģis, ziemas riepas vēl nebija, šļūkāšana bija tieši tāda pati.
pie pašreizējā mašīnu daudzuma uz ceļiem, tālās gaismas vispār nav vajadzīgas, vismaz Rīgas apkārtnē
Neteiktu, ka bieži parādās tirgū 1 gadīgi auto ar nobraukumu 20 000, tas ir retums un cenas samazinājums viņam būs tikai kādi 15%
Izņēmums ir salonu demonstrācijas mašīnas, bet viņas gan tiek braši padzītas.
Es domāju par lietotu 2003. gada Superb. Negribas atdot lieku naudu par to, ka auto ir jauns. Tam vēl nenāca 2.0 TDI. Vieglāks tas auto ir uz alumīnija piekares rēķina - viņam nāk tā pati vai vismaz līdzīga piekare, kas passat - McPerson, laikam tā saucās. Man Ocatvia 1 pašmasa ir 1445kg. Superbam 1380kg. Abiem 1.9TDI. Tieši tās piekares izturība ari interesē.
Vēl ir arī padomā V70 Volvo 2.4 D5. Bet tie pagaidām dārgāki par Superbu.
Es nesaprotu kapēc būtu jāpērk 3 gadīga mašīna, pietiekoši dārgs, bet vairs nav jauns ar visām sekām
- nezini cik nogājis, nezini kas ar viņu darīts
- nav garantiju, bet lūzt sāk - lampiņas izdeg, bukses dilst, amortizatori tek, riepas jāpērk, siksnas jāmaina
Bet cena šim auto vēl ir pietiekoši liela, tad jau labāk 6 gadīgu ar visiem tiem pašiem mīnusies tikai 2 x lētāk.
Es pirktu (no šiem ) Hondu, patīk labāk subektīvi.
Subars nav vajadzīgs man tas 4x 4
Mazdai nepatīk durvju aizvēršanās troksnis
Avensis nu pārāk neineteresants
Lielas starpības šiem auto nav (izņēmot Subaru) pieej praktiski, kuram cena mazāk krītas un pēc 3 gadiem vieglāk būs pārdot.
Vai patiešām mašīnas izvēli nosaka kaimiņa rekomendācija ?
Auto taču pērk tapēc, ka viņs patīk, tapēc , ka pakaļa viņā labi jūtas.
Īpaši, ja runa iet par līdzīgiem auto.
Tieši šodien kolēģis ieradās darbā ar kājām, jo viņa A6 palika pusceļā
Labi, ka pusceļš tieši sanāk Auto Riga
Labāk 5 gadīgs Bently, ar šoferi.
Uzraksti savu bankas konta Nr.
Citādi tauta nezin, kur naudu pārskaitīt.
Zinu vienu cilvēku, kas brauc ar šo mazo mašīnīti, atsauksmes tikai labākās, pirms tam viņa lietošanā bija SAAB 9-5 Aero.
Kā čalis saka - labāk braucu ar jaunu mazu Škodu un divreiz gadā uz Havaju salām , nekā ar lietotu Saab un reizi mēnesī ar tramvaju.
Tā īsti nevar saprast kādu palīdzību vajag, samest sodam ?
Man jau gadu zvana un uz meilu piedāvājumu sūta
Pieskaiti vēl 3 ls par vienkārši iebraukšanu centrā
Rīgas gājēji
Atgriežoties pie GT.
No pašreiz ražotām ikdienā lietojamām es ņemtu tieši GT - smuka, tehniski jau ražošanā no 1998 (156), maz uz ielām, lēta (relatīvi), lietojama ikdienā , ja vajag var iebāzt arī sievasmāti.
Par OOOO labumu pastāsti vietā, kur spriež par kārbas remontu.
Runājot par ceļu kvalitāti, ir cilvēki, kas biežāk brauc pa ārpus Latvijas ceļiem, nekā vietējiem zemes ceļiem.
Forši sēdi Rīgas korķos un klausies kā burbuļo
Palasīju un neko nesapratu grib kāds alfu vai negrib.
Pirms izdara pirkumu ir jāzin ko vajag, ko tad īsti gribas.
Nu nevar salīdzināt GT ar Oktaviu.
Gribi maz tērēt degvielu, nebraukt servisā, vest kartupeļu maisu, sievasmāti pērc Oktavia.
Gribi riepām švīkstot braukt, vakarā paskatīties pa logu u znoparkoto auto, nesajaukt mašīnas pie lielveikala, bet šad tad iebraukt servisā, palamāties ar servisa večiem, saskārties ar iesalušām durvīm, nesaprotama izmēra ūdens bačoka kakliņu pērc GT.
Lai saprastu, kas ir alfa var mierīgi paņemt 147 un ja patīk kā viņa skan, kā iet, tad var arī mierīgi pirkt GT, jo tur viss ir tikai labāk.
Lai arī kā man patiktu alfas, es pirms gada izvēlējos citu marku.
IR ražotāji, kuriem ir kopēja datu bāze, par katru remontu, kas izarīts eiropā, var saņemt info, kā ir par klopēšanu nezinu, tas var oficiālajā servisā arī neparādīties