interesanti kā notiek izvēle ?
Ieraudzīju un izvēlējot, vai tomēr ieraudzīju, apskatījos, pasēdēju, pabraucu, ievācu informāciju.
Auto tomēr tādi specifiski, ka nesanāk vilties.
interesanti kā notiek izvēle ?
Ieraudzīju un izvēlējot, vai tomēr ieraudzīju, apskatījos, pasēdēju, pabraucu, ievācu informāciju.
Auto tomēr tādi specifiski, ka nesanāk vilties.
Itāļu servisa (arfila) īpašnieks ar tādu brauc.
Iebrauc parunā.
Nu gluži sibirijā arī nedzīvojam
+ vēl daži, kas nepaspēja piereģistrēties
Getz nomaina OOOO 100 un pārņem Latviju
no pirmavotiem zināms, ka reģistrētas bija 125
nu tad man ar viens mulķa jautājums par KONI sport
- kā viņi jāregulē, vai griežot cik grib, vai tikai pilnu 1 apgriezienu ?
edzulis rakstīja:
arba rakstījaicaso mira 196 kaut kādā, nevis "kurš dzīvoja hvz cik simtus gadu atpaka"
Kā lai es to zinu, kad viņš bija un kad mira
tik atklāti ar to nevajadzētu lepoties
Picaso mira 196 kaut kādā, nevis "kurš dzīvoja hvz cik simtus gadu atpaka"
lietotu droši vien nevajag ņemt, jaunu , kapēc gan ne ?
Kolēģis paņēma O , brauc 3 gadu , bez problēmām, domāju ka viņš ilgāk arī par šiem 3 gadiem nebrauks, tā kā detāļas šrotos nepaspēs meklēt.
hammers rakstīja:kam tev reaalais noskreejiens, ja auto jau lieto Sidsmieram un zinjkaariibas apmierinaashanai
Var auto "nojaat" nobraucot 100K km, un var buut ideaalaa kaartiibaa arii pie 300K km regulaari apchubinot Peerkot diagnostikai galvenais nepazheelot!
tā tomēr nav
ir lietas, kuru nodilums ir tieši atkarīgs no noskrējiena - gultņi, sajūgs, dzinējs, ģenerators, starteris, visi releji, slēdži u.t.t.
neuztaisīsi naudu uz AR
visu alfistu zināmais Saša nesen pārdeva vienu 166 sarkanu skaistuli ar nobraukumu 50 000, nostāvēja viņa vismaz gadu, aizgāja pa 11 000
mans bija pirkst Rīgā jauns, ideālā stāvoklī, labi kopts , nesists, sākuma cena bija 13 000 $, bet tad lēnām līdz 8
jā tie, kas ir ievesti, parasti visi ir pēc bum-bum, bet tā jau ir ar visām mašīnām ne tikai ar AR
Neskaties ko viņas maksā tur, paskaties ko viņas maksā šeit.
Es savu 156 2,5 ar visām ekstrām 3 gadīgu pirku Rīga pa 8000 $, jauna cena 18 000Ls, Vācijā viņas pat 5 gadīgas par tādu cenu nevar atrast
paskaties sludinājumus, viņas tur stāv ļoti ilgi un cenas krīt un krīt, beigās jau visas gan tiek pārdotas
biznesu ar itāļu autiņiem Latvijā neuztaisīsi - nāks , raustīs kloķus , teiks - smuks gan, bet nepirks,
Vai manu veco ņemsi pretī ?
man jau tuvāk tās AR, domāju, ka ja kāds labs piedāvājums gadīsies savu 156 mainīšu pret 166, tā ka gada nobraukums man nav liels (15-20000) tad ar 3,0
interesanti kas ir 166 jaunākie brāļi un māsas kuru dizains labāks, pēc viņas ražošanā ienākusi tikai viena AR - GT šogad
grūti jau salīdzināt, bet ar vienādi pilnām bākām KR atpalika, pie tam zināms, ka MŠ atšķirībā no citiem, maksimāli brauc tikai kad to vajag
vajag atgriezties pie vecā formāta - degvielu nepilda, kurš maita atļāva viņiem pildīt degvielu
apsveicu visus Mc Laren un KR draugus !
vienu tikai nesapratu , kur aizķēras Bariks kad SC nobrauca, tik laba izdevība pacīnīties paar 2 vietu bija izveidojusis, astē KR, kuram prieksā divas lēnākas mašīnas
divi fakti no MŠ karjeras pēdējiem gadiem, kurus gan vajadzētu zināt tiem kas interesējas par autosportu
- pagājusajā gadā MŠ piedalījās vienas dienas testos testējot AR 156 uzrādot ievērojami labākus laikus par komandas braucējiem, tajā pašā laikā Fizikella kas bija uzaicināts braukt pēdējo posmu neko neparādīja
- pirms 2 gadiem braucot ar divvietīgo Minardi un pasažieri MŠ rādija laikus ar kuriem varēja kvalificēties
es gan fanoju par Ferrari no kāda 76 gada, arī 90 gadu sākumā, tad kad Alesi ar viņu visiem pakaļā vilkās un arī tad kad gandrīz 10 gadus McLaren valdīja
Bezšaubām, ka viņi kritīs tagad jau brīnums , ka viņi tik ilgi spēj noturēties
2 Mixeri
pamēģini sacensties labāk ar auto, kuram vispār nav riepu, tavs prieks būs vēl lielāks !!
uzliec pilnpiedziņai labas ziemas riepas un pamēģini
man jau liekas , ka fiatam nekas nemaksā 300 Ls