Jahaidi! Tā jau zvanīju visiem pēc kārtas, lai nemet tukšajā kastē, jo man visa prgnoze tad aizietu pa vējam. Daugaviņam nepaspēju...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jahaidi! Tā jau zvanīju visiem pēc kārtas, lai nemet tukšajā kastē, jo man visa prgnoze tad aizietu pa vējam. Daugaviņam nepaspēju...
subaru rakstīja: agrāk bija tāds Tengizs ... ar nenojātu VENTO ...
kāds vēl atceras ?
Jā, jā
Saldus Viadā strādā foršas meitenes. Kad es tur biju ielējis benzīnu un secinājis, ka nav līdzi ne naudas, ne kredītenes, šīs sadrūma tikai pavisam nedaudz. Bet uzreiz atplauka, kad apsolīju, ka pēc ~ 1 stundas Yonas atbrauks.
smonG rakstīja:
smonG rakstīja: sākt vajadzētu ar šo... tāteikt no pašiem pamatiem...
www.jr.lv/... ;jsessionid=6916B87726D04850022329CCA688CAAE?shop_id=214235
www.jr.lv/...
Sveicināti. Dodu arī savu prognozi.
07.04 LAT : GER .... 2:4
09.04 LAT : GER .... 3:3
13.04 LAT : FIN .... 1:6
19.04 LAT : SVK .... 1:5
21.04 LAT : AUT ....4:3
24.04 LAT : DEN ....4:2
K'ds brīnums, ka jeņķu iznīcinātāji pārkāpj robežu. Tur augšā taču robežstabu nav. Un, ja arī ir, tad irāniešu valodu viņi tikpat nesaprot.
Zoss rakstīja: Pirmais, tu joprojām uzskati ka riepas bija vainīgas pie taviem grāvjiem
Tikai, ka riepas - tās, kas pilotam un stūrmanim ap vēderu
Stāsts ne par mani.
Dzimatajā miestā viens vīrs, kad bijis nopircis savu pirmo auto (kaut kāds VAZ), tad laidis kaut kur ciemoties pie radiem. Nonācis galā, izdomājis, ka vajaga izskrūvēt karburatora dīzes (kāds tam bija iemesls - tas miglā tīts). Rezultātā viena no dīzēm šim izkritusi no rokām un ievējusies diezgan lielā peļķē. Šamais esot ar kaut kādu karotīti vai krūzīti visu dienu ņēmies, kamēr peļķi izsmēlis, bet dīzi tomēr atrada. Tik tā viesošanās tāda savdabīga sanākusi.
Vai tad H3 ir ksenons? Man domāt, ka tās ir parastās halogēniskās miglinieku lampas.
Vissliktākais bija tas, ka iedevu savu A80 remontēt KEMI servisā. Mēnesi pēc piekares remontēšanas un ratu ģeometrijas regulēšanas, sāka klabēt kreisais lodbalts, kuru pats biju pirms pusgada nomainījis. Nedaudz novaikstījos, sakasīju naudu un nopirku citu. Maiņas laikā nācās secināt, ka lodbalstam nav ne vainas, tikai līkrocis, kas ģeometriju regulējis, ēdis nebija, jo abi uzgriežņi atnākuši vaļā.
Tad vēl visādi pigori ar žiguli bijuši. Tie gan nav remontu laikā, bet visādos forsētajos pārbraucienos. Netālu no Kalngales, priežu mežā ir viens smilšains meža celiņš, kurā es trijās dienās trīs reizes norakos. Pirmajā reizē tas bija tīri apvidus nepārzināšanas pēc. Rezultātā nočakarējos trīs stundas, lai mašīnīti no smiltīm izvilktu. No šīs vietas man būtu bijis vajadzējis pabraukt tikai ~200 m tālāk. Nākamajā dienā es tur norakos, jo domāju, ka otrreiz jau nu gan ar mani tas nenotiks. Tagad jau roka bija piesista - izraksšanās prasīja tikai 1,5 stundas. Trešajā reizē es biju pavisam gudrs, jo uz mežu braucu apgreidojies ar vinču. Tāpēc mierīgi braucu smilšainajai vietai cauri - man taču bagāžniekā ir vinča, tāpēc smiltīm jāmūk no manis pa lielu gabalu. Bet tās maitas nemaz nedomāja mani respektēt. Bet vinčā ir spēks. 5 min. ritmiskas roku kustības, un ciets pamats zem riteņiem.
Lielāka šaize bija vienreiz Limbažu rajonā, kaut kur Lēdurgas pusē. Tur agrā pavasarī nogrimu uz maza, dubļaina lauku celiņa. Tuvākais koks, pret, kuru varētu vinču atsaitēt atradās ~100 m attālumā, bet man striķi tikai 30 m gari. Taču beigās jau viss bija laimīgi. Procesā tika iesaistīts viens garām ejošs jaunēklis un jaunkundze, kā arī divi baltalkšņi, kurus nācās nocirst, lai būtu, ko zem ratiem palikt. Ņemot kopā divu siržu spēku, 25 gadīga VAZ 2101 motora jaudu, mātes piesaukšanu manā izpildījumā un nedaudz stingrāku ziemāju lauku, cietzeme tika sasniegta pēc ~ 3 stundu pūliņiem. Noķēpājušies gan toreiz visi bijām līdz ausīm.
Agnia rakstīja: hmmm.. interesanti. Manam kāram ir tā, ka, ja braucot atlaiž stūri, tad autiņš dodas pa labi Bremzējot šķiet, ka ok.
Bet servi nemeklēšu
Brauktuve reti kad ir pilnīgi horizontāla. Parasti brauktuves centrālā ass ir nedaudz augstāka par malām. Tāpēc arī mašīnu nedaudz velk pa labi - uz to pusi, uz kuru ir slīpums. Ja riepas mašīnai dilst vienmērīgi, tad par šādu parādību nav jāuztraucas.
mdude rakstīja: ta jau likaas. sakiet ludzu vai varetu but ta ka ventilators iesledzas velak ka vajag ja tas devejs radiatoraa ir nokalpojis savu laiku ??? saprotu ka viena bridi vish vienkarshi neiet bet vai var but ka vish gluko un sledz velak ... ir tadas aizdomas. agrak sledzaas pie 95C tagad jau kaukur pie 98C. varbut siltais laiks vainiigs?
Ventilatoru ieslēdz devējs, kurš ir radiatorā (apakšmalā). Panelī temperatūras rādījumu dod devējs, kurš atrodas motora galvā (vismaz manam A80). Loģiski, ka radiatora apakšmala 95 grādus sasniegs tad, kad motora galvā būs jau karstāks. Pie tam paneļa termometrs nu nemaz nepretendē uz īpaši precīza instrumenta statusu. Un vēl, palasi, ko rakstīju šajā pašā topikā pirms gada un tad pārstāj raustīties no tiem 100 grādiem.
Ivas_Tudazhe rakstīja: Kā viņam neiet:
www.spoki.lv/...
Yonas rakstīja: www.fiat.com/...
Ja neesmu galīgi akls un vēl šo to no ģeogrāfijas atceros, tad sanāk, ka tuvākais servis atrodas Polijā.
Nu tik sieva ar savu punto varēs pie paniem piebraukāt!
N.B. kas der visam neder nekam.
Profāna cienīga frāze.
Šajā gadījumā, pirmkārt, ar sūdainu mietu pa muguru ir pelnījusi policija u.c. orgāni, kas bija atbildīgi par procesa virzīšanu. Pieraduši, ka visu var ķep ļep darīt ar domu, ka mēs esam vareni. Protams, ka KNABiste bija jāuzkar, bet tas viss jāizdara tā, kā procedūrā paredzēts.
deksters rakstīja: Lēca tak nav tiešā atmosfēras ietekmē.
Lēcu silda spuldze, tad to dzesē apkārtējais gaiss utt. Un vēl jau lēcu maitā putekļi. Tie pamazām piecepas pie stikla, ka ne ar ko nevar nost dabūt.
No lēcām es nejēdzu neko tāpat kā no eļļam. Bet man šķiet, ka lēca noveco tieši tāpat kā jebkurš cits ciets materiāls. Novecošanu veicina meteoroloģiskie u.c. fizikālie apstākļi. Rezultātā lēca paliek duļķaina vai punktaina, vai strīpaina, vai vēl sazin kāda. Rezultātā gaismas caurlaidība pazeminās.
Es jau no eļļām neko nejēdzu, bet man šķiet, ka Tev jāpaņem tīra bļoda vai kāds cits trauks, jāizlaiž tagadējā eļļa no motora un jāizpēta. Ja būs puņķaina, tad sāc ārdīt motoru.
deksters rakstīja:
juha rakstīja:
DM rakstīja:
vmaxer rakstīja: lūdzu iesakiet kur un par cik varētu iegādāties BMW525 (1997) priekšējo lampu tos tur riņķīšus, jeb gredzenus... ceru, ka ir skaidrs par ko ir runa
paldies tam, kurš uzrakstīs adresi un cenu
Pastāsti lūdzu, ko tie riņķi Tev dos?
Varbūt paplašinājumu?
Ko tad citu, ja ne pagarinājumu...
Diezin vai. Spriežot pēc fotogalerijas, šeit ir runa par pagarinājumu.
DM rakstīja:
vmaxer rakstīja: lūdzu iesakiet kur un par cik varētu iegādāties BMW525 (1997) priekšējo lampu tos tur riņķīšus, jeb gredzenus... ceru, ka ir skaidrs par ko ir runa
paldies tam, kurš uzrakstīs adresi un cenu
Pastāsti lūdzu, ko tie riņķi Tev dos?
Ko tad citu, ja ne pagarinājumu...
Yonas rakstīja:
TDI rakstīja:
juha rakstīja: Vienreiz uz Hospitāļu ielas viens bija uztjūnējis huļiganku - tuvo gaismu luktoriem uz stikla bija uzlīmēti melnas plēves ripuļi, lai izskatītios, ka šim briļlukturi uzlikti.
adresei atbilstoshs shkjuunings
Hospitāļu iela tak nav cieši blakus Tvaicenei
Cieši blakus nav, taču Hospitālenē atrodas kaut kāds narkoloģiskais centrs (uz turieni ved analīzes taisīt šoferīšiem, kuri izskatās apreibuši, bet no trubiņas atsakās, vai arī ir aizdomas par narkotiku lietošanu), kā ar metadona kabinets, uz kurieni piestaigā tie, kas no heroīna atkarības ārstējas.
Vienreiz uz Hospitāļu ielas viens bija uztjūnējis huļiganku - tuvo gaismu luktoriem uz stikla bija uzlīmēti melnas plēves ripuļi, lai izskatītios, ka šim briļlukturi uzlikti.
deksters rakstīja: 'vecie' iauto lietotāji atcerēsies jautro topiku par sēdekļu tīrīšanu pāris gadus atpakaļ. Kaut kas tur bija par pleķiem uz sēdekļiem un mazgāšanu.
Bet tā šis topiks ieskaitāms grupā no sērijas 'Kur nopirkt baltmaizi'