iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ak 21.03.2012 8:35

Volvo S40 2.0 dīzelim 2004.gada braucot pilsēta 15%, pārējie ārpus, vidējais svārstās no drusku zem 6 - 6.3 l/100 km. Ziemā nav neko īpaši vairāk. Pašmasa laikam pusotra tonna

ak 08.03.2012 15:29

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Kur var šitā dirst visu laiku,baudu viņam sniedz..KIA pie tam.

Da labi, normāls, diezgan strauju progresējošs zīmols. Atsevišķus modeļus jau var arī par tīri baudāmiem uzskatīt...

Savā laikā par japāņiem šitā arī ierēca. Pēc tam un daži aizspriedumainie vēl tagad par korejiešiem. Un par ķīniešiem. Kaut kā sajūta ir, ka pēc gadiem 20, augstākais, 30, ķīniešu auto arī būs diezgan augstā līmenī.

Es darbā reizēm braucu ar Kia Ceed. Es saprotu arī to, ka zīmols attītās. Lai viņš arī attīstās tālāk nākamos 20 gadus. Baudāma tajā nav gandrīz nekā, tikai laba audio sistēma pagadījusies, lai nedzirdētu nīkulīgo un skaļo dzinēju, un to, kā šis 30000 noskrējušais auto grab. Man nav arī°tik augstas prasības kā recluse, bet nu Ceed, vai Rio, viens pīpis, par tiem 8000 Ls es neskatītos. Tas ir tāpat, kā par savu paša naudu nopirkt sev moku solu Bet, ja kādam patīk, lai brauc

ak 08.03.2012 9:07

VWfans rakstīja: Shodien notesteeju jauno KIA-Rio ar 1,4 litru 109 zirgspeeku benziina motoru. Neticeesiet, bet braukshana ar taadu auto sniedza baudu... Sajuutas apmeeram kaa labaa kompaktklases auto... Un peec lieluma KIA-Rio nemaz daudz no kompaktklases neatpaliek... Bet cenas martaa ar atlaidi ir gardas - 8-9 tuukstoshi latu...

Es nemaz nezināju, ka šitā lamata maksā veselus 8-9 tūkstošus latu

ak 06.03.2012 15:14

Tā vispār ir. Pirms man to diagnosticēja, kādu laiku jau braucu ar pusbeigtu, bet nezināju. Uzraksti, kad atkodīsi, kāpēc tā aizture sanāk

ak 06.03.2012 14:07

Es gan ieplūdes kolektoru neesmu ņēmis nost. Bet EGR gan apskatīju (jo vieglāk izņemt ) , un viņš bija pavisam tīrs tāpat, un kustējās viegli. Bet gaisa masa mērītāju es jau Tavā otraja topikā pieminēju, to jebkurš normāls diagnosts noteiks, ir jānočeko, ko tas MAFs mēra. Uz aci, vai forumā to neatrisināsi. Man pie beigta MAFa slēdzās iekšā avārijas režīms un check engine dega.

ak 06.03.2012 11:51

Nu, filtru izslēgt no varbūtības, laikam, ir pats vienkāršākais. Izņem filtru ārā pavisam, pabrauc nedaudz, un uzreiz redzēsi.

ak 06.03.2012 9:33

Mana Omega ar 2.2 DTI dara līdzīgi, arī ir pauze, un tad rāviens. Kolektoru neesmu nekad tīrījis, turbīna dzen eļļu, bet nedaudz, turbīnas vārsts kustas brīvi, un strādā, domāju, ka varbūt tā ir vienkārši turbobedre Jau zb meklēt Kaut kas man teica, ka esot slodzes regulators, bet es nezinu, kur atrodas, vai Opelim vispār tāds ir. Teicējs bija bembists, tam esot

ak 01.03.2012 15:06

Kāpec ir jādzīvo uz tranzīta ielas, un vēl pa to jāstaigā

ak 29.02.2012 16:20

Mājās 3 ķēdes uzasini, un nevajag pa zemi zāģēt, dienai pietiks

ak 29.02.2012 15:06

Tas jau šitais ir jāņem, ja nepatīk ar parasto vīli asināt:

www.ss.lv/...

ak 28.02.2012 9:58

msh rakstīja:

VWfans rakstīja: Es njemtu 1,9 TDI ar manuaalo kaarbu, jo taada buutu mazaak kapriiza...

1.9 TDI ir novecojis, otršķirīgs motors, kura vietā kā pirmrindnieks jau vairakus gadus ir pieejams tas tur 2.0 TDI...

Ka 1.9 novecojis, to es vēl varētu saprast. Bet kāpēc otršķirīgs Ar ko sliktāks par 2.0, ja nav nobraukts ?:

ak 27.02.2012 9:47

Mani šis modelis arī interesē. Bet, skatoties uz ielas uz viņiem, ļoti nepatīk katastrofāli mazais klīrenss. Pat Cross'am pakaļa pa zemi velkas. Bet patīk, savukārt, izmērs, vienkārši super, nav tik liels kā Sharan, bet baigi ietilpīgs

ak 23.02.2012 14:21

Gauss rakstīja: Nesen izbraucu ar jauno Ford Raptor SVT. Vot tas bļe ir auto ar sirdi un dvēseli!!!!

Vienīgā problēma - mūsu CSDD ar debīlajām sertifikācijas prasībām.

Bet tā - price/performance vienkārši ideāla, kā jau visiem amerikāņiem (īstajiem, pirktiem štatos par $$$).

Uij, tas Raptors ir baigais zvērs. Ar tādu es gandrīz jebkurā sniegā tiktu līdz lielajam ceļam

ak 23.02.2012 12:46

Man ir savs auto. Pat vairāki. Bet visi jau virs 10 gadiem. Visiem ir daudz labu īpašību, un arī ne tik labu. Es būtu priecīgs, ja varētu nopirkt jaunu Yeti ar pilnpiedziņu. Jo Omega ne velna neiet pa apgrūtinātām vietām, pat pa nelielu sniegu, sēžas iekšā uz līdzenas vietas, pakaļu nes nost no špūres. Savukārt Legacy iet baigi labi, bet uzsēžas uz vēdera, kā lielāks sniegs. Cik esmu novērojis, ir ļoti daudz apkārt labu auto, un tiem nav obligāti pavisam jauniem jābūt Kā teica agrāk viens paziņa, pagaidi 12 gadus, un varēsi to Yeti nopirkt

ak 08.02.2012 16:19

Plaksteri mēdz pazust šādi: es piebraucu un nolieku auto, kur nedrīkst. Skatos, stāv blakus viens ar plāksteri. Noņemu plāksteri un uzlieku sev. Un mierīgi stāvu tālāk. Bet sodītais atnāk, un aizbrauc nezinot, ka bija plāksteris

ak 08.02.2012 16:16

Man ir bijis gadījums, kad saņēmu 3 it kā plāksterus no PP ceļu policijas nodaļas par neatļautu stāvēšanu, kur neesmu bijis. Es aizbraucu uz PP, uzrakstīju iesniegumu uz PP šefa vārda ar paskaidrojumu (labākais, ka es plāksteros minētajā laikā vispār biju komandējumā, Vācijā) Paskaidrojumā vēl ierakstīju, ka manas prombūtnes laikā citiem nebija iespējas lietot auto. Visus 3 sodus atcēla.

ak 01.02.2012 8:59

Nu, paņem un iztīri to "resīveriņu" sākumā, un tad skaties tālāk, vai tas dos kādas izmaiņas

ak 26.01.2012 9:41

Var uzlikt to apaļo, balto zīmi, kura pati par sevi atļauj iebraukt tikai tiem, kas tajā zonā dzīvo vai strādā. Un nevajadzēs nekādas papildus plāksnītes

ak 06.01.2012 15:57

Jāaa... bet tas ir labi, kas esi cīnītajs. Tā vienkārši nomest malā ir visvieglāk. Bet jāskatās arī, cik ilgi gribi braukt. Es tai sprauslu blīvslēgu epopejai arī cauri gāju, neleca pussilts, pēc to blīvslēgu maiņas lec vienmēr. Bet vismaz maz tādā ziņā ar Omegu ir paveicies, ka elļļa tīra, un tosols arī. Pārējais čkars tāds pats: sūkņa remonts, sprauslu blīvslēgi, gaisa masas mērītajs, interkūlers nedaudz eļļains, laikam laiž cauri, bet pagaidām tas pats stāv virsū. Turbīnas ass, pavisam nedaudz, bet kustas abos virzienos u.t.t Un pēc visiem sūkņa un blīvslēgu remontiem vienalga auksts strāda ar tādu ka kratīšanos, kamēr iesilst. Laikam pavasarī jāpārdod. Bet gaita-jāa tas ir vis-vislabākais, kā dīvāns 300 km nobrauc - bez piepūles . Lai izdodas atkost tos vakuumus

ak 06.01.2012 13:39

Nu, par to siltumu varbūt tik traki nav, nedaudz parspīlēju

Bet bendzīnniekam ziema ap 10 l, tas ir normāli, ne pārāk uztrauc. Nu tā , tīri subjektīvi, bet par cik man ir gan dīzelis, gan bedzīns, patīkamāk ir braukt ar bendzīnu, pagaidām terē vidēji 9 l, dīzelis Omegas videji 7.2 visu laiku bija. Nemaz nav tik liela tā atķirība

ak 06.01.2012 12:28

Kura gada Tev tas Opelis ir, jau pirms 6 gadiem pirki, un jau sūkni mainīji? Bet, ja var nelielu offtop, viens no maniem auto ir Omega 2.2 dīzelis, un trešo reizi laikam nepirktu vairs (1 reize bija Vectra DTL). ZB jau tas čakars ar to pašu, ko M77 raksta, un vēl citām opeļā dīzeļa lietām. Pāris iebraucieni servisā, un ar bedzīnnieku par to pašu naudu 5 gadus var braukt. Klusi, silti, ar normālu piedarbināšanun un uzsilšanu u.t.t.

ak 05.01.2012 15:05

Es dažās vietās, kur tās vakuuma caurulītes bija galīgi atslābušas, uzmaucu parastās, gumijas vakuuma caurulītes, kuras autoveikalos var metriem nopirkt. Bet turbīna, vismaz manā gadījumā, slēdzās ārā, kad bija beigts gaisa masas mērītajs, t. i. dzinējs pārgāja tādā kā avārijas režīmā, gāja uz priekšu, tikai galīgi lēni. Pie ventīļiem nemaz nelīdu, varbūt ka tie nemaz nav pie vainas Tas tā, pieredzes apmaiņai ar Opel dīzeļiem, varbūt, ka noder.

ak 13.12.2011 10:17

Par valodas maiņu Volvo kompim Mūsa prasa kādus 60 Ls. Ja paziņojumi ir daži vien, vieglāk, googlē pārtulkot, ko kas nozīmē

ak 13.12.2011 8:41

Dīzels vai bendzīns? Ja bendzīns, tad var sākt ar veco triku, kā noslāpst, uzreiz sveci laukā, un skatāmies, vai dzirkstele ir. Tad jau uzreiz būs skaidrs, kur tālāk rakt

ak 09.12.2011 9:47

Es tur esmu licis auto, kad mācījos RTU, bet vienmēr liku gar malu. Izbraukt bija pagrūti dēļ pa vidu novietotajiem auto, bet varēja. Nez, vai tā skaitās brauktuve, vai stāvlaukums, vai RTU iekšpagalms

Lasītākie raksti

Jaunie raksti