Jā, spoguļi tadas "austiņas" vien ir. Bet dizainiski smuki
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jā, spoguļi tadas "austiņas" vien ir. Bet dizainiski smuki
derek rakstīja:
bobcat rakstīja:
derek rakstīja: Labdien.
Ir vēlme iegādāties B vectru.
vai kāds zinoš cilvēks varētu sniegt nelielu info par motoriem benzīna /dīzeļa.
Un apmēram kādas ir uzturēšanas izmaksas?
Kas ir domāts ar uzturēšanas izmaksām?
Cenas apkopes materiāliem un rezerves daļām ir stiepjams jēdziens. Apkopes materiālus un detaļas pērku pie draugiem Ape, Leinodā, Gros auto, VA Motors un protams pie Opel Adama. Adams piedāvā ne tikai orģinālas bet arī alternatīvas detaļas par sakarīgām naudām.
Gribēju jautat par tīri detaļu izmaksām.
Visspār ir doma paņemt 1.6 16v vectru B un uzstādīt gāzes iekārtu ar sprauslām.
Lai būtu pēc iespējas lētāk pārvietoties , jo diezgan daudz jabrauc.
ko sakat?
Gandrīz visi paziņas, kas brauc ar gāzi, arī es agrāk ar vienu auto, ne opeli, braucu, nesūdzas. Izņēmums bija vienam kolēģim ar bembi 5 sērijas, tam dēļ gāzes kkas tur regulāri bija jātīra vai jamaina. Labam vāģim uzlikt labu gāzi-kapēc nē
Kauns atzīties, bet es īsti nezinu, kas tieši tur bija jāmaina laikam ne tikai tās atplūdes, bet vēl kaut kādas blīves, tipa
Bija 97 dīzelis 2.0, knapi gadu nobraucu. Nekādu daudz problēmu nepaspeju izjust. Jā, radio-info displejam puse no cipariem nedega, šrotā dabūju tādu, ka visi deg. Nomainīt vienkārši. Eļļu neēda. Ja ēd, tas nav normāli. (Tagadējais Omegas 2.2 DTI arī neēd). Vectra ar 2 l dīzeli bija ļoti ekonomiska, ap 6 l. Ārējās temp datčiks nobeidzās, arī no šrota tika paņemts, un viss ok. Tur pa ritošo daļu viss kā vecajiem labajiem auto, tikai tie dzinēji nav tik vienkārši, sevišķi dīzeli, ja iespējams, vajag kaut kā pārbaudīt. Piemēram, Omegu kad nopirku, izrādījās, ka pussiltu ilgi jāgriež, kamēr pielec. Atklajās tikai nākamajā rītā pēc pirkšanas Adam Auto nomainīja kaut kāds trubiņas par 200
Ls, un tagad lec vienmēr.
Es te piekrītu. Varbūt esmu veiksminieks, bet tā sodīts, par neko-nav gadījies. Vienmēr, ja soda, tad ir par ko
Bet, ja policists ir dārzenis, tad ir jāstādās Atkarībā, kas ir policists
Redzi, ka nav. Vēl tak raksta. Varbūt ar apbintētiem
Tur vēl ir smalki jāparēķina, kad ir izdevīgāk-vai ar labiem ceļiem, kad visi vālē garos km, vai tā kā tagad. Kaut gan pastāv iespēja, ka brauc vienādi, tad gan ir izdevīgāk, kā tagad: km tāpat ir + remontu, apdroš. u.c. izmaksas.
Nu, šādu jautājumu gan te būs grūti risināt Cik saprotu, tad jāskatās, vai tosols tīRs, un tajā nenāk burbuļi. Tāpat eļļa, vai nav ar emulsiiju, tīrai jābūt. Tad vēl, atceros, kaut kad agrāk servisā darīja tā, izskrūvē sveci, isprauž gaisa kompresora galu, pūš gaisu un skatāš tosola bačokā, vai burbuļi nenāk
Un es saprotu. Jo pec gariem gadiem šo ziemu nobraucu ar RWD. Uz šosejas iet tīri labi, kādā ne pārāk biezā sniegainā laukumā paslidināties arī labi. Bet vienkārši izbraukt pa aizputinātu, vai biezāk aizsnigušu piebraucamo ceļu, kaut nošaujies , sievas FWD iet labāk, lai gan arī zems.
Tas ir - šeit offtop, bet beigu topikā-beigas
Pareizo. Biju domājis, ka opeļam beigas
Tagad ir ieplānots braukt uz dīzeļcentru pārbaudīt sprauslas. Bet gribējās i_edgara komentāru, bet šis nelasa
Laikam mehāniska. Bet visi elektriskie gļuki būtu redzami uz kompja.
Labi, labi man daudz jābrauc. Un šitāds pat bendzīnnieks tērē 10 un ap uz augšu. Tikai rumbulas torgači uzreiz pie sludinajuma iemelo par 7 l/100km, kas tikai no kalna ..... pa vējam .
i-edgar, Tu esi viens no pieredzējušākajiem dīzeļu lietotājiem. Saprotams, ka netā kaut ko labot nav daudz jēgas, bet tomēr varbūt ir kāds labs padoms. Mans dīželis raustās pie noteiktiem apgriezieniem, lēni metot nost līdz tiem noteiktajiem apgriezieniem, noraustās pie ~ 1500-1800 rpm. Strauji atmetot nenoraustās. Bet, ja lēni nometot tajā brīdī, kur raustās, pietur gāzes pedāli, noraustās ilgāk. Adams diagnosticēja 2 dienas, un neatrada nekādu elektronisku vainu, t.i. visi datčiki strādā, aizdedze ok u.t.t. Vaina esot tīri mehāniska, vai nu nestrādājot kāda no sprauslām, vai sūknī kaut kas. Bet katrs saprot, ka izņemt sprauslas, lai pārbaudītu es tā vienkarši nevaru. Adams tikai par izņemšanu prasa 200 Ls. Un pie tam nav tieši zināms, kur raustīšanās notiek. Citādi pielec labi, arī lielā aukstumā un siltumā. Opels Omega 2.2 dti. Vai ir kāds sakarīgs koments, vai ieteikums, varbū kāds privāts meistars, kur šito saprot ?
Neliels offtop : i_edgar, ieskaties, ja nav grūti, topikā ar nosaukumu "beigas", es Tev, kā pieredzējušam dīzelistam gribeju ko jautāt, bet laikam paslīdēja garām ...
Centis_Nuudele rakstīja: Nu, man ir gadījies pavizināties ar 2-3 gadu vecu fokusu (izmēru klases ziņā tas pats kas avensis).
Plastmasas čīkst, aizmugurē sēdošiem kājām vietas nav - tā vien gribas kāpt ārā un izstaipīties. Piepīpētaja VISPĀR NAV!!!!!! pleeee, tā vietā kaut kur bardačoka dibenā noslēpts 12V štepselis, braucot pa zemes ceļiem akmeņi grabina pa spārniem kā zvirbulis pa sienašķūni.....
Nav tas pats, kas Avensis. Tas pats kas Corolla
es saku, ka fords ir spējīgs uztaisīt tikai konservu bundžu uz riteņiem.
Nu, ne tikai. Rūsē gan mazāk.
Var, ja sedanam nolaižami beņķi. Bet autors grib universālu
Ar velosipēdu ir tā: standarta universālī jāliek, ja salonā, tad, nolaižot pakaļējo rindu velo liek guļus, tad var braukt tikai 2 cilvēki. Var uz jumta, bet to var arī sedanam. Bet nedaudz augstākām virsbūvēm (varbūt arī tai pašai Merivai, vai Zafirai) nolaižot aizmugurē vienu pusi, velo ar izņemtu pr riepu var likt stāvus. vai tikai Roomsteram nebija kaut kāds stiprinajums salonā, kur to velo priekšējo riepu var pieskrūvēt, lai nezvalstās braucot
Nu, kā to ņem. 2500 garus dēļus es Omegā, piemēram, varu fiziski vest, bet pastāv iespēja, ka stipri bremzējot tie ielidos priekšējā logā. Tāpēc labāk vai nu uz jumta, un to jau var arī sedanam, vai nomāt busu, bet kam tad na.fig universālis Izņemot kravas vešanu, universālis noder, pirms sacensībām pārģērbjoties mežā zem aizmugurējā vāka, lai lietus uz galvas nelīst, piemēram
Kurie ta nav? Roomsters tik pat kā ir. Nesauksi jau par kabluku. Meriva jau ar, gandrīz
Mitsubishi Lancer universālis arī
recluse rakstīja:
ursis rakstīja: bremžu diski kādi 20gb ?
Tas ir normāli, forda koncerna ražojums tomēr
P.S. Pēdējais Volvo noripoja 1998.g. no konveijera.
Kurs tad tas bija? Vai 900-tā sērija ar "īsto" VW volvo motoru ?