Vislabāk ir dzert, cik gribi un cik dienas gribi. Un atrast šoferi
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vislabāk ir dzert, cik gribi un cik dienas gribi. Un atrast šoferi
Nortel rakstīja: Es tagad sāku uztraukties, kā ir otrā pusē, nobraucot no tilta pie VEFa. Vai tur arī ir līkums un pirmājosla no tilta aiziet pirmajā uz Brīvības ielas, vai tomēr otrajā. Un kā ir vēl gabaliņu tālāk, kur divas joslas aiziet trijās? Vai tur sliedes aiziet trešajā jsolā vai tupikā? Vai arī tur ir līkums? Varbūt otrā josla aiziet trešajā vai abās?
Te jau drusku topiks sagājis dēlī bet gribētu zināt, kā tur īsti ir, pie tā VEF tilta
Kādas joslas, zīmes, kur aiziet 1.josla, kapēc 2. josla it kā pret ķieģeli u.t.t.
brmbrmm rakstīja:
ak rakstīja:
Šajā gadījumā ir dažādi traktējumi, kā piemēram, nedrīksti veikt apgriešanos, ja kāds ir uzsācis tevis apdzīšanas manevru, nav pat tiesību slēgt iekšā pagrieziena rādītāju...
Arī šādi var paskatīties.
Davai tomēr pārlasi CSN!
76. Pirms nogriešanās pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā brīdinājuma signāls jārāda tikai pēc tam, kad transportlīdzekļa vadītājs pārliecinājies, ka viņš netraucēs nevienu aiz viņa braucošu transportlīdzekļa vadītāju, kas uzsācis apdzīšanu.
1.2. apdzīšana - braukšana garām vienam vai vairākiem braucošiem transportlīdzekļiem, iebraucot pretējā braukšanas joslā (brauktuves pusē) un atgrieţoties iepriekšējā braukšanas joslā (brauktuves pusē);
Vārdu sakot, ja tu izdomāsi pa to pašu joslu maukt kādam garām un tas strauji metīs pa kreisi (teiksim, lai iebrauktu kādā sētā), tad pats būsi vainīgs un pēcāk savu sašutumu varēsi remdēt atjaunodams CSN zināšanas.
Šitas vispār ir šedevrs
Tu tāds jocīgs ,brmbrmm,, visādus punktus citēt zini, bet nesaproti, kādas viekārši, nemainot virzienu, braucot ir attiecības. Varbūt teorētiķis
Labi, labi. Par joslu skaitu skaidrs. Bet arī uz pa vienu joslu blakus braucošiem attiecas tas, ko Palaidniex augstāk rakstīja.
Tāpēc, ka " 81. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi, CSN "
Nav nemaz jābūt joslām, "nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus" . Nav jābūt arī apdzīšanai.
Man paziņa līdzigā situācijā pierādīja, ka vainīgs bija pirmās joslas braucējs. Ar mašīnā uzstādīto video pierādīja.
Tāpēc, ka " 81. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi. "
Šajā gadījumā ir dažādi traktējumi, kā piemēram, nedrīksti veikt apgriešanos, ja kāds ir uzsācis tevis apdzīšanas manevru, nav pat tiesību slēgt iekšā pagrieziena rādītāju...
Arī šādi var paskatīties.
Kas teica, ka uz Valdemārenes ir 1 josla? Kam 1, kam 3. Motorolleriem 3 joslas sanāk. Ja joslas nav uzzīmētas, tad ir tik joslu, cik auto var braukt blakus. Nav ko karināt to labās rokas likumu visur. Tas darbojas tikai tur, kur abi maina virzienu, un trajektorijas krustojas. Ja abi brauc blakus taisni, bet tas no labās izdomā braukt pa kreisi, kas , viņam kāda priekšroka, vai
Labi. Tas ir līdzīgi ka ar taciņām parkos, var jau sabūvet trotuārus, kur arhitekts ir iedomājies, ka būtu jāiet. Bet tauta iet citur, un veido savas taciņas. Loģiski būtu vispirms paskatīties, kur tauta ies, un tad tieši tur būvēt trotuārus. Pašlaik īsti nevaru saprast, kā ir pēc likuma, kamēr kāds kompetents analizators paskaidros bez emocijām. BET .. pamēģiniet tur aizbraukt, un kādas 20 reizes izpildīt šo braucienu pa 1.joslu, iedomājoties, ka Brīvības ielas 1. josla aiziet uz VEF tiltu augšā, un , ka jums ir priekšroka. Un tad varēsiet teikt, ka 90% autobraucēju, kas tur brauc, nezina noteikumus, un nedod jums ceļu
scope rakstīja: Domāju, ka problēma ir tajā, ka nav iespējams uz bruģa sazīmēt trajektorijas, kā tas ir piem. Pērnavas un Brīvības krustojumā.
Pēc idejas 2. josla paliek kā 2. josla uz tilta, un tas, ka tur ir ķieģelis ar darbības laiku, liek 2. joslas braucējam pārkārtoties uz 1. joslu.
Tiešām būtu interesanti dzirdēt oficiālo CSDD viedokli ar paskaidrojumu, nevis formālu atrunu.
Ja pieņemam, ka abas, 1. un 2., joslas iet augšā uz tilta, tad tā sanāk. Un visi tur līdz šim brauc uz savstarpējās sapratnes principa, jo izpratne par situāciju ir dažāda. Tur nepieciešama zīme, zilais taisnstūris ar sadalījumu par joslām. Agrāk tāds tur bija, un 1. brīvības josla tika pēc tam apzīmēta ar pagriezienu pa labi, uz bijušo Nelsu.
Tak aizbrauc uz VEF tiltu, un apskaties, kur joslas iet. Te daudzi domā, ka 1. josla taisni, vai arī , ka Y veidā joslas sanāk vienā. Kāpēc 2. josla pazūd? Vai tur pirms tā krusta nav zilais kadrāts ar norādītām joslām?
Priekšroka tam, kas no labās puses tad, ja abi maina virzienus. Ja viens brauc taisni, tad viņš brauc taisni. Vai ir skaidrs, kas ir taisni? Ja Tava josla pazūd, izbeidzas, tad kāda Tev priekšroka līst virsū tam, kas brauc taisni?
Es te līdz galam nevaru saprast dažus viedokļus. Ja skatās dzīvē, tad sanāk, ka otrā Brīvības ielas josla iet taisni un pāriet uz VEF tilta pirmajā joslā. Pirmā Brīvības ielas josla, ja skatās taisni, iet tiltam garām pa labo pusi. Tiem, kas brauc pa Brīvības ielas labo malējo joslu pirms VEF tilta ir pāpārkārtojas pa kreisi, un līdz ar to , tur nav nekādas priekšrokas. Pārkārtoties var, ja laiž tie braucēji, kas brauc taisni ?:
HIPPY rakstīja: BMW 535 pa šoseju tērē 7.5 l un pa pilsētu 12 l (rīga).
Mērītāji atradušies
Šitā visi stāsta, kam pieder līdzīgi vāģi, vai arī, kuri grib pārdot cik ir braukts ar 3l + dzinejiem, dažādiem, neviens vis-vis lielākajā sēņošanā ne mazāk pa 9.5
Pirms kāda lika pāris gadus braucu ar Mondeo, tādu pašu motoru 1.6 DOHC ar gāzi. Un gadījās, ka šad tad tāpat tie apgriezieni mēdza uzkāpt bez iemesla. Tāpat arī pec uzgāzēšanas nekrita nost. Nedaudz labāk palika pēc gāzes reduktora iztīrīšanas.
Kas ir Doš Varbūt Bošs
Citi vēl mēdz teikt - doch.
Vispār tādos gadījumos, kad jābrauc garām stāvošiem troļļiem/busiem u.c. "šķūņiem" jāskatā 2x uzmanīgi gar priekšējā stūra apakšu, vai kāds nenāk, vai jau kājas neredz šī situācija no visām pusēm 2 domīga, viens lec kā traks, otrs neskatās/neredz = abiem crash+vēl kāds gadījuma malā stāvētājs, labi ka ne gājējs.
Kā bembis var būt vainīgs, ja brauca taisni? Tikai ar ātruma pārsniegšanu? Tak vainīgs tas, kurš priekšā izlīda, vai nē Kad sanāk vilkt garām joslai, kurā stāv rinda auto, un, ja kāds man izlien priekšā-es vainīgs, vai?
Bet te ir vēl kas - apdzīt neregulējamos krustojumos drīkst tikai tad, ja esi uz galvenā ceļa. Tur Cēsu iela nav galvenā.
Vot, šitādi mersedesi ir tā lielākā nelaime. Joslu mainītāji pagriezienu nerādītāji
CSN ir kaut kas rakstīts par to, ka, ja tevi apžilbina, ir jādod signāls pretībraucošajam, lai pārslēdzas. Un, nemainot braukšanas virzienu, ar ieslēgtām avareikām jāapstājas
Nu labi, bet tad esam līdzīgi. Mocis brauc ar tālajiem, es arī. Braucam abi. Kāpēc tad mocisti, kad auto ieslēdz tālos, sāk lekties? Virsū braukt nevienam tāpēc nevajag .
A kada tipa gāzes iekārta?
Izklausās, ka ir parastā, ar reduktoru. Kad braucu ar gāzi, šitā sāka šķaudīt, kad reduktors aizd.ir.sas, aizbarucu uz gāzes kantori, iztīrīja un viss ok.