iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
RX-7 12.04.2007 3:29

Bieži izmantoju N braukšanas laikā. Tuvojoties krustam, kur deg sarkans, ielieku N un ripinos... Ja auto ātrums nav nokrities līdz kādiem 10 km/h, tad bloķētājs no N uz D nestrādā, bet ja pavisam lēns vai pilnīgi stāv, tad bremze tomēr ir jānospiež, lai ieliktu atpakaļ iekš "draiva". Liekas, ka izmantojot N, automašīnai ir vieglāk

No D uz R un atpakaļ - ar izjūtu un būs OK... Lai nesanāk sitiens. Pa vidu der bremzīte....

RX-7 12.04.2007 2:11

Nelasīju visu, taču kaut kur ap vidu (līdz turienei tiku) sāka birt tik naivi (piedodiet, kungi, bet tieši naivi un nepieredzējuši) viedokļi, ka jāraksta vēstules/sūdzības un viņiem būs jāatbild... Smieklīgi!

Nupat kā esmu daudz maz izcīnījis 1.5 gadu cīņu ar atbildīgajām instancēm par savām interesēm (Rīgas Būvvalde un visas instances ap to) un uzkrājis AFIGENNO (!) pieredzi.

Daži fakti:

1) ir likums, kā arī MK noteikumi ar likuma spēku, kas liek Valsts un Pašvaldību iestādēm tādā un tādā termiņā atbildēt uz iesniegumu. Jūs domājat, ka kāda iestāde ievēro šo termiņu? Naivie! Pēc divtik laika un nākamā iesnieguma iestāde atbild, ka pagarina pati sev atbildēšanas termiņu Pēc šī pagarinājuma laika izbeigšanās ujn vēl vienas nedēļas nākamā atbilde - vel pagarinām termiņu U.t.t. 4x Uz iesniegumu ar lūgumu paskaidrot, kādēļ pārkāpj likumu, neatbildot (vai vismaz neinformējot, ka pagarina termiņu) laikā uz pašu pirmo iesniegumu, atbild ar atsauci uz citu likumu, kur teikts, ka vispār var pagarināt cik ilgi grib, ja ir pamatots iemesls Tā arī nav atbildes uz jautājumu, kādēļ pārkāpj likumu un par pagarinājumu neinformē iesniedzēju... Un kādēļ paši savus pagarinātos termiņus arī neievēro. Un kādi tad ir tie iemesli un pamatojumi šajā konkrētajā gadījumā... Atbilde pēc tā visa mutvārdu sarunā ar iestādes vadītāju, juridiskās nodaļas vadītāju u.c. ir viena: "Mums tik daudz darba un maz speciālistu, ka nespējam. Varat sūdzēt tiesā." Bet faktiski skaidri redzama nevēlēšanās sniegt pozitīvu atbildi uz pamatotu iesniegumu, taču nespēja atrast atteikumam pamatojumu.

2) Latvijā ir neskaitāmi cilvēki, kas pēc dabas ir "sūdzētāji" - viņi ģenerē neiedomājamākos papīru kalnus ar reāliem murgiem un pēc likuma uz visiem šiem murgiem instancēm ir jāatbild. Tādēļ nu jau jebkuru iesniegumu atbildīgās amatpersonās a'priori uzskata par slima suņa murgiem. Pie kam no šiem rūdītajiem sūdzētājiem ierēdņiem ir bail - bail par saviem krēsliem, jo šie, visbiežāk, pensionētie Aptiekas ielas cienīgie personāži parasti sūdzas visām instancēm, sākot ar tām, uz kurām pēc būtības lieta attiecas, un beidzot ar LR prokuratūru, KNAB un Prezidentes Kanceleju. Un laika un enerģijas šiem nabaga garā paknapajiem marazmātiķiem sūdzību rakstīšanai un parakstu vākšanai/viltošanai ir atliku likām.

3) Standarta atbilde uz iesniegumiem ar domu "Kādēl tas un tas ir katastrofālā stāvoklī? Lūdzu veikt to un to lai šito savestu kārtībā un tas atbilstu tādām un šitādām normām!" ir: "Jā, tas nu tā ir, ka vajadzētu, taču šobrīd tam līdzekļu nepietiek. Mēģināsim tam rast līdzekļus nākamā gada budžetā." Un tā katru reizi. Un vēl reizēm parāda ar pirkstu uz citu iestādi, kura "it kā" (kaut gan Likums "Par Valsts pārvaldi" nosaka stingru subordināciju un atbildības robežas) ir par to atbildīga, savukārt tā - vēl uz citu, kamēr pēdējā atkal uz pirmo Jauki, vai ne?

BANĀNU REPUBLIKA. Taču Pasaulē ir vietas, kur šīs lietas ir vēl dziļākā p.a-kaļā

RX-7 11.04.2007 9:28

Kaspersky rakstīja: psc, labi pantiņi

tik žēl, ka tik šķībi sarakstīti

Sorry, vecīt - nav man krievu burtu uz klaviatūras - citādi būtu viss literārā krievu valodā

RX-7 10.04.2007 23:55

Tas no Jeseņina cienīgā stila:

"Uļiķeļi grači, i pķički

Perestaļi ga.vno kļuvaķ,

Na zabore siģit varona - rugajetsa:

-Nu i pagoda, j.ob tvaju ma.ķ!"

vai arī:

"Okean šumit burļivo,

Mutna peņitsa volna,

Po voļņe spešit ugrjumo

Sudno "Adskaja P.iz.da".

Kapitan jejo otvažnij

Džon - krovavoje jaico -

Slovno ž.opa nosoroga

Kapitanovo ļico.

On siļon i v gņeve strašen,

Nos povjornut na vostok,

Kolbasoju volosatoi h.u.i

Svisajet meždu nog..."

vai arī dzejnieku variācijas par tēmu "A u ņejo..."

"... A u ņejo

Vlagaļišķe -

metr na metr - kak sklad prodavoļstvennij.

Gģe mņe vzjatķ h.u.i

V kilometr

Štobi zģelaķ jei udovoļstvije?..."

"... A u ņejo

Glaza - siņije, siņije

I s ķeņami čornih resņic,

A u meņa

Polovoje bezsiļije

I gangrena obojih jaic..."

"... A u ņejo

Posķeļ posķeļena

I ļežit ona rasķerena

I šepčet ona šopotom:

-Kuda sujoš ti! Ž.o.pa tam..."

RX-7 10.04.2007 1:35

P.S. Visu cieņu stasau - ar šādiem exemplāriem nevienam nedod tāpat vien pabraukāties. Te parasti vecais motobraucēju 2P princips - "Padaješ - Pokupaješ"... Tātad arī Tev eventuāli, kaut arī iespringstot, tomēr finansiāli tas būtu pa spēkam...

RX-7 10.04.2007 1:31

stasau rakstīja: Забавно было почитать эту тему...

Я один из тех, которому удалось ...

Tiešām varu iedomāties tās izjūtas, iekāpjot pirmoreiz tādam vāģim pie stūres. Ir gadījies kas līdzīgs Saslimu ar to Un LV ceļi nav nekas ūberšausmīgs. Braukt vajag mācēt! Kā teikt - sliktam dejotājam pat olas traucē

To STASAU:

Pagaidi, pagaidi - paies pāris gadiņi un viens pēc izskata prasts A8 aizies šitam formulvāģim garām uz Jūrmalenes Vai Mazda....

RX-7 07.04.2007 23:16

Tikai 4 minētās riepas atsevišķi - 250 Ls

Īstenībā šī ideja pārdot komplektu nost radās, jo mans auto ar šo konkrēto riepu izmēru ziemā ir par zemu Ja kādam vajag tikai riepas, būšu priecīgs uz nākošo ziemu atrast sev citas... Ja nu kādam vajag arī diskus, tad rudenī pāraušu savam auto ziemenes uz tā disku komplekta, kas šobrīd virsū.

RX-7 07.04.2007 23:11

4 OOOO nav domāts 40000, bet gan 4 gab. Audi...

RX-7 07.04.2007 23:10

Kas nav mazsvarīgi - komplektā ar minētajiem riteņiem nāk arī 4 OOOO alumīnija kalpaciņi un visu skrūvju plastmasas "cepurītes".

RX-7 07.04.2007 23:08

Tātad - tirgoju nost 5 gab. komplektu kaltos alumīnija riteņus no Audi A8 Quattro - dzimtie diski R17J8 ar 5 skrūvēm. Tie pēc ziemas sezonas tika pamatīgi savesti kārtībā (valcēšana, metināšana) un nu ir atkal ideālā ģeometrijā. Uz 4 diskiem virsū vēl pavisam svaigas 225/50R17 ziemenes ļoti labā stāvoklī - nobalansētas pēc disku remonta, bez pumpām u.c. defektiem (rezerves rata disku pārdodu pliku). Riepu ražotāju un modeli no galvas nepateikšu, taču iepostēšu, kad būšu iegriezies garažā un šos datus noraktījis. Arī disku Ofsett piefiksēšu, ja nu kādam ir vēlme tos likt uz kā cita, ne A8...

Par 5 disku & 4 riepu komplektu prasu 700 Ls. Tas nav dārgi, ja ņemam vērā, ka rati ir oriģinālie Audi, kaltie un tikko kā pilnībā atjaunoti un ar labām riepām. Mans tālr. 28655578 - parādīšu preci. Varbūt pat varam pakaulēties

RX-7 05.04.2007 0:55

Andreass rakstīja: jaa, ja peerc DSLR, tad jaazina kaapeec un ko ar vinju dariisi. Vinja nav paredzeetu dzertinju bildeesanai vai kraana pagarinaasanai.

ar foto ir nedaudz jaasaslimst un tad DSLR ir labas zaales.

ne visi KIT ir metami, piemeeram, 5D KIT objektiivs ir L stikls un tas nu nepavisam nav metams araa.

bet nu leetajiem, jaa ir jaamet driiz vien. Pats saakumaa zinaaju, ka suuds, bet nu domaaju, ka ne tik liels. LAbi, ka paneemu lietotum, citaadi buutu skrobe.

Tas L gals, kas nāk līdzi 5D, priekš 5D ir pašvaks... To var labi lietot ārā saulītē. bet ar gaismasspēju tā ir kā ir

Starp citu - ja kādam ir interese, tad šobrīd tirgoju nost savu 30D Body par 700 Ls. Lietots minimāli - kopš 2006. gada septembra. Praktiski neatšķirams no jauna. Līdzi dodu visus oriģinālos pričindāļus, grāmatiņas, kastīti. Bonusā somu. Par 130 Ls papildus piesviedīšu jaunu Canon Baterry Grip šim aparātam ar 2 jauniem aķiem (iepakojumā).

Tā kā taisos pāriet uz 5D, tad savu EF-S 17-85 IS USM amatierstiklu jau esmu nopārdevis un pasūtinājis tā vietā 3 gab. L-sērijas stobrus - platleņķi, zoom un tele. F/2.8 - dārgi, bet efektam būtu jābūt "uz sejas" Ja kādam ir interese, varu sagādāt jaunus labus Canon objektīvus, aksesuārus un pašus aparātus par pievilcīgām cenām - man nupat sievas māsīca uz Japānu pārcēlās uz pāris gadiem...

RX-7 06.03.2007 13:22

TDIOTS rakstīja:

RX-7 rakstīja: Pēc trieciena, kas spēj mašīnu uz pusēm sadalīt, ne kārbā ne motorā nebūs nevienas vārpstas, kas nebūtu saliekusies... Apmēram tā

tieshi taa

ir pieredze

Man ar ir pieredze. Reiz senos laikos manš tētis Vācijā no turku tirgoņa iepirka "labu labo" Audi 100 cigāru. Autiņš bija sists kreisajā pakaļas spārnā no sāna. Turks to godīgi pastāstīja. Nopētot šuves varēja redzēt, ka spārns kvalitatīvi nomainīts. Ģeometrija bija OK un rūsa 5 gadu lietošanas laikā nekur ārā nelīda. Taču tajā spārnā bija elektriski izbīdāmā radio antena, kura nestrādāja... No ārpuses tai viss bija OK. Kad izjaucu.... Izrādās, no trieciena elektromotoriņa tērauda ass saliekta. Iztaisnojām un sāka viss funicēt. Tāds, lūk piemērs slēptajiem bojājumiem pēc nieka sīkas avārijas, kur nu vēl pēc auto sašķaidīšanas pa pirmreizinātājiem...

RX-7 06.03.2007 2:23

Pēc trieciena, kas spēj mašīnu uz pusēm sadalīt, ne kārbā ne motorā nebūs nevienas vārpstas, kas nebūtu saliekusies... Apmēram tā

RX-7 08.02.2007 4:36

asf rakstīja:

Karlsone rakstīja: Pati kārba 3 260 Ls, noņemšana RAAP 100 Ls (maitas salauza ņemot nost Landu, tagad tas vēl +-100Ls + norāva vēl kaut kādu el. vadu), uzlikšana 104 Ls. Kopā 3 464 Ls (gandrīz 5 000 EUR). Skaists cipars, ne?

un galaa ir veca mashiina ar jaunu kaarbu! ar shaadiem gaajieniem latvieshia rii izceljas arii latvieshi izceljas! Apsveicu un noveelu lei taa mahshiina veel vismaz 100kkm iztur lai buutu bijis jeega to kaarbu mainiit...

Pirms pāris gadiem savam '95. gada A8 4.2 Quattro Tiptronic nācās veikt kārbas kapitālo remontu (tika nomainītas visas nolietojušās detaļas - visādi frikcijas diski u.t.t.). Iztērēju virs 700 Ls un arī ieguvu "vecu mašīnu ar jaunu kārbu", kā šeit dažs izsakās. Pie vienām sāpēm tika nomainīta arī stūres reika (veco apmaiņai uz rūpnīcu caur Auto Rīga), motora blīvslēgi un viss pārējais, kas reizi 10 gados ir jāmaina. Bet es nemaz neraudu par iztērēto naudu, jo šī mašīnīte jau nu nau tā, kura varētu pārvērsties par "vecu auto" - par vecu auto pārvēršas tikai mūsdienu rūpniecības vienreizlietojamās "pērles" (vai arī jebkurš auto tādu (no)lietotāju, kā Magistrs, rokās)... Es braucu, jūtu no tā arī prieku (nevis tikai pārvietojos no "A" uz "B") un zinu, par ko maksāju - ir provēti visādi varianti

RX-7 08.02.2007 4:27

Magistrs rakstīja: Dzīva būtne ir dzīva būtne. Bet pielūgt dzelzs kasti, nolikt to Dieva statusā ir kautkā mazliet muļķīgi.

Nē, nu ko tur strīdēties - katram savs. Tev, Magistr, auto vienmēr būs dzelzs kaste...

Man, piemēram, tā nav dzelzs kaste, bet manu ideju un risinājumu realizācijas placdarms. Tur tiek likta iekšā dvēsele un tādēļ arī uztveru to ne vairs kā kasti, bet kā dzīvu būtni - tajā dzīvo daļa no manas dvēseles, ja tā var teikt... Protams, arī man jauna, tikko no rūpnīcas konvejiera noņemta mašīna sākumā ir "dzelzs kastes" statusā, tāpat kā jebkura sveša mašīna vai lieta, taču, ikdienā dzīvojot kopā ar šo dzelzi, tas pamazām "iekūst ādā" un kļūst par daļu no manis...

RX-7 03.02.2007 2:08

Karlsonei ir ikdienas sievietēm netipiska attieksme pret auto - parasti dāmas uztver mašīnīti kā konkurenti, kas vīrietim vienmēr mīļāka... Vai labākajā gadījumā kā draudzeni, kura var iestādīt dunci mugurā jebkurā brīdī Bet šeit tiešām superpozitīva attieksme: "Auto ir kā bērns!". Visu cieņu!!!

Maģistram - ar tādu attieksmi ar dzelzs klučiem blakus arī pavadīsi visu savu dzīvi Skumji... Man žēl Tevis un Tavu automobiļu. Arī Tevis nojāto auto "laimīgo" pircēju...

RX-7 02.02.2007 0:23

Gnoms rakstīja:

viuks rakstīja: Atplūdes trubinas jau pirms ziemas nomainiju, 40 latus jau noplēsa :/

o, вļā, Tev viņas no sudraba?

Tā vien liekas...

RX-7 30.01.2007 3:46

Papētot te iepostēto linku uz Arnesson dzenskrūvēm, aci piesaistīja gāzturbīnu izmantošanas iespēja laivām. Tur tie izpūtēji ir pamatīgu skursteņu diametrā un izverd nāvīgas liesmas

RX-7 27.01.2007 3:20

Karlsone - malacis!

Cik var te stāstīt pasakas, ka vienkāršāk ielikt ko citu, nevis to, ap ko rūpnīca mašīnas konkrēto modifikāciju būvējusi? Lai ieliktu to parasto automātu elektronikas sistēmās vien jānomaina n-tās detaļas, ieskaitot automāta vadības bloku, kas arī maksās nežēlīgi... Man ir pieredze - brālītis savai MX-3 Mazdai 4-cyl DOHC motora + automāta vietā lika V6 motoru un manuālo kārbu. Epopeja uz gadu (!) - palika no vecās mašīnas prakstiski tikai kuzovs... Sakarā ar kārbas maiņu pat visādi eļļas radiatori u. tml. figņas jāmaina, jo savādāki... tas pavelk līdzi pārējos radiatorus (tosola, kondiškas u.tml.), jo cita konfigurācija... Pat krāsniņas radiators zem paneļa bija jāmaina, jo vecajam abi trubu gali iznāk motortelpā taisni un viens konfliktē ar jauno motoru - tam motoram domāts citspečkas radiators ar vienu uz sāniem līku izvadu... Sakarā ar motora maiņu, protams, visa elektronika cita un pat provodka cita (!). Kronis visam bija aizdedzes atslēgas mehānisma maiņa izmobilaizera dēļ, kas dzīvo jaunanā vadības blokā... Vārdu sakot - nekad nevienam to neiesaku darīt!!!

Par salabošanu un tūlīt pēc tam nošķilšanu - personīgi man tieši tā iznāca... Pārbūvēju savu veco džipiņu - ieliku pilnīgi jaunu motoru, pārmetināju un nokrāsoju virsbūvi, uzliku dugas, pārtapsēju salonu no jauna ar ādiņu un pēc pāris mēnešiem iestādīju to auto grāvī un uz šrotu... Bija KASKO, taču, tā kā paturēju derīgās atliekas (motora dēļ), BALTA man pēc pusgada prāta čakarēšanas izmaksāja tikai apaļus 503.- Ls Prozit!

RX-7 23.01.2007 3:22

tetis rakstīja: piekritu,bet es kautka nesaprotu kapec raimi ta visi nistvai tapec ka viņš ir galvas tiesu gudraks par to pašu plebeju dexsteru?vai par to ka viņš ir ieklidis šajā pargudro barā kur labi ja kadi paris cilveki jedz no autiņiem.nu nesaprotu un vis,mani vairak besī tie pargudrie teksti no raimja oponentu puses

Tiesa... Dekstera naids jau nu vispār nav saprotams Atlika man tikai ieminēties, ka raimondsm kaut ko jēdzīgu vienā savā postā ir pateicis un iekļuvu es ar Dekstera melnajā sarakstā

RX-7 21.01.2007 23:16

batka rakstīja: nu tad sac ražot savu kosmosa kuģus un sattalitus lai ir kur likt tos pikosekunžu laika skaitītājus made in latvija.Principa lielakoties elektronikas izmaxas ir loti mazas.

Var jau mazliet pa fāzēm sagājušo raimondsm apd#@st, bet Latvijas ražojumiem liec svētu mieru! Pats 8 mēn. nostrādāju LU Elektronikas un Datorzinību Institūtā. Viņu galvenā eksporta prece - pašu izstrādāta \"timing device\", ko izmanto satelītu pozicionēšanā no zemes. Un pasaulē pērk šos \"čubrikus\" un slvē

www.edi.lv/...

Tiesa, tajā institūtā tikai padomjlaika sakārņi strādā, tādēļ normālam cilvēkam tajā kolektīvā iedzīvoties ir nereāli Moš raimis tieši tur arī sagāja sviestā

RX-7 20.01.2007 21:21

deksters rakstīja: Klau,tu,Mārtiņ Rūten, tev ir kaut kāda saistība ar Bausku?

Cik man zināms - nekāda... Kamdēļ tā jautā?

Starp citu par iesālīšanos - tev to pašu!

Vienīgi nekādi nesaprotu, kas tevi ir tā aizķēris, ka tik dedzīgi te mani noliec? Tev kāds no manis minētajiem autosportistiem radinieks vai draugs? Es stāstu savu pieredzi komunikācijā ar šiem vīriem, savukārt tu sāc te psihot un bezmaz no biksēm ārā lekt, viņus aizstāvot... Savādi.

RX-7 20.01.2007 17:05

Dekster - gļēvulis tu tomēr esi Mutesbajārs

--------------------

Un šitā visa cepšanās sākās tikai tādēļ, ka no personīgās pieredzes komunikācijā ar Dambi, Horeliku, Kaļķi, Šnepu u.c Latvijas autosporta grandiem, uzrakstīju te, ka piekrītu raimondsm izteikumam par Latvijas autosportistu - mehāniķu augstprātību un pašpietiekamību. Forši "uzvārījās" diskusija

---------------------

Lai veicas plēsties!

RX-7 20.01.2007 1:07

deksters rakstīja: marasms turpinās.

rx-7 ( sorry,7 ar mazo nesanāk ) . Es tev saku-sagaidi Dambi un tad ej un viņam visu šito pastāsti. Un tad atnāc un pasaki,ko viņš atbildēja

Un palieku pie sava- tavi teksti izskatās tikai un vienīgi pēc pašslavināšanās un savas firmeles reklāmas

rx-septiņi...klau,pasaki savu uzvārdu un tu,raimi,arī,lai redzam jūsu sasniegumus Dakārā un Latvijas autosportā,kas jūs esat? Piloti? Stūrmaņi?? Vai konstruktori?? Nekautrējieties ,klājiet vaļā!!

Ak jā,aizmirsu...rx-septiņi ir izgatavojis ( kāds gods) kaut kādam IGAUNIM kevlara miglas luktura stiprinājumu. SaKI,LŪDZU,KĀ TAS PALĪDZĒJA VIŅAM KĻŪT PAR Pasaules Čempionu Rallijā?

Sveiks, Patīkamais Sarunu Biedrs Dekster!

Kur tieši manā tekstā tu lasi, ka esmu izgatavojis "kevlara miglas luktura stiprinājumu"? Un kur rakstu, ka viņš kļuvis par PČ rallijā?

Bez cieņas,

Mārtiņš Rūtens

P.S. Ceru, ka arī tu, Dekster, šeit iepostēsi savu uzvārdu - ja nu gadījumā kādreiz dzīvē nākas ar tevi sastapties, lai zinu, ar ko ir darīšana.

P.P.S. Diez vai man būtu jēga reklamēt savus pakalpojumus tam patērētāju lokam, kas piedalās iAuto diskusijās - kaut kā neliekas īstā mērķauditorija...

RX-7 20.01.2007 0:58

WALA rakstīja:

RX-7 rakstīja:

Aramīds (kevlars) un kevlara - ogles hibrīds tiek pielietots tur, kur detaļai jāiztur abrāzija (grīdu bruņas, riteņu arkas u.tml.) kā arī armējuma veidā detaļām kas pakļautas spēcīgām vibrācijām uz sitieniem - oglekļa šķiedras kompozīts, kaut arī vieglāks, tomēr šajos gadījumos ir daudz trauslāks...

Paga paga par to ka ogleklja shkjiedra un kevlars trauslaaks negribu piekrist, iespeejams tas atkariigs no paareejaam savienojoshaam komponeteem, bet nu trauslaaks jau nu toch nav, shiem izstraadaajumiem ir apmeram 10x lielaaka izturiiba nekaa dzelzij tajaa skaitaa uz stiepi - tobish vibraacijas vajadzeetu vel labaak kaa dzelzij "handleet", jautaajums varetu but vieniiigi par to kaa pareizi izveidot attiecigas formas teiksim piekares dalju - taa gan ir reaala probleema. Un veel probleema ja noluuzst( tobish ir paarsniegta vairaakkaartiigi slodze uz to ) tad dalja nevis kaa dzelzs lieksies bet noluziis un buus metama. Varbuut tas bij tas ko tu domaaji ?!?!?

Lasi, ko rakstīju! Rakstīju, ka kevlars pret vibrāciju un abrāziju ir izturīgāks par ogli. Ogle, savukārt, ļoti labi pretojas stiepei. Lai par to pārliecinātos, paņem ogles šķiedru kūlīti un pamēģini to taisnā virzienā pārraut - nesanāks. Tad pārloki to asā leņķī un redzēsi, ka jau pēc pirmā locījiena daudzas šķiedras būs pārlūzušas... savukārt aramīda šķiedru loki cik gribi - izturēs.

Lai gan arī piekares daļas varētu izgatavot no kompozītmateriāliem, šeit nebija runas par to - vēlreiz atkārtoju: ja mašīnas min. svars pēc TN ir 2 tonnas, tad, padarot virsbūvi vieglāku, mums jāpadara piekare un rāmis SMAGĀKI. Tātad - vairāk metāla = iztur lielākas slodzes. Gūstam 2 labumus: zemāku smaguma centru un izturīgāku piekari. Viss.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti