Es iesaku Honda-FR-V:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es iesaku Honda-FR-V:
LyNx8 rakstīja: Nu man domaat aptuveni 13,5k Eur (+/-) nav nemaz tik maza nauda, lai jauns auto tomer sanaktu. Tikai problema jau ta, ka nevar saprast, ko tad izveleties no ta visa...
Vai neesi apsvēris Suzuki-Swift vai KIA-Rio iegādi?
xm rakstīja: Kur palicis Dacia (Renault) Logan? Gadījās ar tādu pabraukt dažus simtus km - ir iebildumi, bet ir arī plusi... galvenais, cena!
Iekš Dacia-Logan nav baudāma sēdēšanas pozīcija pie stūres - sanāk sēdēt pārāk augstu, jo sēdeklis neregulējas uz augšu un leju. ![]()
VPP rakstīja:
LyNx8 rakstīja: Aprunājos ar zinošu cilvēku par konkrētu Fiat Grande Punto gadījumu. 1,4 16V motors ir feins un gana ass, ja brauc viens vai divi, bet vēl labāk uzvedas (lai cik dīvaini nešķistu) 1,3 TDI motoriņš... Sanāk, ka dīzelītis tomēr ir dinamiskāks.
P.S. Lūgums nekomentēt di.sējiem ar tekstu "kas tad tas par motoru? litra burka utt....
Risinājums vienkāršs. Piezvani dīleriem, piesakies uz testa braucienu. Pat pēc 5minūšu testa sapratīsi ka dīzelīts būs baudāmāks©Tengizs.
Noslēpums griezes momentā.
Tieši tā. Tikko biju ceļojumā uz Igauniju, un mana Meriva 1,3 CDTI normāli turēja līdzi ceļabiedriem ar Range-rover džipu, kuram bija V8 4,2 litru motors. ![]()
Par Merivu pretstatā Jazz varu teikt, ka par vienu un to pašu cenu Meriva piedāvā vairāk telpas, bet Jazz - labāku aprīkojumu. Kas kuram svarīgāks, to katrs lai pats izdomā. Meriva ir par apmēram 15 cm garāka un 10 cm augstāka nekā Jazz, un salonā tas ir jūtams.
LyNx8 rakstīja:
Opel Corsa ir totāls mazauto... NEz, protams, neesmu sēdējis iekšā, bet nu man šķiet, ka kaut vai tas pats Grande Punto ir ievērojami plašāks!
George - Meriva ir Jazz izmērā??? Nopietni? Es saprotu, ka Meriva nav nekāds minivens, bet tomēr....
Opel-Corsa nav totāls mazauto - tas izmēros ir ļoti tuvs Grande Punto. Jaunie auto šajā klasē kļūst aizvien lielāki - garumā tuvu 4 metriem, kā kādreiz otrais Golfs, ir gan Renault-Clio, gan Peugeot-207, gan Fiat-Grande Punto, gan jaunā Opel-Corsa. Es Tavā situācijā, iespējams, nopirktu jauno Corsu ar 1,2 litru 80 zirgspēku benzīnmotoru, kurš līdz 100 km/h ieskrienas 13,9 sekundēs un patērē vidēji 5,8 litrus benzīna uz 100 km.
LyNx8
Tagad var pasūtīt arī pavisam jaunā modeļa Opel-Corsu. Tās cena ar A/C un CD noteikti iekļaujas iekš 13500 eiro.
LyNx8 rakstīja: Nea, vairāk par 30 tk km nobraukt neplānoju. Motora tilpumu skatos toč zem 2 litri (nevajag stāstīt par to, ka nav forši, bremze utt.. - i don't care par to), un grasos pirkt uz līzes.
Mja, hren zin tagad pēc šitās komentāru gūzmas sapratīsi, vai pirkt jaunu mazklases auto ar benzīnu vai dīzeli, vai arī ņemt mazlietotu vidējās klases auto (ar benz/ vai dīz), bet bez garantijām... Vispār pilnīgs ķīselis galvā...
Ņem Nissan-Note benzīnnieku un vairāk nelauzi galvu, jo par šo auto ir vēl labākas atsauksmes nekā par Opel-Merivu, kura pēc manas pieredzes ir lielisks auto. Tātad jāsecina, ka Nissan-Note ir vēl pārāka par lielisku. ![]()
Es par savu Opel-Meriva vedu tādu aprēķinu, kura rezultāts ir tāds, ka, līdz šim sešarpus mēnešos pie 10,7 tūkst.km nobraukuma par dīzeļdegvielu esmu izdevis 368 latus, taču, ja būtu pircis auto ar 1,4 litru benzīnmotoru, tad izdevumi par degvielu būtu 484 latu apmērā. Tātad esmu ietaupījis 116 latus, bet dīzeļauto iegādes cena bija par 840 latiem (1200 eiro) lielāka. Tātad dīzeļauto iegāde pie mana nobraukuma atmaksājas kādos 4-5 gados, bet, ja ņem vērā dārgākās apkopju izmaksas - tad kādos 5-7 gados. Es domāju, ka tik ilgi ar savu Opel-Meriva 1,3 CDTI braukšu, jo auto ir izdevies patiešām labs.
Tūlīt uzaicināšu!
Dekster, vai gribi, lai uzaicinu Tevi draugos? Varēsi redzēt manu foto.
Un izrādās, ka Škoda-Roomster ir dabūjams par ārkārtīgi draudzīgām cenām - ar mazāko dīzelīti un klimatkontroli nedaudz virs 14 tūkstošiem eiro:
VWfans rakstīja:
senuks rakstīja: Ja ir doma uz šada tipa auto iesaku izbraukt ar Nisan Note.
Piekrītu tam, ka ir jāuzmanās dēļ priekšējiem jumta balstiem, bet nepiekrītu tam, ka traucē balsti starp durvīm. Nissan-Note es cienu, taču tad, kad es pirku Merivu, Nissan-Note vēl nebija pārdošanā.
Tagad pārdošanā parādījies Škoda-Roomster. Rādās, ka tas būs Merivai varen nikns konkurents...
TDI rakstīja:
VWfans rakstīja:
Bet es čiptūningu neatzīstu vispār. Nafig maksāt palielu naudu, palielinot jaudu, kura tāpat būs lieka, ja par to pašu naudiņu tā vietā var aizbraukt ceļojumā, pie reizes noīrējot jauno Passat-1,9TDI ?
jaa , Teu taisniiba , pa ~eur300 varens celjojums sanaak
P.S. bet ko Tu saki par to ,ka chipoc diizels , kljuust EKONOMISKAAKS vismaz par 100gram uz 100km ??
Manuprāt, nav labi jaukties iekšā rūpnīcas izstrādātā, optimāli pieslīpētā dzinējā...
Kaspersky rakstīja: Viens tāds čipotājs jau turbīnu dabūja nomainīt. Bet teica, ka gāja labi. Tagad arī iet laikam
Bet es čiptūningu neatzīstu vispār. Nafig maksāt palielu naudu, palielinot jaudu, kura tāpat būs lieka, ja par to pašu naudiņu tā vietā var aizbraukt ceļojumā, pie reizes noīrējot jauno Passat-1,9TDI ?
Kaspersky rakstīja: Nikno 1,9 dCi.... Nu tas ir pzdc šitā pateikt
Pirmais apliecinās, ka viņa Megane ar 1,9 dCi ir īsts spridzeklis. 120 dīzeļa zirgi priekš kompaktklases auto ir daudz...
farruhs rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Man nebija jauna Opeļa ... Ja nu kas.
Tu gadījumā neesi kārtējais santīmu pi-sējs?
Pērc savu jauno opeli un turi muti ciet. Man po cik ir līdz mēnesim,bet to ,ka 5-8 gadus vecs MB,BMW un SAAB ,(par AUDI nemāku teikt) ir labāks par 10 jauniem OPEĻIEM un ,nedod diez vēl lielākiem mēzliem, ir 200%.
Kasiņam ir jauns Avensis ar bagātīgu aprīkojumu - ārkārtīgi baudāms auto, domāju, ka ne sliktāks par jaunu BMW-320.
Pirmais rakstīja: plad, nu tu zaejbal ar to savu patēriņu....
nu un kas, ka megānei 1.9dCi kautkur kautkādos aprakstos ir ierakstīts 4.7l/100km....
man regulāri braukājot ārpus pilsētas sanāk biški zem 6l/100km
Man kā no dabas mierīgam cilvēkam ir tāda doma - kāpēc gan to santīmu neiepi$t, ja reiz ir tāda iespēja? Ja mani apmierina 1,3 CDTI jauda, tad nav prāta darbs pirkt 1,7 CDTI.
Runājot par Meganēm - man noteikti pietiktu ar 1,5 dCi. Nikno 1,9 dCi es nepirktu, tādējādi iepi$šot kādu santīmu.
Man izkristalizējas secinājums, ka tagad siltajā vasarā, kad kondicionieris ieslēgts gandrīz vienmēr, manai mašīnai degvielas patēriņš ir 5,2-5,3 litri uz 100 km. Pavasarī - aprīlī, maijā, kad kondicionieri lietoju ne vienmēr, tad bija ļoti tuvu 5,0 litriem.
Man sievas māsas vīrs atveda no Anglijas žurnālu Test Drive. Tur ir deviņu kompaktklases hečbeku ar dīzeļmotoriem tests. Mani priecē, ka deviņu mašīnu konkurencē Opel-astra ar 1,3 CDTI motoru izrādās visekonomiskākā, pie tam ar lielu atrāvienu no konkurentiem. Tātad Merivai tas mazais dīzelītis nu nekādi nav saucams par sliktu motoru. Grūti gan iztēloties tās mērvienības, bet rezultāti jūdzēs ar galonu bija šādi:
1. Opel-astra 1,3 CDTI - 51,6
2. Seat-leon 1,9 TDI - 44,1
3. VW-golf 1,9 TDI - 44,1
4. Peugeot-307 1,6 HDi - 43,3
5. Mercedes-A180 CDI - 41,6
6. Citroen-C4 1,6 HDi - 41,3
7. Honda-civic 2,2 i-CTDi - 40,5
8. Ford-focus 1,8 TDCi - 39,3
9. Renault-megane 1,9 dCi - 39,1
lusja
Bet regulaari braukt ar 120 km/h gan nav labi.
Kaa arii jaateic, ka shodien ap plkst.13.30 Riigas centraa pie dzelzcelja stacijas redzeeju Edzuli pabraucam garaam ar BMW-M3.
Manai Merivai jauda gan ir pietiekama, un es nekad pat iedomaajies neesmu, ka vareetu sleegt aaraa kondicionieri labaaka uzraaviena deelj. Sveetdienas riitaa taalu provincee drusku pasteidzos ar 125 km/h un konstateeju, ka tad ir 3300 apgriezieni motoram. Tagad jau nobraukti 9 tuukstoshi km un aizvien esmu prieciigs par savu izveeli.
M1A1
Kāda ceļojuma laikā bija situācija ar gāzes uzpildi citās valstīs? Un kādas bija autogāzes cenas?
Es ņemtu Mazda-5 Elegance komplektācijā ar 1,8 litru 115 zirgspēku benzīnmotoru par 14050 latiem.
www.mazda.lv/...
,396,302,300
Jonkee rakstīja:
VWfans rakstīja:
Kindzulis rakstīja: baac.. dranjkja meriva... panjeemu es ar uz nedeeljas nogali... suukaa jau nu jamaa dranjkjiigi... ://///
Kas tieši Tev Merivā nepatika?
1) Degvielas patēriņš 1,6 benz. dzinējam
2) Tizlie priekšējie jumta balsti
3) apkures sistēma , ja nav AC, tad ziemā auksts bet vasarā karsts
4) dzinēja drba temperatura 75-80C
5)lietus laikā aizsvīst stikli, pat pečka nepalīdz.
6) visu laiku izdeg kāda spuldze
7) 30000 apkope izmaksāja 150 Ls
Tā var turpināt līdz bezgalībai.....
Oponēšu pa punktiem:
1) 1,6 benzīnniekam tajā modelī, kas pēc feislifta, degvielas patēriņš ir samazināts no 7,2 līdz 6,7 litriem uz 100 km, bet, ja tas šķiet daudz, tad var izvēlēties no diviem dīzeļmotoriem ar makam draudzīgu degvielas patēriņu - 1,3 CDTI vai 1,7 CDTI;
2) Šim punktam gan piekrītu;
3) Man ir AC, tāpēc mikroklimats ir OK. Vienīgi martā pēc ārā pie mīnus 10 grādiem pavadītas nakts auto iesila ilgi, bet nu to var izskaidrot ar to, ka mašīna ar dīzeļmotoru;
4) Manējam dzinēja darba temperatūra turas 85-90 grādu līmenī;
5) Lietus laikā man palīdz AC, logi neaizsvīst;
6) Neviena spuldzīte līdz 7241 km nobraukumam vēl nav izdegusi;
7) Pirmā apkope manējam vēl nav pienākusi, bet iekš Auto-Bild bija nesen rakstīts, ka 1,7 CDTI modelim apkope pie 15 tūkst.km nobraukuma maksā 55 latus, bet pie 30 tūkst.km nobraukuma - 95 latus.
Pirmdienis rakstīja: apskaties tiešām to Opel Meriva...... nav nemaz tik slikti un ja nemaldos iekļausies tajos 20 eiro, a varbūt arī nē
Opel-Merivas praktiski visās komplektācijās, izņemot 180 zirgspēku jaudīgo Meriva-OPC, iekļaujas iekš 20 tūkst.eiro. Es savējo pirku par 14 tūkst.eiro.