iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Imka 20.04.2007 12:11

Kamikadze rakstīja: nez cik maksaa 1 burta iekalshana akmenii ar rokaam?!!? man domaat, ka tur buus procesa automatizaacija

To sienu laidīs caur megaploteri uzreiz nodrukājot abas puses

Imka 20.04.2007 10:20

Kamikadze rakstīja:

Kindzulis rakstīja: DM: neviens neko neuzmet... vnk nesavaacaas piiplis cik vajag un viss...

kaukur tvnetaa bija pareekjinaajushi cik cilveekiem minuutee jaapieregjistreejaas lai 2u gadu laikaa savaaktu vajadziigo skaitu: nereaals cipars

tas pats ar vaardu graveeshanu.. 30s laikaa jaaiedrukaa 100 vaardi

tos n-tos vaardus jau ar rokaam nekals bet ar kvazi-stacionaaro-pi-pelizatoru vai arii kapakmenju kaleejiem buus normaals megapasuutiijums tjip outsourceeti darbi tiks kjiinaa un ta graniita blukji uz lv vesti tiks ar vilcienu pa jauno shlesermagjistraali

Steidzami jāprivatizē kādas Somijas vai Krievijas granīta lauztuves un jādibina akmenskaļu firma.

Imka 19.04.2007 14:27
Imka 18.04.2007 13:07

IkdienasViesis rakstīja: Raksta autors noteikti bija cerējis, ka par konkrēto tematiku sanāks sakarīgāks rakstiņš. Diemžēl, izskatās, ka drūmākais spamojums līdz šim vien ir sanācis - nekā no akademiskuma. Lasot komentus, škiet, ka tiek skatīta filma par citplanetiešiem... Skumīgi, ka tā.

turpmāk katrs ievieto savu CV (WC) ar foto

Imka 18.04.2007 10:06

www.autonet.lv/...

ĻOTI LABS MOTORS, LABI PIELEC UN LABI STRĀDĀ!!!!!!!

ĀTRĀS PĀRDOŠANAS CENA!!!!!!!!!!

KOKA APDARE SALONĀ, RADA BAGĀTĪGU UN PATĪKAMU IZSKATU!!!!!

FANTASTISKI SKAISTS , ĒRTS AUTO AR DAUDZĀM EKSTRĀM!!

PIE MUMS IR IESPĒJAMS VEIKT AUTOMAŠĪNAS PILNU APKOPI, KURU MĒS UZSKATĀM PAR NEPIECIEŠAMU, UZSĀKOT TIKKO IMPORTĒTAS AUTOMAŠĪNAS EKSPLUATĀCIJU LATVIJĀ!!!!!

IR SERVISA GRĀMATIŅA UN INTERNETA IZDRUKAS!!!!!

Imka 17.04.2007 13:36

Konstanta ziemas cena jau vismaz divas vasaras

www.autonet.lv/...

Imka 17.04.2007 11:33

pirdiens rakstīja: Galvenais ir taisnoties, kas tu neesi bijis!!

Pirdiens = Anekdote

Imka 17.04.2007 10:57

Raimis ir lauku pamatskolas fizikas skolotājs pelēkā uzvalciņā ar blaugznām nobirušu apkakli un uz muguras ar krītu uzvilktu 6. Parsti smird pēc kolofonija dūmiem un nagi melni no platīšu kodināšanas. Galvā ziemas cepure ar auseklīti, pie rokas parasti liels padomju laika portfelis kurā ir paštaisītas mikrenes, kondensatori, reostati, lodāmurs u.c. Sestdienās viņš dodas uz Latgalītes tirgu apmainīties ar pieredzi un iepirkt preci. Raimis ir patriots un cīnās par Latvijas jaunatnes tehnisko izglītošanu un svēti tic ka VEFs reiz atkal augšām celsies.

Imka 14.04.2007 9:35

Varbūt noder, kad sievas nav mājās

www.receptes.lv/...

Imka 14.04.2007 8:54

ursis rakstīja:

imits rakstīja: Sasapņojušies ka beibe dāvanā, vienkārši latgaļu meiča pārdod mašīnu un savu veci dod dāvanā līdz..

kuš ! tas nevienam nav jaazina !

tas ir pārsteigums

Imka 13.04.2007 8:59

subaru rakstīja:

Kamikadze rakstīja: a nez, to beibi var dabuut arii bez forda?? jebshu tikai komplektaa ar fordu?

a tur jau nekā laba no viņas nav ...

bulkuvāģis kautkāds

un droši vien jau galīgi nojāta ....viss izļurkāts

Imka 12.04.2007 10:28

Manam arī tā knapi manāmā vibrācija ilgāk turot D režīmā ar nospiestu bremzi ir .....arī mani tas nedaudz kaitina un jo vairāk klausos un domāju par to jo vairāk kaitina Kārba slēdzas ideāli mīksti, eļļa mainīta un līmenis kā pēc grāmatas un tādu vibrāciju esmu novērojis visiem automātiem ar kuriem nācies braukt tāpēc pagaidām nesatraucos.

Imka 10.04.2007 16:20

Ideots rakstīja: visdrošāk tomēr būtu izslēgt motoru......

nea ...vajag noņemt klemmi aķītim

Imka 10.04.2007 16:10

tuncis rakstīja:

Imka rakstīja:

Nezinite rakstīja: Kāpēc iļgāk stāvot nevar likt P

es lieku P, jo tad nav jātur kāja uz bremzes...

Pie katra krustojuma āliek ir P, jānorauj rocene un jātur kāja uz bremzes

Vēl var uzlikt stūres saslēgu, lai nav jātur rokas uz stūres...

Nav jau grūti izkāpt un pamest ķieģeli zem riteņa ....ja nu kas

Imka 10.04.2007 16:00

Nezinite rakstīja: Kāpēc iļgāk stāvot nevar likt P

es lieku P, jo tad nav jātur kāja uz bremzes...

Pie katra krustojuma āliek ir P, jānorauj rocene un jātur kāja uz bremzes

Imka 10.04.2007 12:58

Vismaz SAAB manuālī stāv rakstīts šitā

Selector position (N):

In the Neutral position (N), the transmission is disengaged from the engine. The engine can be started, but first ensure that the parking brake is on, to prevent the car from moving off unexpectedly.

To prevent engine and transmission from becoming hotter than necessary, select (N) for stops other than brief ones e.g. if stuck in a traffic jam.

The normal drive position (D) is recommended for waiting at traffic lights.

Imka 10.04.2007 9:12

Braucu garām avārijas vietai kādu stundu pēc notikušā ....skats pabriesmīgs ....vēl nobrīnījos kā braucot vienā virzienā var šitā nobliezties. Labajā ceļa pusē mētājās lūžņu kaudze melnā krāsā pat nevarēja atpazīt ka tas passats....galīga pankūka ...brīnums kā tur visi dzīvi palika. Kreisajā ceļa pusē lielais volvo (varētu būt S80) ar izārdītu labo pakaļējo stūri, bet priekša samērā vesela.

Imka 04.04.2007 11:03

Edzuss rakstīja:

Imka rakstīja:

Edzuss rakstīja: Ko dos Ķeguma HESa ieraksti? Ka pār HESu ir braucis BMW, un viss, nevis, ka pār HESu brauca BMW kurš pirms tam taisīja šmuci uz ceļa. Ko darīs, ja būs pārbraukuši 2 BMW attiecīgajā laikā? Un ja abas kupejas, un zili melnas? Pat ja kāds skatīsies to ierkastus, un ieraudzīs tur BMW, tā noteikti metīsīs linčot viņu, vai ir īstais, vai nav. Bez tam man aizdomas, ka video ieraksts ir melnbalts, kā noteiksim krāsu? Un, pat ja atradīs īsto, kā pierādīt, ka BMW vadītājs vispār pie kaut kā ir vainīgs (juridiski)?

Ņerga čīkstētājs ..dēļ tādiem kā Tu daudz kas mūsu valstī netiek darīts. Ja tu būtu tās Volvo fūres šofera vai bojā gājušo radinieku vietā ....arī dzītu šitādu pesimismu?

Cilvēciski es saprotu, ka BMW ir vainīgs, BET kā to pierādīt. Ja HESam būs pārbraukusi cita tumša kupeja, kurš no iesaistītajiem un linčotājiem automātiski neuzskatīs, kas tas ir īstais vainīgais?

Šaubos ka konkrētajā laika intervālā no tikiem līdz tikiem kaut kādās 30 minūtēs pār tiltu konkrētajā virzienā aizbrauks daudz, pajaunas tumši zilas BMW kupejas. Ja konkrētajā laikā kāds BMW ar attiecīgajām pazīmēm tur ir...tad kāpēc nepiefiksēt un nepārbaudīt kam piedrer, kur biji tajā un tajā laikā, pieaicināt lieciniekus varbūt kaut kas nāk atmiņā.

Imka 04.04.2007 10:08

Edzuss rakstīja: Ko dos Ķeguma HESa ieraksti? Ka pār HESu ir braucis BMW, un viss, nevis, ka pār HESu brauca BMW kurš pirms tam taisīja šmuci uz ceļa. Ko darīs, ja būs pārbraukuši 2 BMW attiecīgajā laikā? Un ja abas kupejas, un zili melnas? Pat ja kāds skatīsies to ierkastus, un ieraudzīs tur BMW, tā noteikti metīsīs linčot viņu, vai ir īstais, vai nav. Bez tam man aizdomas, ka video ieraksts ir melnbalts, kā noteiksim krāsu? Un, pat ja atradīs īsto, kā pierādīt, ka BMW vadītājs vispār pie kaut kā ir vainīgs (juridiski)?

Ņerga čīkstētājs ..dēļ tādiem kā Tu daudz kas mūsu valstī netiek darīts. Ja tu būtu tās Volvo fūres šofera vai bojā gājušo radinieku vietā ....arī dzītu šitādu pesimismu?

Imka 04.04.2007 9:49

Uggga rakstīja:

Imka rakstīja:

Uggga rakstīja:

Imka rakstīja: Ja ir iespēja ka šis BMW pēc tam pārbarauca pāri Ķeguma HES tiltam tad vajag sazināties ar Latvenergo Ķeguma HES apsardzes dienesu Falck, jo uz tilta ir uzstādītas videokameras un darbojas novērošanas sistēma.

Safilmēto materiālu var dabūt tikai policija.

Nu bet protams ka policija ne jau katrs interesents tagad ies un prasīs lai parāda ierakstus.

Vai policija to vēlēsies darīt? Vieglāk taču ir pierakstīt fūres vadītāju par vainīgu. Ceru, ka kļūdos savos pieņēmumos...

Mazliet offtopic. Pirms kāda gada caur logu tika apzagts birojs. Apkārt ir vēstniecības, bankas un citas iestādes, kam ir novērošanas kameras. Kādā no kamerām noteikti zagļi tika piefiksēti, bet, cik man zināms, nekādi ieraksti pat netika pieprasīti un lieta tā arī uzkrāj savu putekļu kārtu.

Viss atkarīgs no tā cik uzstājīgs un neatlaidīgs būs tas kurš grib atrast vainīgo

Imka 04.04.2007 9:37

Uggga rakstīja:

Imka rakstīja: Ja ir iespēja ka šis BMW pēc tam pārbarauca pāri Ķeguma HES tiltam tad vajag sazināties ar Latvenergo Ķeguma HES apsardzes dienesu Falck, jo uz tilta ir uzstādītas videokameras un darbojas novērošanas sistēma.

Safilmēto materiālu var dabūt tikai policija.

Nu bet protams ka policija ne jau katrs interesents tagad ies un prasīs lai parāda ierakstus.

Imka 04.04.2007 9:00

Ja ir iespēja ka šis BMW pēc tam pārbarauca pāri Ķeguma HES tiltam tad vajag sazināties ar Latvenergo Ķeguma HES apsardzes dienesu Falck, jo uz tilta ir uzstādītas videokameras un darbojas novērošanas sistēma.

Imka 03.04.2007 16:24
Imka 21.03.2007 12:47

Čomam sencis ņēmās ar bleķu taisīšanu autiņiem un regulāri šim garažā stāvēja kāds uz remontu nodots braucamais. Reiz čoms zvana un saka ka sencis šim kaut kur aizdevies un garažā stāvot trešais žigulītis ar sametinātiem sliekšņiem un atslēga aizdedzē un ko tad tā vienkārši stāvēs ....vajag noņemt skaidu. Braukt jau mācējām bet tiesību vēl nebija. Tā nu lecu uz sava pļerdaka un laižu pie čoma. Piebraucu ...skatos šis jau ver garāžas durvis un saka lai es atverot tik vārtus. Kamēr taisu vārtus dzirdu kā ierēcas žiguļa motors ....pāris reizes tiek uzgāzēts....ieliek robā...un tad atskan baigais blīkšķis un žigulis apstājās tā īsti neizbraucis no garāžas. Izrādās čoms ielecis mašīnā, piedarbinājis, un kā īstam šoferim pienākas pārmetis roku pār blakussēdētāja beņķi un atpakaļ skatoties devis grīdā.....BET durvis ta no lielajiem priekiem pievērt aizmirsa. Rezultātā durvis atlocījās uz otru pusi sačakarējot arī spārnu. Sēdējām un štukojām ko lai dara, bet stunda kad ieradīsies sencis tuvojās....tad es teicu ka man laiks doties mājās Vakarā sencis esot sadevis pa ausīm, nomainījis jaunas durvis un klientam pateicis ka skābekļa balons esot nejauši uzgāzies

Imka 20.03.2007 13:55

Hirsch rakstīja: SAAB 9000 CS 1998.g., tumši zaļā krāsā

- 2.3 T benzīna motors B234R ar 225 Zs;

- 5-pakāpju manuālā ātrumkārba;

- ABS; 2 SRS;

- elektriski: logi, regulējami un apsildāmi spoguļi, vadāma stikla jumta lūka;

- apsildāmi priekšējie krēsli;

- 2 borta kompjūteri ar info displejiem;

- kruīza kontrole;

- automātiska klimata kontrole;

- signalizācija;

- aizmugurējā sēdekļa atzveltne ir dalāma un nolaižama (40/60);

- salona reste, kas nodala bagāžas nodalījumu no salona, starp jumtu un atzveltni;

• Eksterjers:

- pelēks ādas salons;

- 4 regulējami KONI amortizatori;

- 15" vieglmetāla diski ar 195/65 Kleber Krisalp HP M+S riepām;

- 16" Ronal R10 vieglmetāla diski ar 225/45 Pirelli riepām;

- audio: Pioneer CD DEH-P5500MP + 12 CD changer;

- numura zīme XX 9000.

• Piezīmes:

- mašīna ir ievesta no Vācijas ~ 2004.g. janvārī, īpašumā no 2004.g. februāra, TA 05.03.2008.

- noskrējiens uz 20.03.2007. ~191K km

- visas mašīnas apkopes ir veiktas Alfa Motors servisā;

- TA izietas ar pirmo piegājienu, ir saglabājušās CSDD lapas;

- pēc iegādes pie ~153K km mainīts: ķēde, sveces un eļļa regulāri, siksna, daudz motora detaļas nomainītas uz jaunām (ir garš saraksts), maiīts sajūgs

dažas Bildes: foto.inbox.lv/...

"....salona reste, kas nodala bagāžas nodalījumu no salona, starp jumtu un atzveltni; ..." sedanam ????

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti