iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
boliks 13.10.2008 11:51

Vairumtirdzniecības cena šodien 13.10.2008. Tas jau paliek par traku vismaz 12 santīmi uz 1 litru profits, Statoil. neste un pārējiem.

SIA ""Mažeiķu nafta" tirdzniecības nams"

E-95 0.626

E-98 0.639

DD 0.667

boliks 08.10.2008 11:03

O ja tas ir īstais.

Uggga rakstīja:

boliks rakstīja: Varbūt kāds ir redzējis pārdošanā esot tāda fiška tjipa radio uztvērējs ar USB pieslēguma vietu, kas barojas no piepīpētāja. Sarakstot USB mp3 failus un piekonektējot to, tā raida radio signālu tevis izvēlētajā frekvencē, līdz ar to ar minimāliem līdzekļiem tiek atrisinātas problēmas ar ASV frekvencēm cena esot aptuveni 18 ls.

Domā šos? www.iauto.lv/...

www.iauto.lv/...

boliks 08.10.2008 11:02

Man ar varbūt varētu atsūtīt boliks@one.lv

M77 rakstīja:

Uggga rakstīja:

exif rakstīja: Braucu pie meistara, kam ir stends maajaas garaazhaa, Dreilinjos. Ja vajag, varu iedot kontaktus. P.s. par savirzes reguleeshanu paprasiija 10ls, tagad mosh buus daargaak

Varbūt kāds man ar var atsviest meistara koordinātas?

uggga at mitsubishiclub.lv

Nosūtīts.

boliks 08.10.2008 9:27

Varbūt kāds ir redzējis pārdošanā esot tāda fiška tjipa radio uztvērējs ar USB pieslēguma vietu, kas barojas no piepīpētāja. Sarakstot USB mp3 failus un piekonektējot to, tā raida radio signālu tevis izvēlētajā frekvencē, līdz ar to ar minimāliem līdzekļiem tiek atrisinātas problēmas ar ASV frekvencēm cena esot aptuveni 18 ls.

boliks 07.10.2008 10:44

Izvēlējos Amserv nekā slikta nevaru teikt (izņemot to ka ºemontdarbu dēļ pagrūtāk ar auto novietošanu) pārējais ir OK arī cipars patīkami pārsteidza

boliks 03.10.2008 11:20

Ja nemaldos tad jaunajiem BMW tāda fīča parādijusies tjipa bremzējot atslēdzās ģenerators un tādējādi tiek nodrošināta elektrības padeve nu kaut kā tā.

Seene rakstīja:

jaaanis rakstīja:

Chuguns rakstīja: Vaitad kāds no hibrīdauto vispār lādējas no 220 rozetes, tie tak pashi sevi uzlādē. Vispār manuprāt tā hibrīdauto padarīšana ir kautkāda modes lieta un tikai, sākumā iestum iekšā lielu motoru un tad cenšas ekanomēt.

Nu no nākamā gada pat F1 būs hibrīdi.

Nejauc p ar p. F1 būs brezmzēšanas enerģijas reģenerācijas sistēma, kas galīgi nav tas pats, kas hibrīds. KERS jau ôbrīd tiek izmantota atsevišķos sērijveida auto, kas NAV hibrīdi.

boliks 03.10.2008 10:18

Principā tā arī ir uz šosejas patēriņš ir lielāks nekā pilsētā starpība konkrēti Priusam ir kādi 0,3 l benzīna.

msh rakstīja: Kāds tur brīnums? Hibrīds ir domāts priekš korķiem, nevis priekš šosejām Uz šosejas jebkurš normāls ķīselis saliks benzīna hibrīdu, jo uz šosejas hibrīds pārvēršas par mazmotoru, kuram piedevām ir papildus krava - elektromotors un aķi - jāved

boliks 02.10.2008 9:18

Tie 70 - 80 ir ja ir kādi koriši tā krāsošanas cenas daudz maz oficiāli maksā spārns 100 durvis +- arī 100 papildus darbs vismaz tādi cipari ir Rīgā. 300 - 350 Ls ir minimums ko var prasīt. Jā un jaatcerā s par to PVN, tas tiek ņemts nost ja atlīdzību izmaksā skaidrā naudā.

edijz rakstīja: Mdā, interesanti.. divu detaļu krāsošana un tik vien tās naudiņas. 50 Ls par detaļu un 30 Ls par taisnošanu? Imho krāsošanas cenas tagad ap kādiem 70-80 Ls turās. Nu, ja grib, lai tiešām kvalitatīvi. Es teiksim nezinu, vai būtu gatavs pa 50 Ls ko tādu darīt.. slīpēt, špaktelēt, vēlreiz slīpēt, gruntēt, slīpēt, pirkt krāsu, uzmanīgi un smuki nokrāsot. Nu paldies.

boliks 01.10.2008 17:47

A par šitādu vai ir jēga runāt www.autonet.lv/...

anonimikis rakstīja: nahju par tādu sūtu maksāt vairāk?

boliks 29.09.2008 9:50

Sestdien pats pieķēros pie tās lietas un tā arī pēc manam domām izskatās, ka viss ir saistīts ar to gaisa ieplūdes vērstu, tobiš noņemot gaisa padeves trubiņu apgriezieni paceļas normas robežās līdz 1,1 rpm, bet mainot trubiņas gaisa ieplūdes laukumu apgriezienus var dabūt normas robežās 0,8 rpm. Tiklīdz trubas galu uzliek atpakaļ (motors jau ir sasniedzis darba temperatūru) tā apgriezieni nokrītas līdz 0,5 - 0,3 rpm un sliktākajā gadījumā noslāpst.

WALA rakstīja: Domāju ka lai ko arī darītu neļauj līst viņiem pie izplūdes - pilnīgi bezjēdzīgs pasākums, lambdām utml. parasti ļoti precīzi var pateikt kad tās ir noklājušās. Tehniski domāju ka problēma ir jāmeklē ieplūdē, un nezinu cik tas atbilst patiesībai, bet vecākiem auto ir SCV (tāds kā gaisa padeves) vārsts kurš mēdz ieķerties/iesprūst. Nezinu kā konkrētajam auto.

boliks 26.09.2008 16:07

Diagnostika točna tika taisīta Wesā, verdikts beigtas 3 lambda zondes no 4- ām. Tās arī tika nomainītas, pie reizes cilvēki ieteica nomainīt gaisa filtru un sveces, kas arī tika izdarīts. Kļūdas tika nodzēstas taču tās parādās jau pēc 10 -20 min, pēc iedarbināšanas.

Bet anyway darbosimies tālāk, jo braukt ar tādu nav iespējams.

japcar rakstīja: Galvenais--> uztaisi točna diagnostiku pie dīlera. kaktu servisi bez oficiālajiem diagnostikas tooļiem neko jēdzīgu Toyotai nepateiksi. Arī paši dīleri ļoti bieži 100% droši neavr pateikt tieši kurš komponents ir beigts.

Var pamēģināt to kļūdu nodzēst- mož pāriet gļuks, vai gļuks uzrodas pēc kāda lika tikai--> bet cerība 5%

P.S. Man bija gadījums kad RAV4 bija jāmaina daļa izpūtēja(kolektors+ katalizators kuri šim modelim ir viena detaļa)

WESS nomainija visu--> kolektora blīvi, jaunu detaļu(kolektoru-katalizatoru), jaunām skrūvēm, jaunu lambda zondi, jaunu starpizp[ūtēja posmu blīvi. No sērijas--> Mainam visu.

boliks 25.09.2008 15:26

No 9-5 2001.g ar 71t noskrejienu lietošanas ir tā ka pr bukses nācās nomainīt pēc 2 gadiem, kopumā 4 gados tika nobraukts 80 t. Šo 4 gadu laikā bija vairāki servisa apmeklējumi:

ķēdes maiņa ap 500 ls

degvielas filtrs - 120 ls

turbīna 800 ls

piekarei sīkumi eļļas maiņa, filtri siksnas, kluči bukses, izpūtējs utt. ap 600 ls 4 gadu laikā .

Tas tā domāju ka 93 varētu būt līdzīgi.

be

LigaLigaLiga rakstīja: Es domāju par parastu nodilumu, kas ar laiku ir jebkuram mehānismam (nekas nav mūžīgs), piem., gultņi (esiet sveicināti LV labie ceļi! dzīvojam bedrogradas rajonā), siksna, kas jāmaina pēc cik tur tiem km, visādas blīvītes, caurulītes, filtri un tamlīdzīgi kārtējie štrunti, kas mašīnām ar vārdu var būt unikālā izmērā par ne mazāk unikālu cenu un tad, kaut pakaries, mašīnu pie žoga jāatstāj.

boliks 25.09.2008 14:54

Viss ir atkarīgs no tā cik labu vai sliktu eksemplāru nopirksiet.

boliks 25.09.2008 10:23

Tieši tā.

Kaksis rakstīja: Ar dīzeli ir tikai aršana, nevis braukšana.

Autors gribējs teikt vibrē kā dīzelis, nevis raustās kā dīzelis. Kautgan dīzeļi arī raustās... no bezīnniekiem.

boliks 25.09.2008 10:14

Es saku, ka motors raustās kā dīzelis. Aivakar nomainīju eļļu a servisa džeks prasa tas jums dīzelis. 'Tjipa visi domā ja motors ir D4, tad ir dīzelis, bet T dīzelis ir D4-D.

Sretsked rakstīja:

boliks rakstīja: Nekas nesanāks lampiņas vēl būtu sīkums jo motors raustās kā dīzelis un dažreiz paliek 3 robā.

theerny rakstīja: piedāvāju risinājumu par 15,99+PVN. Aizlīmēt degošās lampiņas ar melnu izolācijas lenti.

Ko tu muldi, kurš dīzelis tev tur raustās???

boliks 24.09.2008 22:24

Nekas nesanāks lampiņas vēl būtu sīkums jo motors raustās kā dīzelis un dažreiz paliek 3 robā.

theerny rakstīja: piedāvāju risinājumu par 15,99+PVN. Aizlīmēt degošās lampiņas ar melnu izolācijas lenti.

boliks 22.09.2008 10:28

Sorry tāds pats Eiropas modelim maksā ap 700 Ls takšto nav vērts.

anonimikis rakstīja: nopērc un ieliec normālu rādžu

boliks 19.09.2008 12:45

Nez cik ilgi vēl noturēsies Statiks ar savu cenu. Šīs dienas vairumtirdzniecības cipars.

SIA ""Mažeiķu nafta" tirdzniecības nams"

E-95 0.654

E-98 0.669

DD 0.702

boliks 11.09.2008 15:09

Man arī lūdzu piespēlējiet Dreiliņu meistara koordinātes boliks.@one.lv

boliks 10.09.2008 15:43

Ko tagad gāzes lietotāji teiks Autogāze maksās divreiz dārgāk

Zemgales Ziņas

10. septembris (200

15:26

Piedalīties diskusijā par šo rakstu

Sākot ar šā gada 1.oktobri, autotransportā izmantojamās dabasgāzes cena sasniegs 1,62 latus par kilogramu, kas divas reizes pārsniedz pašreizējo cenu.

--------------------------------------------------------------------------------

Saskaņā ar paziņojumu oficiālajā laikrakstā «Latvijas Vēstnesis», lēmumu par cenas paaugstināšanu 19.augustā pieņēmusi AS «Latvijas Gāze». Paziņojumā arī norādīts, ka autotransportā izmantojamās dabasgāzes cena netiek regulēta saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem par regulējamiem sabiedrisko pakalpojumu veidiem.

boliks 04.09.2008 16:41

Cipars vilinošs gan jau pārdosi.

boliks 25.07.2008 10:43

šodien SIA ""Mažeiķu nafta" tirdzniecības nams"

E-95 0.695

E-98 0.714

DD 0.773

boliks 23.07.2008 12:32

Vairumtirdzniecības cenas sāk priecēt.

SIA ""Mažeiķu nafta" tirdzniecības nams"

E-95 0.708

E-98 0.727

DD 0.786

Tjipa pavisam drīz pie nosacījuma, ja tā kādu laiku turēsies šajā līmenī vajadzētu būt ap 77 sant nevis 79 kā ir šobrīd.

boliks 10.07.2008 11:24

Tas gan nav īsti par tēmu, bet tomēr.

Trešdaļā Latvijas DUS patērētājs saņem mazāk degvielas, nekā nopircis

Publicēta: 10:58 10.07.2008.

Rīga, 10.jūl., LETA. Aptuveni trešdaļā jeb 27% Latvijas degvielas uzpildes staciju (DUS) patērētājs saņem mazāk degvielas, nekā iegādājies, liecina Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) sadarbībā ar Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Akcīzes preču pārvaldi veikto pārbaužu rezultāti.

PTAC Sabiedrisko attiecību un patērētāju informēšanas daļas vadītāja Sanita Biksiniece aģentūru LETA informēja, ka īpaši neapmierinoši mērījumu rezultāti fiksēti SIA "Astarte-Nafta" degvielas uzpildes stacijā "Brankstūri" Jelgavas rajona Cenu pagastā un SIA "East-West Transit" degvielas uzpildes stacijā "Adamova" Krāslavas rajona Ūdrīšu pagastā.

Šajās DUS pārkāpumi konstatēti abu degvielas veidu tirdzniecībā, proti, mērījumu faktiskā kļūda sasniedza 1,2% "Brankstūros", bet "Adamovā" fiksētas vēl lielākas novirzes, kas nebija precīzi konstatējamas, jo pārsniegušas pēdējo nolasāmo kļūdas atzīmi uz kontroles mērtrauka skalas.

Kā pozitīvu piemēru godprātīgai attieksmei pret klientiem Biksiniece minēja tās DUS, kurās veikto kontroles mērījumu rezultāti apliecināja, ka aparāti bijuši noregulēti ar precizitāti ap 0,1% robežās - tātad faktiski iepildītais degvielas daudzums bija tuvināts kontroles dozas nominālajai vērtībai.

Šāda situācija bijusi AS "Virši-A" Valkas rajonā Smiltenē, Stacijas ielā 2, SIA "JK" Kuldīgā, Lapegļu ielā 1, SIA "East-West Transit" Talsu rajonā, Valgales pagastā.

PTAC un VID veica kontroles mērījumus, metroloģiskos testus ar kalibrēta atbilstošas precizitātes klases degvielas mērtrauka palīdzību, 33 degvielas tirdzniecības uzņēmumiem piederošajām 50 DUS. Katrā pārbaudītajā DUS metroloģiskais tests veikts diviem degvielas uzpildes dozatoriem, kurus izmanto izplatītāko degvielas veidu, 95E markas benzīna un dīzeļdegvielas, uzpildei.

Testu rezultāti neatbilstības uzrādījuši deviņos pārbaudītajos uzņēmumos jeb 27% no projekta laikā pārbaudīto uzņēmumu skaita, proti, bijis iepildīts mazāk degvielas, nekā vajadzētu.

Turklāt pārbaužu rezultātā novērota kopīga tendence - 92% degvielas uzpildes aparātu tiek noregulēti tā, lai faktiskā mērījumu kļūda būtu uz maksimālās pieļaujamās kļūdas robežas, proti, 0,5% no iepildāmā degvielas daudzuma jeb 50 mililitri uz desmit litriem degvielas.

Izvērtējot šo tendenci, jāsecina, ka tomēr pastāv augsta riska pakāpe, ka netiks nodrošināta degvielas uzpildes aparātu atbilstība normatīvajos aktos noteiktajai precizitātei visā verificēšanas derīguma intervālā, kas ir viens gads saskaņā ar Ministru kabineta noteikumu prasībām, piebilda Biksiniece.

Pret deviņiem uzņēmumiem, kuros konstatētas neprecizitātes degvielas mērījumos, sākta arī lietvedība administratīvā pārkāpuma lietā.

Ņemot vērā strauji augošās degvielas cenas, degvielas mērījumu precizitāte patērētājiem ir īpaši aktuāla, jo, pēc veiktajiem aprēķiniem, ja, degvielas dozatoram ir, piemēram, 1,2% nobīde no normas, tad pielejot pilnu bāku 50 litrus, patērētājs pārmaksā aptuveni 0,50 latus.

PTAC un VID pārbaudījuši degvielas mazumtirdzniecības uzņēmumos, lai noskaidrotu, cik precīzi un atbilstoši normatīvo aktu prasībām degvielas uzpildes stacijās tiek mērīta degviela, realizējot to patērētājiem. Pārbaužu mērķis bijis arī novērst pieļautos pārkāpumus.

Biksiniece norādīja, ka katrā uzņēmumā šim mērķim ir paredzēti attiecīgi kontroles mērtrauki, turklāt nodrošinājums ar mērtraukiem tiek pieprasīts arī uzņēmumu licencēšanas procesā. Iespēju pārliecināties par mērījumu pareizību šaubu gadījumos, izmantojot šos mērtraukus, var pieprasīt arī patērētāji - degvielas pircēji.

Biksiniece uzsvēra, ka atklātie normatīvo aktu pārkāpumi un konstatētās tendences liecina, ka daļā DUS mērījumu precizitāte tomēr ir apšaubāma. Tā varētu būt izskaidrojama ar nepietiekamiem iekšējās kontroles mehānismiem vai citiem apstākļiem.

Viņa piebilda, ka PTAC aicina visus degvielas tirgotājus rūpīgāk sekot tam, lai degvielas uzpildes aparāti būtu maksimāli precīzi, un nestabilu rādījumu gadījumā rekomendē tos verificēt biežāk nekā reizi gadā, lai garantētu pareizus norēķinus ar patērētājiem.

PTAC arī turpmāk plānos uzraudzības pasākumus degvielas realizācijas uzņēmumos, solīja PTAC pārstāve.

boliks 08.07.2008 15:03

Nākamais modelis un gads, gāze ....

www.ss.lv/...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti