- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Latvija stiprina "dronu sienu" uz austrumu robežas, būtiski palielina dronu spēju finansējumu, attīsta modernu gaisa aizsardzības sistēmu, ir viena no dronu spēju grupu vadītājām ES līmenī
Tiek izsludināts Jauno automehāniķu 2026. gada konkurss; starptautiskais fināls pirmo reizi norisināsies Latvijā
Fantastika man ar mazdu 626 2.0 braukaajot pa korkiem bija 15l uz sotaka normaalaa pilseetas reziimaa 12l uz sotaka tad jau laikm pareizi dariiju ka paardevu...
Cik taav govs izdzer zupu braucot pa soseju.
Mana pieredze ar LHS: 5 cilvēki mašīnā, 96% pa šoseju - 9.6l/100km, bet 98tais :) tā vismaz man nomā teica, ka uz 98to ekonomija sanākot.
man jau patīk ar tas amerikāņu komforts, tēvam ir 01' Voyager, ir ok.. tomēr es uz BMW dīzeļiem un automātu esmu kritis, nākamo pēc haizivs ar ņemšu iespējams BMW ar automātu un dīzeli..
uz štrāses kompis kruīzā rāda 6l-7l (90km/h - 110km/h) bet vidēji nepārsniedz 8l-9l pa posmu, jo tak apdzīvotas vietas vēl
amiishu mashiinas ruulz. komforta zinjaa nekas nepaarspeej... nu varbuut kaukaac Bentley vai RR, bet par viena ekskluziivaa monstra cenu var sapirkt desmitiem LHS...:)) plus parasti visaam jaunaajaam amiishu lielaas klases mashiinaam standartapriikojumaa jau ir praktiski viss, ja ne viss, kameer eiropieshiem lielaakoties nau nekaa... vieniigais, kas uztrauc, ir detaljas... amiishiem taa stulbaa mode, ka vienu un to pashu modeli ik gadu mazliet paarveidot un apgreidot un galu galaa 'var sanaakt, ka '94 gada LHS bremzhu kluzhi ir, bet '95 nav, jo pavisam mazliet suporti bijushi izmainiiti...
Nedaudz papildinājums jau pec 1.5 gadu braukāšnas. Auto kā jau aprakstā ir ok, biju remontos jau pārsvara hadene netur, stūres pirksti, bukses, stabilizātori pa mūsu bedrēm amīsiwem lido ātri bet vini nemaksā dārgi. Pārvarā esmu izmeiģinājis visus servisus un apstajie pie 3. 1. TC Motors - nav nemaz tik dārgs kā citi licenzētie servisi bet tur var braukt ja tiešām kas nopietns atgadījies vai ja vajag retu un kvalitatīvu detaļu. (bremžu kučus vienozīmigi jāņem tikai tur tā pat kā bremžu diskus, jo uzliku neorģinālus aizmugurējos un pēc 200 km man kreizasis labais rokas bremzes kalodka bija čupā laikam diametrs ne tas bija). 2. Atlas Motors - peinemamas cenas, nav rindas, vidējas kvalitātes detaļas. Puiši atsaucīgi bet neko lieku neizdarīs :(
3. Irbis auto - tur rindu nav vispār pie viņiem var veikt tikai savirzi un kompja diagnostiku ka aŗī detqaļu maiņu tikau un vienigi ņemiet līdzi savas detaļas, jo vini sadarbojas ar kaut kādu veikalu vai izplatītaju kurš nu tādus sūdus piedavā kvalitātes ziņā bet varbūt tikai man ta gadijās. Vizdārgākā detaļa kas bija tas ir gūltnis ar rumbu 116Ls Originālais pārējās detaļas no 10-40Ls gabalā. Visā visumā baigi apmierinats ar šito autiņu, vienīgi ja gribas ta sportiski pagonkot un līkumos strauji iet iekšā tad šis nav tas uatinš tad jāņem mazias vai vidējais eiropietis ar cietāku piekari, vet šis autiņš nav domāts tādai brauksanai
Tūliņ jau 3 gadi apkārt, pēdējos 2 gados vienīgais nopietnais remonts ir vārstu gumiju maiņa izmaksāja atlas motorā aptuveni 300Ls un Zobsiksnas maiņa arī 300Ls kopā ar visu ūdens sūkni, rulīšiem utt.
Visā visumā baigi apmierināts ar autiņu un pat negrasos to pārdot. Detaļas atrast vispār nav problēmas. It īpaši patīk aimugurējais bamperis, viņam plastmasa ir ļoti elastīga man jau 3 reizes ir iebraukusi aizmugurē tažu vairak par sīkām šīkām nav nekā :))))
Bamperis ieliecas uz iekšu un pēc laika atlec atpakaļ ieņemot agrāko formu.