- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Latvija stiprina "dronu sienu" uz austrumu robežas, būtiski palielina dronu spēju finansējumu, attīsta modernu gaisa aizsardzības sistēmu, ir viena no dronu spēju grupu vadītājām ES līmenī
Tiek izsludināts Jauno automehāniķu 2026. gada konkurss; starptautiskais fināls pirmo reizi norisināsies Latvijā
to: MD Kurš tieši LC tevi interesē. No LC 120 simtais atšķirās pirmkārt ar gabarītiem (arī salonā, protams). Pilnīgi atšķirīgi ir dzinēji (LC120 - mazliet vārgāks un taupīgāks). LC120 ir jaunākas paaudzes D4D dīzelis, simtajam - parasts dīzeļdzinējs ar turbīnu. Simtais ir krietni dārgāks, taču priekš Latvijas to vairs neražo. Viennozīmīgi zinu, ka uz 120to es pārsēsties noteikti negribētu, jo salona dizains un ergonomika ir līdzīgi, tikai viss ir šaurāks, mazāks. Bez tam 120to ir ārkārtīgi daudz. 100 tomēr ir luksus klases auto. 120 ir mazliet savādāka aktīvā piekare - tā, ja pareizi atceros, regulē tikai kuzava aizmugurējās daļas augstumu (atkarībā no auto piekraušanas). 100 ir patīkamāks garākiem pārbraucieniem, jo pie vienāda augstuma ar 120to, tas ir krietni platāks. Caurgājamības spējas abiem auto ir gandrīz līdzvērtīgas, bet 100 tomēr ir mazliet labāks (pie vienāda aprīkojuma).
to: GG - labāk brauc ar bobiku un būsi laimīgs. Nevar savienot plašu, ērtu salonu, lielu ietilpību, stabilu gaitu uz šosejas un tamlīdzīgus sīkumus ar purva rakšanas iespējām. LC 100 jau tā ir viens no spējīgākajiem šobrīd tirgū esošajiem SUV caurgājamības ziņā - šādas spējas viennozīmīgi pārsniedz 99% patērētāju nepieciešamību pēc bezceļa.