Visi komentāri - E-zvana ieviešanu kavē EK birokrātija!

E-zvana ieviešanu kavē EK birokrātija! 2

 
20.marts 2013 9:25

E-zvana ieviešana Eiropas Savienībā kavējas dažādu birokrātisku manipulāciju dēļ, dokumenti ceļo no kabineta uz kabinetu, bet programma, kura spētu ik gadus Eiropā glābt 2500 cilvēku, netiek savlaicīgi ieviesta.

Un nu jau ir apdraudēta šobrīd paredzētā plāna īstenošana. Šādu kritiku Eiropas Komisijai izteikusi Starptautiskā Automobiļu federācija (FIA).
„Vai e-zvans tika ieviests 2009. gadā, kā sākotnēji tika lemts? Pašas Eiropas Komisijas statistika liecina, ka šī programma uz Eiropas ceļiem glābtu vairāk nekā 10 000 dzīvību. Mēs nevaram vairs ilgāk gaidīt ”, uzskata FIA 1. reģiona ģenerāldirektors Jakobs Bangsgards (Jacob Bangsgaard). (1. reģions ir vadoša FIA struktūrvienība, kas apvieno 106 klubus un 36 miljonus biedru no Eiropas, Vidējo austrumu un Āfrikas valstīm.)
2012. gadā Eiropas Parlaments nāca klajā ar rezolūciju, kas pilnībā atbalstīja iniciatīvu 2015. gadā ieviest e-zvana iekārtas jaunajās automašīnās, kā arī nodrošināt visu tam nepieciešamo informācijas nosūtīšanas, saņemšanas un apstrādes sistēmu. Rezolūcijā teikts, ka autovadītājiem e-zvana pakalpojumi ir jāsaņem bez maksas, savukārt visiem programmā iesaistītajiem, kā aprīkojuma piegādātājiem, tehniskās palīdzības sniedzējiem, sakaru operatoriem un citiem ir jābūt vienlīdzīgām dalības iespējām. FIA cer, ka Eiropas Parlamenta iesaiste rosinātu Eiropas Komisiju pēc iespējas ātrāk pabeigt nepieciešamās birokrātiskās procedūras.
„Latvijā ir notikuši traģiski satiksmes negadījumi, kuru iemesls bija operatīvas informācijas trūkums par cietušā transporta līdzekļa atrašanās vietu, jo, vai nu cietušie nespēja paziņot par savu atrašanās vietu, vai arī ātrā medicīniskā palīdzība cietušos neatrada pietiekami ātri. E-zvans būtu glābis šādus cietušos, tādēļ tā ātra ieviešana ir svarīga arī Latvijai,” uzskata Autokluba LAMB prezidents Juris Zvirbulis.
E-zvans ir elektroniska drošības sistēma, kas automātiski noraida glābējiem informāciju par smagā satiksmes negadījumā cietušā transporta līdzekļa atrašanās vietu. Tādējādi glābšanas dienesti operatīvi ierodas negadījuma vietā neatkarīgi no cietušo spējas komunicēt vai viņu spēju aprakstīt savu atrašanās vietu.

Autokluba LAMB preses dienests
 

 
Visi komentāri
 
289869. viesis 21.marts 2013 0:51
0 0 Atbildēt

Aij, aij, aij...Zvirbulis paliks bez otkata

289890. viesis 26.marts 2013 9:31
0 0 Atbildēt

vo vo

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Renault Clio 2025 - Dizains pārsteidz, man patīk! Pirmie iespaidi (+ VIDEO) 5

Jaunās paaudzes Renault Clio drīzumā būs redzams visas Eiropas un arī mūsu ceļos. iAuto.lv vērtē tā izskatu un pirmais iespaids ir pozitīvs. Kā jums? Lasīt vairāk

 

Subaru maina kursu: vispirms hibrīdi, tad elektrība 7

Japānas autoražotājs Subaru mainījis sākotnējos plānus, vairāk resursu solot novirzīt hibrīdautomobiļu attīstībai. Lasīt vairāk

 

Tostarp ar dīzeļdzinēju: RAM parāda Brazīlijā izstrādāto pikapu Rampage Eiropas tirgum (+ FOTO)

RAM Rampage izstrādāts un tiks ražots Brazīlijā, jau sākotnēji uzsvaru liekot uz Eiropas pircēju, tādēļ pircējiem piedāvās ne tikai versiju darbam, bet arī smalkāku un pilsētniekiem vairāk piemērotu versiju, kas saglabās RAM zīmolam raksturīgo brutālo izskatu. Lasīt vairāk

 

Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu 8

Ķīnas luksas automobiļu ražotāja Hongqi modelis HS6 PHEV ir uzstādījis jaunu Ginesa rekordu kategorijā “Garākais brauciens ar sērijveida uzlādējamu hibrīda SUV bez uzpildes vai uzlādes”. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti