Visi komentāri - Avārijas dēļ uz Tallinas šosejas pie Gaujas tilta izveidojies sastrēgums; negadījumā cietušas divas sievietes

Avārijas dēļ uz Tallinas šosejas pie Gaujas tilta izveidojies sastrēgums; negadījumā cietušas divas sievietes 9

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 9.septembris 2017 15:03

Sestdien dienas vidū notikuša ceļu satiksmes negadījuma dēļ uz Tallinas šosejas pie Gaujas tilta izveidojies satiksmes sastrēgums.

Negadījumā cietušas divas sievietes.

Pie pagrieziena uz Kadagu sadūrušās vienā virzienā braucošā vieglā automašīna "Honda Civic" un kravas automašīna MAN. Negadījums noticis virzienā uz Saulkrastiem.

Avārijas dēļ notikuma vietā braukšana pa vienu joslu ir apgrūtināta un aptuveni kilometra garumā izveidojies satiksmes sastrēgums.

Kā aģentūru LETA informēja Valsts policijā, avārijā cietuši divi cilvēki. Policija izsaukumu uz notikuma vietu saņēmusi plkst.11.50.

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) pārstāve Ilze Bukša informēja, ka slimnīcā nogādātas divas sievietes, 45 un 59 gadus vecas. Abas bijušas pie samaņas un stabilā stāvoklī. Vienai sievietei konstatētas vidēji smagas traumas, otrai vieglas traumas.

 
Visi komentāri
 
driveris 9.septembris 2017 19:00
4 0 Atbildēt

Nemaz nepārsteidz, ka avārijā iesaistīts kārtējais "profesionālis"!

sss 9.septembris 2017 23:42
1 5 Atbildēt

Tapec ka neprofesionali nemak braukt , cakare tik satiksmi

seaman 9.septembris 2017 19:44
2 1 Atbildēt

Kurš no bābām ir profesionāls?

14 profila klientu atrakcijas, papis malā. -

.... 9.septembris 2017 21:44
1 2 Atbildēt

Ja apgalvojat, ka sievietes slikti brauc, tad atcerieties, ka viņas māc braukt vīrieši, kā māc tā brauc. Tāpēc labāk veči paklusējiet savos komentāros. Lielākā daļa paši kā loši uz ceļa uzvedaties.

iiiiiiiiiiii 9.septembris 2017 23:40
2 1 Atbildēt

tu aitu vari macit ka gribi ja nemak braukt tad ari neiemacisi

driveris 10.septembris 2017 16:56
7 0 Atbildēt

Redzēju avārijas vietu. Spriežot pēc vietas, kur atradās smagā atlūzas, bija ielicis pakaļā vieglajam. Tur ir 70 zona, jau pirms tilta. Neviens normāls braucējs tur neskrien. Jo Tallinas virzienā tur ir divi kreisie (pirms un aiz tilta), tad viens labais uz Kadagu un atkal viens kreisais uz autobusu galapunktu, un vēlviens kreisais (laikam) uz ezera stāvvietu.

dArtanjans 10.septembris 2017 18:59
10 0 Atbildēt

Vēl pastāv variants,ka 1)vieglais negarantēja aizmugurē braucošjam čorts zin ko un rezko nocirta pa mēmiem pat nepārkārtojaties kreisajā bremzēšanas =pagrieziena joslā(ļoti populāra darbība).Vainīgs smagais,2)vieglais apdzina smago un nocirta mierā apzogot smago(populāri Zviedrijā,Leišos,Poļos,Latvijā).Ja smagajam video,vieglais 100 pudovo vainīgs.

Vernons 10.septembris 2017 21:46
0 9 Atbildēt

Manās rokās nonāca policijas protokols. Par sadursmi līdzīgā situācijā. Piemēram "Smagais" pārkāpis CSN 105. punktu un CSL 19. panta 3. punktu! Par to iestājas atbildība pēc LAPK 149. panta ... punktiem.

Ierodoties uz izskatīšanu ar savu paskaidrojumu, policijas šefs "smagā" vadītājam izteic brīdinājumu! Ar dziļu zemtekstu, lai "nekasās"! Nu un kurš šajā Valstī kultivē bandītismu?

Vernons 10.septembris 2017 21:39
0 14 Atbildēt

Kā sākas ātruma samazināšana? Ar CSN 57. punkta uzstādījumu, savlaicīgs brīdinājuma signāls! Ja tas ir savlaicīgs, tad CSN 64. punkts kļūst lieks: "Signālu esamība neatbrīvo no atbildības"! Attiecīgi izteiksmīgs stāvoklis uz brauktuves, CSN 70.I

Ja to visu ignorē un strauji nobremzē, kas ir aizliegts (CSN 104.4.), tad notiek neizbēgama sadursme! Bet CSL 19. panta 1., 3. un 4. punkti teic, kā darbosies CSN un kā katrs uz ceļa uzvedīsies! Divu un vairāk pēc kārtas CSN punktu nepildīšana ir agresīva braukšana un par to ir parūpējies LAPK 149. panta 4. punkts: 280 eiro sods un "Bonusā" 6 soda punkti.

Un ja kāds uzskata ka to var norakstīt uz "Distances" rēķina, tad man ir jautājums, kurš šo bandītismu kultivē. Vai policija? "Likums par policiju" 4. pants! Palasiet, tas ir aizraujoši.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

15,1 kWh uz 100 km - Ķīna nosaka jaunus elektroauto patēriņa standartus 10

Jaunie standarti ir stingrāki un liks autoražotājiem meklēt risinājumu, lai elektroautomobiļu apetīti samazinātu par aptuveni 11 procentiem. Lasīt vairāk

 

Enefit elektro uzlādes stacijā Viļņā sadeg trīs elektromobiļi 11

Otrdien, 23. decembrī, pie kāda lielveikala Viļņā aizdedzies Volkswagen Up! elektromobilis, kas bija atstāts pie Enefit uzlādes stacijas. Lasīt vairāk

 

Ford pārskata elektrifikācijas plānus – vēl platāks solis atpakaļ 19

ASV autobūves uzņēmums atzīst kļūdu virzībā uz vispārējo elektrifikāciju, rēķinās ar zaudējumiem un turpinās ražot arī degvielas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Gribi braukt “pa lēto” – izvēlies Dacia 38

Vācijas automobiļu kluba ADAC aprēķini liecina, ka izmaksu ziņā neviena cita marka nespēj sacensties ar Dacia, turklāt savu pārākumu tā pierāda visās automobiļu klasēs, kur tā pārstāvēta. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti