Satiksmes negadījumā Ainažos sestdien, 26.novembrī, avarējis Igaunijas transporta kompānijas "MK autobuss" autobuss, aģentūrai BNS apstiprināja kompānijā.
"MK autobuss" pārstāvji skaidroja, ka tas bija čarterreiss.
Autobusa vadītājs, kurš bija pie stūres, ir gājis bojā negadījuma vietā, bet otrs autobusa šoferis aizvests uz slimnīcu ar lauztu kāju.
"MK autobuss" pārstāvji, atsaucoties uz izdzīvojušā šofera teikto, norādīja, ka pretīmbraucošā kravas automašīna zaudējusi kontroli un ietriekusies autobusā vadītāja pusē. Negadījuma vietā braukšanas apstākļi uz ceļa bija ļoti slikti sniegputeņa dēļ.
Vienlaikus aģentūrai LETA kompānijas "MK autobuss" pārstāvis pastāstīja, ka autobusā kopumā bija 48 cilvēki - 46 pasažieri un divi autobusa vadītāji. Autobuss bija ceļā no Igaunijas uz Poliju.
Pēc "MK autobuss" pārstāvja teiktā, autobusā nebija Latvijas iedzīvotāju.
Kompānijas pārstāvis norādīja, ka bojāgājušais autobusa vadītājs bija Igaunijas iedzīvotājs un arī otrais šoferis ir no Igaunijas.
Tāpat "MK autobuss" pārstāvis sacīja, ka starp autobusa pasažieriem bija daži Igaunijas iedzīvotāji, taču sīkāk nekomentēja, kuru valstu iedzīvotāji bija pārējie pasažieri.
Jau vēstīts, ka Valsts policija (VP) ir sākusi kriminālprocesu par sestdien, 26.novembrī, notikušo pasažieru autobusa un kravas mašīnas sadursmi Ainažos. Kriminālprocesā tiks skaidrots ceļu satiksmes negadījuma iemesls.
Avārijā cieta "Scania" markas autobuss ar pasažieriem.
Pēc līdz šim saņemtās informācijas, ceļu satiksmes negadījumā Ainažos sestdien, 26.novembrī, cietuši 26 cilvēki, tostarp trīs smagi, kā arī viens gājis bojā.
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) direktore Liene Cipule mikroblogošanas vietnē "Twitter" izsaka pateicību Igaunijas kolēģiem, kas glābšanas darbos piedalījās ar septiņām mediķu brigādēm un nogādāja slimnīcā 11 cietušos.
Vienlaikus NMPD ziņo, ka attiecīgajā satiksmes negadījumā trīs cilvēki guvuši smagas traumas, tostarp politraumas, bet 23 guvuši dažāda rakstura vidēji smagas vai vieglas traumas. Cietušie no notikuma vietas nogādāti uz Vidzemes slimnīcu, Pērnavas slimnīcu un Rīgas Austrumu klīnisko universitātes slimnīcu.
Tāpat 17 notikumā iesaistītie nav guvuši veselībai bīstamas traumas, bet drošības nolūkā nogādāti slimnīcā veikt apskati un, ja nepieciešams, papildu izmeklējumus.
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta pārstāvji aģentūrai LETA pavēstīja, ka notikuma vietā no kravas automašīnas tika atbrīvots viens cilvēks, bet no autobusa ugunsdzēsēji glābēji, izmantojot hidrauliskos instrumentus, atbrīvoja vienu bojāgājušo.
LVC reku vakar publiski paziņoja, ka "šodien visu dienu snieg" un ka "ceļi netikšot tīrīti, kamēr nebeigšoties (šī) snigšana". Jā.
Varbūt,ka (mums) ira kaut kādi tādi tā saucamo "nodokļu maksātāju" (un/vai Lohu) komentāri ??
Ja nu (gadījumā,kāds) Lohs ir izbraucis/no, neizlasījis šo paziņojumu/par, kādas (tad) reāli ira viņa "izredzes/uz"?
Vēl taču ir tikai Novembris (nav vēl mūs apmeklējis tas slavenaiss 1.decembris). Kad diez tā saucamie (Mūsu Klimata Joslas) "atbildīgie" drošības un/vai kārtības iz-plānotāji aizdomāsies/Par?
Jautājums šobrīd jau ir vairāk ne pie LVC, bet pie SM un Iem - kā tas nākas, ka iestājoties pirmajam sniegam mums jau smagie ir pa grāvjiem un ir avārijas ar līķiem? Es saprastu, ja vieglie sistos un komentāros pukstētu par netīrītiem ceļiem, bet mums jau te sitās nosacīti profesionāļi. Fūristiem tāpat kā mājsaimniecēm iestājas ž*pa pie pirmā sniega? Vai arī fūristu atlasē ir radušās kaut kādas problēmas un starp profesionāļiem ir tikuši cilvēki kam ziemā vispār uz ceļa ar kaut ko tik lielu nevajadzētu rādīties?
Tajos jaukajos 90tajos, kā atceries, (mums) dažkārt bija samērā slīdens un tās fūres stāvēja garā rindā pie Līgatnes un Skrīveriem un vēl šur/tur.Diezgan sirreāls skats.Toreizējo mazu,krazu un/vai kamazu vietā (mums) tagad ir pavisam citas markas un iespējas, taču situācija joprojām sliecas uz Nāves pusi.
Jautā kā nejautā, bet šiten arvien katrureiz uzrodas tas pats tā saucamais (restoriskais) galv.Jautājums. Kuŗš tad (mums) šitā izstrādāja šita te LielCeļu tīrīšanas (un būvēšanas) kontracepciju.Kas tas tāds par "reaģentu" un kas vispār tā pa tādu šitādu darba organizāciju? Austrijā,reku, ja no Augšas negāžas akurāt pusmetrs/stundā, iesālīts ceļš nokūst na/kuj nost pa tīro jau stundas laikā.Hm.
Varbūt (mums) vajadzētu uzmeistarot (iepirkt/iepirkukumu) par permanentās vidējās barjeras ieviešanu visā ceļa garumā? Betonu un/vai armatūru nevaram saražot, vai kasturir?
Tie tur hlami ,kam tie riteņi visu ceļu lūzt un/vai ripas šauj- vai tos nevarētu vismaz ar video reģistrācijass ierīcēm apreģistrēt (pa kādi tādi 26,50eur/gab)? Tā, lai šitim te nodokļusmaksājošajiem Lohiem nava jāgaida pusotru gadu, kamēr viņi "uzzinās".Kā viņiem pareizi (vienā gabalā) izšķērsot to tur Raganass pagastu un/vai nokļūt Svēt/Ciemā. Jā.