Visi komentāri - Trešdienas rītā trīs automašīnu sadursmē pie Augšlīgatnes gājis bojā viens cilvēks

Trešdienas rītā trīs automašīnu sadursmē pie Augšlīgatnes gājis bojā viens cilvēks 14

 

Foto: iAutolv

Nozare.lv | 20.novembris 2024 10:57

Trešdienas rītā trīs automašīnu sadursmē pie Augšlīgatnes gājis bojā viens cilvēks, aģentūru LETA informēja Valsts policijas pārstāve Zane Vaskāne.

Šodien plkst.8.24 uz Vidzemes šosejas pie Augšlīgatnes notika ceļu satiksmes negadījums, kurā iesaistīti trīs transportlīdzekļi.

Kā norāda Vaskāne, sākotnējā informācija liecina, ka sadursme notikusi starp vieglo automašīnu un kravas transportlīdzekli. Negadījuma rezultātā bojā gājusi viena persona. Policija skaidro negadījuma apstākļus.

Patlaban satiksmi uz Vidzemes šosejas pie Augšlīgatnes organizē pa vienu joslu.

Otrs ceļu satiksmes negadījums notika plkst.8.11 uz autoceļa Smiltene-Valka. Negadījumā iesaistītas automašīnas "Subaru" un "Nissan". Ceļu satiksmes negadījumā cieta četras personas, kuras nogādātas medicīnas iestādē. Policija turpina skaidrot negadījuma apstākļus. Satiksme negadījuma vietā pilnībā atjaunota

 
Visi komentāri
 
anonimikis 20.novembris 2024 11:10
6 20 Atbildēt

Nez kādi ķīniešu riepu izstrādājumi bija šiem steidzīgajiem lohiem uzlikti?

Nja 20.novembris 2024 11:18
10 2 Atbildēt

Tev galvā tā ķīna dzīvo? Lai kāda tur būtu riepa, premium ziemas vai vasaras riepas, bet pie stūres sēž cilvēks, kurš pieņem lēmumus, nevis riep!

uupis 20.novembris 2024 11:42
4 3 Atbildēt

Prognozes bija laicīgi! Tātad apstrāde ar pretslīdes reaģentiem NAV bijusi savlaicīga! Ceļu uzturētāji ļoti labi zina, ka rīta stundās sals pieķer vislabāk!

Nja 20.novembris 2024 11:49
2 1 Atbildēt

Ble tavā vietā sāls vada mašīnu jeb tu pats brauc? Tavas spējas ir tik apbrobežotas, ka nespēj izvēlēties, atsbilstošu braukšanas stilu ceļa apstākļiem? 

Tāda degradācija ka tik turies, šitādu sniedziņu jau gan nebija tolka kaisīt.

uupis 20.novembris 2024 13:04
1 2 Atbildēt

Nu redz - lielākā daļa jau arī brauc pa sasālītu un slapju ceļu un tad - hops - īsā posmā nav pieticis pretslīdes materiāla un tajā vietā ir pieķēris, bet tu ar slapjām bezradžu riepām (ne pirmā svaiguma) trāpi uz tāda posma - un te arī rezultāts! Elementāri!!! Protams priekš tiem kuri māk domāt!

650 20.novembris 2024 14:55
1 0 Atbildēt

'Plaši izmantojamais "pretslīdes Reaģents" (kuru visi plaši apspriež, taču neviens nekad nav ne redzējis, ne pat ne pagaršojis) ar katru gadu paliek arvienu suuudīgāks (neēdamāks).

Neviens (lohs0 NEZIN (acīmredzot pat Nevēlas/zināt), kādā koncentrācijā 'zis suuds tiek maisīts (līdzīgi kā Mīīz+ lohdegviela).VAI ši te teiksmainā maisījuma koncentrācija atšķiras pēc aktuālās gaisa temperatūras un/vai kausējamās virsmas agregātstāvokļa.

Ja vidēji/Valstiskajā sezonas laikā tā sālīšanas pamatkomponenta patērejamajā apjomā runa ir par veseliem smagsvar vilcien sasstāviem, tātad (kādam) šis jautāJums varētu likties gana Interesants.

 Te tev nav nekāda štrunta Austrija, kur pēc reaģenta uzšpricēšanas uz 16cm pļuras jau tuvāko 22min laikā iestājas Vassara.

650 20.novembris 2024 14:44
3 0 Atbildēt

Lohiem ir jātur prātā tikai vienu- ka ir Jābaidās no kaut kā Lielā/Varenā,ko (kuru?) neviens Lohs nekad nav savām acīm redzējis.

Attiecībā uz ceļa (un dzimumu) satiksmes negadījumiem, loham nekad NAV jāuzzin Patieso iemeslu, ta kur nu vēl ja notikumu un/vai apsstākļu liktenīgo secību.LOHiem katrureiz ir jāsavācas (pēc iespējas Lielākā) barā un aizrautīgi jāapspriež TO (sazin nezin KO).Jo LOhu sapulcināšana/barā ir viens no tādiem veiksmīgas loh-kultivācijas pamat paņēmieiem.Bez tā nava nekā.Jā.

Neparvelti savulaik karasspēka daļās,cietumos un/vai Pioņieru lāgeŗos bij ieviesta tā dēvētā (rita /vakara) Junda, kuru tolaik sauca trāpīgi kodolīgā vārdā par "Razvod".

LOHam nav jāzin neko lieku- viņam vienkārši ir jāatver(vai jāaizver) muti un Jāklausās, ko loh-kultivatori viņam stāsta.

0pis 20.novembris 2024 11:11
1 0 Atbildēt

Tā Vidzemes šosseja ar taisno gabalu ir kā aizliegtais auglis, kad nedrīkst bet gribās.

650 20.novembris 2024 14:26
0 0 Atbildēt

Kāds tur atvainojiet nahhern sniegs, lūk izdruka no vakarnakts Latviešu Ceļa mājasslapas, pl.3:15. Kur bija sniegs, to var labi redzēt (slavenajā Liehpājas virzienā, kur nekad never nava Ziema un kur visi likumklausīgie likumīgi brauc ar Atļautajiem 1,6mili metriem (nejaukt ar Promillēm).

LV Lielceļa mājaslapa attiecībā uz "braukšanas apstākļu karti" ar KATRU gadu paliek arvienu Debilāka- tas nu ir neapsstrīdams fakts.Tev tas programmētājs tiešām ir absolūts Lohs, cienn.Anna.

Vernons 20.novembris 2024 15:39
0 1 Atbildēt

Tur ir kaut kāds krustojum. Ātruma samazināšanas joslas Nav! Savlaicīgi ieslēgt virzienrādi nejēdzam! Ieņemt atbilstošu stāvokli joslā manevram arī nejēdzam! Strauji bremzējam!

uupis 20.novembris 2024 16:10
1 0 Atbildēt

Kāda starpība - ieslēdz vai neieslēdz, tu tak stāsti ka priekšā braucošais VISPĀR NEDRĪKST bremzēt, jo aizmugurē fūrists var skatīties pornhabu nevis uz ceļu...

Vernons 20.novembris 2024 16:52
0 2 Atbildēt

Tie ir Tavi skolnieki! Tu esi prasts noziedznieks!

Es stāstu, CSN paredz, ka priekšā esosoš satiksmes dalībnieks ar Savu rīcību garantēs Drošību! Tādiem "klauniem" kā Tu producē.  Tie, kas saprot, ir gatavi atbilstoši rīkoties!

uupis 20.novembris 2024 17:45
0 0 Atbildēt

Atka nenorūdzis sētas vīns...

Arnis 20.novembris 2024 17:04
0 0 Atbildēt

Būtu bijusi pārsliņa,vai vairāks,un kalniņš'tad tā nebūtu noticis!!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mercedes-Benz Arocs ar koksnes smalcinātāju (+ VIDEO) 4

530 Zs Mercedes-Benz Arocs apvienots ar Heizohack koksnes smalcinātāju. Kravas auto īpašās iezīmes ir kabīne ar rotējošu sēdekli, 3 m² panorāmas logs aizmugurē, kas izgatavots no drošības stikla, aizmugurējā jūgvārpsta, dažādi hidrauliskie savienojumi un iespēja pielāgoties smalcinātājam, izmantojot īpašas vadības ierīces. Lasīt vairāk

 

Bruņotie spēki Daugavā demonstrē ASV finansētās amfībijas (+ VIDEO) 3

Latvija kļuvusi par vienu no nedaudzām NATO valstīm, kuras rīcībā nonākusi M3 amfībijas platforma. Tā ir tehnoloģija, kas armijai ļauj darboties gan sauszemē, gan virs ūdens, piemēram, pārvietojot bruņu tehniku. Bruņotie spēki atzīst, ka tas būtiski paplašina Latvijas militārās mobilitātes iespējas. Šo spēju attīstību pilnībā finansējušas ASV. Lasīt vairāk

 

255 000 eiro - Ferrari Amalfi nomaina Ferrari Roma (+ FOTO)

Itālijas superauto ražotājs Ferrari iepazīstinājis ar jauno modeli Amalfi, kas radīts, lai piedāvājumā nomainītu Roma. Lasīt vairāk

 

Augsti pieprasīts - BMW palielinās M2 CS ražošanu 2

BMW piedzīvojis negaidīti augstu pieprasījumu pēc “M” modeļiem, un, it īpaši – pēc nesen prezentētās augstas veiktspējas kupejas M2 CS. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti