Visi komentāri - Vakar divās kravas un vieglās automašīnas sadursmēs divi bojāgājušie

Vakar divās kravas un vieglās automašīnas sadursmēs divi bojāgājušie 20

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 10.augusts 2025 19:32

Sestdien Vidzemē divās sadursmēs starp kravas automobili un vieglo pasažieru transportlīdzekli dzīvību zaudēja divi cilvēki, aģentūra LETA noskaidroja Valsts policijā (VP).

Policija plkst.15.55 saņēma izsaukumu par kravas transportlīdzekļa un vieglās automašīnas sadursmi uz Tallinas šosejas Ādažu novadā, pie Kadagas. Sadursmē gūto traumu rezultātā vieglās automašīnas vadītājs miris.

Pēc policijas rīcībā šobrīd esošās informācijas slimnīcā nav nogādāts neviens cietušais.

Savukārt VSIA "Latvijas valsts ceļi" publiskotā informācija tviterī liecina, ka negadījums noticis Tallinas šosejas 14.kilometrā.

Tikmēr plkst.17.36 VP saņēma izsaukumu uz Siguldas novada Mālpils pagastu, Sidgundu, kur uz autoceļa P8 notikusi sadursme starp kravas automašīnu un vieglo automašīnu. Ceļu satiksmes negadījuma rezultātā vieglās automašīnas vadītājs gāja bojā notikuma vietā.

Policija noskaidro negadījuma apstākļus.

 
Visi komentāri
 
hartijs 10.augusts 2025 23:03
1 0 Atbildēt

Uz tā paša ceļa pirms Lilastes arī bija smaga avārija. Saskrējās divas vieglās. Vienu aizveda ar ātrajiem otru nepaņēma. Vē pirms lilastes braucu gandrīz uz 100, Mani apdzina balta mašīna. Vismaz uz 140. Avārijas vietā arī bija balta mašīna.

Pie kadagas mani piebremzēja regulētājs, parasīju kas. vai fūrnieks aizmiga. Nē jauns puisis 23 gadi ieskrējis purnā fūrei.

1984 11.augusts 2025 18:27
0 0 Atbildēt

Ja cilvēki savus bērnus nemāca un neaudzina, iesaistās Māte Daba un sarīko dabīgo atlasi. Vieglas smiltis.....

Saddists 10.augusts 2025 23:41
0 0 Atbildēt

Massuzombēšanas portāli nupat aicināja braukt uz Siguldu caur Mālpili.Tā visiem būšot labāk un Ātrāk.Tāpēc tāds samērā likum sakarīgs rezultāts.Ne visi Mālpils Šosejas lietotāji ir pienācīgi apmācīti to lietot.

Ps., brīnumi, ka neviens Vāzes lietotājs beidzamajās dienās nav publiski ziņojis par mistiskiem gps traucējumiem,laikam jau kautrējas.

topinamburs 11.augusts 2025 5:45
0 0 Atbildēt

Ja uz Sigulda brauc caur Mālpilī, Sidgunda nav pa ceļam.

Saddists 11.augusts 2025 13:49
0 0 Atbildēt

Tas nekas, vaig ņemt "plašāk" un izteikties "visuaptverošāk".Princips ir līdzīgs- gandrīz viss, kas ik pa laikam notiek Ap Mālpili", parasti beidzas kapos.Nav pat svarīgi, kuros konkrēti.Iespējas nosisties ir gandrīz vienādas (stipri līdzīgas) gan uz P8, gan uz P3.

Un to tikai galēji slima sabiedrība var "atļauties", ka reti kuram traģiskam negadījumam mums ir noteikta precīza notikuma vieta.Ta kur nu vēl cerēt,ka būtu iztirzāti kādi notikuma iemesli vai varianti.Valstiski vidējajam Loham nav jāzin, kur un kā viņš var tapt nosists.

0pis 11.augusts 2025 7:38
0 0 Atbildēt

Nekādas mistikas tur nav, putenisti trennējas segas uzmešanā nātoviešu lakstīgalai.

Saddists 11.augusts 2025 14:02
0 0 Atbildēt

Nu jajā, bet nu vismaz kādam kauč vai vienam gps entuziasta kometāram būtu jābūt.Bet tādu nav.Tātad, viss ir štokos un visi ir Apmierināti.

Tapat kā sakarā ar "sprādzienam līdzīgajiem trokšņiem". Atrakstīšanās ir Pulitzera Prēēmijas vērta.Ierēdņu vara jau tā ir pratiski neierobežota, taču Militāristi cenšas tos panākt un noteikti pacentīsies arī Pārspēt. 

VAi "treniņ lidojumi "zemā auKstumā" un pārsniedzot "pilsētā noteikto" (1238km/h) ieteicamo ātrumu būtu tagad (ATKAL jau) jāveic tieši virs apdzīvotām vietām un vienlaikus precīzi virs rehabilitācijas iestādēm, kurās te pie mums rehabilitējas tā dēvētie Karācietušie Ukraiņi- nu prottams ka Jā.Birstošu stiklu skaņa viņiem ik pa brīdim ir jāatgādina.To tikai galējie idioti var "izdomāt", ka tamlīdzīgi ētiskie un psihiskie sīkumi ir "sabiedrībai nozīmīgi" vienīgi Svētku Salūta sakarā un domāti pamatā (nepiesieto) Suņu labklājībai.

janka 11.augusts 2025 9:31
1 3 Atbildēt

avārija tieši vidējā ātruma kontroles posma sākumā? kā tad tā, vai radars negarantēja?

0pis 11.augusts 2025 9:38
1 1 Atbildēt

janka, tu arī? Radaram nekas nav jāgarantē, tas ir jādara AV. Ja pie stūres ir auns, tad viņš arī brauc kā auns.

anonimikis 11.augusts 2025 10:31
1 1 Atbildēt

Izskatās, ka divi atsaldētie pašutilizējās pret smagajiem.

Krotow 11.augusts 2025 14:32
0 0 Atbildēt

Avārijas sekas pie Pulksteņezera redzēju pats. Izskatījās ka apdzinējs pārrēķinājies ar attālumu starp sevi un pretī braucošo fūri. Otrs letālais gadījums visticamāk notika līdzīgi. Var jau spriedelēt par veselo saprātu (arī taisnība) un iegrozot esošos ceļus stabiņos, vidējā ātruma radaros un samazināt visur ātrumu uz 30. Taču šādi gadījumi turpinās notikt, jo pati satiksmes organizācija ir garām, kas veicina vēlmi tikt uz priekšu ātrāk. Tādas intensitātes ceļam kā Via Baltica bez variantiem jābūt 4-joslu ceļam. Tāpat lielākajai daļai Ventspils un Liepājas šosejas un Kokneses ceļam. Krustojumos lai saliek pareizi uzbūvētus apļus. Uz ceļiem kas nav autostrādes, jāatgriež kaut kur pazudušās 1-1,5m platās nomales kur palikt gājējiem un velobraucējiem.

0pis 11.augusts 2025 14:39
1 2 Atbildēt

bez variantiem jābūt 4-joslu ceļam - igral, no ņe viigral. Kādēļ nabadzīgai valstij dažu šūmaheru dēļ būtu jābūvē 4 joslu ceļi? Labāk ļaut nosisties tiem dažiem simtiem, kas nespēj dozēt drosseli. Lētāk un efektīvāk.

Saddists 11.augusts 2025 14:42
5 0 Atbildēt

Ja būtiska daļa brauciena tiek pavadīta kaitinošos (iespējams, tīši Mākslīgi radītos,ar bezkaunīgu demagoģiju pamatotos) kustības "mierināšanas" apstākļos (trulas palēnināšanas,bieži vien reālas sabōtāžas,kura robežojas ar ņirgāšanos)) - nu taču skaidrs, ka tā dēvēto "no ķēdes norāvušos" skaits arvien pieaugs.Viņi vienkārši nemāk varbūtības teoriju un vispār pat nevēlas neko ne dzirdēt.

0pis 11.augusts 2025 14:48
0 1 Atbildēt

(Aiz)Nākamās Paaaudzes Pašiņauto pielāgosies Ceļa Zīmēm un Braukšanas Apstākļiem un cilvēkam pie stūres to stūri un pedāļus (zem kājām) nemazam nevaidzēs. Tā raksta Portālos un Astrālos. Varēs telefona skatīties Šlārger Parādi un sūtīt maksas SMS skrienošajā Rindā nenesot atbildību par Potenciālo Bumsi.

Saddists 11.augusts 2025 15:02
2 0 Atbildēt

Nevar vairs īsti tagad saprast.Vai tas ir veselīgas sabiedrības vai vienkārši lohu kultivēšanas pamatu pamats- ka jāievēro ir (būtu..) viss Noteiktais.Taču TAS ir svarīgi itin Visos variantos.

Nu kā var viņam iestāstīt, ka šļāgerlohparādes vērošana e-krānā brauciena laikā ir slikts paradums.Ja katrs jaunākais autoizstrādājums piedāvā arvien lielāku e-krānu un mobilās ierīces bakstīšanu REĀLI te neviens nekur nekontrolē.No šādas reāli apdraudošas darbības nekautrējas praktiski vairs neviens- sākot ar pubertāti tikko pārcietušiem pumpainiem zeņķiem ar itin labu kustību koordināciju un beidzot ar pusaizmigušiem mazkustīgiem puspenzionāriem pie (aiz) autobusa vai fūres stūres.Kuri nu nekādīgi nevar atļauties pensionēties, jo tad viņiem nebūs ko Ēst.

0pis 11.augusts 2025 15:25
0 0 Atbildēt

Nē nu jā - tikai punktīgi ievērojot visus Noteikumus un izpildot visus Priekš Rakstus ir iespējams kultivēt Paraug Lohus. Citādi jau sanāktu Brāķis. Ordnung ueber alles.

Saddists 11.augusts 2025 15:42
1 0 Atbildēt

Pēc būtības sanāk neatrisināma situācija.Taču īstenībā pie visa vainīgi ir paši lohu kultivatori- jo viņi "piesedzas" ar demaģiskiem skaļiem saukļiem, kuru aizsegā vienā laidā (un arvien Bezkaunīgāki Nesodāmāk) īsteno dažādus pašlabuma izgūšanas scenārijus.

Ja ierēdnis šeit ir kļuvis Visuspēcīgs un pēc būtības nevienam tādam regulārajam loham Neaizsniedzams - nu kurš gan "ierindnieks" gribēs šādus noteikumus pieņemt.Jebkurš pat pats beidzamais Lohs vēlas izpausties, nu vismaz kaut/kādīgi sevi attaisnot.

vietējais 11.augusts 2025 15:50
2 0 Atbildēt

Es jau sen teicu, nahrenizēt visu to postu nesošo, mums (LV) nekādu peļņu nenesošo un tikai zaudējumus radošo tranzītu no mūsu ceļiem! Sadirsti ceļi, bojāti auto un dzīvības, urīnpudeles un saplēsta gumija - tāda ir tranzīta statistika!

ZZZZ 11.augusts 2025 17:18
3 0 Atbildēt

Bet skats no malas loha...Šodien salu tilts praktiski tukšs virzienā no centra un māk tač viens otram pakaļā iĀ 3 joslās tukšās ielikt 🙈

 Tad aizjelgavas jaunais veloceliņš operatīvi ātri uzbūvēts, pabeigts...lohi turpina braukt iĀ 50km/h kā rem laikā. Bet tur jau viss pabeigts un zīme 70!!!🙈 Bet jau aiz renovētā Ūzas krusta kur prasījās, malējo apbraucamo joslu/ netika izbūvēta nahrenĀ? / UN nav atļaujošā iĀ 90 KAS ATCELTU iLohiem to 70 km/h kas tur tag būs jau uz palikšanu ❤️ Tas piemērs no čangaļu dzīves. Kādi braucēji tādi ceļu iTaisītāju standarti...

Saddists 11.augusts 2025 21:56
1 0 Atbildēt

Nu gan jau ka runa ir par to pašu (citā tēmā pieminēto) Zaķusalas izbrauktuvi.Kuras tuvumā esošie lohi tik ļoti iecienījuši "apmācīt/braukt" topošos lohus.Taču šī suuda projektētājs(-i?) joprojām nav noskaidrots un visdrīzāk ka arī nesēž tā dēvētajā Cietumā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.5 varētu noņemt no konveijera; kuriem vēl modeļiem jāaiziet?

Coupe-SUV modeļa sliktie pārdošanas rezultāti var veicināt tā noņemšanu no konveijera. Lasīt vairāk

 

Latvijā šogad gājis bojā viens elektriskā skrejriteņa vadītājs un 122 cietuši 9

Latvijā šogad gājis bojā viens elektriskā skrejriteņa vadītājs, bet 122 cietuši, aģentūra LETA noskaidroja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Elektriskā pikapa starts atikts - Ford pārskata plānus 2

Ford atlicis divu nākamās paaudzes elektroautomobiļu laišanu tirgū, jo uzņēmums pārslēdz savu uzmanību uz mazākiem un pieejamākiem modeļiem. Lasīt vairāk

 

Pēc uzņēmēja pasūtījuma - Bugatti izgatavos unikālo Brouillard (+ FOTO) 1

Brouillard ir unikāls automobilis, ko Bugatti vienā eksemplārā izgatavos pēc holandiešu uzņēmēja Mišela Peridona pasūtījuma. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti