Trīs auto sadursme: uz Ventspils šosejas viens cilvēks gājis bojā, otrs nogādāts slimnīcā (PAPILDINĀTS 15.00) - iAuto

Trīs auto sadursme: uz Ventspils šosejas viens cilvēks gājis bojā, otrs nogādāts slimnīcā (PAPILDINĀTS 15.00) 31

 
Nozare.lv | 28.augusts 2025 12:51

Satiksmes negadījumā uz Ventspils šosejas viens cilvēks gājis bojā, otrs nogādāts slimnīcā, aģentūru LETA informēja Valsts policijas sabiedrisko attiecību speciāliste Madara Šeršņova.

Šodien Valsts policijā saņemta informācija, ka Tukuma novadā, Tumes pagastā uz Ventspils šosejas noticis ceļu satiksmes negadījums. Sākotnējā informācija liecina, ka sadursme notikusi starp trim automašīnām - diviem vieglajiem transportlīdzekļiem un vienu kravas transportlīdzekli.

Negadījumā cieta vieglās automašīnas vadītājs, kurš nogādāts medicīnas iestādē. Otras vieglās automašīnas vadītāja notikuma vietā zaudēja dzīvību. Operatīvie dienesti turpina darbu notikuma vietā un skaidro negadījuma apstākļus.

Avārijas dēļ uz Ventspils šosejas Tumes pagastā satiksme tiek organizēta pa vienu braukšanas joslu.

iAuto redaktors Māris Ozoliņš: "Varbūt tomēr problēma ir infrastruktūrā un bez 4 joslu ceļiem mums neiztik".

 
31 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Original Nja 29.augusts 2025 8:54
25 1 Atbildēt

Visi "eksperti" turpinās kliegt, ka esot jāsamazina vidējais ātrums, un katra šāda avārija tiek piesaukta kā iemesls jaunu ierobežojumu un radaru ieviešanai, lai šo ātrumu mazinātu.

Taču, realitātē, tas necīnās ar problēmas sakni, tikai ar sekām. Frontālas sadursmes nav fiziski iespējamas, ja tiek izbūvēts četru joslu ceļš. 

Ar izņēmumiem, taču lielākā daļa apdzīšanu rodas, jo priekšā braucošais brauc nepamatoti lēni. To var novērot gan uz Ventspils, gan Liepājas, gan Bauskas šosejas, kā vidējā ātruma radaru zonā, tā ārpus tās. Pietiek ar vienu uz 70kmh braucošu sēni, lai vieglie, fūres un pat autobusi sāktu veikt reāli bīstamus apdzīšanas manevrus, jo neviens nevēlas vilkties uz 70, ja atļautais ātrums ir 90.

Un no kurienes šīs sēnes ir radušās? Kāreiz no CSDD mūžīgajām "ātrums ir ļaunums" kampaņām un PR iebiedēšanas rakstiem par sodiem no pirmā km/h un populistiskajiem tekstiem, ka katrs samazinātais km/h palīdz glābt xx dzīvības. 

Nākamais - LV ceļi savā izmērā un transprota caurlaidībā nav diži mainījušies kopš padomijas laika. Toties transporta daudzums un, attiecīgi, ceļu noslodze ir palielinājusies neskaitāmas reizes.

Nē, es neatbalstu zemu lidojošos vadītājus. Es atbalstu adekvātu šosejas ātruma plūsmu, bez idiotiem, kuri braucot krietni zem atļautā ir pilnā pārliecībā, ka tie glābj dzīvības, un pat neaizdomājas, ka tādā veidā provocē visus citus uz manevru, kuru varētu neveikt, ja sēne brauktu normālā ātrumā.

Loha_kandidāts 28.augusts 2025 19:05
22 1 Atbildēt

Ir (plānveidgi) izaudzināta vispārēja savstrarpēja neiecietība un pa lielam zudusi izpratne par notiekošo uz ceļa.

Nedrošie ir kļuvuši arvien nedrošāki,agrākdrošie par sevī nepārliecinātajiem, taču krietna daļa bezkaunīgo kļūst arvien bezkaunīgāki.Jo tieši viņi ir tie,kuri "filtrē situāciju" un viņi ļoti labi zin- tādas reālas kontroles pa lielam nav.

Jebkuram tam "mākošajam" bezkauņam ir krasi pieaugusi iespēja uzrauties uz kādu to "nesaprotošo".(!)

Lielākā daļa  bezkauņu nespēj izvairīties no TĀ, ka visai drīzā laikā viņi pierod pie savas bezkaunības un sāk izvērtēt situāciju pēc savas šnites.Tiklīdz tādam rodas saskare ar kādu reāli "nepārliecinošo", tā uzreiz ir aplauziens.Viņš pa ieradumam apdzen, cerot uz apkārtējo (lohu) "asistēšanu".Bet liela daļa pretimbraucēju ir BEZ šādām iemaņām.Jo ir pagājuši "Tie Laiki", kad lielākā daļa braucēju sevi uzskatīja par lielceļa bandītu.Nerakstīto likumu vairs nav- neceriet cerēt. 

Reku paskat kas notiek- pretimbraucēji demonstratīvi "raustās" praktiski nu jau pie jebkuras apdzīšanas.Ta kur nu vēl pie riskantas.

Rindā "ielīst" vairs neceri.Nupat apbrauktais diez vai bez ekscesiem ielaidīs (viņš ir Pareizs, tavas loha problēmas viņu neinteresē), bet nākamais priekšāesošais (kuru tu nepaspēji apbraukt) pēkšņi piebramzēs.Un tu vairs nezini pats- vai aiz izbīļa, vai galējā bezjēgā.Risks arvien pieaug, laiks "mainīt paradumus".

Vecum vecs "nerakstītais" likums- ŠAUBĪGĀ SITUĀCIJĀ SLĒDZ VIRZIENRĀDĪTĀJU (vēlams Labo), parādi "viņiem", uz kurieni tu plāno "mukt"... Lai nav te jāstāsta pasaku, tipa "espalabi/viņšpalabi".

W12 28.augusts 2025 19:22
17 6 Atbildēt

Diemžēl CSDD pārstāvji cenšas visu nonivelēt un reducēt uz pāris momentiem, kas, viņuprāt, ir galvenie iemesli smagām autoavārijām. Jāatzīst, ka eksperti Latvijā, kas pēta un analizē smagās autoavārijas, ir tikai sākuši lēnām ieskrieties. Vēl tikai veidojas statistika no faktiem, kas iegūti pēdējo gadu laikā. Skaidrs ir viens, ka ne vienmēr frontālo sadursmju iemesls ir nepārdomāts un bīstams apdzīšanas manevrs. Iespējams, ka iebraukšana pretējā braukšanas joslā notikusi pavisam citu apstākļu dēļ. Varbūt autoavāriju izraisījušais autovadītājs ir bijis alkohola reibumā vai narkotiku ietekmē, varbūt iemidzis pie stūres, varbūt pēkšņi pasliktinājusies veselība, iespējams, ka uzmanība ir bijusi pievērsta telefona ekrānam utt. Jautājums - kā mēs to varam noskaidrot, ja pats avārijas vaininieks ir gājis bojā. Un vēl. Nav īsti saprotams, kāda ir bijusi Latvijas galveno autoceļu drošības auditu jēga 2024.gada vasarā, ja reālu uzlabojumu nav. Ceļu malas un grāvji ir aizauguši ar pāraugušu zāli un krūmiem. Ziemas periodā ļoti pavirši tiek veikta ceļu virsmas apstrāde ar pretslīdes materiāliem

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

ASV piedzīvo elektroautomobiļu noieta bumu; efekts, visticamāk, īslaicīgs 2

2025. gada trešajā ceturksnī Amerikas Savienotajās Valstīs pieredzēts īsts elektroautomobiļu pārdošanas bums, piegādēm sasniedzot vēl nebijušus augstumus. Lasīt vairāk

 

Fiat laiž klajā 500 Hybrid īpašo versiju Torino

Itāļu mazauto versijā Torino būs aprīkots ar 48V hibrīdsistēmu un daudzām ekstrām, kas uzlabos komfortu un palīdzēs vadītājam. Lasīt vairāk

 

Pilnpiedziņa uz ziemu- gan labāk, gan drošāk (+ VIDEO) 5

Jebkura Cupra ir dinamisks un ar labu dizainu apveltīts automobilis. Kā to padarīt vēl labāku? Piemēram ar pilnpiedziņu, bet tā, kā zināms kaut ko maksā. Lasīt vairāk

 

Šveice plāno nodokli elektroautomobiļiem 37

Šveice plāno 2030. gadā ieviest jaunu transporta infrastruktūras nodokli elektroautomobiļiem, kas palīdzētu kompensēt ieņēmumu samazinājumu no tradicionālā minerāleļļas nodokļa. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti