Visi komentāri - Trīs auto sadursme: uz Ventspils šosejas viens cilvēks gājis bojā, otrs nogādāts slimnīcā (PAPILDINĀTS 15.00)

Trīs auto sadursme: uz Ventspils šosejas viens cilvēks gājis bojā, otrs nogādāts slimnīcā (PAPILDINĀTS 15.00) 8

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 28.augusts 2025 12:51

Satiksmes negadījumā uz Ventspils šosejas viens cilvēks gājis bojā, otrs nogādāts slimnīcā, aģentūru LETA informēja Valsts policijas sabiedrisko attiecību speciāliste Madara Šeršņova.

Šodien Valsts policijā saņemta informācija, ka Tukuma novadā, Tumes pagastā uz Ventspils šosejas noticis ceļu satiksmes negadījums. Sākotnējā informācija liecina, ka sadursme notikusi starp trim automašīnām - diviem vieglajiem transportlīdzekļiem un vienu kravas transportlīdzekli.

Negadījumā cieta vieglās automašīnas vadītājs, kurš nogādāts medicīnas iestādē. Otras vieglās automašīnas vadītāja notikuma vietā zaudēja dzīvību. Operatīvie dienesti turpina darbu notikuma vietā un skaidro negadījuma apstākļus.

Avārijas dēļ uz Ventspils šosejas Tumes pagastā satiksme tiek organizēta pa vienu braukšanas joslu.

iAuto redaktors Māris Ozoliņš: "Varbūt tomēr problēma ir infrastruktūrā un bez 4 joslu ceļiem mums neiztik".

 
Visi komentāri
 
GTD2 28.augusts 2025 13:47
3 1 Atbildēt

csdd vajag jaunu kampaņu, speciāli  par Ventspils šoseju

LOX 28.augusts 2025 17:00
0 0 Atbildēt

Idiots.

Ervins 28.augusts 2025 18:02
1 1 Atbildēt

Kur skatās satiksmes ministrija? Vai grūti izbraukt šo šoseju kādam kas atbild par ceļa zīmēm, līniju krāsojumu uz šosejas? Kā var būt pārtrauktās līnijas vietā, kur apdzīt vsp nevar? Vai tiešām tik grūti sakārtot ceļa infrastruktūru? ja visa nauda jāsadedzina AirBaltic, Tet+LMT un ceļiem naudas nav, sakārtojiet vismaz ceļa infrastruktūru, apzīmējumus ! Kā poļi lauku ceļos savilka divas nepārtrauktās un pa vidu vēl iefrēzēja rievas. Tiešām tik grūti paskatīties uz šoseju, kā tā izbraucama? Ir vietas, kur no vienas puses var apdzīt, tur tad pārtrauktās līnijas un blakus no otras nepārtraukto. Ir tak uzvārdi tiem oligofrēniem, kuri atbild par Latvijas ceļiem?

0pis 28.augusts 2025 18:18
0 0 Atbildēt

Varbūt tomēr AV nespēj novērtēt braukšanas apstākļus? Indijā pie viņu šķietamā bardaka un pārapdzīvotības cilvēki brauc uzmanīgāk, kā mūsējie - zin, ka tas otrs viņa dēļ grāvī neraus un sīkie paliks bez apgādnieka. Mūsējie to nesaprot, diemžēl.

Vernons 28.augusts 2025 18:18
1 0 Atbildēt

Kolektīvs noziegums jau nav noziegums, bet noziedzīga politika ceļu satiksmē!

Kāds varbūt varētu sakarīgi uzrakstīt, kas tur notika.

Vernons 28.augusts 2025 18:21
0 0 Atbildēt

Jūrmalas šoseja Rīgas pilsētas administratīvajās robežās no padomju laikiem ir saglabāta kā divu ātrumu šoseja! Kā vārdā?

Loha_kandidāts 28.augusts 2025 19:05
0 0 Atbildēt

Ir (plānveidgi) izaudzināta vispārēja savstrarpēja neiecietība un pa lielam zudusi izpratne par notiekošo uz ceļa.

Nedrošie ir kļuvuši arvien nedrošāki,agrākdrošie par sevī nepārliecinātajiem, taču krietna daļa bezkaunīgo kļūst arvien bezkaunīgāki.Jo tieši viņi ir tie,kuri "filtrē situāciju" un viņi ļoti labi zin- tādas reālas kontroles pa lielam nav.

Jebkuram tam "mākošajam" bezkauņam ir krasi pieaugusi iespēja uzrauties uz kādu to "nesaprotošo".(!)

Lielākā daļa  bezkauņu nespēj izvairīties no TĀ, ka visai drīzā laikā viņi pierod pie savas bezkaunības un sāk izvērtēt situāciju pēc savas šnites.Tiklīdz tādam rodas saskare ar kādu reāli "nepārliecinošo", tā uzreiz ir aplauziens.Viņš pa ieradumam apdzen, cerot uz apkārtējo (lohu) "asistēšanu".Bet liela daļa pretimbraucēju ir BEZ šādām iemaņām.Jo ir pagājuši "Tie Laiki", kad lielākā daļa braucēju sevi uzskatīja par lielceļa bandītu.Nerakstīto likumu vairs nav- neceriet cerēt. 

Reku paskat kas notiek- pretimbraucēji demonstratīvi "raustās" praktiski nu jau pie jebkuras apdzīšanas.Ta kur nu vēl pie riskantas.

Rindā "ielīst" vairs neceri.Nupat apbrauktais diez vai bez ekscesiem ielaidīs (viņš ir Pareizs, tavas loha problēmas viņu neinteresē), bet nākamais priekšāesošais (kuru tu nepaspēji apbraukt) pēkšņi piebramzēs.Un tu vairs nezini pats- vai aiz izbīļa, vai galējā bezjēgā.Risks arvien pieaug, laiks "mainīt paradumus".

Vecum vecs "nerakstītais" likums- ŠAUBĪGĀ SITUĀCIJĀ SLĒDZ VIRZIENRĀDĪTĀJU (vēlams Labo), parādi "viņiem", uz kurieni tu plāno "mukt"... Lai nav te jāstāsta pasaku, tipa "espalabi/viņšpalabi".

es 28.augusts 2025 19:05
0 0 Atbildēt

Kamēr nesāks atņemt tiesības jau par pagriezienu nerādīšanu, tikmēr braukšanas kultūra nemainīsies!

Jāsāk ir ĢIMENĒS! Ja ģimenēs valda miskaste, tad tāda pati miskaste būs arī uz ceļiem, kau tur 4 joslu, kaut 10 joslu. Maskavā uz sešu joslu apvedceļa pat pamanās braukt pa pretējo joslu, ko nu?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Rekords: Opel Sports Tourer Hybrid nobrauc 1200 km reālos apstākļos 4

Ar hibrīda iekārtu aprīkotais universālis uz 100 km patērēja vidēji 4,3 litrus degvielas, turklāt 345 kilometrus no kopējiem 1200 kilometriem nobrauca ar elektrību. Lasīt vairāk

 

Visas NATO dalībvalstis šogad aizsardzībai beidzot atvēlēs 2% no IKP 1

Šogad visas NATO dalībvalstis sasniegs jau sen izvirzīto mērķi aizsardzībai atvēlēt vismaz 2% no iekšzemes kopprodukta (IKP), taču tikai trīs, tajā skaitā Latvija, šobrīd sasniedz jaunizvirzīto mērķi - 3,5% no IKP, teikts kārtējā alianses ziņojumā. Lasīt vairāk

 

Pēdējais “Godzilla” jeb Nissan R35 GT-R nobrauc no konveijera; vai tās ir stāsta beigas? (+ FOTO) 3

Pēc saražotiem 48 000 eksemplāru, šonedēļ no Nissan rūpnīcas konveijera Točigi nobraucis pēdējais R35 GT-R eksemplārs, noslēdzot dzīves cikla posmu 18 gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Man patīk kā tas brauc! Eko rallija dalībnieks Caune vērtē jauno Škoda Enyaq (+ VIDEO)

Jaunais Škoda Enyaq patiesībā ir vērienīgi uzlabots iepriekšējais. Šodien braucam ar Enyaq 85, kam ir 82 kWh (bruto) baterija un 286 ZS elektromotors. Elektromobilis ir ļoti izskatīgs, taču pajautāsim FIA Eco Rally dalībniekam Krišjānim Caunem, kā jābrauc un jāizskatās kārtīgam elektromobilim. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti