Visi komentāri - Trīs auto sadursme: uz Ventspils šosejas viens cilvēks gājis bojā, otrs nogādāts slimnīcā (PAPILDINĀTS 15.00)

Trīs auto sadursme: uz Ventspils šosejas viens cilvēks gājis bojā, otrs nogādāts slimnīcā (PAPILDINĀTS 15.00) 31

 
Nozare.lv | 28.augusts 2025 12:51

Satiksmes negadījumā uz Ventspils šosejas viens cilvēks gājis bojā, otrs nogādāts slimnīcā, aģentūru LETA informēja Valsts policijas sabiedrisko attiecību speciāliste Madara Šeršņova.

Šodien Valsts policijā saņemta informācija, ka Tukuma novadā, Tumes pagastā uz Ventspils šosejas noticis ceļu satiksmes negadījums. Sākotnējā informācija liecina, ka sadursme notikusi starp trim automašīnām - diviem vieglajiem transportlīdzekļiem un vienu kravas transportlīdzekli.

Negadījumā cieta vieglās automašīnas vadītājs, kurš nogādāts medicīnas iestādē. Otras vieglās automašīnas vadītāja notikuma vietā zaudēja dzīvību. Operatīvie dienesti turpina darbu notikuma vietā un skaidro negadījuma apstākļus.

Avārijas dēļ uz Ventspils šosejas Tumes pagastā satiksme tiek organizēta pa vienu braukšanas joslu.

iAuto redaktors Māris Ozoliņš: "Varbūt tomēr problēma ir infrastruktūrā un bez 4 joslu ceļiem mums neiztik".

 
Visi komentāri
 
GTD2 28.augusts 2025 13:47
6 1 Atbildēt

csdd vajag jaunu kampaņu, speciāli  par Ventspils šoseju

LOX 28.augusts 2025 17:00
0 0 Atbildēt

Idiots.

Ervins 28.augusts 2025 18:02
8 2 Atbildēt

Kur skatās satiksmes ministrija? Vai grūti izbraukt šo šoseju kādam kas atbild par ceļa zīmēm, līniju krāsojumu uz šosejas? Kā var būt pārtrauktās līnijas vietā, kur apdzīt vsp nevar? Vai tiešām tik grūti sakārtot ceļa infrastruktūru? ja visa nauda jāsadedzina AirBaltic, Tet+LMT un ceļiem naudas nav, sakārtojiet vismaz ceļa infrastruktūru, apzīmējumus ! Kā poļi lauku ceļos savilka divas nepārtrauktās un pa vidu vēl iefrēzēja rievas. Tiešām tik grūti paskatīties uz šoseju, kā tā izbraucama? Ir vietas, kur no vienas puses var apdzīt, tur tad pārtrauktās līnijas un blakus no otras nepārtraukto. Ir tak uzvārdi tiem oligofrēniem, kuri atbild par Latvijas ceļiem?

0pis 28.augusts 2025 18:18
3 2 Atbildēt

Varbūt tomēr AV nespēj novērtēt braukšanas apstākļus? Indijā pie viņu šķietamā bardaka un pārapdzīvotības cilvēki brauc uzmanīgāk, kā mūsējie - zin, ka tas otrs viņa dēļ grāvī neraus un sīkie paliks bez apgādnieka. Mūsējie to nesaprot, diemžēl.

:-) 29.augusts 2025 9:29
4 1 Atbildēt

Opi, busa vadītājs ir Kiesnera teorijas cienītājs, bet nu jau par laimi, bija, jo pie "ruļļliem" tik drīz netiks, pat "pasēdēt" dabūs. Ielika stāvošam vieglajam pēcpusē ar 80 km/h. Viens Kiesners pat bez fiziskas iejaukšanās spēj aizsūtīt pie dieviem, vēl diviem autovadītājiem dienu sačakarēt, bezjēdīgi iztērēt nodokļu maksātāju līdzekļus, faktiski dēl ši viena personāža, un ši viena konkrēta gadījuma ciest dabūja simti.

Vernons 29.augusts 2025 19:33
0 1 Atbildēt

Es par saviem vārdiem spēju arī atbildēt! Ber tu nē. Tāpēc ka tu esi viens no šīs noziedzīgās politikas līdzautoriem! Tevis dēļ cieš tūkstoši! Mēsls tu esi...

Vernons 28.augusts 2025 18:18
4 3 Atbildēt

Kolektīvs noziegums jau nav noziegums, bet noziedzīga politika ceļu satiksmē!

Kāds varbūt varētu sakarīgi uzrakstīt, kas tur notika.

Bezsakara Triumfs 28.augusts 2025 19:18
1 2 Atbildēt

Jā, nututikpaskatko, cik daudz saradies šādu Ziņkārīgo.Kas notika, tas arī notika.Tev (man) tas nav jāzin! 

Izaudzināt jaunu Lohu no nulles ir krietni vieglāk, nekā pārmācīt kādus vecos (ziņkārīgos).Pat nav neko īpaši jāaudzina- viņi rodas paši no sevis.

Vernons 28.augusts 2025 18:21
2 2 Atbildēt

Jūrmalas šoseja Rīgas pilsētas administratīvajās robežās no padomju laikiem ir saglabāta kā divu ātrumu šoseja! Kā vārdā?

Loha_kandidāts 28.augusts 2025 19:05
22 1 Atbildēt

Ir (plānveidgi) izaudzināta vispārēja savstrarpēja neiecietība un pa lielam zudusi izpratne par notiekošo uz ceļa.

Nedrošie ir kļuvuši arvien nedrošāki,agrākdrošie par sevī nepārliecinātajiem, taču krietna daļa bezkaunīgo kļūst arvien bezkaunīgāki.Jo tieši viņi ir tie,kuri "filtrē situāciju" un viņi ļoti labi zin- tādas reālas kontroles pa lielam nav.

Jebkuram tam "mākošajam" bezkauņam ir krasi pieaugusi iespēja uzrauties uz kādu to "nesaprotošo".(!)

Lielākā daļa  bezkauņu nespēj izvairīties no TĀ, ka visai drīzā laikā viņi pierod pie savas bezkaunības un sāk izvērtēt situāciju pēc savas šnites.Tiklīdz tādam rodas saskare ar kādu reāli "nepārliecinošo", tā uzreiz ir aplauziens.Viņš pa ieradumam apdzen, cerot uz apkārtējo (lohu) "asistēšanu".Bet liela daļa pretimbraucēju ir BEZ šādām iemaņām.Jo ir pagājuši "Tie Laiki", kad lielākā daļa braucēju sevi uzskatīja par lielceļa bandītu.Nerakstīto likumu vairs nav- neceriet cerēt. 

Reku paskat kas notiek- pretimbraucēji demonstratīvi "raustās" praktiski nu jau pie jebkuras apdzīšanas.Ta kur nu vēl pie riskantas.

Rindā "ielīst" vairs neceri.Nupat apbrauktais diez vai bez ekscesiem ielaidīs (viņš ir Pareizs, tavas loha problēmas viņu neinteresē), bet nākamais priekšāesošais (kuru tu nepaspēji apbraukt) pēkšņi piebramzēs.Un tu vairs nezini pats- vai aiz izbīļa, vai galējā bezjēgā.Risks arvien pieaug, laiks "mainīt paradumus".

Vecum vecs "nerakstītais" likums- ŠAUBĪGĀ SITUĀCIJĀ SLĒDZ VIRZIENRĀDĪTĀJU (vēlams Labo), parādi "viņiem", uz kurieni tu plāno "mukt"... Lai nav te jāstāsta pasaku, tipa "espalabi/viņšpalabi".

es 28.augusts 2025 19:05
5 1 Atbildēt

Kamēr nesāks atņemt tiesības jau par pagriezienu nerādīšanu, tikmēr braukšanas kultūra nemainīsies!

Jāsāk ir ĢIMENĒS! Ja ģimenēs valda miskaste, tad tāda pati miskaste būs arī uz ceļiem, kau tur 4 joslu, kaut 10 joslu. Maskavā uz sešu joslu apvedceļa pat pamanās braukt pa pretējo joslu, ko nu?

Vernons 28.augusts 2025 20:22
2 2 Atbildēt

Ar virzienrādītāja neslēgšanu, savlaicīgi, sākās Agresija! Un tas jau kļuvis par vispārēju sērgu! CSL 51. pants!

ZZZZ 30.augusts 2025 7:49
3 0 Atbildēt

Viedi vārdi! No šādiem un līdzīgiem, it kā sīkumiem, rodas sekas, citreiz letālas...

 Piemēram. Velo braucēji, kas piedalās satiksmē pa noslogotu ceļu nevelk/nelieto koši dzeltenās vestes!!! Stilīgi ir melns utt apģērbs 🙈 Nu nesaprot viņi, ka neredzami tiem aklajiem kas redzi jau paspējuši ē krānos sabojāt...

 Otrie d vadītāji, kas māk ātri braukt...D pagriezienu nespēj parādīt tādus velodrastus apbraucot 30cm intervālā 😡 

 Nu un pakaļā tupētāji, kreisi lūrētāji, noslēdz šo piemēru grupņiku P.

W12 28.augusts 2025 19:22
17 6 Atbildēt

Diemžēl CSDD pārstāvji cenšas visu nonivelēt un reducēt uz pāris momentiem, kas, viņuprāt, ir galvenie iemesli smagām autoavārijām. Jāatzīst, ka eksperti Latvijā, kas pēta un analizē smagās autoavārijas, ir tikai sākuši lēnām ieskrieties. Vēl tikai veidojas statistika no faktiem, kas iegūti pēdējo gadu laikā. Skaidrs ir viens, ka ne vienmēr frontālo sadursmju iemesls ir nepārdomāts un bīstams apdzīšanas manevrs. Iespējams, ka iebraukšana pretējā braukšanas joslā notikusi pavisam citu apstākļu dēļ. Varbūt autoavāriju izraisījušais autovadītājs ir bijis alkohola reibumā vai narkotiku ietekmē, varbūt iemidzis pie stūres, varbūt pēkšņi pasliktinājusies veselība, iespējams, ka uzmanība ir bijusi pievērsta telefona ekrānam utt. Jautājums - kā mēs to varam noskaidrot, ja pats avārijas vaininieks ir gājis bojā. Un vēl. Nav īsti saprotams, kāda ir bijusi Latvijas galveno autoceļu drošības auditu jēga 2024.gada vasarā, ja reālu uzlabojumu nav. Ceļu malas un grāvji ir aizauguši ar pāraugušu zāli un krūmiem. Ziemas periodā ļoti pavirši tiek veikta ceļu virsmas apstrāde ar pretslīdes materiāliem

Vernons 28.augusts 2025 20:17
4 2 Atbildēt

Krustojuma robežās! Kādam bija vēlme pamest Ventspils ceļu. Virzienrādītājs pēdējā brīdī, ne vis 200 metrus pirms manevra! Stāvoklis joslā manevram? Vainīgais, iespējams, izprovocēja nākamam braucējam iebraukt pretējā joslā! Varbūt vainīgais, pat, aizbrauca, bet sekas palika!

JāJā_katiknetā 28.augusts 2025 23:12
5 0 Atbildēt

Kā viņš zin, kādu viņam stāvokli ieņemt "pirms manevra"? Kurš viņam to mācīja (atgādināja)? Varbūt tas skūtais/dūšigais Pr-nieks,kurš te lēja demagoģiju par "vajadzību pēc 1km/h"?

Vai varbūt tur kāds IZGRIEZĀS no sānuceļa- paskatījies tikai uz vienu pusi un aizmirstot par apdzinēja klātbūtnes iespēju?

Ideāls gadījums- tuvojošais objekts vēl tālu,knapi kustās, nekas netraucē.Fiksi mauc ārā un griež pa kreisi.Pēc sekundes gieši purnā tam, kurš to "tālo" objektu apdzen ar +50 ātruma starpību.

Paskatās pa kreisi- atkal tuvojošais objekts pietiekoši tālu Var maukt ārā, pa labi.NEpaskatoties "vēlreiz un neievērojot, ka tieši tajā sekundē pretējā joslā kāds kādu sadomājis apdzīt...

Kurš TO oficiāli ir mācījis vai kaut atgādinājis??? Iedodiet atsauci, kur TO var izlassīt.

Vugbbv 28.augusts 2025 21:21
0 2 Atbildēt

Labs piemers "super labai" infrastruktūrai pie IKEA. Virzienā uz Lubānas ielas apli. Ir luksofors, divas joslas saiet vienā. Visi kā starta zaļo gaismu gaida un tad mauc - kurš pirmais. Tur visi mauc un pārkāpj afrumu uz 70-80. Tā ir infrastruktūra debīla, kura provocē gonkas.

Nja 29.augusts 2025 7:57
5 0 Atbildēt

Kas tas par sviestu, tev visās vietās kur divas joslas saiet vienā ir jābūt pirmajam? Ej ārstēties!

0pis 29.augusts 2025 8:18
1 0 Atbildēt

Nu tieši kā Putins - es esmu labs, taču mani izprovocēja!

0pis 29.augusts 2025 8:19
4 1 Atbildēt

Vai cilvēks, kuru var izprovocēt uz gonkām, ir tiesīgs saņemt/saglabāt AV apliecību? Vienkārši nestabila psihe, tādiem jābrauc ar autobusu.

Original Nja 29.augusts 2025 8:54
25 1 Atbildēt

Visi "eksperti" turpinās kliegt, ka esot jāsamazina vidējais ātrums, un katra šāda avārija tiek piesaukta kā iemesls jaunu ierobežojumu un radaru ieviešanai, lai šo ātrumu mazinātu.

Taču, realitātē, tas necīnās ar problēmas sakni, tikai ar sekām. Frontālas sadursmes nav fiziski iespējamas, ja tiek izbūvēts četru joslu ceļš. 

Ar izņēmumiem, taču lielākā daļa apdzīšanu rodas, jo priekšā braucošais brauc nepamatoti lēni. To var novērot gan uz Ventspils, gan Liepājas, gan Bauskas šosejas, kā vidējā ātruma radaru zonā, tā ārpus tās. Pietiek ar vienu uz 70kmh braucošu sēni, lai vieglie, fūres un pat autobusi sāktu veikt reāli bīstamus apdzīšanas manevrus, jo neviens nevēlas vilkties uz 70, ja atļautais ātrums ir 90.

Un no kurienes šīs sēnes ir radušās? Kāreiz no CSDD mūžīgajām "ātrums ir ļaunums" kampaņām un PR iebiedēšanas rakstiem par sodiem no pirmā km/h un populistiskajiem tekstiem, ka katrs samazinātais km/h palīdz glābt xx dzīvības. 

Nākamais - LV ceļi savā izmērā un transprota caurlaidībā nav diži mainījušies kopš padomijas laika. Toties transporta daudzums un, attiecīgi, ceļu noslodze ir palielinājusies neskaitāmas reizes.

Nē, es neatbalstu zemu lidojošos vadītājus. Es atbalstu adekvātu šosejas ātruma plūsmu, bez idiotiem, kuri braucot krietni zem atļautā ir pilnā pārliecībā, ka tie glābj dzīvības, un pat neaizdomājas, ka tādā veidā provocē visus citus uz manevru, kuru varētu neveikt, ja sēne brauktu normālā ātrumā.

Original Nja 29.augusts 2025 9:00
10 0 Atbildēt

Zinot, ka tūlīt te ries visi "4 joslas neko nemainīs, ja vadītāji ir idioti" - daļēji tam var piekrist, taču, pamēģinām uzmodelēt pirms pāris dienām notikušo frontālo sadursmi, kur baltais Audi iebrauca pretējā joslā un tieši kravas auto purnā. Ja šajā vietā būtu bijusi četru josla šoseja ar normālu barjeru pa vidu, tas Audi būtu atsities pret barjeru un palicis uz brauktuves SAVĀ virzienā, nevis ielidojis kādam purnā.

Krišs 29.augusts 2025 13:17
4 0 Atbildēt

'Samazinat ātrumu' tas ir vieglākais veids, bet vai pareizakais tas ir pavisam cits jautājums.

Jau tā eiropā mums ir zemakais vidējais ātums uz ceļa, bet viens no lielākajiem csng ar nāves gadījumiem.  Liekas, ka kādā Rumānijā, Bulgārijā ir trakāka ceļu kultūra ar visām tā sekām 😉

Tāpēc tikai likt maksimali ierobežojušas zīmes - tas īsti drosības ziņā NEKO NEDOS!

Te būtu patiesām nopietns darbs ceļu ekspertu iestādēm UN valsts policijas darbā! 

Šobrīd VP darbs ir 100% FR/ātruma sodīšana, bet visi citi pārkapumi uz ceļa paliek aizskatuvē, tādejādi aug sabiedrības visatļautība jo zin ka par agresīvu braukšanu, par virzienrādītaja nerādīšanu, par staigāšanu pa šosejām kur to nedrīkst darīt, neviens nesodīs.

Nezinu, policijai būtu jāpalielina par 20-40% darbinieku kapacitāte un būtu jāsāk sodīt kā vajag, nevis tikai ļoti šauri , selektīvi ar maksimālu valsts kases pildīšanas funkciju.

Tad arī sabiedrībā ceļa kultūrā, kas mainīsies. PROTAMS ar laiku(5-10gadu periodā), sākuma jau būs mega negācijas u.t.t. ka tagad vairāk 'kontrolēs' 😄

hue 29.augusts 2025 9:08
2 0 Atbildēt

Latvijā vajadzētu kādu ceļu satiksmes drošības institūciju, kas analizētu smagos CSNg un beigās ar rezultātiem arī iepazīstinātu sabiedrību vienkāršā animācijā.

Ja jau līdz šim nav bijusi tāda institūcija, tad varbūt tiešām ir kāda problēma pašā infrastruktūrā?

imzz 29.augusts 2025 12:17
9 0 Atbildēt

Vienreiz jau ieteicu: uz Liepājas un Ventspils šosejām vienvirziena satiksme laika intervālos, 6 stundas uz vienu pusi un 6 stundas uz otru. 4 intervāli diennaktī.

Tā kā 4 joslu šosejām naudas nav un nebūs, šis ir vienīgais reālais risinājums.

Loha_kandidāts 29.augusts 2025 13:54
5 3 Atbildēt

Samazināt pārvietošanās ātrumu- tas viens/no vispārzināmajiem dsā atpalikušas (ierēdņK-gu pakļautas) sabiedrības demagoģiskajiem pamatsaukļiem.Ceļā pavadītā laika (bezjēgā iztērētā, gada griezumā jau nesasskaitāmās motorstundās mērāmā) SAMAZINĀŠANA būtu jebkuras civilizētas valsts ceļusaimniecības mērķis un uzdevums.Nav praktiski tādas (euro)valsts, kurā kaut daļa starppilsētu šoseju nebūtu ar "ātrceļa" statusu.

VĒL būtu jārunā par to, vai Vadītājus kāds "apmācījis" k;a pareiz reaģēt briesmu situācijā un kā (pēc iespējas bez papildu sekām....)

34+ varoņneatkārības gados neuzbūvēt praktiski gandrīz nevienu šādu "braucamceļu" (izņemot varbūt dažus atseviškus posmus) - nu tā ir apzināta kaitniecība.Nesodāma, nepstrīdama un nekādi nevienam nepierādāma.Plus vēl to, ka nolaist/podā krievu atstāto "mantojumu"- gandrīz gatavās 4joslu brauktuvju sagataves uz Jegavas šos un Jūrm apvedceļa.

Vēl arī būtu jārunā par TO, vai Vadītāji tiek apmācīti rīcībai tieši kritiskās situācijās.Tā pa cilvēcīgo, ne to, ka tagad no katra gatavot faķīru.Vienkārši uzlabot TEORĒTISKO sagatavotību, kas ir vismaz krietna puse no braucēja "veiksmes".

Varu derēt, krietnai pusei Vadītāju šādas sarunas neinteresē, turklāt iA te "lasa" nožēlojami niecīgs procents no visu Vadītāju kopskaita.Un neba jau tie, kuriem šo iemaņu akūti trūkst.

Ja tas Vadītājs neprot (vai ja nav teorētiski un psiholoģiski gatavs) pareizi NOBRAUKT no ceļa seguma uz apmales- nu tas ir reāli mērkaķis ar granātu.

Gandrīz neviens diplohmētais demagogs nav pacēlis jautājumu par rrīcību tieši briesmu situācijā.Tiek muldēts par "vajadzību pēc 1km/h" un par to, ka "navlabi/pārkāpt".Bet nav noradījumu, kā bez sliktām sekām IZVAIRĪTIES no šiem te reāli neskaitāmi daudzajiem pārkāpējiem.Kā vispār pareizi un cilvēcīgi uzvesties.

Pimp_passūdzēties 29.augusts 2025 18:10
0 0 Atbildēt

Vajadzīga detalizētāka anaalīze.Kas ir pārkāpums un kas jau atklātā textā nekaunība.

Šeit norisinājājās 'ļoti (dikti) assa diskussija par tā dēvēto satieksmes orgānizaciju Jūr malā.Kur, kā zināms no iepriekšējajām ziņām un zinātāju (vai Ziņotāju) komentāriem, ir praktiski  viena (1gab) tā saucamā Galvenā iela.Uz kuras tad nu notiek 4/5 visu iespējamo nejēdzību.

Esošajie un topošie Lohi tika informēti per to, ka kopējo (kolektīvo..) situāciju tur tagad veiksmīgi monitorrējot pāris videokameras centrālajā dzintarmažoru daļā, un ka esot manīts PoliPolicijas slepenaiss auto uz dz-pārvada 30km/h remontposma.Jā.

Taču īstenībā (praksē) situcija ir tāda, ka nospiedoši lielākajā pilsētas daļā reāla kontrole sen jau vairs nenotiek un dzīvu PoliPolicistu jau vairākus gadus tur reti kurš ir sastaPis. Ar dažiem retākiem izņēmumiem,taču NE tā saucamajā (grūti Slaucamajā) ikdienas satiksmē.

Tā piem šo dien (5dien) tā ap 4:pm (gaišā d-nakts laikā) kāds tāds izmanīgāks (iespējams,kāda Bandītu klana pārstāvis) ar vieglo komerc transportu pa Strēlnieku ielas vienvirziena posmu (visā tā 2arpus km garumā) pārvietojās ar  ātrumu ap (vismaz) 100km/h.Ne to, ka tur ar kādiem loh +20 vai pat "no 21 līdz 30", bet ar (uz) reāliiem 100.

Šhito visu kad pavēro, reāli gribās spļaudīties.Sazin tik kam un kur varētu iespļaut un/vai vispār kaut kādai runāšanai ir Jēga.

Ervīns 29.augusts 2025 18:57
1 0 Atbildēt

Viena no sadursmēm, pie Jaunmoku pils uz Ventspils šosejas virzienā uz Ventspili vieglais apstājās uz šosejas (aiz ābeļdārza), lai iegrieztos pa kreisi. Aiz viņa braucošā fūre viņu nesaprata, aizķēra un iegrūdā pretējā joslā, tieši purnā citai fūrei..

Vernons 29.augusts 2025 19:08
0 0 Atbildēt

Krustojuma robežās! Kādam bija vēlme pamest Ventspils ceļu. Virzienrādītājs pēdējā brīdī, ne vis 200 metrus pirms manevra! Stāvoklis joslā manevram? Pie ass līnijas?

Vernons 29.augusts 2025 19:46
0 0 Atbildēt
Vernons 29.augusts 2025 19:50
1 1 Atbildēt

Ja Savu Dzīvību prastu novērtēt, tad pa kreisi grieztu no Labās nomales! Tad kad nebūtu neviens braucējs abos virzienos!!! Es personīgi arī tā daru, kad man vajag!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

ASV piedzīvo elektroautomobiļu noieta bumu; efekts, visticamāk, īslaicīgs 5

2025. gada trešajā ceturksnī Amerikas Savienotajās Valstīs pieredzēts īsts elektroautomobiļu pārdošanas bums, piegādēm sasniedzot vēl nebijušus augstumus. Lasīt vairāk

 

Fiat laiž klajā 500 Hybrid īpašo versiju Torino

Itāļu mazauto versijā Torino būs aprīkots ar 48V hibrīdsistēmu un daudzām ekstrām, kas uzlabos komfortu un palīdzēs vadītājam. Lasīt vairāk

 

Pilnpiedziņa uz ziemu- gan labāk, gan drošāk (+ VIDEO) 5

Jebkura Cupra ir dinamisks un ar labu dizainu apveltīts automobilis. Kā to padarīt vēl labāku? Piemēram ar pilnpiedziņu, bet tā, kā zināms kaut ko maksā. Lasīt vairāk

 

Šveice plāno nodokli elektroautomobiļiem 37

Šveice plāno 2030. gadā ieviest jaunu transporta infrastruktūras nodokli elektroautomobiļiem, kas palīdzētu kompensēt ieņēmumu samazinājumu no tradicionālā minerāleļļas nodokļa. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti